quote:
Op donderdag 5 januari 2023 09:57 schreef StevenHyde het volgende:Weet niet of het aardig is om te zeggen, maar ik krijg wel van de vrouw van Roy soms een beetje jeuk. Ik begrijp heel goed dat je als partner eigenlijk net zo ziek bent als ware en het echt heel veel met je doet en van je vergt. Maar ik vind haar altijd zo erg naar de voorgrond treden. Dat irriteert me wel wat.
Ik had het bij haar specifiek niet persé, maar ik heb dat vrij vaak, ook in de voorgaande seizoenen. Vorig seizoen had je bijvoorbeeld Alex, waarvan ik de stem amper ken omdat die vrouw continue aan het woord was. Verder een leuke vrouw hoor, maar begreep gewoon niet waarom zij in iedere scene de hoofdrol had.
En dan had je vorig seizoen ook nog Lotte waarvan de man echt alleen maar kon praten over dat het allemaal waarschijnlijk zo lastig zou gaan zijn als alleenstaande vader. Ik snap best dat je daar heel veel mee bezig bent en dat dat onderwerp een keer besproken wordt, maar het ging iedere keer alleen daarover met hem. Terwijl het natuurlijk uiteindelijk niet gaat over hem en al helemaal niet over hoe zwaar het is dat hij wel blijft leven.