Kiki, Emmy en Geja zijn me het meest bijgebleven. Zo gek dat Geja al haast 20 jaar dood is. Ze zou nu denk ik tegen de 40 hebben gelopen, nog steeds jong. Ik vraag me soms ook af hoe het met de nabestaanden gaat, dat is bijna een eigen docu waard.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:02 schreef Claudia_x het volgende:
Dat was in de eerste minuut al meteen grienen. Moeilijk ook om te zien hoe zwaar Zoë's ouders het ermee hadden om haar aanstaande dood te accepteren. Ze gingen er alle drie anders mee om, vooral haar vader die nog hoop op genezing had. Zo zie je hoe eenvoudig de dood mensen uit elkaar zou kunnen drijven in plaats van nader tot elkaar te brengen. Ze respecteerden die andere omgang van elkaar, wat ik knap vind.
En ik moet nog steeds regelmatig aan Kiki denken.![]()
Welke taboes ?quote:Op donderdag 11 januari 2024 11:55 schreef tesssssssss het volgende:
Ik vind het een mooi programma omdat er dingen worden besproken die meestal taboe zijn.
Ik heb zelf de oudere seizoenen nooit gezien. Mijn vriend wil er niet naar kijken en wil ook niet meekrijgen dat ik ernaar kijk. Hij vindt het te moeilijk om aan te zien, ook door onze eigen ervaringen denk ik. Mij helpt het kijken juist omdat de mogelijkheid van de dood al vrij vroeg een rol is gaan spelen in mijn leven en er in het dagelijks niet echt ruimte is om daarbij stil te staan. Praten over de dood is ongezellig, of zoquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:31 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Kiki, Emmy en Geja zijn me het meest bijgebleven. Zo gek dat Geja al haast 20 jaar dood is. Ze zou nu denk ik tegen de 40 hebben gelopen, nog steeds jong. Ik vraag me soms ook af hoe het met de nabestaanden gaat, dat is bijna een eigen docu waard.
De dood. Angst voor de dood. Angst in het algemeen. Dat iemand zoveel pijn heeft en zo moe is dat hij of zij de dood als verlossing ziet.quote:
Ik zie het taboe niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
De dood. Angst voor de dood. Angst in het algemeen. Dat iemand zoveel pijn heeft en zo moe is dat hij of zij de dood als verlossing ziet.
Ook hoe iedereen op een andere manier omgaat met de naderende dood of het verlies van een dierbaar familielid.
...en dat dat ook gewoon mag.
Ja, en dat is ook goed. Dat hoort misschien bij het accepteren dat iedereen anders is.quote:
Als je de serie niet kijkt, dan is dit misschien niet de beste plek om er een discussie over aan te gaan.quote:
Als ik heel eerlijk ben vind ik OML juist een programma die het mantra "vechten tegen kanker" extra motiveert, terwijl ik juist ontzettend moe wordt van al dat "gevecht tegen kanker" en het moeten "winnen van kanker". Alsof het niet gewoon een kwestie is van pech of geluk en als je eraan overlijdt niet hard zou hebben "gestreden" ofzo.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
De dood. Angst voor de dood. Angst in het algemeen. Dat iemand zoveel pijn heeft en zo moe is dat hij of zij de dood als verlossing ziet.
Ook hoe iedereen op een andere manier omgaat met de naderende dood of het verlies van een dierbaar familielid.
...en dat dat ook gewoon mag.
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben vind ik OML juist een programma die het mantra "vechten tegen kanker" extra motiveert, terwijl ik juist ontzettend moe wordt van al dat "gevecht tegen kanker" en het moeten "winnen van kanker". Alsof het niet gewoon een kwestie is van pech of geluk en als je eraan overlijdt niet hard zou hebben "gestreden" ofzo.
Daar heb ik ook niet zoveel mee met dat "vechten of strijden tegen kanker."quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben vind ik OML juist een programma die het mantra "vechten tegen kanker" extra motiveert, terwijl ik juist ontzettend moe wordt van al dat "gevecht tegen kanker" en het moeten "winnen van kanker". Alsof het niet gewoon een kwestie is van pech of geluk en als je eraan overlijdt niet hard zou hebben "gestreden" ofzo.
