abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 januari 2024 @ 22:11:23 #176
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212147017
Jeffrey met die reactie op de door zijn vrienden georganiseerde verrassing. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 23 januari 2024 @ 22:13:27 #177
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_212147052
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 21:59 schreef golfer het volgende:
Ik hield het niet droog bij de speech van Zoë. :'(
Botkanker is echt kut.
pi_212150264
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 22:11 schreef golfer het volgende:
Je zou toch zeggen dat je vrienden wel weten of je daar van houdt of niet :') Mij zou je er ook niet blij mee maken _O-
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_212151578
quote:
14s.gif Op donderdag 18 januari 2024 15:59 schreef golfer het volgende:

[..]
Goed idee. Stel het eens aan de TV-makers voor.
volgens mij zie ik daar online op de site van bnn wel eens wat van voorbij komen. geen volle serie, maar wel "hoe is het nu met... fragmenten)

was niet jouw vraag 😉 weet ik, maar dit quote mobiel makkelijker
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 24 januari 2024 @ 13:49:22 #180
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_212152803
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 15:48 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Als ik heel eerlijk ben vind ik OML juist een programma die het mantra "vechten tegen kanker" extra motiveert, terwijl ik juist ontzettend moe wordt van al dat "gevecht tegen kanker" en het moeten "winnen van kanker". Alsof het niet gewoon een kwestie is van pech of geluk en als je eraan overlijdt niet hard zou hebben "gestreden" ofzo.
Zeer herkenbaar. Mijn vader is ook overleden aan kanker. Hij erkende het feit dat hij terminaal was, maar bleef nog tot een paar dagen voor zijn overleden zoeken naar een geneesmiddel. Dat raakte mij wel. De wil tot overleven was er nog steeds.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Trouwste user 2022 woensdag 24 januari 2024 @ 14:19:38 #181
7889 tong80
Spleenheup
pi_212153039
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 22:13 schreef xzaz het volgende:

[..]
Botkanker is echt kut.

[ Bericht 14% gewijzigd door tong80 op 24-01-2024 16:42:50 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 24 januari 2024 @ 14:20:34 #182
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_212153050
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 14:19 schreef tong80 het volgende:

[..]
In tegenstelling tot andere kankers ?

:T
Ja
pi_212153380
quote:
Volgens mij deed hij het ook maar enkel en alleen voor zijn vrienden.

Wat dan wel weer heel erg lief is. :)
  woensdag 24 januari 2024 @ 15:54:51 #184
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212153925
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 14:01 schreef Claudia_x het volgende:

Als je de serie niet kijkt, dan is dit misschien niet de beste plek om er een discussie over aan te gaan.
QFT
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 24 januari 2024 @ 15:55:23 #185
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_212153935
Kunnen we hier weer ontopic gaan? Topic gaat over het programma Over Mijn Lijk.
pi_212154110
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 16:11 schreef tong80 het volgende:
P.S. On topic. Voel me doodziek. Moet er niet aan denken dat ene Tim me filmt als ik over een maand hoor dat ik de pijp uit ga.

:T
Weet je wat het mooie is?
Je hoeft je niet te laten filmen. Ieders eigen keuze ^O^

Wat ook niet hoeft: afgeven op mensen die daarin een andere keuze maken.
Of afgeven op andere users.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212160032
Jegor is een oud klasgenoot van mij op de middelbare school. Ik heb zijn hele verhaal niet meegekregen, geen contact meer, maar petje af hoe hij er mee omgaat. Niet voor te stellen...
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_212162023
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 21:59 schreef golfer het volgende:
Ik hield het niet droog bij de speech van Zoë. :'(
Wellicht is het omdat ik haar niet ken, maar ik vond het erhmm.. niet echt een goede speech. Maar goed, we zagen natuurlijk niet alles en ken haar niet in het echt verder.
pi_212162048
quote:
Heerlijke reactie, volgens mij (van afstand inschattend) precies hoe hij is. Bewondering ook voor zijn passie om met alles door te gaan, ik zou het niet kunnen. De voetbal en het klussen thuis snap ik goed, maar dat overdag werken.. Stop die tijd lekker in het huis zou je zeggen. Maar mogelijk speelt er veel meer (eigen baas, dus mogelijk geen vangnet) en dat zou wel heel triest zijn.

