abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_207527642
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 21:45 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Zijn jij en @:golfer niet gewoon jaloers dat Roy een mooie vrouw heeft?
Ik vind haar juist helemaal niet mooi. Enorm opgemaakt en helemaal niet knap. Wat ook totaal niet relevant is verder maar jij komt ermee aanzetten in dit geval ;)
pi_207577105
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 09:57 schreef StevenHyde het volgende:
Weet niet of het aardig is om te zeggen, maar ik krijg wel van de vrouw van Roy soms een beetje jeuk. Ik begrijp heel goed dat je als partner eigenlijk net zo ziek bent als ware en het echt heel veel met je doet en van je vergt. Maar ik vind haar altijd zo erg naar de voorgrond treden. Dat irriteert me wel wat.
Ik had het bij haar specifiek niet persé, maar ik heb dat vrij vaak, ook in de voorgaande seizoenen. Vorig seizoen had je bijvoorbeeld Alex, waarvan ik de stem amper ken omdat die vrouw continue aan het woord was. Verder een leuke vrouw hoor, maar begreep gewoon niet waarom zij in iedere scene de hoofdrol had.

En dan had je vorig seizoen ook nog Lotte waarvan de man echt alleen maar kon praten over dat het allemaal waarschijnlijk zo lastig zou gaan zijn als alleenstaande vader. Ik snap best dat je daar heel veel mee bezig bent en dat dat onderwerp een keer besproken wordt, maar het ging iedere keer alleen daarover met hem. Terwijl het natuurlijk uiteindelijk niet gaat over hem en al helemaal niet over hoe zwaar het is dat hij wel blijft leven.
pi_207639326
Net teruggekeken. Wat een verschrikkelijk mens vind ik die Annick. Zo aanwezig, ze onderbrak Tibby ook gewoon door het hele verhaal naar zichzelf te trekken. Die krijgt echt teveel zendtijd.

Ze lijkt trouwens wel 50+ met dat gele haar en die zware make-up, ik vind bijvoorbeeld Tibby en dat donkere meisje vele malen knapper.

Verder: Irene O+
Alius aliud dicit
  vrijdag 20 januari 2023 @ 13:22:19 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207639994
Volgens mij begon zij zelf bij dat stuk na de vraag of ze geraakt werden door dingen van anderen waarbij zij het afscheid van Patrick aanhaalde en dat ze Tibby zo sterk vond.

Ik vond haar eigenlijk juist nu bij de terugblik veel minder dominant dan bij de afleveringen en ik heb het eigenlijk wel ook gewoon heel erg met ze te doen. Zo'n zwaard van damocles boven je hoofd en nooit weten wanneer die gaat vallen. :{

Ik vind dat eigenlijk juist ook wel de kracht van het programma. Dat het niet alleen gaat over degene die dood gaat maar dat er zeker ook ruimte is voor de partner en kinderen.
pi_207849135
Ik vond alleen de verhalen van Kiki, Patrick en Irene de moeite waard.

Roy, Jip en Francis heb ik geskipt.

Bij Roy vond ik dat het teveel over die baby en zijn vrouw ging, zouden beter in 4 handen op een buik kunnen, dan over mijn lijk. Het irriteerde mij op een gegeven moment zelfs

Ik vind Francis trouwens prachtige meid.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')