Daarmee doe je geen recht aan het programma, dat louter documenteert hoe jonge mensen met hun ziekte omgaan. En dus zien wij een deelnemer die op een alternatief dieet overstapt en supplementen slikt om te "vechten" tegen de kanker (Jip) en een deelnemer die een paragnost raadpleegt en praat over een volgend leven om zo de dood te kunnen accepteren (Zoë). Daar kun je een uitgesproken mening over hebben. Je kunt ook compassie hebben voor mensen die geconfronteerd worden met hun eindigheid. Ik vind dat Tim dat heel goed doet en dat het programma de levens van de deelnemers op een integere manier volgt. Soms zijn ze strijdbaar en soms ook niet - we zien het allemaal.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik kijk met ondertiteling aan en er stond ook echt tussen haakjes (Jegor zingt nog best een beetje vals.)quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:59 schreef Deisyy het volgende:
En Jegor die een beetje vals zingt, maar toch zingt
quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:53 schreef BE het volgende:
[..]
Ik kijk met ondertiteling aan en er stond ook echt tussen haakjes (Jegor zingt nog best een beetje vals.)
Eva is ook regelmatig op Q te horen in de ochtendshow bij Mattie en Marieke. Daar "ken" ik haar een beetje van, leuk mens maar oh wat heeft ze het te verduren als je haar Insta ziet. Echt respect hoe ze zo hard voor het leven knokt, een oneerlijke strijdquote:Op woensdag 10 januari 2024 09:24 schreef Jeroboam het volgende:
Een van de deelnemers kwam al af en toe in mijn algoritme voorbij op Instagram https://www.instagram.com/longeneeslijk/?hl=en
Geja alweer zolang geleden, confronterend. Mooi mens was dat.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:31 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Kiki, Emmy en Geja zijn me het meest bijgebleven. Zo gek dat Geja al haast 20 jaar dood is. Ze zou nu denk ik tegen de 40 hebben gelopen, nog steeds jong. Ik vraag me soms ook af hoe het met de nabestaanden gaat, dat is bijna een eigen docu waard.
Goed idee. Stel het eens aan de TV-makers voor.quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:58 schreef GereDathan het volgende:
Ik zou eigenlijk wel een aflevering willen waar ze per aflevering een seizoen terugblikken en langs de nabestaanden gaan om te kijken hoe het met hen is gegaan. Zijn partners verdergegaan met hun leven en af en toe waren er ook kinderen aanwezig, hoe redden die het zonder hun geliefde ouder. Hoop dan vooral te zien dat het goed met hen gaat en dat ze het verlies, hoe zwaar ook, een plekje hebben kunnen geven in hun leven.
Is misschien inderdaad geen slecht idee. En dan uiteraard ook met de originele presentator als dat kan. Ik denk dat het hele mooie en waardevolle TV kan opleveren. Kan mij ook voorstellen dat er mensen zijn die er geen behoefte meer aan hebben om mee te werken, maar daar zou je ook wel iets mee kunnen als TV maker.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed idee. Stel het eens aan de TV-makers voor.
Dus het is toch dezelfde Eva, ik dacht al zoiets, maar had het nog niet gecheckt op Insta.quote:Op woensdag 10 januari 2024 09:24 schreef Jeroboam het volgende:
Een van de deelnemers kwam al af en toe in mijn algoritme voorbij op Instagram https://www.instagram.com/longeneeslijk/?hl=en
Botkanker is echt kut.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:59 schreef golfer het volgende:
Ik hield het niet droog bij de speech van Zoë.
Je zou toch zeggen dat je vrienden wel weten of je daar van houdt of nietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:11 schreef golfer het volgende:
Jeffrey met die reactie op de door zijn vrienden georganiseerde verrassing.
volgens mij zie ik daar online op de site van bnn wel eens wat van voorbij komen. geen volle serie, maar wel "hoe is het nu met... fragmenten)quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed idee. Stel het eens aan de TV-makers voor.
Zeer herkenbaar. Mijn vader is ook overleden aan kanker. Hij erkende het feit dat hij terminaal was, maar bleef nog tot een paar dagen voor zijn overleden zoeken naar een geneesmiddel. Dat raakte mij wel. De wil tot overleven was er nog steeds.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
quote:
Jaquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot andere kankers ?