Geweldige gozer wat mij betreft, keihard om te zien hoe hij uit het leven gerukt wordt door een ziekte.
  dinsdag 30 januari 2024 @ 22:02:51 #190
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212230531
Jeffrey die zijn eigen doodskist bouwt. ;(
En hij is niet eens voor fc Utrecht, maar voor Ajax. ^O^
En die deksel met die opgestoken middelvinger. :{w

[ Bericht 19% gewijzigd door golfer op 30-01-2024 22:45:37 (Aanvulling ) ]
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 30 januari 2024 @ 22:21:25 #191
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212230715
Eva. Nieuwe tumor of ontsteking. Giegel, giegel, giegel. Zullen wel de zenuwen zijn.
Poef.....gone! ©golfer
pi_212234045
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 22:02 schreef golfer het volgende:
Jeffrey die zijn eigen doodskist bouwt. ;(
En hij is niet eens voor fc Utrecht, maar voor Ajax. ^O^
En die deksel met die opgestoken middelvinger. :{w
Ik ben een groot deel van de sympathie voor hem verloren gisteren om eerlijk te zijn. Niet omdat hij voor Ajax is (wat overigens een schande is als je dat bent, maar dat staat er los van natuurlijk). Maar even serieus. Ik vind die kist echt afschuwelijk. De zijkanten heel mooi van de kinderen, maar waarom zo'n achterlijke foto met een middelvinger? Leuk zo'n laatste beeld voor je naasten. Bal dan een vuist of bedenk iets anders. Kleuter-niveau dit.
pi_212234067
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 22:21 schreef golfer het volgende:
Eva. Nieuwe tumor of ontsteking. Giegel, giegel, giegel. Zullen wel de zenuwen zijn.
Was het eerste wat ik gisteren op de bank zei, ze is alleen maar bezig haar stress en zenuwen weg te lachen. Tot verschrikkelijk irritant aan toe. En ik begrijp het juist weer donders goed, je moet wat en het zijn gewoon klote berichten met gigantisch veel stress. Ik voorspelde ook gelijk dat de klap wel zou komen en dat was helaas ook heel duidelijk in beeld.

Maar ja, wat verwacht je anders van een jonge meid in de bloei van haar leven die gewoon kapot wordt gemaakt door die K ziekte. Natuurlijk word je er horendol van.
pi_212234112
Jegor aan de ene kant prachtig om te zien hoe gelukkig hij is met (bijna) vrouw en (bijna) kind. Maar wat een moeilijke situatie moet dat zijn. Je wil liever geen kind op de wereld zetten die al op jonge leeftijd een ouder moet gaan missen, maar aan de andere kant is zij ook geen 18 meer. Het is hoogst onzeker hoe lang hij nog leeft, kan een dag zijn of 10 jaar. Elke dag uitstel met een kinderwens is dan een verloren dag natuurlijk, en wachten heeft verder ook geen zin want beter worden zal hij helaas nooit. Een duivels dilemma zoals je dat noemt, maar gezien de hechte vriendengroep ben ik er wel van overtuigd dat als hij eenmaal overlijdt er voldoende mannen in de omgeving zijn die een vaderlijke rol op zich kunnen nemen.
pi_212234124
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 10:39 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Was het eerste wat ik gisteren op de bank zei, ze is alleen maar bezig haar stress en zenuwen weg te lachen. Tot verschrikkelijk irritant aan toe. En ik begrijp het juist weer donders goed, je moet wat en het zijn gewoon klote berichten met gigantisch veel stress. Ik voorspelde ook gelijk dat de klap wel zou komen en dat was helaas ook heel duidelijk in beeld.