Volgens mij deed hij het ook maar enkel en alleen voor zijn vrienden.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:11 schreef golfer het volgende:
QFTquote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:01 schreef Claudia_x het volgende:
Als je de serie niet kijkt, dan is dit misschien niet de beste plek om er een discussie over aan te gaan.
Weet je wat het mooie is?quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:11 schreef tong80 het volgende:
P.S. On topic. Voel me doodziek. Moet er niet aan denken dat ene Tim me filmt als ik over een maand hoor dat ik de pijp uit ga.
Wellicht is het omdat ik haar niet ken, maar ik vond het erhmm.. niet echt een goede speech. Maar goed, we zagen natuurlijk niet alles en ken haar niet in het echt verder.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:59 schreef golfer het volgende:
Ik hield het niet droog bij de speech van Zoë.
Heerlijke reactie, volgens mij (van afstand inschattend) precies hoe hij is. Bewondering ook voor zijn passie om met alles door te gaan, ik zou het niet kunnen. De voetbal en het klussen thuis snap ik goed, maar dat overdag werken.. Stop die tijd lekker in het huis zou je zeggen. Maar mogelijk speelt er veel meer (eigen baas, dus mogelijk geen vangnet) en dat zou wel heel triest zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:11 schreef golfer het volgende:
Ik ben een groot deel van de sympathie voor hem verloren gisteren om eerlijk te zijn. Niet omdat hij voor Ajax is (wat overigens een schande is als je dat bent, maar dat staat er los van natuurlijk). Maar even serieus. Ik vind die kist echt afschuwelijk. De zijkanten heel mooi van de kinderen, maar waarom zo'n achterlijke foto met een middelvinger? Leuk zo'n laatste beeld voor je naasten. Bal dan een vuist of bedenk iets anders. Kleuter-niveau dit.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:02 schreef golfer het volgende:
Jeffrey die zijn eigen doodskist bouwt.![]()
En hij is niet eens voor fc Utrecht, maar voor Ajax.
En die deksel met die opgestoken middelvinger.![]()
Was het eerste wat ik gisteren op de bank zei, ze is alleen maar bezig haar stress en zenuwen weg te lachen. Tot verschrikkelijk irritant aan toe. En ik begrijp het juist weer donders goed, je moet wat en het zijn gewoon klote berichten met gigantisch veel stress. Ik voorspelde ook gelijk dat de klap wel zou komen en dat was helaas ook heel duidelijk in beeld.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:21 schreef golfer het volgende:
Eva. Nieuwe tumor of ontsteking. Giegel, giegel, giegel. Zullen wel de zenuwen zijn.
Ik volg Eva al lange tijd op IG en dan zie je dat ze ook regelmatig erg verdrietig is. Verder is haar karakter gewoon zo dat ze veel lacht en zoveel mogelijk geniet van de tijd die haar nog rest.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:39 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Was het eerste wat ik gisteren op de bank zei, ze is alleen maar bezig haar stress en zenuwen weg te lachen. Tot verschrikkelijk irritant aan toe. En ik begrijp het juist weer donders goed, je moet wat en het zijn gewoon klote berichten met gigantisch veel stress. Ik voorspelde ook gelijk dat de klap wel zou komen en dat was helaas ook heel duidelijk in beeld.
Maar ja, wat verwacht je anders van een jonge meid in de bloei van haar leven die gewoon kapot wordt gemaakt door die K ziekte. Natuurlijk word je er horendol van.
Ze heeft ook groot gelijk. Iedereen gaat anders om met spanning, dit is blijkbaar haar manier.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:44 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik volg Eva al lange tijd op IG en dan zie je dat ze ook regelmatig erg verdrietig is. Verder is haar karakter gewoon zo dat ze veel lacht en zoveel mogelijk geniet van de tijd die haar nog rest.
Soms gaat ze best in wat extremen maar dat is ook bekend bij de medicijnen die ze gebruikt. Ik heb veel bewondering voor haar.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:54 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ze heeft ook groot gelijk. Iedereen gaat anders om met spanning, dit is blijkbaar haar manier.