Maar ja, wat verwacht je anders van een jonge meid in de bloei van haar leven die gewoon kapot wordt gemaakt door die K ziekte. Natuurlijk word je er horendol van.
Ik volg Eva al lange tijd op IG en dan zie je dat ze ook regelmatig erg verdrietig is. Verder is haar karakter gewoon zo dat ze veel lacht en zoveel mogelijk geniet van de tijd die haar nog rest.
pi_212234263
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 10:44 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik volg Eva al lange tijd op IG en dan zie je dat ze ook regelmatig erg verdrietig is. Verder is haar karakter gewoon zo dat ze veel lacht en zoveel mogelijk geniet van de tijd die haar nog rest.
Ze heeft ook groot gelijk. Iedereen gaat anders om met spanning, dit is blijkbaar haar manier.

Persoonlijk vond ik het gisteren voor het ziekenhuis wat overdreven (ze draaide een soort van door voor mijn gevoel) en tijdens het 2e gesprek zag je ook dat er wat kortsluiting ontstond (arts niet uit laten praten, gelijk vragen omtrent chemo e.d.). Maar wat ik er van vind doet er gelukkig niet toe, het is haar leven en haar situatie. Zij moet de situatie benaderen zoals het voor haar goed voelt.

Ik volg haar ook al een tijdje, ook op de radio, en ervaar haar als vrij extreem in de emoties. Of het is up of het is down.
pi_212234847
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 10:54 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ze heeft ook groot gelijk. Iedereen gaat anders om met spanning, dit is blijkbaar haar manier.

Persoonlijk vond ik het gisteren voor het ziekenhuis wat overdreven (ze draaide een soort van door voor mijn gevoel) en tijdens het 2e gesprek zag je ook dat er wat kortsluiting ontstond (arts niet uit laten praten, gelijk vragen omtrent chemo e.d.). Maar wat ik er van vind doet er gelukkig niet toe, het is haar leven en haar situatie. Zij moet de situatie benaderen zoals het voor haar goed voelt.

Ik volg haar ook al een tijdje, ook op de radio, en ervaar haar als vrij extreem in de emoties. Of het is up of het is down.
Soms gaat ze best in wat extremen maar dat is ook bekend bij de medicijnen die ze gebruikt. Ik heb veel bewondering voor haar.
pi_212236251
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 11:44 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Soms gaat ze best in wat extremen maar dat is ook bekend bij de medicijnen die ze gebruikt. Ik heb veel bewondering voor haar.
Het is geen makkelijke situatie. Ik denk wel dat haar man op het specifieke moment wellicht iets had kunnen doen, maar aan de andere kant: er zijn geen regels hoe iemand met stress en dit soort dingen moet omgaan.
pi_212236786
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 10:43 schreef GereDathan het volgende:
Jegor aan de ene kant prachtig om te zien hoe gelukkig hij is met (bijna) vrouw en (bijna) kind. Maar wat een moeilijke situatie moet dat zijn. Je wil liever geen kind op de wereld zetten die al op jonge leeftijd een ouder moet gaan missen, maar aan de andere kant is zij ook geen 18 meer. Het is hoogst onzeker hoe lang hij nog leeft, kan een dag zijn of 10 jaar. Elke dag uitstel met een kinderwens is dan een verloren dag natuurlijk, en wachten heeft verder ook geen zin want beter worden zal hij helaas nooit. Een duivels dilemma zoals je dat noemt, maar gezien de hechte vriendengroep ben ik er wel van overtuigd dat als hij eenmaal overlijdt er voldoende mannen in de omgeving zijn die een vaderlijke rol op zich kunnen nemen.
Als kind van een veel te vroeg overleden ouder heb ik hier echt moeite mee. En was er niet ook een erfelijke factor in zijn familie?

Ik vond gisteren het contrast tussen Jegor en Maaike ontzettend pijnlijk.

Nou ja, je doet het toch nooit goed hè. Hopelijk mag ie nog een jaar of 15-20 (lekker vals) zingen.
pi_212247091
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 10:54 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Het lijkt me ook heel moeilijk om mee om te gaan. Het is echt doodsangst.

Ik zou zelf ook niet weten hoe ik daarmee zou moeten dealen.

....en dan nog moeten zien dat die tumor in haar long zo snel is gegroeid. Ik schrok er zelfs van op de bank, kan je nagaan hoe zij zich voelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')