Persoonlijk vond ik het gisteren voor het ziekenhuis wat overdreven (ze draaide een soort van door voor mijn gevoel) en tijdens het 2e gesprek zag je ook dat er wat kortsluiting ontstond (arts niet uit laten praten, gelijk vragen omtrent chemo e.d.). Maar wat ik er van vind doet er gelukkig niet toe, het is haar leven en haar situatie. Zij moet de situatie benaderen zoals het voor haar goed voelt.
Ik volg haar ook al een tijdje, ook op de radio, en ervaar haar als vrij extreem in de emoties. Of het is up of het is down.
Het is geen makkelijke situatie. Ik denk wel dat haar man op het specifieke moment wellicht iets had kunnen doen, maar aan de andere kant: er zijn geen regels hoe iemand met stress en dit soort dingen moet omgaan.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:44 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Soms gaat ze best in wat extremen maar dat is ook bekend bij de medicijnen die ze gebruikt. Ik heb veel bewondering voor haar.
Als kind van een veel te vroeg overleden ouder heb ik hier echt moeite mee. En was er niet ook een erfelijke factor in zijn familie?quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:43 schreef GereDathan het volgende:
Jegor aan de ene kant prachtig om te zien hoe gelukkig hij is met (bijna) vrouw en (bijna) kind. Maar wat een moeilijke situatie moet dat zijn. Je wil liever geen kind op de wereld zetten die al op jonge leeftijd een ouder moet gaan missen, maar aan de andere kant is zij ook geen 18 meer. Het is hoogst onzeker hoe lang hij nog leeft, kan een dag zijn of 10 jaar. Elke dag uitstel met een kinderwens is dan een verloren dag natuurlijk, en wachten heeft verder ook geen zin want beter worden zal hij helaas nooit. Een duivels dilemma zoals je dat noemt, maar gezien de hechte vriendengroep ben ik er wel van overtuigd dat als hij eenmaal overlijdt er voldoende mannen in de omgeving zijn die een vaderlijke rol op zich kunnen nemen.
Het lijkt me ook heel moeilijk om mee om te gaan. Het is echt doodsangst.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:54 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ze heeft ook groot gelijk. Iedereen gaat anders om met spanning, dit is blijkbaar haar manier.
Persoonlijk vond ik het gisteren voor het ziekenhuis wat overdreven (ze draaide een soort van door voor mijn gevoel) en tijdens het 2e gesprek zag je ook dat er wat kortsluiting ontstond (arts niet uit laten praten, gelijk vragen omtrent chemo e.d.). Maar wat ik er van vind doet er gelukkig niet toe, het is haar leven en haar situatie. Zij moet de situatie benaderen zoals het voor haar goed voelt.
Ik volg haar ook al een tijdje, ook op de radio, en ervaar haar als vrij extreem in de emoties. Of het is up of het is down.
Ik denk dat Jeffrey van binnen heel boos is op zijn ziekte.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:37 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik ben een groot deel van de sympathie voor hem verloren gisteren om eerlijk te zijn. Niet omdat hij voor Ajax is (wat overigens een schande is als je dat bent, maar dat staat er los van natuurlijk). Maar even serieus. Ik vind die kist echt afschuwelijk. De zijkanten heel mooi van de kinderen, maar waarom zo'n achterlijke foto met een middelvinger? Leuk zo'n laatste beeld voor je naasten. Bal dan een vuist of bedenk iets anders. Kleuter-niveau dit.
Dat is sowieso een moeilijke discussie. Dan kom je automatisch in een stuk discussie of je moet bepalen wie er wel en geen kinderen mogen krijgen. En bepaalde risicoafwegingen kunnen wij als buitenstaander toch niet maken en natuurlijk kan je ook door een andere oorzaak overlijden (ongeluk oid) als ouder. Dat is een heel lastig vraagstuk en ik heb daar eerlijk gezegd geen passend antwoord op. Ik hoop dat ze dergelijke risico's meegenomen hebben in hun beslissing en een weloverwogen besluit hebben genomen met de uitkomsten daarvan.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:29 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Als kind van een veel te vroeg overleden ouder heb ik hier echt moeite mee. En was er niet ook een erfelijke factor in zijn familie?
Dat is wel een bekend iets van het programma en komt vooral omdat ze best een brede leeftijdsrange hebben aan deelnemers. Maaike zit in een compleet andere levensfase.quote:Ik vond gisteren het contrast tussen Jegor en Maaike ontzettend pijnlijk.
Er is geen handboek voor, er is geen goed of fout. Ik hoop het ook voor hem, vooralsnog ziet het er op Insta best redelijk uit met hem gelukkig.quote:Nou ja, je doet het toch nooit goed hè. Hopelijk mag ie nog een jaar of 15-20 (lekker vals) zingen.
Dat is Jeffrey zijn goed recht. Ik kan dat gevoel begrijpen. Maar persoonlijk zou ik dat op een andere manier uiten dan op deze manier. Mijn persoonlijke mening is dat het een grens overschrijdt die je niet hoeft te overschrijden. Maar laat vooral duidelijk zijn dat dat mijn mening is en ik daarmee niet voor Jeffrey of zijn dierbaren kan of wil spreken. Als dit voor hen allemaal goed voelt, wie ben ik dan om er een oordeel over te hebben verder.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:58 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeffrey van binnen heel boos is op zijn ziekte.
Ja, dat kan ik (en jij hopelijk ook) mij ook niet voorstellen. Dat is zo'n bizarre situatie om over na te denken. Zeker als iemand zo jong en zo vol in het leven staat zoals Eva. Als iemand 85 is dan is de dood veel logischer om maar iets te noemen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:56 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Het lijkt me ook heel moeilijk om mee om te gaan. Het is echt doodsangst.
Niemand kan dat weten, totdat je in de situatie komt. De een lacht het weg, de ander gaat in een hoekje zitten sippen. Jeffrey bijvoorbeeld weigert zijn ziekte echt te erkennen voor mijn gevoel, hij gaat gewoon met alles door alsof er niets aan de hand is. Zo gaat iedereen er met zijn of haar manier mee om.quote:Ik zou zelf ook niet weten hoe ik daarmee zou moeten dealen.
Ik had er geen gevoel bij omdat ik elke kennis en ervaring mis hierin. Ik heb geen idee wat snel of langzaam is en wat een normaal verloop is. Het enige wat ik weet is dat die opnames van 2022 waren en ik weet dat ze nu nog leeft, dus dat voelt dan toch ergens wel een beetje positief weer. Blijkbaar is het wel gelukt om een en ander onder controle te krijgen.quote:....en dan nog moeten zien dat die tumor in haar long zo snel is gegroeid. Ik schrok er zelfs van op de bank, kan je nagaan hoe zij zich voelt.
Ik zou het zelf ook niet zo doen, alleen al omdat ik niet wil dat iedereen me als laatste zo boos ziet. ( ik heb het nu over die foto op die kist)quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:15 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat is Jeffrey zijn goed recht. Ik kan dat gevoel begrijpen. Maar persoonlijk zou ik dat op een andere manier uiten dan op deze manier. Mijn persoonlijke mening is dat het een grens overschrijdt die je niet hoeft te overschrijden. Maar laat vooral duidelijk zijn dat dat mijn mening is en ik daarmee niet voor Jeffrey of zijn dierbaren kan of wil spreken. Als dit voor hen allemaal goed voelt, wie ben ik dan om er een oordeel over te hebben verder.
Ik snapte er helemaal niks van, net als jij. Het hele statement ontging mij. Het kwam bij mij over alsof hij perse wilde shockeren, maar geen idee had hoe en wat en uit een soort van baldadigheid dit maar bedacht had. Terwijl het idee van het wrappen echt heel tof is wat mij betreft, inclusief de tekeningen van de kinderen. Het hele toffe is er wat mij betreft wel af.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:29 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook niet zo doen, alleen al omdat ik niet wil dat iedereen me als laatste zo boos ziet. ( ik heb het nu over die foto op die kist)
Vooral die kindjes.
Maar ik begreep zijn uitleg erbij ook niet zo goed.
Ik denk dat het voor hem heel belangrijk was. Terwijl je zoveel mooie dingen had kunnen zetten op de kist, zeker gezien het feit dat hij de tijd had om dat te doen. Bij een onverwacht overlijden is er vaak geen tijd voor dit soort acties, het duurt simpelweg te lang om het te regelen. En aan de ene kant het hele mooie van de kinderen, maar aan de andere kant het onbegrijpbare van hemzelf.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:41 schreef BE het volgende:
Volgens mij is het idee er achter dat hij zijn middelvinger opsteek tegen ‘het universum’ (of wat dan ook) dat hem kanker heeft gegeven of zo, maar ik ben het inderdaad wel met je eens dat het wat dat betreft de plank een beetje misslaat.
Maar goed blijkbaar wil hij dat dit is wat men van hem onthoud: een middelvinger opsteken tegen die ziekte.
Ja dat zag je wel aankomen. Ik vond het wel goed dat ze dat ook even in beeld bracht.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:39 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Was het eerste wat ik gisteren op de bank zei, ze is alleen maar bezig haar stress en zenuwen weg te lachen. Tot verschrikkelijk irritant aan toe. En ik begrijp het juist weer donders goed, je moet wat en het zijn gewoon klote berichten met gigantisch veel stress. Ik voorspelde ook gelijk dat de klap wel zou komen en dat was helaas ook heel duidelijk in beeld.
Maar ja, wat verwacht je anders van een jonge meid in de bloei van haar leven die gewoon kapot wordt gemaakt door die K ziekte. Natuurlijk word je er horendol van.
Alles liep vroeger harder op dit forum.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:08 schreef Mrmime het volgende:
Liepen de vorige reeksen ook niet veel harder in dit forum?
Ik heb precies hetzelfde, de mensen van dit seizoen raken mij ook veel minder.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:08 schreef Mrmime het volgende:
De hele serie raakt mij dit seizoen minder dan anders. Kan niet goed uitleggen waardoor dat komt.
Liepen de vorige reeksen ook niet veel harder in dit forum?
Ach gossie. Nu ook in de hersenen.quote:
En waarom was ze alleen?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach gossie. Nu ook in de hersenen.
Maar waarom die rot-mededeling over de telefoon en niet face to face bij een arts?
Ik heb jegor gewoon doorgespoeldquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, de mensen van dit seizoen raken mij ook veel minder.
Het wordt meer en meer duidelijk dat Jeffrey gewoon maar een simpele jongen is. Grote mond, maar voor de rest is het niet veel. Zijn keuzes zijn ook onbegrijpelijk, zoals de opmerking dat hij op "vrijdag lekker vrij is". Man, wat maak je je druk over iets zinloos als werk denk ik dan.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:47 schreef golfer het volgende:
Jeffrey met z'n stoere praatjes schoot toch wel vol toen hij het had over z'n opa en oma.
Ik denk omdat ze al een miljard keer in het ziekenhuis is geweest. Op een gegeven moment ga je over op andere communicatiemethodes, simpelweg omdat het efficiënter is. Het was vooral vervelend dat ze alleen was.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach gossie. Nu ook in de hersenen.
Maar waarom die rot-mededeling over de telefoon en niet face to face bij een arts?
Wellicht komt het omdat er meer mensen bij zitten die nog niet overleden zijn. Maaike, Jegor en Eva leven nog. En het kan goed dat je met sommige mensen minder hebt, dat heb ik eerdere seizoenen ook regelmatig gehad.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, de mensen van dit seizoen raken mij ook veel minder.
Een beetje tokkie ook wel met zo'n kist.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:13 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het wordt meer en meer duidelijk dat Jeffrey gewoon maar een simpele jongen is. Grote mond, maar voor de rest is het niet veel. Zijn keuzes zijn ook onbegrijpelijk, zoals de opmerking dat hij op "vrijdag lekker vrij is". Man, wat maak je je druk over iets zinloos als werk denk ik dan.
Waarmee ik hem zeker dit niet gun en niet zeg dat het geen aardige knul is.
Misschien was ze niet alleen, maar werd haar vriend man niet in beeld gebracht (hoop ik).quote:
Tsjah, ieder zijn eigen keuze. Ik vind het ook niets, maar het is dan ook niet mijn kist en uitvaart.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje tokkie ook wel met zo'n kist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |