abonnement Unibet Coolblue
pi_203495973
Nov 6, 2019
Pandemic simulation exercise spotlights massive preparedness gap
Event 201, hosted by the Johns Hopkins Center for Health Security, envisions a fast-spreading coronavirus with a devastating impact



Dit doen we met onze zorghelden:


Just a reminder..
Modbreak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/modbreak

MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBENVLOEDING.
n besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).

Verschillende video's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest gevaccineerde land in de wereld.



Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)

'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'

:+ :+ :+

Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geaccepteerde ridiculiteit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter


The show must go on folks!

  vrijdag 4 februari 2022 @ 00:05:20 #2
451005 Grems
Clown World
pi_203496889
https://www.israelnationalnews.com/news/321674

"Are Israeli hospitals really overloaded with unvaccinated COVID patients? According to Prof. Yaakov Jerris, director of Ichilov Hospital’s coronavirus ward, the situation is completely opposite.

“Right now, most of our severe cases are vaccinated,” Jerris told Channel 13 News. “They had at least three injections. Between seventy and eighty percent of the serious cases are vaccinated. So, the vaccine has no significance regarding severe illness, which is why just twenty to twenty-five percent of our patients are unvaccinated.”

Jerris also revealed some of the confusion in reporting cases. Speaking at a cabinet meeting on Sunday, he told ministers, “Defining a serious patient is problematic. For example, a patient with a chronic lung disease always had a low level of oxygen, but now he has a positive coronavirus test result which technically makes him a ‘serious coronavirus patient,’ but that’s not accurate. The patient is only in a difficult condition because he has a serious underlying illness.”"

Vreemde bron voor extreemrechtse complottheorien, wel positief dat extreemrechts inclusief genoeg is om Yaakov Jerris zijn zegje te laten doen. ^O^
pi_203496915
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die hebben vast al natuurlijke immuniteit 👍

Maar verder is het natuurlijk anecdotisch. Ik had alleen niet verwacht dat juist hij daar flink ziek van zou worden. Fitte, gespierde twintiger.
Daartegenover had ik van een collega juist wel verwacht dat die flink ziek zou worden, zestiger, obesitas, longpatint...
Die heeft gewoon doorgewerkt. Alleen stukje conditie ingeleverd.
NOBODY escapes the devillish killer virus!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203497124
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 00:05 schreef Grems het volgende:
https://www.israelnationalnews.com/news/321674

"Are Israeli hospitals really overloaded with unvaccinated COVID patients? According to Prof. Yaakov Jerris, director of Ichilov Hospital’s coronavirus ward, the situation is completely opposite.

“Right now, most of our severe cases are vaccinated,” Jerris told Channel 13 News. “They had at least three injections. Between seventy and eighty percent of the serious cases are vaccinated. So, the vaccine has no significance regarding severe illness, which is why just twenty to twenty-five percent of our patients are unvaccinated.”

Jerris also revealed some of the confusion in reporting cases. Speaking at a cabinet meeting on Sunday, he told ministers, “Defining a serious patient is problematic. For example, a patient with a chronic lung disease always had a low level of oxygen, but now he has a positive coronavirus test result which technically makes him a ‘serious coronavirus patient,’ but that’s not accurate. The patient is only in a difficult condition because he has a serious underlying illness.”"

Vreemde bron voor extreemrechtse complottheorien, wel positief dat extreemrechts inclusief genoeg is om Yaakov Jerris zijn zegje te laten doen. ^O^
Grappig, ik had meteen een probleem toen ik de vertaling van dat bericht citeerde op BNW...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 01:01:06 #5
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203497185
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 00:08 schreef Tingo het volgende:

[..]
NOBODY escapes the devillish killer virus!
Nu Uh, only Wantie will survive.. He's a good boy.
Lach met een schone bips
pi_203497219
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 01:01 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nu Uh, only Wantie will survive.. He's a good boy.
Het zit je nogal hoog...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 01:10:54 #7
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203497241
Het is me de laatste dagen wel opgevallen wanneer er posts geplaatst worden wat een negatief effect op de vaccinaties hebben, als in cijfers Schotland bijvoorbeeld de vaxx Jehova's op die posts niet antwoorden. In laatste topic meer van dat gezien. Wel reageren op de mensen maar niet op de cijfers die hier gepost worden. Kunnen ze die niet ontkrachten met echte cijfers? Ik weet niet.... Guess not.

Uit mijn hoofd, Greys en Controlalddelete hebben veel cijfers gepost de laatste 2 topics. En ook veel twitter berichten erover. En die worden voornamelijk genegeerd door the usual suspects. Hun M.O. is meer om dan op individuele posts te reageren hier. Beetje jammer en teken van zwakte.
Lach met een schone bips
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 01:11:50 #8
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203497247
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 01:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het zit je nogal hoog...
Joah, ik wil dat je blijft leven knul. Ik heb niks tegen je. *;
Lach met een schone bips
pi_203497250
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 01:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
Het is me de laatste dagen wel opgevallen wanneer er posts geplaatst worden wat een negatief effect op de vaccinaties hebben, als in cijfers Schotland bijvoorbeeld de vaxx Jehova's op die posts niet antwoorden. In laatste topic meer van dat gezien. Wel reageren op de mensen maar niet op de cijfers die hier gepost worden. Kunnen ze die niet ontkrachten met echte cijfers? Ik weet niet.... Guess not.

Uit mijn hoofd, Greys en Controlalddelete hebben veel cijfers gepost de laatste 2 topics. En ook veel twitter berichten erover. En die worden voornamelijk genegeerd door the usual suspects. Hun M.O. is meer om dan op individuele posts te reageren hier. Beetje jammer en teken van zwakte.
Grappig, je vraagt om tegenargumenten?
Normaal is dat hier uit den boze als iemand het waagt tegen BNW in te gaan...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 01:15:37 #10
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203497267
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 01:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Grappig, je vraagt om tegenargumenten?
Normaal is dat hier uit den boze als iemand het waagt tegen BNW in te gaan...
Tuurlijk zijn tegenargumenten goed, maar wat er gebeurd is dat wat wij aanvoeren als argument pertinent fout is in jouw ogen omdat alleen de argumenten die jij als waar ziet de waarheid zijn. Stel je eens open voor een middenweg in wat de MSM en de alternatieve media voert. Er gaat echt een wereld voor je open als je het wil zien.
Lach met een schone bips
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 01:19:33 #11
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203497286
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 01:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Grappig, je vraagt om tegenargumenten?
Normaal is dat hier uit den boze als iemand het waagt tegen BNW in te gaan...
En je moet als je heel eerlijk bent ook wel toegeven dat hoe er soms tegen de BNW gedachten ingegaan is veel harder is dan wij in COR of andere plaatsen doen toch?

Lijkt van sommige users meer op een heksenjacht dan op een discussie toch? (en daar bedoel ik jou niet zozeer mee)
Lach met een schone bips
pi_203497296
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 01:15 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Tuurlijk zijn tegenargumenten goed, maar wat er gebeurd is dat wat wij aanvoeren als argument pertinent fout is in jouw ogen omdat alleen de argumenten die jij als waar ziet de waarheid zijn. Stel je eens open voor een middenweg in wat de MSM en de alternatieve media voert. Er gaat echt een wereld voor je open als je het wil zien.
Een middenweg op BNW?
Die is er niet.
Middenweg vind je wel op COR, waar meer ongevaccineerden en tegenstanders van ctb rond lopen dan in heel BNW. Maar daar kun je normaal met mensen in discussie.
Hier wordt een evangelie gepredikt en o wee als je het waagt daar tegenin te gaan.
Een middenweg betekent dat je in een discussie naar een gezamenlijk punt komt..
Je opponent een vax Jehova noemen gaat daar niet voor zorgen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 01:22:47 #13
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203497303
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 01:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
Een middenweg op BNW?
Die is er niet.
Middenweg vind je wel op COR, waar meer ongevaccineerden en tegenstanders van ctb rond lopen dan in heel BNW. Maar daar kun je normaal met mensen in discussie.
Hier wordt een evangelie gepredikt en o wee als je het waagt daar tegenin te gaan.
Een middenweg betekent dat je in een discussie naar een gezamenlijk punt komt..
Je opponent een vax Jehova noemen gaat daar niet voor zorgen...
Dan vraag ik mij serieus af waarom je hier bent? Ik kan daar geen zinnig antwoord op vinden.
Lach met een schone bips
pi_203497325
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 01:22 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dan vraag ik mij serieus af waarom je hier bent? Ik kan daar geen zinnig antwoord op vinden.
Het is best raar dat iemand moet verdedigen waarom hij op een bepaald subforum komt...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 01:29:44 #15
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203497339
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 01:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
Een middenweg op BNW?
Die is er niet.
Middenweg vind je wel op COR, waar meer ongevaccineerden en tegenstanders van ctb rond lopen dan in heel BNW. Maar daar kun je normaal met mensen in discussie.
Hier wordt een evangelie gepredikt en o wee als je het waagt daar tegenin te gaan.
Een middenweg betekent dat je in een discussie naar een gezamenlijk punt komt..
Je opponent een vax Jehova noemen gaat daar niet voor zorgen...
Nogmaals, ik begrijp dus echt niet waarom je hier bent aangezien je al onze meningen kut vindt, grof gezegd. Maar probeer dan alleen te lezen en te begrijpen of niet... Maar waarom alle posts die jou niet aanstaan irritant aanvechten tot treurens toe? Dat snap ik niet, en ik vind het ook treurig ook dat je daar zoveel tijd in steekt. Hey niks tegen jou persoonlijk, maar jij bent dag en nacht bezig. Laat het gaan man...

Ik heb ff paar dagen vrij dus vind wel leuk deze discussies, maar is niet gezond voor jou.
Lach met een schone bips
  vrijdag 4 februari 2022 @ 01:30:19 #16
451005 Grems
Clown World
pi_203497345
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 01:22 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dan vraag ik mij serieus af waarom je hier bent? Ik kan daar geen zinnig antwoord op vinden.
Je hebt het wel over iemand die van mening is dat:

- Braaf doen wat de overheid eist ruggegraat toont
- Mensen die met rust gelaten willen worden door de overheid verlangen naar een totalitair regime
- De Goedgekeurde Bronnen gebruiken om tot de Goedgekeurde Conclusie te komen een vereiste is voor de Kritisch Denkende Mens.
- Er geen sprake is van een QR-maatschappij omdat je zonder QR code overheidsgebouwen kunt betreden
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 01:30:56 #17
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203497347
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 01:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is best raar dat iemand moet verdedigen waarom hij op een bepaald subforum komt...
Nee hoor, het is raar dat iemand op een subforum over andere gedachten zijn evangelie blijft verkondigen.
Lach met een schone bips
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 01:35:35 #18
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203497366
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 01:30 schreef Grems het volgende:

[..]
Je hebt het wel over iemand die van mening is dat:

- Braaf doen wat de overheid eist ruggegraat toont
- Mensen die met rust gelaten willen worden door de overheid verlangen naar een totalitair regime
- De Goedgekeurde Bronnen gebruiken om tot de Goedgekeurde Conclusie te komen een vereiste is voor de Kritisch Denkende Mens.
- Er geen sprake is van een QR-maatschappij omdat je zonder QR code overheidsgebouwen kunt betreden
Weet je, Isdatzo en consorten kan ik soms nog wel in mee gaan met sommige dingen. Wantie lijkt echt een troosteloos figuur en dat is waarom ik met hem nog wel in gesprek ga zodat ie misschien nog wakker gaat worden. Die anderen negeer ik gewoon, Wantie is anders en heeft die aandacht nodig.
Lach met een schone bips
pi_203497371
twitter
Plaats hier uw advertentie
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 01:41:56 #20
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203497385
quote:
Money run :) Al heeft dat ook geen zin :)
Lach met een schone bips
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 01:43:02 #21
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203497388
@Wantie homey, was leuk vanavond maar ik ga slapen. Tot de volgende buddy
Lach met een schone bips
pi_203497395
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 01:35 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Weet je, Isdatzo en consorten kan ik soms nog wel in mee gaan met sommige dingen. Wantie lijkt echt een troosteloos figuur en dat is waarom ik met hem nog wel in gesprek ga zodat ie misschien nog wakker gaat worden. Die anderen negeer ik gewoon, Wantie is anders en heeft die aandacht nodig.
Misschien moet je eens met wantie praten en niet over Wantie?

Dat merk ik echt altoos op dit forum/subforum. Men praat over de ander met gelijkgestemden.. Beetje online roddelen dus.

-knip-

[ Bericht 2% gewijzigd door miss_sly op 04-02-2022 08:37:38 ]
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 01:47:01 #23
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203497401
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 01:45 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Misschien moet je eens met wantie praten en niet over Wantie?

Dat merk ik echt altoos op dit forum/subforum. Men praat over de ander met gelijkgestemden.. Beetje online roddelen dus.

Ehmm, ik geloof juist dat ik met Wantie een discussie heb gevoerd zonder schelden wat voor jou nogal lastig is.

[ Bericht 2% gewijzigd door miss_sly op 04-02-2022 08:38:13 ]
Lach met een schone bips
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 01:56:13 #24
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203497420
8)7 The fuck happened? o|O
Lach met een schone bips
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 02:06:17 #25
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203497441
@MOD ruim deze BS alsjeblieft op :)

Tot morgen
Lach met een schone bips
  vrijdag 4 februari 2022 @ 06:58:57 #26
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203497613
Het is hier toch BNW?
Waarom komen hier toch steeds mensen die totaal anders denken de boel verzieken? Snap hun behoefte ook niet om pers hier te willen discussiren. Kun je niet accepteren dat anderen iets geloven wat jij zelf als onwaar ziet?
To BG or not to BG!
pi_203497749
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 01:30 schreef Grems het volgende:

[..]
Je hebt het wel over iemand die van mening is dat:

- Braaf doen wat de overheid eist ruggegraat toont
- Mensen die met rust gelaten willen worden door de overheid verlangen naar een totalitair regime
- De Goedgekeurde Bronnen gebruiken om tot de Goedgekeurde Conclusie te komen een vereiste is voor de Kritisch Denkende Mens.
- Er geen sprake is van een QR-maatschappij omdat je zonder QR code overheidsgebouwen kunt betreden
Wat dus niet mijn mening is
En da's ook een eigenschap van BNW: men verzint gewoon maar wat over de opponent in een discussie, en rekent dat die persoon vervolgens aan ...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203497757
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 01:29 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nogmaals, ik begrijp dus echt niet waarom je hier bent aangezien je al onze meningen kut vindt, grof gezegd. Maar probeer dan alleen te lezen en te begrijpen of niet... Maar waarom alle posts die jou niet aanstaan irritant aanvechten tot treurens toe? Dat snap ik niet, en ik vind het ook treurig ook dat je daar zoveel tijd in steekt. Hey niks tegen jou persoonlijk, maar jij bent dag en nacht bezig. Laat het gaan man...

Ik heb ff paar dagen vrij dus vind wel leuk deze discussies, maar is niet gezond voor jou.
Tja, eerst komt er het verwijt dat er geen repliek komt op een bericht uit Schotland en vervolgens komt er het verwijt dat iemand met repliek komt...
Je weet ook niet wat je wilt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 4 februari 2022 @ 07:55:07 #29
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_203497793
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 02:10 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Ja, een ban voor loveyoulongtime en vooral voor dibble die iemand een stoornis toeschrijft.
Het probleem is niet zozeer het in discussie gaan maar de vorm waarop jullie mensen hier lopen uit te lokken. Je kunt niet binnenwandelen en iedereen voor wappie uitmaken of in bad faith constant tegen alles in gaan. Dit gebeurd wel en zorgt dat het draadje moeilijk vooruitkomt en soms doodbloed omdat niemand zin heeft op jullie gezwets te reageren.

Als je geen shithead was had je begrepen dat je mensen in hun waarde moet laten en niet overal tegenin hoeft te gaan of low effort shitposts hoeft te doen puur om het te doen en niet zozeer om een punt te maken. Dat is gewoon irriteren en treiteren. En er mee wegkomen (meerdere malen ) omdat ‘ ja maar ik heb toch heul niets iemand aangevallennn huil huil ‘.

Daarnaast moet je in het achterhoofd houden dat dit forum NIET voor NIETS is opgedeeld in subfora. Dat is niet alleen om iedereen een veilige plek te geven te discussiren over dezelfde soorten onderwerpen maar ook om onderscheid te maken tussen de en soort gedachtegang tussen users die BESLUITEN meer informatie te winnen en uit te wisselen met elkaar. Wanneer jullie telkens wat mensen hier posten ridiculiseren dan spuwt dat gewoon een negatieve lading over de hele topic.

En als je dan de ‘social’ queues die mensen hier aan je proberen te geven niet snapt of wilt snappen dan bestaan er maar twee opties. Of negeert ze, willens en wetens natuurlijk om alles te lopen verzieken of je komt tekort in je sociale interactie en mist ze volledig. Ik denk bij sommige users dat beide het geval is.

Nu hebben we weer een pagina aan het onderwerp verspild omdat een n of andere idioot loopt te blren en zo hoog op zit van zichzelf om over Trump te beginnen wat niets met deze discussie te maken heeft.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dibble op 04-02-2022 08:01:25 ]
*Hosselcopter*
pi_203497903
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 07:55 schreef Dibble het volgende:

[..]
Het probleem is niet zozeer het in discussie gaan maar de vorm waarop jullie mensen hier lopen uit te lokken. Je kunt niet binnenwandelen en iedereen voor wappie uitmaken of in bad faith constant tegen alles in gaan. Dit gebeurd wel en zorgt dat het draadje moeilijk vooruitkomt en soms doodbloed omdat niemand zin heeft op jullie gezwets te reageren.

Als je geen shithead was had je begrepen dat je mensen in hun waarde moet laten en niet overal tegenin hoeft te gaan of low effort shitposts hoeft te doen puur om het te doen en niet zozeer om een punt te maken. Dat is gewoon irriteren en treiteren. En er mee wegkomen (meerdere malen ) omdat ‘ ja maar ik heb toch heul niets iemand aangevallennn huil huil ‘.

Daarnaast moet je in het achterhoofd houden dat dit forum NIET voor NIETS is opgedeeld in subfora. Dat is niet alleen om iedereen een veilige plek te geven te discussiren over dezelfde soorten onderwerpen maar ook om onderscheid te maken tussen de en soort gedachtegang tussen users die BESLUITEN meer informatie te winnen en uit te wisselen met elkaar. Wanneer jullie telkens wat mensen hier posten ridiculiseren dan spuwt dat gewoon een negatieve lading over de hele topic.

En als je dan de ‘social’ queues die mensen hier aan je proberen te geven niet snapt of wilt snappen dan bestaan er maar twee opties. Of negeert ze, willens en wetens natuurlijk om alles te lopen verzieken of je komt tekort in je sociale interactie en mist ze volledig. Ik denk bij sommige users dat beide het geval is.

Nu hebben we weer een pagina aan het onderwerp verspild omdat een n of andere idioot loopt te blren en zo hoog op zit van zichzelf om over Trump te beginnen wat niets met deze discussie te maken heeft.
Heb dat ook al vaker aangegeven en gemeld.
gelukkig nu een goed besluit uit gekomen na tijdje aankijken.
Mij zie je hier niet meer :W

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2022 08:17:05 ]
  vrijdag 4 februari 2022 @ 09:07:26 #31
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203498359
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 07:55 schreef Dibble het volgende:

[..]
Het probleem is niet zozeer het in discussie gaan maar de vorm waarop jullie mensen hier lopen uit te lokken. Je kunt niet binnenwandelen en iedereen voor wappie uitmaken of in bad faith constant tegen alles in gaan. Dit gebeurd wel en zorgt dat het draadje moeilijk vooruitkomt en soms doodbloed omdat niemand zin heeft op jullie gezwets te reageren.

Als je geen shithead was had je begrepen dat je mensen in hun waarde moet laten en niet overal tegenin hoeft te gaan of low effort shitposts hoeft te doen puur om het te doen en niet zozeer om een punt te maken. Dat is gewoon irriteren en treiteren. En er mee wegkomen (meerdere malen ) omdat ‘ ja maar ik heb toch heul niets iemand aangevallennn huil huil ‘.

Daarnaast moet je in het achterhoofd houden dat dit forum NIET voor NIETS is opgedeeld in subfora. Dat is niet alleen om iedereen een veilige plek te geven te discussiren over dezelfde soorten onderwerpen maar ook om onderscheid te maken tussen de en soort gedachtegang tussen users die BESLUITEN meer informatie te winnen en uit te wisselen met elkaar. Wanneer jullie telkens wat mensen hier posten ridiculiseren dan spuwt dat gewoon een negatieve lading over de hele topic.

En als je dan de ‘social’ queues die mensen hier aan je proberen te geven niet snapt of wilt snappen dan bestaan er maar twee opties. Of negeert ze, willens en wetens natuurlijk om alles te lopen verzieken of je komt tekort in je sociale interactie en mist ze volledig. Ik denk bij sommige users dat beide het geval is.

Nu hebben we weer een pagina aan het onderwerp verspild omdat een n of andere idioot loopt te blren en zo hoog op zit van zichzelf om over Trump te beginnen wat niets met deze discussie te maken heeft.
Goed verwoord, zo denk ik er eigenlijk ook wel over.

Het wordt er niet leuker op omdat sommige mensen hier echt anders denken dan de mensen die hier elkaar wel vinden in hun (blijkbaar afwijkende) wereldbeeld.
To BG or not to BG!
  vrijdag 4 februari 2022 @ 09:10:38 #32
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203498395
quote:
84s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 08:16 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Heb dat ook al vaker aangegeven en gemeld.
gelukkig nu een goed besluit uit gekomen na tijdje aankijken.
Mij zie je hier niet meer :W
Jammer.
We zijn al zo in de minderheid.

(je kunt ook mensen blokkeren, dat heb ik zelf gedaan en scheelt een hoop irritaties) O-)
To BG or not to BG!
  vrijdag 4 februari 2022 @ 09:12:50 #33
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203498434
Is het dan geen idee dat de pro vaccin mensen een eigen onderwerp aanmaken op bnw .. dat lost het hele probleem toch op ??
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 09:13:42 #34
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203498446
quote:
84s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 08:16 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Heb dat ook al vaker aangegeven en gemeld.
gelukkig nu een goed besluit uit gekomen na tijdje aankijken.
Mij zie je hier niet meer :W
Vind ik heel jammer ED want je bent iemand met goede toevoegingen en ik weet dat jij veel kennis hebt op het gebied van bepaalde zaken
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203498461
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 09:12 schreef greysbones het volgende:
Is het dan geen idee dat de pro vaccin mensen een eigen onderwerp aanmaken op bnw .. dat lost het hele probleem toch op ??
Wie zijn de pro vaccin mensen? Is dit niet een klein beetje triest? Wil je een discussie forum of een steungroep? Hoe kan je nou claimen een BNWer te zijn als je weigert te luisteren naar kritische geluiden?
  vrijdag 4 februari 2022 @ 09:16:19 #36
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203498477
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 09:14 schreef The_End het volgende:

[..]
Wie zijn de pro vaccin mensen? Is dit niet een klein beetje triest? Wil je een discussie forum of een steungroep? Hoe kan je nou claimen een BNWer te zijn als je weigert te luisteren naar kritische geluiden?
Waarom is dat triest?
Ik ben niet verplicht naar iedereen te luisteren met een andere mening..
is ook onmogelijk .
Dat jij dit misschien wel wilt.. prima .. doe je ding
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203498484
De Grote Onthullingen waar FvD het eerder over had en die zouden leiden tot tribunalen stelt dus niets voor.
Er is 1 video gepubliceerd van een jongere die naar een vaccinatielocatie gaat en aangeeft dat hij geen idee heeft wat vaccineren precies inhoud en waaruit zou moeten blijken dat jongeren slecht voorgelicht worden.
De GGD geeft aan dat er een hoop knip en plakwerk is gebruikt om die video te maken dus FvD heeft alleen de mooiste stukjes voor hun eruit gehaald zodat het beeld ontstaat dat je verkeerd voorgelicht word en GGD medewerkers alleen de positieve kant van vaccins belichten.

Het meest grappige is nog wel dat FvD als sterkste argument gebruikt dat jongeren zonder toestemming van hun ouders gevaccineerd worden. De jongere in de video geeft namelijk aan dat hij geen toestemming van zijn ouders heeft en ze laten hem toch door om hem te laten vaccineren. Blijkbaar weet FvD niet dat iedereen van 12+ zelfbeschikkingsrecht heeft.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 4 februari 2022 @ 09:20:58 #38
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203498525
quote:
Wat bedoeld hij precies met 'the end days', financiele instorting, eind kapitalisme of werkelijk 'het eind zoals in de bijbel voorspeld'?

En op het eind zegt hij dat er chaos uitbreekt als alles duidelijk wordt. Wat denkt hij dan 'dat er duidelijk wordt'? Het vaccingenocide? Of poging tot totale controle?

Er zijn meer van dit soort filmpjes van 'klokkenluiders' en vraag me af (en hoop) of dit 'deep fake' filmpjes zijn maar krijg er altijd kriebels van.
:X
To BG or not to BG!
  vrijdag 4 februari 2022 @ 09:22:06 #39
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203498539
twitter

_O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203498571
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 09:16 schreef greysbones het volgende:

[..]
Waarom is dat triest?
Ik ben niet verplicht naar iedereen te luisteren met een andere mening..
is ook onmogelijk .
Dat jij dit misschien wel wilt.. prima .. doe je ding
Natuurlijk niet, maar dan is een discussie forum een beetje een rare plek voor je... Ik ga toch ook niet zeggen dat jij niet in de andere fora hier mag komen?
  vrijdag 4 februari 2022 @ 09:32:55 #41
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203498640
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 09:25 schreef The_End het volgende:

[..]
Natuurlijk niet, maar dan is een discussie forum een beetje een rare plek voor je... Ik ga toch ook niet zeggen dat jij niet in de andere fora hier mag komen?
Ik zeg toch ook niet dat je hier niet mag komen??
Maar het eeuwig onderuitschoffelen is jammer en heeft niks met discussie te maken..
Enkel het feit dat mensen hier komen posten met de aanname dat iedereen wappie is die anders denkt.
Het woord wappie is bedacht om mensen op een bepaalde manier weg te zetten.. een discussie dood te slaan.
Als je met dit woord in gedachten hier komt posten dan spreek je jezelf al tegen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203498785
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 09:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De Grote Onthullingen waar FvD het eerder over had en die zouden leiden tot tribunalen stelt dus niets voor.
Er is 1 video gepubliceerd van een jongere die naar een vaccinatielocatie gaat en aangeeft dat hij geen idee heeft wat vaccineren precies inhoud en waaruit zou moeten blijken dat jongeren slecht voorgelicht worden.
De GGD geeft aan dat er een hoop knip en plakwerk is gebruikt om die video te maken dus FvD heeft alleen de mooiste stukjes voor hun eruit gehaald zodat het beeld ontstaat dat je verkeerd voorgelicht word en GGD medewerkers alleen de positieve kant van vaccins belichten.

Het meest grappige is nog wel dat FvD als sterkste argument gebruikt dat jongeren zonder toestemming van hun ouders gevaccineerd worden. De jongere in de video geeft namelijk aan dat hij geen toestemming van zijn ouders heeft en ze laten hem toch door om hem te laten vaccineren. Blijkbaar weet FvD niet dat iedereen van 12+ zelfbeschikkingsrecht heeft.
Nee, dat werkt maar 1 kant op: een kind dat niet gevaccineerd wil worden moet zelfbeschikking krijgen en tegen zijn ouders worden beschermd, maar een kind dat tegen de wil van de ouders wel gevaccineerd wil worden moet zich houden aan wat de ouders willen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203498796
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 09:12 schreef greysbones het volgende:
Is het dan geen idee dat de pro vaccin mensen een eigen onderwerp aanmaken op bnw .. dat lost het hele probleem toch op ??
Wie zijn die pro vaccin mensen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 4 februari 2022 @ 09:51:28 #44
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_203498804
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 09:12 schreef greysbones het volgende:
Is het dan geen idee dat de pro vaccin mensen een eigen onderwerp aanmaken op bnw .. dat lost het hele probleem toch op ??
Daar staat sowieso COR toch al vol mee? Heb in iedergeval al meerdere topics voorbij zien komen.
pi_203498830
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 09:51 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Daar staat sowieso COR toch al vol mee? Heb in iedergeval al meerdere topics voorbij zien komen.
COR zit ook vol met mensen die tegen vaccinatie zijn, dus da's niet echt een criterium...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 4 februari 2022 @ 10:00:28 #46
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_203498875
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 09:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
COR zit ook vol met mensen die tegen vaccinatie zijn, dus da's niet echt een criterium...
Dat staat er los van, er is altijd overloop beide kanten op.

Alleen als je in bepaalde topics in COR post dat je niet gevaccineerd bent dan wordt je nog net niet gelynched. Helemaal toen alles net aan de gang was was dat enrom het geval.
pi_203498899
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:00 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Dat staat er los van, er is altijd overloop beide kanten op.

Alleen als je in bepaalde topics in COR post dat je niet gevaccineerd bent dan wordt je nog net niet gelynched. Helemaal toen alles net aan de gang was was dat enrom het geval.
Tja, hier word je gelyncht als je wel bent gevaccineerd...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 4 februari 2022 @ 10:08:18 #48
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_203498943
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, hier word je gelyncht als je wel bent gevaccineerd...
Echt nog nooit voorbij zien komen.

Wel dat men klaar is met het gepush richting vaccinatie omdat iemand die onzin hier ook komt opdringen. Niet zo gek toch dat men dat niet accepteert?
  vrijdag 4 februari 2022 @ 10:09:53 #49
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203498954
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 06:58 schreef oppiedoppie het volgende:
Het is hier toch BNW?
Waarom komen hier toch steeds mensen die totaal anders denken de boel verzieken? Snap hun behoefte ook niet om pers hier te willen discussiren. Kun je niet accepteren dat anderen iets geloven wat jij zelf als onwaar ziet?
Is niet echt om de discussie al verschuilen ze zich daar wel achter. Is bedoeld om te provoceren en uit te lokken want wat is er nou leuk aan om zogenaamd te gaan discussiren met mensen waar je niks mee hebt waar je na al die tijd inmiddels van moet weten dat je ze toch niet overtuigt? Het is gewoon sarren.

quote:
84s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 08:16 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Heb dat ook al vaker aangegeven en gemeld.
gelukkig nu een goed besluit uit gekomen na tijdje aankijken.
Mij zie je hier niet meer :W
Jammer maar dan hebben ze wel hun zin. Je moet niet op ze ingaan en zoveel mogelijk negeren al kunnen ze het niet laten om steeds op je in te haken, negeren is het beste.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 09:10 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Jammer.
We zijn al zo in de minderheid.

(je kunt ook mensen blokkeren, dat heb ik zelf gedaan en scheelt een hoop irritaties) O-)
Jup ^O^
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203498966
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, hier word je gelyncht als je wel bent gevaccineerd...
Aanname
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203498968
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:08 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Echt nog nooit voorbij zien komen.

Wel dat men klaar is met het gepush richting vaccinatie omdat iemand die onzin hier ook komt opdringen. Niet zo gek toch dat men dat niet accepteert?
Ik zie hier niemand die anderen pusht om gevaccineerd te worden, wel dat veel zich persoonlijk aangevallen voelen als iemand een positief effect van vaccineren benoemt...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203498981
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Aanname
Observatie.

Verder is mij verteld dat BNW juist bedoeld is voor aannames...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203499102
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, hier word je gelyncht als je wel bent gevaccineerd...
_O-

Wauw. Ik zie dat je op zoek bent naar een discussie op niveau.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203499121
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik zie hier niemand die anderen pusht om gevaccineerd te worden, wel dat veel zich persoonlijk aangevallen voelen als iemand een positief effect van vaccineren benoemt...
Omgekeerd ben je ook meteen een wappie als je je niet laat vaccineren. Net zoals dat je ooit een wappie was toen je insinueerde dat er iets van een keronatoegangsbewijs zou komen.
pi_203499149
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:24 schreef Halcon het volgende:

[..]
Omgekeerd ben je ook meteen een wappie als je je niet laat vaccineren. Net zoals dat je ooit een wappie was toen je insinueerde dat er iets van een keronatoegangsbewijs zou komen.
Ik weet nog dat nu.nl het vaccinatiepaspoort als 'fake news!1' bestempelde. :')

De rest is geschiedenis.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203499237
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, hier word je gelyncht als je wel bent gevaccineerd...
goh en hoe erg toch seg ... Calimero

Wij ongevaccineerden worden in de echte wereld gestigmatiseerd en uitgesloten
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203499262
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:34 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
goh en hoe erg toch seg ... Calimero

Wij ongevaccineerden worden in de echte wereld gestigmatiseerd en uitgesloten
Nee, we hebben in Nederland geen 2G...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203499274
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:11 schreef Wantie het volgende:
Ik zie hier niemand die anderen pusht om gevaccineerd te worden, wel dat veel zich persoonlijk aangevallen voelen als iemand een positief effect van vaccineren benoemt...
Men zou ondertussen toch al mogen verwachten dat men begrijpt dat dit hier niet de plaats is om continu het minimale positief effect van vaccinatie te benoemen. :N
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203499285
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, we hebben in Nederland geen 2G...
zinloze conversatie verder :W
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203499296
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:37 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Men zou ondertussen toch al mogen verwachten dat men begrijpt dat dit hier niet de plaats is om continu het minimale positief effect van vaccinatie te benoemen. :N
Waarom zou daar een censuur op moeten zitten?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203499338
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203499339
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:38 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
zinloze conversatie verder :W
Klopt, want je wordt niet uitgesloten als ongevaccineerde.
Als je geen QR code wilt gebruiken omdat je daar tegen bent, dan is dat een ander verhaal. Dat staat los van of je gevaccineerd bent of niet. Ik kom ook mensen op Fok tegen die gevacccineerd zijn, maar weigeren de CTB te gebruiken.
En wat ik eerder ook al heb aangegeven, bij ons op het werk laten we gewoon iedereen binnen, CTB of niet. We werken daar verder niet aan mee. Ook mondkapjes worden niet gehandhaafd.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203499356
quote:
En daardoor ontsporen threads telkens, omdat er geen respect is voor andersdenkenden...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203499363
Ik heb geen QR maar zou 'm wel kunnen krijgen met een herstelbewijs.

Dat noemen ze principes hebben.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  vrijdag 4 februari 2022 @ 10:45:37 #65
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203499365
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:37 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Men zou ondertussen toch al mogen verwachten dat men begrijpt dat dit hier niet de plaats is om continu het minimale positief effect van vaccinatie te benoemen. :N
Zou het door de oproep van Hugo komen? Dat mensen moeten blijven proberen via discusies om de ongevaccineerden over te halen? En uit onmacht als dat niet lukt dan maar de wappiekaart trekken?
To BG or not to BG!
pi_203499374
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_203499398
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:45 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Zou het door de oproep van Hugo komen? Dat mensen moeten blijven proberen via discusies om de ongevaccineerden over te halen? En uit onmacht als dat niet lukt dan maar de wappiekaart trekken?
Nou, daar schuilt wel het probleem in, de angst dat iemand je probeert over te halen.
Dat het vaccin positief effect kan hebben wil niet zeggen dat jij je dus moet laten vaccineren...
Ik volg veel in deze discussie, maar heb eigenlijk nog nooit gezien dat iemand echt mensen hier probeert over te halen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 4 februari 2022 @ 10:48:55 #68
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203499401
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:45 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik heb geen QR maar zou 'm wel kunnen krijgen met een herstelbewijs.

Dat noemen ze principes hebben.
Dat principe heb ik ook, weiger mee te werken aan een QR maatschappij.

Maar krijg het maar niet (met symptomen) te pakken dus 'hersteld' ben ik dan weer niet en testen doe ik alleen met symptomen en niet 'voor de zekerheid'.
To BG or not to BG!
pi_203499415
quote:
Da's natuurlijk onzin, het is de Chinese overheid ook gelukt die in te voeren zonder vaccinatiebewijs als startpunt...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203499422
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Da's natuurlijk onzin, het is de Chinese overheid ook gelukt die in te voeren zonder vaccinatiebewijs als startpunt...
Dat kan je niet vergelijken, china is heel anders ;)
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_203499449
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
En daardoor ontsporen threads telkens, omdat er geen respect is voor andersdenkenden...
Hoe bedoel je?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  vrijdag 4 februari 2022 @ 10:56:01 #72
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203499484
quote:
Oooo, ik hou van schapen eigenlijk. :Y

Ook van varkens trouwens. :*

Maar het meest van ezels en geiten. O+

Love them all! :D
To BG or not to BG!
  vrijdag 4 februari 2022 @ 10:57:51 #73
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203499508
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:50 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dat kan je niet vergelijken, china is heel anders ;)
Ja, daar hebben de mensen nooit wat te zeggen gehad en dat is hier anders. Tenminste, wij hebben nog de illusie dat we wat in de melk te brokkelen hebben. Hier kan dat kredietsysteem niet in 1 keer ingevoerd worden dan is er teveel weerstand dus moet het via een omweggetje.
To BG or not to BG!
pi_203499513
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:56 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Oooo, ik hou van schapen eigenlijk. :Y

Ook van varkens trouwens. :*

Maar het meest van ezels en geiten. O+

Love them all! :D
:D

En koeien? Koeien zijn de shit.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  vrijdag 4 februari 2022 @ 11:05:28 #75
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203499608
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:58 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
:D

En koeien? Koeien zijn de shit.
Ooit een enthousiaste koe achter je aan gehad??
Das niet leuk _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203499613
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:43 schreef Wantie het volgende:
Klopt, want je wordt niet uitgesloten als ongevaccineerde.
:')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203499624
Toevallige timing alweer ?

quote:
Nieuwe, agressievere hiv-variant ontdekt, die al na n of twee jaar tot levensbedreigende infectie kan leiden

In Nederland is een nieuwe - agressievere - variant van het hiv-virus ontdekt. Dat bericht De Standaard. De nieuwe mutatie vernietigt de cruciale cellen van het immuunsysteem twee keer sneller dan een "normale" variant. Het goede nieuws is wel dat de bestaande aidsmedicatie even goed helpt.

Voor wie besmet raakt met een "traditionele" variant van hiv duurt het gemiddeld tien jaar - zonder medicatie - voor AIDS uitbreekt. "Tussen de negen en de twaalf jaar duik je onder een kritische grens", zegt Linos Vandekerckhove, hoofd van het hiv-referentiecentrum en het HIV Cure Research Center van het Gentse UZ.

Met deze variant gaat het een stuk sneller: n jaar. Bij de nieuwe variant ligt de virusconcentratie duizenden keer hoger dan normaal, dus die voert zijn afbraakwerk een stuk sneller uit. "Het is de eerste keer dat een variant wordt ontdekt die zo duidelijk ziekmakender is", zegt Vandekerckhove.

De nieuwe variant - waarover De Standaard bericht - werd ontdekt door Britse onderzoekers van de universiteit van Oxford. Ze publiceerden daarover in het prestigieuze tijdschrift Science. Vooral in Nederland werden al gevallen ontdekt, maar ook in Belgi en Zwitserland duiken er op.

Hoe slecht is dat nieuws?
Is dat slecht nieuws? Voor een stuk zeker wel. Vandekerckhove: "Het is de eerste keer dat de immuniteit zo snel daalt bij mensen die besmet zijn."

Maar voor een ander stuk weer niet. De bestaande medicamenten helpen ook tegen de nieuwe variant, het is alleen zaak patinten zo snel mogelijk te behandelen. En ook: "De variant is dertig jaar geleden ontstaan, maar nu pas duidelijk in kaart gebracht. Het valt dus wel mee met de verspreiding ervan."

Tegelijkertijd weten we niet veel over de verspreiding van de nieuwe variant. Van de 40 miljoen seropositieven in de wereld - en de 18.000 in Belgi - weten we doorgaans niet met welke variant ze besmet. En al helemaal niet in sub-saharisch Afrika, waar 1 op de 4 patinten niet eens toegang tot therapie hebben.

https://www.msn.com/nl-be(...)sIm3?ocid=entnewsntp
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203499677
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:05 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ooit een enthousiaste koe achter je aan gehad??
Das niet leuk _O-
Was dat een koe of een stier? :P
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  vrijdag 4 februari 2022 @ 11:11:04 #79
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203499685
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:58 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
:D

En koeien? Koeien zijn de shit.
Woon naast een veldje met 3 koeien, vind ze heel lief maar ze zijn een beetje lomp als je te dichtbij komt. Uit enthousiasme stuiteren ze je zo omver. We proberen ook om een paar bomen in de wei te laten staan maar die gekken vernielen het hek steeds, die dus steeds moet worden verstevigd.

Elk jaar slacht de boer er een dus ik probeer me er niet aan te hechten want ik vind het vreselijk dat ze moeten worden geslacht. -O-
To BG or not to BG!
  vrijdag 4 februari 2022 @ 11:12:27 #80
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203499706
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:05 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ooit een enthousiaste koe achter je aan gehad??
Das niet leuk _O-
Ja, dit dus. Als een hondje stuiteren ze om je heen. We lopen er regelmatig met een stel doorheen en dan is het uitkijken voor de koeien en ook voor de vlaaien. Vind dat persoonlijk ook wat minder. ;)
To BG or not to BG!
pi_203499710
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:07 schreef UncleScorp het volgende:
Toevallige timing alweer ?
[..]

Oei! Laten we voortaan alles en iedereen bij voorbaat beschouwen als vies en besmettelijk. We kunnen het beste een zo steriel mogelijke wereld nastreven met zo min mogelijk fysieke contacten.

Dat klinkt toch veel beter als het alternatief wat we voorheen 'het leven' noemden?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203499761
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:11 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Woon naast een veldje met 3 koeien, vind ze heel lief maar ze zijn een beetje lomp als je te dichtbij komt. Uit enthousiasme stuiteren ze je zo omver. We proberen ook om een paar bomen in de wei te laten staan maar die gekken vernielen het hek steeds, die dus steeds moet worden verstevigd.

Elk jaar slacht de boer er een dus ik probeer me er niet aan te hechten want ik vind het vreselijk dat ze moeten worden geslacht. -O-
Ze zijn gewoon erg nieuwsgierig :D Maar lomp zijn ze vaak wel ja. Ik bezoek regelmatig boerderijen voor mijn werk en vind het altijd even leuk om bij ze te gaan kijken.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203499763
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:12 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Oei! Laten we voortaan alles en iedereen bij voorbaat beschouwen als vies en besmettelijk. We kunnen het beste een zo steriel mogelijke wereld nastreven met zo min mogelijk fysieke contacten.

Dat klinkt toch veel beter als het alternatief wat we voorheen 'het leven' noemden?
"Het is de eerste keer dat de immuniteit zo snel daalt bij mensen die besmet zijn."

Tiens tiens hoe zou dat nu toch komen ?

Ik gok dat ze wel een prikje zullen ontwikkelen om de immuniteit wat op te krikken :')
En HIV klinkt toch veel ernstiger dus nu zal iedereen zich wel laten prikken :+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203499831
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:07 schreef UncleScorp het volgende:
Toevallige timing alweer ?
[..]

Nee, zou niet weten waarom.
Als je HIV krijgt ben je sowieso ten dode opgeschreven, en uit het artikel blijkt dat de behandeling tegen HIV gewoon werkt tegen deze variant.
Daarnaast is al decennialang bekend dat we hier een mildere vorm hebben dan in Afrika, wat 1 van de redenen is dat de ziekte vooral toeslaat bij homoseksuele mannelijke contacten, en veel minder bij andere seksuele contacten.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203499844
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:12 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Oei! Laten we voortaan alles en iedereen bij voorbaat beschouwen als vies en besmettelijk. We kunnen het beste een zo steriel mogelijke wereld nastreven met zo min mogelijk fysieke contacten.

Dat klinkt toch veel beter als het alternatief wat we voorheen 'het leven' noemden?
Dat maak jij er van.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 11:23:35 #86
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203499848
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:05 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
:')
Laatst wilden collega's spontaan naar een eetcafe en ik mocht niet mee naar binnen.
Zei iemand hier dat ik best naar binnen kon omdat ik me kon laten testen.
Nu laat ik me hiervoor niet testen, tis graag of niet, dat terzijde, maar hypothetisch dus.
Hoe kan ik de dag ervoor ruiken dat ze de volgende dag zoiets bedenken?

Die persoon bleef erbij dat ik niet was uitgesloten. 8)7

Bij spontane acties ben je als ongevaccineerde gewoon uitgesloten als 3G vereist is en je geen tijd hebt om een test te regelen. Punt. Maar vind dat geen probleem hoor, als ze mij niet binnen willen dan wil ik ook helemaal niet meer naar binnen, weiger die QR app, dus doe daar verder niet moeilijk over. >:)
To BG or not to BG!
pi_203499850
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, zou niet weten waarom.
Als je HIV krijgt ben je sowieso ten dode opgeschreven
Wat? :')
pi_203499861
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:23 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Laatst wilden collega's spontaan naar een eetcafe en ik mocht niet mee naar binnen.
Zei iemand hier dat ik best naar binnen kon omdat ik me kon laten testen.
Nu laat ik me hiervoor niet testen, tis graag of niet, dat terzijde, maar hypothetisch dus.
Hoe kan ik de dag ervoor ruiken dat ze de volgende dag zoiets bedenken?

Die persoon bleef erbij dat ik niet was uitgesloten. 8)7

Bij spontane acties ben je als ongevaccineerde gewoon uitgesloten als 3G vereist is en je geen tijd hebt om een test te regelen. Punt. Maar vind dat geen probleem hoor, als ze mij niet binnen willen dan wil ik ook helemaal niet meer naar binnen, weiger die QR app, dus doe daar verder niet moeilijk over. >:)
Nou prima toch, iedereen blij.
pi_203499879
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:16 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
"Het is de eerste keer dat de immuniteit zo snel daalt bij mensen die besmet zijn."

Tiens tiens hoe zou dat nu toch komen ?

Ik gok dat ze wel een prikje zullen ontwikkelen om de immuniteit wat op te krikken :')
En HIV klinkt toch veel ernstiger dus nu zal iedereen zich wel laten prikken :+
Ze zijn inderdaad bezig met het ontwikkelen van een vaccin tegen HIV.
Al bijna 30 jaar, en sinds vorig jaar is daar een doorbraak in. Maar het kan nog jaren duren voordat dat leidt tot een werkend vaccin.

Dat de immuniteit door deze variant sneller daalt komt doordat het virus agressiever is, de variant is er al sinds bijna het begin van de AIDS pandemie.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 4 februari 2022 @ 11:28:29 #90
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_203499919
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik zie hier niemand die anderen pusht om gevaccineerd te worden, wel dat veel zich persoonlijk aangevallen voelen als iemand een positief effect van vaccineren benoemt...
Als het gewoon onderbouwd is niet, laat dat het nu net zijn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:23 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Laatst wilden collega's spontaan naar een eetcafe en ik mocht niet mee naar binnen.
Zei iemand hier dat ik best naar binnen kon omdat ik me kon laten testen.
Nu laat ik me hiervoor niet testen, tis graag of niet, dat terzijde, maar hypothetisch dus.
Hoe kan ik de dag ervoor ruiken dat ze de volgende dag zoiets bedenken?

Die persoon bleef erbij dat ik niet was uitgesloten. 8)7

Bij spontane acties ben je als ongevaccineerde gewoon uitgesloten als 3G vereist is en je geen tijd hebt om een test te regelen. Punt. Maar vind dat geen probleem hoor, als ze mij niet binnen willen dan wil ik ook helemaal niet meer naar binnen, weiger die QR app, dus doe daar verder niet moeilijk over. >:)
Die hele redenatie manier is sowieso vaag en absurd.
Als je dat 2 jaar terug had gezegd dan zou men je direct laten opnemen in het gesticht.

Snap sowieso niet dat men die QR blijft gebruiken, dat is gewoon eraan bijdragen. En in de toekomst de deur openzetten naar een systeem waarbij persoonlijke data gecombineerd gaat worden.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 11:29:46 #91
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203499934
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:24 schreef Bakermat het volgende:

[..]
Nou prima toch, iedereen blij.
Nou, niet echt want mijn collega's vonden het niet leuk dat ik niet mee naar binnen mocht toen ik in de auto bleef zitten en kaartten het aan bij de eigenaar en die verklaarde dat hij helemaal niet blij was met hoe het gaat. En ik mocht vervolgens gewoon naar binnen. Hij riskeerde dus een boete.

Dus nee, niet iedereen was blij hoor :N
To BG or not to BG!
pi_203499939
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:23 schreef Bakermat het volgende:

[..]
Wat? :')
Ja, die ziekte heeft bijna 100% mortaliteit.
Tegenwoordig kun je met 1-2 pillen per dag de viral load in je lichaam zo laag krijgen dat het virus niet is te detecteren en je niet meer besmettelijk bent en je geen AIDS ontwikkelt.
Maar zodra je daarmee stopt komt het allemaal gewoon weer terug.
Verder geeft het artikel aan dat de behandeling ook effectief is tegen deze variant.
Dus enige nieuws aan de horizon is dat veilige seks en/of regelmatig testen wat meer van belang is.
En wie daar geen zin in heeft kan PreP nemen, een pil die je rond je onveilige contact inneemt ter voorkoming van het doorzetten van een mogelijke besmetting.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203499949
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:23 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Laatst wilden collega's spontaan naar een eetcafe en ik mocht niet mee naar binnen.
Zei iemand hier dat ik best naar binnen kon omdat ik me kon laten testen.
Nu laat ik me hiervoor niet testen, tis graag of niet, dat terzijde, maar hypothetisch dus.
Hoe kan ik de dag ervoor ruiken dat ze de volgende dag zoiets bedenken?

Die persoon bleef erbij dat ik niet was uitgesloten. 8)7

Bij spontane acties ben je als ongevaccineerde gewoon uitgesloten als 3G vereist is en je geen tijd hebt om een test te regelen. Punt. Maar vind dat geen probleem hoor, als ze mij niet binnen willen dan wil ik ook helemaal niet meer naar binnen, weiger die QR app, dus doe daar verder niet moeilijk over. >:)
Je moeten laten testen of prikken om een koffietje gaan drinken ... not my world ... schapenstal
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203499967
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:29 schreef oppiedoppie het volgende:
Dus nee, niet iedereen was blij hoor :N
De vaxxertjes zijn er blij mee

Zij wensen enkel besmet te worden door een mede-gevaccineerde :7
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203499973
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:28 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Als het gewoon onderbouwd is niet, laat dat het nu net zijn.
[..]

Nou, toen ik laatst om een onderbouwing vroeg kreeg ik te horen dat dat niet de bedoeling was, BNW is juist opgericht voor feitenvrij argumenten uit te wisselen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203499988
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:32 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
De vaxxertjes zijn er blij mee

Zij wensen enkel besmet te worden door een mede-gevaccineerde :7
Klopt, want dan wordt je minder ziek...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203499992
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, die ziekte heeft bijna 100% mortaliteit.
Tegenwoordig kun je met 1-2 pillen per dag de viral load in je lichaam zo laag krijgen dat het virus niet is te detecteren en je niet meer besmettelijk bent en je geen AIDS ontwikkelt.
Maar zodra je daarmee stopt komt het allemaal gewoon weer terug.
Verder geeft het artikel aan dat de behandeling ook effectief is tegen deze variant.
Dus enige nieuws aan de horizon is dat veilige seks en/of regelmatig testen wat meer van belang is.
En wie daar geen zin in heeft kan PreP nemen, een pil die je rond je onveilige contact inneemt ter voorkoming van het doorzetten van een mogelijke besmetting.
Waar heb je het over man. Echt helemaal niemand hoeft dood te gaan aan HIV. Waarbij een flink gedeelte van de westerse bevolking er zelfs grotendeels of volledig immuun voor is.
pi_203500011
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:29 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Nou, niet echt want mijn collega's vonden het niet leuk dat ik niet mee naar binnen mocht toen ik in de auto bleef zitten en kaartten het aan bij de eigenaar en die verklaarde dat hij helemaal niet blij was met hoe het gaat. En ik mocht vervolgens gewoon naar binnen. Hij riskeerde dus een boete.

Dus nee, niet iedereen was blij hoor :N
Bij ons was je gewoon binnen gekomen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 4 februari 2022 @ 11:37:31 #99
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203500050
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:32 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
De vaxxertjes zijn er blij mee

Zij wensen enkel besmet te worden door een mede-gevaccineerde :7
Ja, zulke mensen ken ik ook. Waarom zou dat zijn? :@
To BG or not to BG!
pi_203500066
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, toen ik laatst om een onderbouwing vroeg kreeg ik te horen dat dat niet de bedoeling was, BNW is juist opgericht voor feitenvrij argumenten uit te wisselen...
:')

Laat maar zien dan, die post.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203500078
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:33 schreef Bakermat het volgende:

[..]
Waar heb je het over man. Echt helemaal niemand hoeft dood te gaan aan HIV. Waarbij een flink gedeelte van de westerse bevolking er zelfs grotendeels of volledig immuun voor is.
Snap niet waar jij het nu over hebt?
Westers bevolking immuun voor HIV?
Waar haal jij dat vandaan?
Tegenwoordig hebben we uitstekende medicatie, waardoor een HIV besmetting hooguit lastig is. Maar nog nooit gehoord van immuniteit, dat je dus als man zonder PreP te gebruiken onveilige seks kunt hebben met een andere man die AIDS heeft, omdat je daar zelf immuun tegen bent...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203500100
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Snap niet waar jij het nu over hebt?
Westers bevolking immuun voor HIV?
Waar haal jij dat vandaan?
Tegenwoordig hebben we uitstekende medicatie, waardoor een HIV besmetting hooguit lastig is. Maar nog nooit gehoord van immuniteit, dat je dus als man zonder PreP te gebruiken onveilige seks kunt hebben met een andere man die AIDS heeft, omdat je daar zelf immuun tegen bent...
Laten we het bij feiten houden he, ouwe BNW-er.

quote:
Hoe lang kun je met hiv leven?
De levensverwachting van een 20-jarige die met hiv-therapie startte na 2008 is momenteel 78 jaar. Twintigers die met hiv-therapie startten in 2010 zullen tien jaar langer leven dan zij die in 1996 een eerste behandeling kregen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203500120
Even terug naar covid.

In Bulgarije, het minst gevaccineerde land van Europa, neemt het aantal besmettingen langzaam af. Gemiddelde ligt nu onder de 10K per dag.

Delta houdt het daar wel opmerkelijk langer vol. 75% omicron en 25% delta van de onderzochte samples in de periode van 3 tot 20 januari.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 11:42:36 #104
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203500135
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:23 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Laatst wilden collega's spontaan naar een eetcafe en ik mocht niet mee naar binnen.
Zei iemand hier dat ik best naar binnen kon omdat ik me kon laten testen.
Nu laat ik me hiervoor niet testen, tis graag of niet, dat terzijde, maar hypothetisch dus.
Hoe kan ik de dag ervoor ruiken dat ze de volgende dag zoiets bedenken?

Die persoon bleef erbij dat ik niet was uitgesloten. 8)7

Bij spontane acties ben je als ongevaccineerde gewoon uitgesloten als 3G vereist is en je geen tijd hebt om een test te regelen. Punt. Maar vind dat geen probleem hoor, als ze mij niet binnen willen dan wil ik ook helemaal niet meer naar binnen, weiger die QR app, dus doe daar verder niet moeilijk over. >:)
Als het nog ergens goed voor was deze onzin maar het is complete waanzin en dat allemaal voor een aangedikt griepje. Was een zelftest voldoende of op naar de GGD? Die fabrikanten worden slaap rijk. Je laten testen voor de kroeg in te mogen mij niet gezien. Zo gezellig is het allang niet meer in de horeca.

Zo gaat dat dus

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203500206
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Snap niet waar jij het nu over hebt?
Westers bevolking immuun voor HIV?
Waar haal jij dat vandaan?
Tegenwoordig hebben we uitstekende medicatie, waardoor een HIV besmetting hooguit lastig is. Maar nog nooit gehoord van immuniteit, dat je dus als man zonder PreP te gebruiken onveilige seks kunt hebben met een andere man die AIDS heeft, omdat je daar zelf immuun tegen bent...
Wat mij betreft is dat gewoon algemene kennis hoor. Komt door een mutatie die ongeveer 10% van de Europeanen op de CCR5-receptor heeft.

En zoals je zelf al aangeeft: met de juiste medicatie hoeft niemand meer aan HIV te overlijden.

Zat ik zelf in een gevarengroep voor HIV zou ik liever een toekomstig vaccin nemen dan de rest van mn leven aan de pillen zitten, trouwens. Die ool veel bijwerkingen (kunnen) hebben.
pi_203500240
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:40 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Laten we het bij feiten houden he, ouwe BNW-er.
[..]

Ja, met behandeling
Wat ik al aangaf.
Dus dat je dagelijks 1-2 tabletten in neemt die het virus zodanig reduceren dat het niet meer traceerbaar is in je lichaam en je niet langer besmettelijk bent of AIDS kunt ontwikkelen. Maar je zult die medicatie wel levenslang moeten slikken. Je bent niet immuun of zo en het virus is niet volledig weg.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203500307
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:48 schreef Bakermat het volgende:

[..]
Wat mij betreft is dat gewoon algemene kennis hoor. Komt door een mutatie die ongeveer 10% van de Europeanen op de CCR5-receptor heeft.

En zoals je zelf al aangeeft: met de juiste medicatie hoeft niemand meer aan HIV te overlijden.

Zat ik zelf in een gevarengroep voor HIV zou ik liever een toekomstig vaccin nemen dan de rest van mn leven aan de pillen zitten, trouwens. Die ool veel bijwerkingen (kunnen) hebben.
Nee, dat is nieuw voor mij.
Bedankt!

10% is overigens erg weinig, voor 90% van de bevolking is het dus nog steeds een ziekte met bijna 100% mortaliteit als er niet wordt behandeld.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 4 februari 2022 @ 12:06:56 #108
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203500444
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Als het nog ergens goed voor was deze onzin maar het is complete waanzin en dat allemaal voor een aangedikt griepje. Was een zelftest voldoende of op naar de GGD? Die fabrikanten worden slaap rijk. Je laten testen voor de kroeg in te mogen mij niet gezien. Zo gezellig is het allang niet meer in de horeca.

Zo gaat dat dus

[ twitter ]
Geen idee, want ik heb me nog nooit laten testen voor toegang. Heb me sowieso nog nooit laten testen bij de GGD. Wel 2x sneltest voor mn werk toen in het begin, zonder dat ik klachten had, moest ivm contact met besmette toen, maar toen Rutte zei dat testen zonder klachten onzin is heb ik het daarna nooit weer gedaan. QR app will ik sowieso ook niet aan meewerken.

Verbaast me niks dat het gaat zoals in het filmpje wordt gezegt. Maar daardoor ben ik ook 'wappie' verklaard.
To BG or not to BG!
  vrijdag 4 februari 2022 @ 12:17:34 #109
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203500566
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 12:06 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Geen idee, want ik heb me nog nooit laten testen voor toegang. Heb me sowieso nog nooit laten testen bij de GGD. Wel 2x sneltest voor mn werk toen in het begin, zonder dat ik klachten had, moest ivm contact met besmette toen, maar toen Rutte zei dat testen zonder klachten onzin is heb ik het daarna nooit weer gedaan. QR app will ik sowieso ook niet aan meewerken.

Verbaast me niks dat het gaat zoals in het filmpje wordt gezegt. Maar daardoor ben ik ook 'wappie' verklaard.
Heb die QR app ook niet. Moest een keer testen voor toegang voor een teamuitje naar een horecagelegenheid. Toen liet ik mijn negatieve test zien plus id kaart.

Maar die muts aan de deur wilde met al geweld een qr. Tegen mijn teamleider gezegd dat ik anders maar naar huis ga als ik dat moet doen.

Na overleg met het management mocht ik toch naar binnen..
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 4 februari 2022 @ 12:33:09 #110
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203500772
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 12:17 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Heb die QR app ook niet. Moest een keer testen voor toegang voor een teamuitje naar een horecagelegenheid. Toen liet ik mijn negatieve test zien plus id kaart.

Maar die muts aan de deur wilde met al geweld een qr. Tegen mijn teamleider gezegd dat ik anders maar naar huis ga als ik dat moet doen.

Na overleg met het management mocht ik toch naar binnen..
Ik doe het niet, alleen al zo'n discussie aan een deur om binnen te mogen alsof je een of andere paria bent, mij niet gezien.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 12:37:55 #111
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203500858
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 12:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik doe het niet, alleen al zo'n discussie aan een deur om binnen te mogen alsof je een of andere paria bent, mij niet gezien.
Precies, daar pas ik ook voor.

Maar die ene keer kwam de eigenaar van het cafe zelf naar buiten toen ik in de auto zat te wachten op mijn collega's en vroeg mij binnen te komen zonder wat dan ook te laten zien. Weigerde ook om zelf aan de deur te vragen of ik aub naar binnen mocht. Het is graag of helemaal niet!

Gelukkig vonden al mijn geprikte collega's het ook allemaal stom gedoe. Anders dan sommigen hier die juist graag de ongevaccineerden uitsluiten om het uitsluiten van andersdenkenden. Kan er met mijn collega's normaal over praten. Ondanks dat ze mij niet snappen is dat verder geen probleem. Na jaren houden we gewoon een beetje van elkaar O+

[ Bericht 20% gewijzigd door oppiedoppie op 04-02-2022 12:43:26 ]
To BG or not to BG!
pi_203501219
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Als het nog ergens goed voor was deze onzin maar het is complete waanzin en dat allemaal voor een aangedikt griepje. Was een zelftest voldoende of op naar de GGD? Die fabrikanten worden slaap rijk. Je laten testen voor de kroeg in te mogen mij niet gezien. Zo gezellig is het allang niet meer in de horeca.

Zo gaat dat dus

[ twitter ]
Wow!
pi_203501242
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:48 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dat principe heb ik ook, weiger mee te werken aan een QR maatschappij.

Ik denk er net zo over. Ik wil niet meewerken aan een QR/test maatschappij. :Y
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203501254
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 12:37 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Precies, daar pas ik ook voor.

Maar die ene keer kwam de eigenaar van het cafe zelf naar buiten toen ik in de auto zat te wachten op mijn collega's en vroeg mij binnen te komen zonder wat dan ook te laten zien. Weigerde ook om zelf aan de deur te vragen of ik aub naar binnen mocht. Het is graag of helemaal niet!

Gelukkig vonden al mijn geprikte collega's het ook allemaal stom gedoe. Anders dan sommigen hier die juist graag de ongevaccineerden uitsluiten om het uitsluiten van andersdenkenden. Kan er met mijn collega's normaal over praten. Ondanks dat ze mij niet snappen is dat verder geen probleem. Na jaren houden we gewoon een beetje van elkaar O+
Fijn om zulke collega's te hebben!
  vrijdag 4 februari 2022 @ 13:00:36 #115
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203501271
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 12:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik doe het niet, alleen al zo'n discussie aan een deur om binnen te mogen alsof je een of andere paria bent, mij niet gezien.
Begrijp ik heel goed. Het is ook een gedoe.

Voor mij voelt het echter als een kleine gewonnen slag in deze shitstorm.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203501298
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 12:17 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Heb die QR app ook niet. Moest een keer testen voor toegang voor een teamuitje naar een horecagelegenheid. Toen liet ik mijn negatieve test zien plus id kaart.

Maar die muts aan de deur wilde met al geweld een qr. Tegen mijn teamleider gezegd dat ik anders maar naar huis ga als ik dat moet doen.

Na overleg met het management mocht ik toch naar binnen..
Jeetje, wat een gedoe om een paar biertjes te gaan drinken.
Hopelijk over nog paar maanden is het allemaal afgelopen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203501397
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:00 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Begrijp ik heel goed. Het is ook een gedoe.

Voor mij voelt het echter als een kleine gewonnen slag in deze shitstorm.
ik ga gewoon niet naar dat soort plaatsen toe omdat ik mijn kostbare energie niet wil verspillen met gedoe aan de deur. dus ik ga niet meer uit., hoewel ik met wel mis, samen uit eten.

[ Bericht 0% gewijzigd door JediMasterLucia op 04-02-2022 16:54:42 ]
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  vrijdag 4 februari 2022 @ 13:11:47 #118
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203501491
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:06 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
ik ga gewoon net naar dat soort plaatsen toe omdat ik mijn kostbare energie niet wil verspillen met gedoe aan de deur. dus ik ga niet meer uit., hoewel ik met wel mis, samen uit eten.
Ik ook
Even lekker :9~ uit eten
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203501496
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:38 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
:')

Laat maar zien dan, die post.
quote:
12s.gif Op zondag 23 januari 2022 17:17 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Bnw is in het leven geroepen om feitenvrij te speculeren over allerlei zaken en dat doe ik ook dus. [..]
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 4 februari 2022 @ 13:27:07 #120
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203501841
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:11 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik ook
Even lekker :9~ uit eten
Eigenlijk ga ik praktisch nooit (meer) uit eten. Ten eerste kan ik het gewoon veel lekkerder zelf maken en vind het ook veel te duur. Daarnaast zijn wij de luxe aan het afschalen, koop geen dingen die ik niet nodig heb dus dat die niet-essentiele winkels waren gesloten heb ik persoonlijk niks van gemerkt. Horeca gaan we ook nooit naartoe. Hebben wel meerdere kennissen die 'vrij' wonen en die thuis feesten geven met alles erop en eraan of pot-luck idee dat iedereen wat lekkers meeneemt, doe ik zelf ook vaak, scheelt een hoop werk. Maar nu zijn wij ook al wat ouder, heb in de jaren 80 en 90 me al een slag in de rondte gefeest dus snap heel goed dat de situatie voor vooral jongeren rampzalig is.
To BG or not to BG!
  vrijdag 4 februari 2022 @ 13:28:45 #121
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203501875
https://www.ninefornews.n(...).YfvKP6yw6zo.twitter

Het aantal miskramen is drie keer zo hoog als normaal, blijkt uit gegevens van het Amerikaanse ministerie van Defensie en VAERS, de Amerikaanse tegenhanger van het Lareb. Volgens techondernemer Steve Kirsch gaat het om zo’n 400.000 spontane abortussen (miskramen).

Uit cijfers van het VAERS blijkt dat er in 2021 3527 miskramen zijn gemeld. Jessica Rose berekende op Substack dat het aantal miskramen met een factor 118 wordt ondergerapporteerd. Het werkelijke aantal miskramen zou dan 416.186 zijn, waarschijnlijk als gevolg van het vaccin, zei Kirsch in de Stew Peters Show.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203501944
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:28 schreef greysbones het volgende:
https://www.ninefornews.n(...).YfvKP6yw6zo.twitter

Het aantal miskramen is drie keer zo hoog als normaal, blijkt uit gegevens van het Amerikaanse ministerie van Defensie en VAERS, de Amerikaanse tegenhanger van het Lareb. Volgens techondernemer Steve Kirsch gaat het om zo’n 400.000 spontane abortussen (miskramen).

Uit cijfers van het VAERS blijkt dat er in 2021 3527 miskramen zijn gemeld. Jessica Rose berekende op Substack dat het aantal miskramen met een factor 118 wordt ondergerapporteerd. Het werkelijke aantal miskramen zou dan 416.186 zijn, waarschijnlijk als gevolg van het vaccin, zei Kirsch in de Stew Peters Show.
Miskramen is ook een effect van Covid.
Hier in Nederland is het virus aangetroffen in de placenta bij miskramen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 4 februari 2022 @ 13:45:31 #123
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203502179
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 13:46:25 #124
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203502193
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:28 schreef greysbones het volgende:
https://www.ninefornews.n(...).YfvKP6yw6zo.twitter

Het aantal miskramen is drie keer zo hoog als normaal, blijkt uit gegevens van het Amerikaanse ministerie van Defensie en VAERS, de Amerikaanse tegenhanger van het Lareb. Volgens techondernemer Steve Kirsch gaat het om zo’n 400.000 spontane abortussen (miskramen).

Uit cijfers van het VAERS blijkt dat er in 2021 3527 miskramen zijn gemeld. Jessica Rose berekende op Substack dat het aantal miskramen met een factor 118 wordt ondergerapporteerd. Het werkelijke aantal miskramen zou dan 416.186 zijn, waarschijnlijk als gevolg van het vaccin, zei Kirsch in de Stew Peters Show.
Verontrustend dit. :{
To BG or not to BG!
pi_203502303
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
[..]

Damn.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  vrijdag 4 februari 2022 @ 14:00:24 #126
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203502450
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 14:03:38 #127
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203502522
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 14:04:03 #128
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203502528
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:06 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
ik ga gewoon net naar dat soort plaatsen toe omdat ik mijn kostbare energie niet wil verspillen met gedoe aan de deur. dus ik ga niet meer uit., hoewel ik met wel mis, samen uit eten.
Helemaal met je eens hoor.

Hopelijk gooien ze het er gauw uit.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 4 februari 2022 @ 14:11:16 #129
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203502637
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:45 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Bijna ruzie gehad toen ik bleef volhouden dat ik dacht dat het best een lab-lek kon zijn want teveel toevalligheden. Maar velen vertrouwden 'de' wetenschap (wat dat ook is) en wisten zeker dat het van een vleermuis van de markt kwam.

Meerdere 'wetenschappers' en 'wappies' werden toen al verketterd door anderen die blindelings ''De'' wetenschap vertrouwden. Vertrouwde ze toen niet en nu nog veel minder dan toen.

Als het virus inderdaad een lab-lek blijkt te zijn ga je toch ook twijfelen aan de rest van wat die 'wetenschappers' beweren?

[ Bericht 0% gewijzigd door oppiedoppie op 04-02-2022 14:46:11 ]
To BG or not to BG!
  vrijdag 4 februari 2022 @ 14:45:01 #130
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203503252
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:03 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Het gaat gewoon te 'stiekem' allemaal om er nog 'goede bedoelingen' in te kunnen zien. En Europa gaat dit doordrukken, hoe dan ook.

Maar als ik kijk wat mensen allemaal geloven, dat het geen lab-lek was hebben ze de mensen makkelijk van kunnen overtuigen dus wss vinden de mensen het allemaal best want alles wordt makkelijker met deze all-over app.

:{
To BG or not to BG!
  vrijdag 4 februari 2022 @ 14:49:24 #131
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_203503333
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:28 schreef greysbones het volgende:
https://www.ninefornews.n(...).YfvKP6yw6zo.twitter

Het aantal miskramen is drie keer zo hoog als normaal, blijkt uit gegevens van het Amerikaanse ministerie van Defensie en VAERS, de Amerikaanse tegenhanger van het Lareb. Volgens techondernemer Steve Kirsch gaat het om zo’n 400.000 spontane abortussen (miskramen).

Uit cijfers van het VAERS blijkt dat er in 2021 3527 miskramen zijn gemeld. Jessica Rose berekende op Substack dat het aantal miskramen met een factor 118 wordt ondergerapporteerd. Het werkelijke aantal miskramen zou dan 416.186 zijn, waarschijnlijk als gevolg van het vaccin, zei Kirsch in de Stew Peters Show.
Tsjah, was te verwachten.
*Hosselcopter*
pi_203503513
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:05 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ooit een enthousiaste koe achter je aan gehad??
Das niet leuk _O-
:)
Mag ik vragen wat precies die 'enthousiaste koe' heeft gedaan?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 4 februari 2022 @ 15:07:37 #133
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203503634
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:49 schreef Dibble het volgende:

[..]
Tsjah, was te verwachten.
Als dit echt door het vaccin komt zijn er heel wat mensen die zich achter de oren mogen krabben.
Nouja, ze kunnen zich altijd verschuilen achter het feit dat ze 'de' wetenschap vertrouwden. doktoren en verloskundigen die zwangeren hebben overgehaald om de prik toch te halen want corona was slechter.

Als dit al veroorzaakt wordt door het vaccin zou de conspiracy dat het langetermijn 'onvruchtbaar maakt' ook nog uit kunnen komen?

Hou mn hart vast :{
To BG or not to BG!
pi_203504036
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:07 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Als dit echt door het vaccin komt zijn er heel wat mensen die zich achter de oren mogen krabben.
Nouja, ze kunnen zich altijd verschuilen achter het feit dat ze 'de' wetenschap vertrouwden. doktoren en verloskundigen die zwangeren hebben overgehaald om de prik toch te halen want corona was slechter.

Als dit al veroorzaakt wordt door het vaccin zou de conspiracy dat het langetermijn 'onvruchtbaar maakt' ook nog uit kunnen komen?

Hou mn hart vast :{
Waarschijnlijk kunnen ze het dan gooien op de corona-besmetting, aangezien de gevaccineerden ook besmet raken met corona.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 15:31:55 #135
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203504061
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:29 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Waarschijnlijk kunnen ze het dan gooien op de corona-besmetting, aangezien de gevaccineerden ook besmet raken met corona.
Dan vergelijk je het met de groep zonder vaccin? Of denk ik te gemakkelijk?
To BG or not to BG!
pi_203504073
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:31 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dan vergelijk je het met de groep zonder vaccin? Of denk ik te gemakkelijk?
Yes, dan denk je te gemakkelijk, aangezien hartfalen nu ook verweten wordt aan de corona-besmetting in plaats van het vaccin.
pi_203504525
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:46 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Verontrustend dit. :{
Verontrustend dat dit gelijk voor waar aangenomen wordt. Als je het bron artikel leest, dan zie je meteen al een enorme aanname die nergens op gebaseerd is. Die 400k is dus ook niet terug te vinden in de VAERS gegevens zoals deze partij lijkt te claimen.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 16:02:38 #138
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203504569
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:00 schreef Tingo het volgende:

[..]
:)
Mag ik vragen wat precies die 'enthousiaste koe' heeft gedaan?
zie het als een puppy
die enthousiast achter je aan komt
en dan is die puppy 500 a 600 kilo :P
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 16:24:39 #139
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203504923
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 16:00 schreef The_End het volgende:

[..]
Verontrustend dat dit gelijk voor waar aangenomen wordt. Als je het bron artikel leest, dan zie je meteen al een enorme aanname die nergens op gebaseerd is. Die 400k is dus ook niet terug te vinden in de VAERS gegevens zoals deze partij lijkt te claimen.
Ik neem het niet gelijk aan voor waar hoor maar desondanks vind ik het wel verontrustend.

De tijd zal het leren hoop ik.
To BG or not to BG!
pi_203505178
https://www.telegraaf.nl/(...)-andere-rare-variant

Wat een flaprdrol. Benieuwd hoeveel ie toegeschoven heeft gekregen om dit soort onzin uit te kramen.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 16:53:03 #141
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_203505230
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Miskramen is ook een effect van Covid.
Hier in Nederland is het virus aangetroffen in de placenta bij miskramen.
het virus is ook "aangetroffen" in mango's en in motor olie
Huig
pi_203505300
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:45 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Het gaat gewoon te 'stiekem' allemaal om er nog 'goede bedoelingen' in te kunnen zien. En Europa gaat dit doordrukken, hoe dan ook.

Maar als ik kijk wat mensen allemaal geloven, dat het geen lab-lek was hebben ze de mensen makkelijk van kunnen overtuigen dus wss vinden de mensen het allemaal best want alles wordt makkelijker met deze all-over app.

:{
Ik denk ze het ook zo gaan verkopen aan de mensen: Het is toch handig en veilig? En zien het gevaar er niet in.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203505332
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 16:45 schreef PSVCL het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-andere-rare-variant

Wat een flaprdrol. Benieuwd hoeveel ie toegeschoven heeft gekregen om dit soort onzin uit te kramen.
Ik stel voor dat Lowlands in elk geval de komende 25 jaar niet meer doorgaat als die clown zo bang is voor zombiecron en andere onzin.

Eventuele steun ook maar meteen terugvorderen bij deze idioot.
pi_203505364
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 16:45 schreef PSVCL het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-andere-rare-variant

Wat een flaprdrol. Benieuwd hoeveel ie toegeschoven heeft gekregen om dit soort onzin uit te kramen.
Zombicron 8)7 8)7 "Oh hans, het zombievirus breekt uit !!!!"

Dat was het eerste wat ik dacht toen ik die kop las.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203505480
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 16:53 schreef Orwell het volgende:

[..]
het virus is ook "aangetroffen" in mango's en in motor olie
Die reactie had ik al verwacht.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203505551
twitter

Doodeng en volledig gehersenspoeld. Lijkt wel een sciencefiction film.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_203505595
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:00 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Oh, dat gaat over dat tieners geen booster krijgen?
Tja, als ze die wel aangeboden krijgen is het huis te klein hier.
Verder zou ik gewoon niet naar landen gaan die absurde regels opleggen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203505665
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 17:22 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[ twitter ]
Doodeng en volledig gehersenspoeld. Lijkt wel een sciencefiction film.
Ergste is nog dat ze allemaal 2x gevaccineerd zijn en geboosterd, en NOG zijn ze doodsbang!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_203505734
twitter


_O-
pi_203505757
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 17:30 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ergste is nog dat ze allemaal 2x gevaccineerd zijn en geboosterd, en NOG zijn ze doodsbang!

Re: Bring you own booze parties - UK regering heeft dit probleem niet. :)

Kan ook hier alleen voor de (shit)show natuurlijk.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 4 februari 2022 @ 17:44:23 #151
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_203505816
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 16:45 schreef PSVCL het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-andere-rare-variant

Wat een flaprdrol. Benieuwd hoeveel ie toegeschoven heeft gekregen om dit soort onzin uit te kramen.
en toch kan ik me die reactie wel voorstellen, Ik ben ook voorzichtig met bv een vakantie boeken of met een paar daagjes weg naar omringengde landen , ik zie door de bomen namelijk het bos niet meer.
Gegarandeerd dat de gewone griepgolf straks als de zoveelste variant te boek gaat staan.
Misschien is de benaming wat overdreven maar snap het heel goed.
There is only one religion
  vrijdag 4 februari 2022 @ 17:46:36 #152
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_203505842
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 17:00 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Ik denk ze het ook zo gaan verkopen aan de mensen: Het is toch handig en veilig? En zien het gevaar er niet in.
Maar wat voor zin heeft dan mijn rijbewijs of paspoort nog? Ik bedoel dat zijn in mijn ogen de officiele rijsdocumenten , niet een medisch dossier-app met allerlei toevoegingen.
There is only one religion
  vrijdag 4 februari 2022 @ 18:06:43 #153
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203506080
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 17:22 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[ twitter ]
Doodeng en volledig gehersenspoeld. Lijkt wel een sciencefiction film.
All for the show, de camera's draaien.

Een pareltje van Pinokkio, hilarisch

twitter


snipverkouden naar de Oekrane, een rare foto m.n. die soldaten ze lijken allemaal op elkaar.

twitter


Kloons?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 19:09:17 #154
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203506859
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203507044
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 18:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
All for the show, de camera's draaien.

Een pareltje van Pinokkio, hilarisch

[ twitter ]

snipverkouden naar de Oekrane, een rare foto m.n. die soldaten ze lijken allemaal op elkaar.

[ twitter ]

Kloons?
Bestaan er zulke lange neusswabs dan? :D
pi_203507119
https://www.nu.nl/coronav(...)euwe-prikrondes.html

Hoeveel van de pro-vaccinatie piraten in dit topic zijn daadwerkelijk bereid iedere 3 maanden een prik te gaan halen?

Ik ben zelf ‘gevlucht’, lees op vakantie, in Mexico nu. Voelt allemaal erg relaxed hier. Los van het lekkere weer, hoef je geen vinkjes oid te laten zien om je geld te mogen uitgeven. Wel zie je hier veel locals met een mondkapje op (met 25+ graden :X) en vragen ze daar ook om in de meeste winkels. Tevens staat bij iedere grote winkel iemand aan de deur met een spuitbus handgel, die je min of meer ongevraagd op je handen gespoten krijgt. Alhoewel het er allemaal nogal knullig en nutteloos uit ziet, kan ik hier wel enigszins mee leven. Een vinkje laten zien daarin tegen is not-done wat mij betreft.

Nog een paar weken hier en dan hoop ik terug te komen in een normaal land.
pi_203507353
Chinese Scientists Discover "Godsend" Antibody Cocktail That Can "Neutralize" Omicron
After a long silence while Beijing insisted - more or less successfully - that SARS-CoV-2 had been annihilated in China, Chiese researchers have once again been producing a flurry of research on the virus's origins, while also claiming new breakthroughs in treatment. They even went so far as to propose a new zoonotic link between the omicron variant and mice.

On Wednesday, we saw that trend continue as a team of scientists from Fudan University claimed to have found a new "godsend" antibody that would magically neutralize omicron and all future strains.


Full article:
https://www.zerohedge.com(...)n-neutralize-omicron

quote:
And while we applaud the Chinese for this experimental breakthrough, we can't help but wonder if this antibody combo has been in the back of a lab refrigerator somewhere for the last 2 years.
:T

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2022 19:56:08 ]
pi_203507401
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 09:10 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Jammer.
We zijn al zo in de minderheid.

(je kunt ook mensen blokkeren, dat heb ik zelf gedaan en scheelt een hoop irritaties) O-)
Geen zin meer in
Binnenkort denk ik compleet weg
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 09:13 schreef greysbones het volgende:

[..]
Vind ik heel jammer ED want je bent iemand met goede toevoegingen en ik weet dat jij veel kennis hebt op het gebied van bepaalde zaken
Je weet waarom :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Is niet echt om de discussie al verschuilen ze zich daar wel achter. Is bedoeld om te provoceren en uit te lokken want wat is er nou leuk aan om zogenaamd te gaan discussiren met mensen waar je niks mee hebt waar je na al die tijd inmiddels van moet weten dat je ze toch niet overtuigt? Het is gewoon sarren.
[..]
Jammer maar dan hebben ze wel hun zin. Je moet niet op ze ingaan en zoveel mogelijk negeren al kunnen ze het niet laten om steeds op je in te haken, negeren is het beste.
[..]
Jup ^O^
Tsja het zij zo. Zitten ze met hun zin straks mooi alleen :T

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2022 19:57:03 ]
pi_203507651
quote:
Wow, waar is dit gebeurd?
pi_203508117
quote:
16s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 19:43 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Geen zin meer in
Binnenkort denk ik compleet weg
[..]
Je weet waarom :*
[..]
Tsja het zij zo. Zitten ze met hun zin straks mooi alleen :T
Kan je dit dan niet openlijk zeggen waarom? In FB bijv ? Zodat er misschien nog es een belletje rinkelt in mod-land? Ook al is dat meestal voor dovemansoren ... :X
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 20:35:02 #162
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203508257
Vakantie veel gezinnen in gevaar

quote:
Het advies om tieners niet te boosteren zorgt voor hoofdpijn in de reiswereld. Gezinnen zien hun vakanties in gevaar komen en de branche doet een beroep op minister Hoekstra: zorg dat dit Europees wordt opgelost.

Winsemius krijgt behoorlijk wat vragen van ouders die zich geen raad weten met de situatie. „Mensen gaan ook rekenen. Als je nu zorgt dat je het virus krijgt, heb je zes maanden een herstelbewijs. Dan kun je ook op pad. Anderen rijden naar Aken, omdat je daar wl een boosterprik kunt krijgen. Het vervelende is dat dat dan niet geregistreerd wordt in de statistieken.”
Geweldig dit als ze maar op vakantie kunnen :D
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203508474
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 20:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Vakantie veel gezinnen in gevaar

[..]
Geweldig dit als ze maar op vakantie kunnen :D
Ja te gek gewoon
Een booster nodig hebben om het vliegtuig op te mogen.
Voor tzelfde geld stapt er een superbesmettelijke op, maar hey, hij heeft een groen vinkje dus no problem
Dat mensen dit niet snappen :')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203508611
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 20:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Kan je dit dan niet openlijk zeggen waarom? In FB bijv ? Zodat er misschien nog es een belletje rinkelt in mod-land? Ook al is dat meestal voor dovemansoren ... :X
Meermalen gedaan ook via dm. Ik verspil er geen moeite meer aan. Haalt toch niets uit.
pi_203508631
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 20:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Vakantie veel gezinnen in gevaar

[..]
Geweldig dit als ze maar op vakantie kunnen :D
Eigenlijk is het best bizar dat men een prik wilt nemen voor een groen vinkje zodat ze maar op vakantie kunnen.. :{
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  vrijdag 4 februari 2022 @ 21:21:26 #166
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203509139
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 20:52 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Eigenlijk is het best bizar dat men een prik wilt nemen voor een groen vinkje zodat ze maar op vakantie kunnen.. :{


;)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203509435
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 19:26 schreef unfazed het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)euwe-prikrondes.html

Hoeveel van de pro-vaccinatie piraten in dit topic zijn daadwerkelijk bereid iedere 3 maanden een prik te gaan halen?

Ik ben zelf ‘gevlucht’, lees op vakantie, in Mexico nu. Voelt allemaal erg relaxed hier. Los van het lekkere weer, hoef je geen vinkjes oid te laten zien om je geld te mogen uitgeven. Wel zie je hier veel locals met een mondkapje op (met 25+ graden :X) en vragen ze daar ook om in de meeste winkels. Tevens staat bij iedere grote winkel iemand aan de deur met een spuitbus handgel, die je min of meer ongevraagd op je handen gespoten krijgt. Alhoewel het er allemaal nogal knullig en nutteloos uit ziet, kan ik hier wel enigszins mee leven. Een vinkje laten zien daarin tegen is not-done wat mij betreft.

Nog een paar weken hier en dan hoop ik terug te komen in een normaal land.
Ja, Mexico is ideaal, die heeft als een van de weinige landen geen reisbeperkingen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203509461
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 20:52 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Eigenlijk is het best bizar dat men een prik wilt nemen voor een groen vinkje zodat ze maar op vakantie kunnen.. :{
Gebeurt al jaren, zonder dat daar een probleem van werd gemaakt...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203509475
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 21:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Gebeurt al jaren, zonder dat daar een probleem van werd gemaakt...
Ja, joh? Prikje nemen als je met je gezin op vakantie gaat naar Frankrijk :?
pi_203509496
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 20:44 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja te gek gewoon
Een booster nodig hebben om het vliegtuig op te mogen.
Voor het vliegtuig is dat niet nodig, land van bestemming eist het.
Maar er zijn ook landen die niet dergelijke inreisbeperkingen hebben.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203510147
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 21:36 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, joh? Prikje nemen als je met je gezin op vakantie gaat naar Frankrijk :?
Dan moet je niet voor Frankrijk kiezen ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 22:59:15 #173
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203511339
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 21:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Voor het vliegtuig is dat niet nodig, land van bestemming eist het.
Maar er zijn ook landen die niet dergelijke inreisbeperkingen hebben.
Uhmm, Ik reis al jaren naar landen in Z-Amerika, Afrika en Azi.. Nog nooit is mij om een vaccinatiebewijs van wat ook gevraagd. Weet wel dat vanuit NL het voor een aantal landen aanbevolen is maar fuck it. Nooit gedaan en nooit een centje pijn gehad.. Het zal best dat er een paar landen zijn die een bepaald "vaccin" eisen. Maar tot nog toe nooit problemen met het land inkomen gehad zonder vaccinaties.
Lach met een schone bips
pi_203511354
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 21:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, Mexico is ideaal, die heeft als een van de weinige landen geen reisbeperkingen...
Ook precies de reden om hier te komen. Alleen op de terugweg wel weer een test nodig. Ookal slaat het nergens op, zeker voor een open land als NL.
pi_203511370
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Uhmm, Ik reis al jaren naar landen in Z-Amerika, Afrika en Azi.. Nog nooit is mij om een vaccinatiebewijs van wat ook gevraagd. Weet wel dat vanuit NL het voor een aantal landen aanbevolen is maar fuck it. Nooit gedaan en nooit een centje pijn gehad.. Het zal best dat er een paar landen zijn die een bepaald "vaccin" eisen. Maar tot nog toe nooit problemen met het land inkomen gehad zonder vaccinaties.
Oh, je kunt ook zonder problemen Frankrijk in rijden hoor...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 23:00:53 #176
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203511384
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 22:59 schreef unfazed het volgende:

[..]
Ook precies de reden om hier te komen. Alleen op de terugweg wel weer een test nodig. Ookal slaat het nergens op, zeker voor een open land als NL.
Die is easy to buy in Mexico :)
Lach met een schone bips
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 23:01:22 #177
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203511399
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh, je kunt ook zonder problemen Frankrijk in rijden hoor...
Mijn god.... Je doet het er echt om he?
Lach met een schone bips
pi_203511414
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 22:59 schreef unfazed het volgende:

[..]
Ook precies de reden om hier te komen. Alleen op de terugweg wel weer een test nodig. Ookal slaat het nergens op, zeker voor een open land als NL.
Is dat zo?
Ik weet dat je voor Belgi na aankomst in Belgi een test moet laten doen binnen 2 dagen en na 7 dagen.
Maar daar is volgens mij verder geen controle op.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203511490
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Mijn god.... Je doet het er echt om he?
Hoezo?
Ik ken verschillende die zo naar Frankrijk rijden zonder vaccinatiebewijs, en dat zelfs deden toen de grens gesloten was. Gewoon een overgang opzoeken die niet met zeecontainers is afgesloten.
Waar een wil is, is een weg. Je geeft zelf aan dat je in het verleden al schijt had aan aanbevolen of verplichte vaccinaties...
Waarom dan nu zo'n stress?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 23:05:48 #180
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203511515
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
Is dat zo?
Ik weet dat je voor Belgi na aankomst in Belgi een test moet laten doen binnen 2 dagen en na 7 dagen.
Maar daar is volgens mij verder geen controle op.
Ah je bent een Belg? NL eist alleen een test voor terugkomst en je moet dan als je uit oranje gebied komt in quarantaine is het "ADVIES". Doet dus niemand en terecht :)
Lach met een schone bips
pi_203511534
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ah je bent een Belg? NL eist alleen een test voor terugkomst en je moet dan als je uit oranje gebied komt in quarantaine is het "ADVIES". Doet dus niemand en terecht :)
Ah,no worries dus..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 23:06:58 #182
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203511540
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hoezo?
Ik ken verschillende die zo naar Frankrijk rijden zonder vaccinatiebewijs, en dat zelfs deden toen de grens gesloten was. Gewoon een overgang opzoeken die niet met zeecontainers is afgesloten.
Waar een wil is, is een weg. Je geeft zelf aan dat je in het verleden al schijt had aan aanbevolen of verplichte vaccinaties...
Waarom dan nu zo'n stress?
Je wil het niet snappen, dat is denk ik het probleem. En jou dingen proberen duidelijk te maken is als een school vissen vertellen dat ze niet op land kunnen leven :)
Lach met een schone bips
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 23:09:05 #183
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203511573
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ah,no worries dus..
Zeker niet vanuit Mexico waar je voor paar euro de negatieve PCR test op iedere straathoek kan kopen :)
Lach met een schone bips
pi_203511630
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Je wil het niet snappen, dat is denk ik het probleem. En jou dingen proberen duidelijk te maken is als een school vissen vertellen dat ze niet op land kunnen leven :)
Er wordt paniek gezaaid over mensen die zich laten vaccineren om in het buitenland met vakantie te gaan, terwijl dat bij diverse verre reizen altijd al het geval was. Soms wel 8 aanbevolen prikken.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203511641
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Zeker niet vanuit Mexico waar je voor paar euro de negatieve PCR test op iedere straathoek kan kopen :)
Maar die is dus niet nodig.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203511655
Las op nu.nl een reactie met veel +jes dat iemand zijn excuses moest aanbieden aan de wappies.
Die hadden al een jaar voorzien dat er gekke dingen gebeuren, ivm boosteren en de QR code.

Het artikel gaf ook aan dat boosteren voor gezonde mensen geen zin meer heeft
Vakman pur sang
pi_203511703
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Las op nu.nl een reactie met veel +jes dat iemand zijn excuses moest aanbieden aan de wappies.
Die hadden al een jaar voorzien dat er gekke dingen gebeuren, ivm boosteren en de QR code.

Het artikel gaf ook aan dat boosteren voor gezonde mensen geen zin meer heeft
Link?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 23:14:33 #188
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203511705
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Er wordt paniek gezaaid over mensen die zich laten vaccineren om in het buitenland met vakantie te gaan, terwijl dat bij diverse verre reizen altijd al het geval was. Soms wel 8 aanbevolen prikken.
Aanbevolen is iets anders dan mensen richting een prik dwingen omdat ze zich anders in allerlei bochten moeten wringen om ergens heen te kunnen. Dat is een vorm van dwang niet?

En je kan wel zeggen, je kan toch dat prikkie halen dan heb je die ellende niet. Dat is dus een vorm van dwang en geen aanbeveling.
Lach met een schone bips
pi_203511724
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Uhmm, Ik reis al jaren naar landen in Z-Amerika, Afrika en Azi.. Nog nooit is mij om een vaccinatiebewijs van wat ook gevraagd. Weet wel dat vanuit NL het voor een aantal landen aanbevolen is maar fuck it. Nooit gedaan en nooit een centje pijn gehad.. Het zal best dat er een paar landen zijn die een bepaald "vaccin" eisen. Maar tot nog toe nooit problemen met het land inkomen gehad zonder vaccinaties.
Laat staan dat je een app moet hebben met een groen vinkje, anders het land niet in. voor mij zijn buitenlandse reizen voorbij voorlopig. geef mijn geld liever aan nl ondernemers uit (zonder QR code) dan aan Macon of de regering in Oostenrijk waar nu vaccinatie plicht komt.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 23:15:49 #190
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203511732
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar die is dus niet nodig.
Nogmaals... Ja die PCR test is nodig om terug te mogen vliegen naar NL.... Hoe duidelijk moet ik het nog maken? Of probeer je echt het bloed onder ieder nagels vandaan te halen?
Lach met een schone bips
pi_203511798
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Aanbevolen is iets anders dan mensen richting een prik dwingen omdat ze zich anders in allerlei bochten moeten wringen om ergens heen te kunnen. Dat is een vorm van dwang niet?
Nee, er is geen reden om naar Frankrijk te gaan.
Gewoon landen met absurde regels links laten liggen.
Vanaf halverwege februari mag je nergens meer naar binnen zonder booster bijvoorbeeld.


quote:
En je kan wel zeggen, je kan toch dat prikkie halen dan heb je die ellende niet. Dat is dus een vorm van dwang en geen aanbeveling.
Oh, dat ga ik zeker niet zeggen. Het is veel beter om een vakantie te boeken naar een land dat normaal doet dan naar een land met bijvoorbeeld seggegratie op basis van vaccinatiestatus...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 23:18:51 #192
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203511805
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:15 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Laat staan dat je een app moet hebben met een groen vinkje, anders het land niet in. voor mij zijn buitenlandse reizen voorbij voorlopig. geef mijn geld liever aan nl ondernemers uit (zonder QR code) dan aan Macon of de regering in Oostenrijk waar nu vaccinatie plicht komt.
Ach, reizen binnen Europa boeit me toch niet. Gaat mij juist om het verre reizen en denk dat ze die Covid vaxx eis met een paar maanden stukje bij beetje laten vallen :) Ik heb geduld en anders Mexico, of Tanzania ofzo. Beide mooi en leuk :) Ik bekijk het allemaal als mogelijkheden niet als tegenslagen :)
Lach met een schone bips
pi_203511807
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Link?
https://www.nu.nl/coronav(...)l#coral_talk_wrapper

3e meest gepluste reactie
Vakman pur sang
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 23:21:58 #194
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203511853
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, er is geen reden om naar Frankrijk te gaan.
Gewoon landen met absurde regels links laten liggen.
Vanaf halverwege februari mag je nergens meer naar binnen zonder booster bijvoorbeeld.
[..]
Oh, dat ga ik zeker niet zeggen. Het is veel beter om een vakantie te boeken naar een land dat normaal doet dan naar een land met bijvoorbeeld seggegratie op basis van vaccinatiestatus...
QR code weigeren massaal is nog een beter idee :) Dan is de onzin zo klaar ^O^
Lach met een schone bips
pi_203511856
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nogmaals... Ja die PCR test is nodig om terug te mogen vliegen naar NL....
Dus toch wel.

Tja, wat ik al aangaf, naar Belgi hoeft dan niet.


quote:
Hoe duidelijk moet ik het nog maken? Of probeer je echt het bloed onder ieder nagels vandaan te halen?
Tja, ik dacht te begrijpen dat ook Nederland een test bij aankomst wil, en dat die optioneel was en niemand dat gaat doen. Da's ongeveer hetzelfde als in Belgi.
Maar ik begrijp nu dat je niet zonder test het vliegtuig in komt.
Da's wel vervelend.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 23:23:05 #196
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203511865
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus toch wel.

Tja, wat ik al aangaf, naar Belgi hoeft dan niet.
[..]
Tja, ik dacht te begrijpen dat ook Nederland een test bij aankomst wil, en dat die optioneel was en niemand dat gaat doen. Da's ongeveer hetzelfde als in Belgi.
Maar ik begrijp nu dat je niet zonder test het vliegtuig in komt.
Da's wel vervelend.
Dus koop je die in Mexico op iedere straathoek zonder test :)
Lach met een schone bips
pi_203511870
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
QR code weigeren massaal is nog een beter idee :) Dan is de onzin zo klaar ^O^
Ja, klopt.
En wat ik al aangaf, in het bedrijf waar ik werk wordt niet op QR code gecontroleerd, terwijl dat volgens de wet wel zou moeten. Mondkapjes doen we ook niets mee.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  † In Memoriam † vrijdag 4 februari 2022 @ 23:23:22 #198
88815 The_Emotion
98.3
pi_203511871
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 22:59 schreef unfazed het volgende:

[..]
Ook precies de reden om hier te komen. Alleen op de terugweg wel weer een test nodig. Ookal slaat het nergens op, zeker voor een open land als NL.
Ik heb een aanvraag lopen voor een FM3 formulier, oftewel een verblijfsvergunning.
Wil sws niet terug, het leven is een stuk relaxter hier buiten covid om.
En heb elke dag wel Corona, met een limoentje.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 23:25:49 #199
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203511909
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, klopt.
En wat ik al aangaf, in het bedrijf waar ik werk wordt niet op QR code gecontroleerd, terwijl dat volgens de wet wel zou moeten. Mondkapjes doen we ook niets mee.
Vaccin weigeren massaal en boosters weigeren dan is de keutel helemaal ingetrokken :)
Lach met een schone bips
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 23:27:39 #200
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203511948
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:23 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Ik heb een aanvraag lopen voor een FM3 formulier, oftewel een verblijfsvergunning.
Wil sws niet terug, het leven is een stuk relaxter hier buiten covid om.
En heb elke dag wel Corona, met een limoentje.
Groot gelijk wel, 't is dat mijn baas deze BS hetzelfde ziet als ik dus ik gewoon op kantoor verwacht ben :) Anders kon ik ook zo pleitte en vanuit ander normaal land werken.
Lach met een schone bips
pi_203512008
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Vaccin weigeren massaal en boosters weigeren dan is de keutel helemaal ingetrokken :)
Ik ben niet geboosterd.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 23:32:42 #202
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203512057
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik ben niet geboosterd.
Maar ga je dat wel doen als je je groene vinkje dreigt te verliezen? Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik probeer jou ook te begrijpen, al vind ik dat soms moeilijk door hoe je tegen dingen ingaat hier. Dus een oprechte vraag.
Lach met een schone bips
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 23:40:22 #203
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203512209
Lach met een schone bips
  vrijdag 4 februari 2022 @ 23:49:48 #204
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203512401
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Aanbevolen is iets anders dan mensen richting een prik dwingen omdat ze zich anders in allerlei bochten moeten wringen om ergens heen te kunnen. Dat is een vorm van dwang niet?

En je kan wel zeggen, je kan toch dat prikkie halen dan heb je die ellende niet. Dat is dus een vorm van dwang en geen aanbeveling.
En die 8 prikken niet dan?
En tja ligt beetje aan land waar je heen wil en hoe!
Ik kan hier gewoon zonder problemen over de grens.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 4 februari 2022 @ 23:50:42 #205
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203512414
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik ben niet geboosterd.
Oh?
Ik ook niet laatst al verteld waarom.
Maare speciale reden?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203512555
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:50 schreef theguyver het volgende:

[..]
Oh?
Ik ook niet laatst al verteld waarom.
Maare speciale reden?
Wetenschap ontkenner :Y)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator zaterdag 5 februari 2022 @ 00:02:53 #207
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203512636
Het was me weer een waar genoegen, maar ga me nu weer met meer belangrijkere zaken bezighouden dan discussies hier met een aantal (waarvan ik wel geniet). Tot morgen :W
Lach met een schone bips
pi_203512763
quote:
Beter iets doen dan niks doen, we moeten van de G onzin af.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203513007
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
Is dat zo?
Ik weet dat je voor Belgi na aankomst in Belgi een test moet laten doen binnen 2 dagen en na 7 dagen.
Maar daar is volgens mij verder geen controle op.
Afgelopen jaar denk ik 40-50 keer de grens over gereden. Nooit gecontroleerd maar is ook niet te doen. In september ging de marechaussee ineens mensen controleren op negatieve test. Ze hadden in de eerste week 150 auto’s gecontroleerd :’). Dit terwijl er iedere seconde wel 150 mensen de grens over gaan. Daarna nooit meer wat van gehoord.
pi_203513041
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:23 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Ik heb een aanvraag lopen voor een FM3 formulier, oftewel een verblijfsvergunning.
Wil sws niet terug, het leven is een stuk relaxter hier buiten covid om.
En heb elke dag wel Corona, met een limoentje.
Voor vakantie is het dik prima hier. Zelfs voor enkele maanden denk ik. Als je remote werkt misschien ook wel voor wat langer. Toch zou ik hier niet willen wonen denk ik. Zie je jezelf hier 5+ jaar wonen? En hoe zie je je leven dan voor je?
pi_203513346
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:50 schreef theguyver het volgende:

[..]
Oh?
Ik ook niet laatst al verteld waarom.
Maare speciale reden?
Zie er het nut niet van in, ik ben destijds wel gevaccineerd om mezelf te beschermen tegen eventuele ziekte en inperken van besmettelijkheid.
Beide zijn nu niet meer van toepassing op mij.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203513541
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 20:00 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Wow, waar is dit gebeurd?
Flagstaff US zegt hij.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zaterdag 5 februari 2022 @ 01:54:11 #213
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203513742
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 00:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zie er het nut niet van in, ik ben destijds wel gevaccineerd om mezelf te beschermen tegen eventuele ziekte en inperken van besmettelijkheid.
Beide zijn nu niet meer van toepassing op mij.
Maar waarom niet? Die extra prik geeft je een extra boost tegen omicron toch? Of heel eerlijk begin jij de nonsens die ze ons voorschotelen ook te zien?

Ik hoop het echt mattie.
Lach met een schone bips
pi_203513976
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_203513980
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 00:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zie er het nut niet van in, ik ben destijds wel gevaccineerd om mezelf te beschermen tegen eventuele ziekte en inperken van besmettelijkheid.
Beide zijn nu niet meer van toepassing op mij.
Wantie goes full blown wappie.
Plaats hier uw advertentie
  † In Memoriam † zaterdag 5 februari 2022 @ 07:41:33 #216
88815 The_Emotion
98.3
pi_203514409
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 00:31 schreef unfazed het volgende:

[..]
Voor vakantie is het dik prima hier. Zelfs voor enkele maanden denk ik. Als je remote werkt misschien ook wel voor wat langer. Toch zou ik hier niet willen wonen denk ik. Zie je jezelf hier 5+ jaar wonen? En hoe zie je je leven dan voor je?
Eigen bedrijfje hebben, gezin stichten dat soort dingen op lange termijn en hopen dat ik niet onthoofd aan een brug hang.
Ben niet gevlucht vanwege corona, maar het komt toevallig wel goed uit om hier te belanden.
Mevr. Emotion is Mexicaanse en we hebben de afgelopen 2 jaar in Nederland geprobeerd om er wat van te maken, maar we liepen vast op andere fronten, priv, werk, huizenmarkt.

Dus we hebben de knoop doorgehakt en we zijn in Mexico opnieuw begonnen.
Wees the great reset voor en doe het zelf, voordat her voor je gedaan wordt ^O^
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_203514493
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:54 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maar waarom niet? Die extra prik geeft je een extra boost tegen omicron toch? Of heel eerlijk begin jij de nonsens die ze ons voorschotelen ook te zien?

Ik hoop het echt mattie.
Het is geen evangelie h 😉
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203514707
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 07:41 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Eigen bedrijfje hebben, gezin stichten dat soort dingen op lange termijn en hopen dat ik niet onthoofd aan een brug hang.
Ben niet gevlucht vanwege corona, maar het komt toevallig wel goed uit om hier te belanden.
Mevr. Emotion is Mexicaanse en we hebben de afgelopen 2 jaar in Nederland geprobeerd om er wat van te maken, maar we liepen vast op andere fronten, priv, werk, huizenmarkt.

Dus we hebben de knoop doorgehakt en we zijn in Mexico opnieuw begonnen.
Wees the great reset voor en doe het zelf, voordat her voor je gedaan wordt ^O^
Ik denk dat je nog moet inzien hoe Mexico echt in elkaar zit.

Moet zeggen dat NL wel een heel chagerijnig hol is geworden. Niet te harden de laatste tijd.
Denk serieus dat Oekrane op dit moment relaxter is en daar meer gelachen word.
Vakman pur sang
  zaterdag 5 februari 2022 @ 09:25:38 #219
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203515113
https://onverdeeldopen.nl/
Petitie van mona keijzer
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203515268
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 21:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Gebeurt al jaren, zonder dat daar een probleem van werd gemaakt...
Ja joch en buitengesloten worden omdat je geen prik wil gebeurt ook al jaren.
Zet je rooskleurige bril af en zie de realiteit.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203515305
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:33 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja joch en buitengesloten worden omdat je geen prik wil gebeurt ook al jaren.
Zet je rooskleurige bril af en zie de realiteit.
Het gaat hier om een vakantie in het buitenland.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203515318
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:22 schreef Tingo het volgende:

[..]
Flagstaff US zegt hij.
De Grand Canyon !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203515398
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het gaat hier om een vakantie in het buitenland.
Ach jong je zegt hier continu dat er geen probleem is.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203515437
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ach jong je zegt hier continu dat er geen probleem is.
Nee, je leest puur wat je er in wilt lezen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203516043
https://www.briefjevanjan.nl/aan-karoly-illy/

Mooi briefje van Jan weer.

Allemaal BNW natuurlijk :D
pi_203516106
quote:
Zou uitsluitend voor ofwel tijdens de 5 jaar durende verbouwing geplaatst worden. Komt ook gewoon doorkijk in. Dus als het goed is (...), halen ze dit over 5 jaar weer weg. Maar de fundering en alles, is absoluut stevig te noemen :Y
pi_203516670
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 10:08 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Zou uitsluitend voor ofwel tijdens de 5 jaar durende verbouwing geplaatst worden. Komt ook gewoon doorkijk in. Dus als het goed is (...), halen ze dit over 5 jaar weer weg. Maar de fundering en alles, is absoluut stevig te noemen :Y
Dat zijn nu net de details die niet op BNW thuishoren O-)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203517136
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 10:06 schreef Tjoent het volgende:
https://www.briefjevanjan.nl/aan-karoly-illy/

Mooi briefje van Jan weer.

Allemaal BNW natuurlijk :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 10:06 schreef Tjoent het volgende:
https://www.briefjevanjan.nl/aan-karoly-illy/

Mooi briefje van Jan weer.

Allemaal BNW natuurlijk :D
Ja, de toonzetting is helemaal BNW, gewoon de persoon aanvallen in plaats kijken waar het precies om gaat.
In dit geval bijvoorbeeld gezinnen die op vakantie naar Frankrijk willen in de problemen komen omdat de tieners in Frankrijk een booster nodig zouden hebben, terwijl ze in Nederland die niet kunnen krijgen.
Even los van of Frankrijk dit inderdaad eist, want volgens mijn informatie hebben 16- en 17- jarigen vrijstelling.

Moet je dan als Nederland de toegang tot het vaccin blokken, of gewoon openstellen voor die groep en ze zelf laten beslissen?
Je kunt vaccineren voor een groen vinkje stom vinden, en volgens mij vindt iedereen dat hier, maar uiteindelijk moet iedereen dat toch voor zichzelf beslissen?
Er wordt de hele tijd geroepen dat de corona crisis de jongeren onevenredig hard raakt, terwijl de oudjes die daardoor beschermd zouden worden veel minder last hebben van de maatregelen.
Dat gebeurt hier dus ook, jongeren mogen niet kiezen voor een booster omdat we de vaccinmaffia niet moeten ondersteunen en zeker niet prikken om een vinkje te krijgen voor het buitenland, want dan werken ze mee aan de seggegratie, maar ondertussen gaan al die oudjes geboosterd en wel massaal naar zonnige oorden die ontoegankelijk zijn voor jongeren.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 5 februari 2022 @ 10:49:35 #229
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203517151
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 10:08 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Zou uitsluitend voor ofwel tijdens de 5 jaar durende verbouwing geplaatst worden. Komt ook gewoon doorkijk in. Dus als het goed is (...), halen ze dit over 5 jaar weer weg. Maar de fundering en alles, is absoluut stevig te noemen :Y
Deze klus was oorspronkelijk begroot op 475 miljoen euro maar het valt natuurlijk een stuk duurder uit, de teller staat nu op ruim 718 miljoen euro. Zullen wel weer mooie dealtjes gemaakt zijn achter de schermen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203517208
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 10:49 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Deze klus was oorspronkelijk begroot op 475 miljoen euro maar het valt natuurlijk een stuk duurder uit, de teller staat nu op ruim 718 miljoen euro. Zullen wel weer mooie dealtjes gemaakt zijn achter de schermen.
En zo verschuiven weer de doelpalen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203518141
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:25 schreef greysbones het volgende:
https://onverdeeldopen.nl/
Petitie van mona keijzer
getekend, die vervloekte app MOET weg, liefst gister dan vandaag.

[ Bericht 0% gewijzigd door JediMasterLucia op 05-02-2022 11:45:13 ]
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  zaterdag 5 februari 2022 @ 11:55:37 #232
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203518455
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 11:36 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
getekend, die vervloekte app MOET weg, liefst gister dan vandaag.
quote:
Petities.nl is tijdelijk niet beschikbaar
Het is momenteel erg druk op petities.nl. De gevraagde pagina kan nu niet worden geladen. Wilt u het opnieuw proberen door de pagina te verversen?

Onze excuses voor het ongemak.
Een goed teken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203518585
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 11:55 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
[..]
Een goed teken.
Dat hoop ik ook :Y
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  zaterdag 5 februari 2022 @ 12:21:00 #234
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203518789
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 12:06 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Dat hoop ik ook :Y
Even lachen over een andere petitie

quote:
Vaccinatieplicht nu
589 ondertekeningen
En dat in 3 maanden tijd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203518859
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 12:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Even lachen over een andere petitie
[..]
En dat in 3 maanden tijd.
_O- _O- _O-
Ik moest inderdaad even lachen.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203520018
Tientallen kinderen per ongeluk geboosterd met vaccins voor volwassenen:
https://www.hln.be/kampen(...)t-huisarts~adc50c9b/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 5 februari 2022 @ 14:30:16 #237
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203520553
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 13:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Tientallen kinderen per ongeluk geboosterd met vaccins voor volwassenen:
https://www.hln.be/kampen(...)t-huisarts~adc50c9b/
Sowieso je kinderen voor covid laten prikken is bizar.
To BG or not to BG!
  zaterdag 5 februari 2022 @ 15:21:57 #238
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203521281
Ook Guido Weijers, Dick Maas en ID&T-baas sluiten zich aan bij coalitie voor afschaffen coronapas

https://www.ad.nl/show/oo(...)-coronapas~ac905e7b/
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 15:30:30 #239
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203521390
@ludovico
Ben je al terug van vakantie ?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203521427
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 15:21 schreef greysbones het volgende:
Ook Guido Weijers, Dick Maas en ID&T-baas sluiten zich aan bij coalitie voor afschaffen coronapas

https://www.ad.nl/show/oo(...)-coronapas~ac905e7b/
De pas heeft geen enkel draagvlak en wetenschappelijk nut meer.
Echt zo snel mogelijk weg met dat ding.
Dat er berhaupt nog over gesproken word.
Vakman pur sang
pi_203521471
Ik denk dat de EU landen wel erg graag naar een digitale ID en toegangsbewijs zou gaan. En dit is mijn theorie erover.

Veiligheid en terrorisme.
Vergeet niet dat EU getroffen is door grote aanslagen van moslims.
Het leger is geen drol meer waard en de EU wil alles in een soort links bolwerk oplossen.
Dus grenzen openhouden en migratie maar laten verlopen door de EU.
Eigenlijk kan dit niet tenzij je stevig handhaaft en grenzen terugzet, vele militairen erop zet en stevig controleert en handhaaft

Goed dat willen ze niet dus dan zou het super goed uitkomen om dit middels een EU digitaal systeem te handhaven. Ook bewegingen en gedragingen kunnen dan gevolgd worden.

De ID politiek komt omdat we landen zijn geworden vol zwakke mannen en bescheten leiders
Vakman pur sang
pi_203522406
twitter


Klopt de vertaling van deze tweet?
pi_203522932
twitter
Plaats hier uw advertentie
  zaterdag 5 februari 2022 @ 17:50:54 #244
451005 Grems
Clown World
pi_203523128
quote:
Hoog tijd voor nog een boosterronde denk ik.
pi_203523157
quote:
86 doden met Covid...
Lijkt me niet wereldschokkend.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 5 februari 2022 @ 18:18:29 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203523495
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 00:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zie er het nut niet van in, ik ben destijds wel gevaccineerd om mezelf te beschermen tegen eventuele ziekte en inperken van besmettelijkheid.
Beide zijn nu niet meer van toepassing op mij.
Idem, zoals ik al eerder aangegeven had.

Maar anderen kunnen dit moeilijk bevatten natuurlijk.

Gelukkig leven we hier in een vrij land... Al denken er veel heel anders over.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203525047
twitter
pi_203526505
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 18:18 schreef theguyver het volgende:

[..]
Idem, zoals ik al eerder aangegeven had.

Maar anderen kunnen dit moeilijk bevatten natuurlijk.

Gelukkig leven we hier in een vrij land... Al denken er veel heel anders over.
Ik heb hem wel gehaald, niet voor een vinkje ofzo. Maar toen ik mocht ging omikron net los en ondanks dat de eerste berichten binnenkwamen dat het mild leek te zijn, ben ik nog steeds euh dik.. (working on it) en omdat vrouwlief in de zorg werkt met dementerende ouderen doe ik er zoveel mogelijk aan om Corona nog even buiten de deur te houden.

Al leef ik wel gewoon, probeer twee keer per week op kantoor te zijn, lunch dan buiten de deur en ga ook gewoon shoppen.

Draag wel een FFP2 maker, want die vind ik fijner zitten..

Overal zie je al dat de bevolking klaar is om met covid te gaan leven, dus die QR code zal ook wel snel historie zijn.

Wat ik nog wel een dingetje vind is dat mensen wel nog steeds ziek genoeg worden om niet te kunnen werken.. maar dat moeten we ook maar even accepteren..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_203527571
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 15:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk dat de EU landen wel erg graag naar een digitale ID en toegangsbewijs zou gaan. En dit is mijn theorie erover.

Veiligheid en terrorisme.
Vergeet niet dat EU getroffen is door grote aanslagen van moslims.
Het leger is geen drol meer waard en de EU wil alles in een soort links bolwerk oplossen.
Dus grenzen openhouden en migratie maar laten verlopen door de EU.
Eigenlijk kan dit niet tenzij je stevig handhaaft en grenzen terugzet, vele militairen erop zet en stevig controleert en handhaaft

Goed dat willen ze niet dus dan zou het super goed uitkomen om dit middels een EU digitaal systeem te handhaven. Ook bewegingen en gedragingen kunnen dan gevolgd worden.

De ID politiek komt omdat we landen zijn geworden vol zwakke mannen en bescheten leiders
Jij denkt dat een QR-check door een beveiliger/medewerker een doorgesnoven moslim gaat tegenhouden die een flinke groep mensen wil gaan vermoorden? Hoe moet ik dit eigenlijk voor me zien?

Mijn visie is dat het een onderdeel van een gereedschapskist is met geestelijke martelwerktuigen voor de bevolking. Puur berust op controle: de regering bepaalt wat een individu mag doen en onder welke condities. Ben je braaf geweest en luister je naar de "wetenschap" dan mag je weer even uit je hol tot de volgende hoepel zich aan gaat dienen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_203531243
twitter


Wow, is dit echt?
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 februari 2022 @ 23:45:09 #251
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203531266
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203531270
twitter


Nog iets over de bijwerkingen.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 23:56:42 #253
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203531465
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 23:43 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Wow, is dit echt?
Ik ga er vanuit van niet want anders is het niet best.
To BG or not to BG!
pi_203531473
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 23:56 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ik ga er vanuit van niet want anders is het niet best.
Hoop het ook, anders is de wereld door en door verrot.
pi_203532205
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 23:43 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Wow, is dit echt?
Oh wat erg??!! O.O

Dat is echt niet normaal als dat waar is }:| }:| }:|
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator zondag 6 februari 2022 @ 01:48:59 #256
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203532790
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 00:52 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Oh wat erg??!! O.O

Dat is echt niet normaal als dat waar is }:| }:| }:|
Van wijk tot wijk van deur tot deur :)

Volksgezondheid???? Waar?
Lach met een schone bips
pi_203532848
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 01:48 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Van wijk tot wijk van deur tot deur :)

Volksgezondheid???? Waar?
Je vergeet "van arm naar arm" toe te voegen. dan is Hugo's text klaar. :Y
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203533137
twitter
Plaats hier uw advertentie
  Moderator zondag 6 februari 2022 @ 03:19:53 #259
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203533151
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 01:56 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Je vergeet "van arm naar arm" toe te voegen. dan is Hugo's text klaar. :Y
Verdikkeme, pas ik toch niet in het complete plaatje door het niet uit mijn hoofd te leren :)

Slechte deugburger ik :)

Jij gaat wel door naar de volgende ronde :)
Lach met een schone bips
pi_203533157
Plaats hier uw advertentie
pi_203533174
twitter
Plaats hier uw advertentie
  zondag 6 februari 2022 @ 13:12:29 #262
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203538014
Coronavarianten met onbekende stekeltjes ontdekt in het riool van New York

quote:
In de riolen van New York hebben wetenschappers restjes gemuteerd coronavirus aangetroffen met stekeltjes die ze nog niet kenden. Dat kan erop duiden dat het virus rondgaat onder rioolratten, en dat brengt risico’s met zich mee.

De restjes coronavirus die men in het rioolwater aantrof, ‘passen’ behalve op menselijke cellen verdacht goed op de cellen van ratten en muizen. Dat is alweer een aanwijzing dat het coronavirus zich kan schuilhouden in dierpopulaties van waaruit het, in veranderde vorm, op zeker moment opnieuw de mens kan besmetten.
Ze hebben weer wat. De juiste plek voor die wetenschappers is inderdaad het riool. :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203538131
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 13:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Coronavarianten met onbekende stekeltjes ontdekt in het riool van New York
[..]
Ze hebben weer wat. De juiste plek voor die wetenschappers is inderdaad het riool. :o
Oh Hans, corona heeft extra stekels! pak je mondkapje!
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  zondag 6 februari 2022 @ 15:12:34 #264
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203539743
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 12:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Even lachen over een andere petitie
[..]
En dat in 3 maanden tijd.
Verbaasd me weinig.
Na 2 jaar ineens een vaccinatie verplichting er tegen aan gooien, gelukkig hebben we in Nederland Elle lange durende discussies..
IPV zomaar een wet er doorheen rammen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203539990
Piloot deelt zijn verhaal

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 6 februari 2022 @ 15:37:53 #266
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_203540046
quote:
11s.gif Op zondag 6 februari 2022 15:32 schreef Ali_boo het volgende:
Piloot deelt zijn verhaal

[ twitter ]
Dit zegt me niets. Tenzij er vermeld wordt wat er aan de hand is, is dit niets meer dan sensatie maken. :{
pi_203540148
quote:
11s.gif Op zondag 6 februari 2022 15:32 schreef Ali_boo het volgende:
Piloot deelt zijn verhaal

[ twitter ]
CERN portal is een tijdje geleden geopend *)
pi_203540179
twitter


:r

Hebben die kids geen ouders? wat een slappe hap tegenwoordig
pi_203540462
twitter
pi_203542373
Plaats hier uw advertentie
pi_203542512
quote:
Vandaar dat mijn tandarts erg onderdanig is 8-)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203542701
quote:
Leuk verhaal, maar je loopt niet de hele dag met een kapje op. Nogal halfbakken plan dus.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 6 februari 2022 @ 19:38:45 #273
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203542822
twitter


top draadje
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 6 februari 2022 @ 19:44:22 #274
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203542873
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 6 februari 2022 @ 19:48:13 #275
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203542905
quote:
Jaartje of 2 geleden het verbod op gezichtsbedekkende kleding oftewel het boerkaverbod waar het gros van NL zich in kon vinden omdat dit als gevaarlijk werd gezien omdat je iemand niet zou herkennen en dan nu lopen een aantal van die mensen zelf rond met een lap voor hun gezicht. :|W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 6 februari 2022 @ 19:49:23 #276
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203542914
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 19:48 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Jaartje of 2 geleden het verbod op gezichtsbedekkende kleding oftewel het boerkaverbod waar het gros van NL zich in kon vinden omdat dit als gevaarlijk werd gezien omdat je iemand niet zou herkennen en dan nu lopen een aantal van die mensen zelf rond met een lap voor hun gezicht. :|W
zoon mag niet met pet op in de klas
maar een hoofddoek mag wel ;)
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203543237
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 19:48 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Jaartje of 2 geleden het verbod op gezichtsbedekkende kleding oftewel het boerkaverbod waar het gros van NL zich in kon vinden omdat dit als gevaarlijk werd gezien omdat je iemand niet zou herkennen en dan nu lopen een aantal van die mensen zelf rond met een lap voor hun gezicht. :|W
Nee, dat werd als gevaarlijk gezien omdat mensen bang zijn voor de islam.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203543286
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 19:48 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Jaartje of 2 geleden het verbod op gezichtsbedekkende kleding oftewel het boerkaverbod waar het gros van NL zich in kon vinden omdat dit als gevaarlijk werd gezien omdat je iemand niet zou herkennen en dan nu lopen een aantal van die mensen zelf rond met een lap voor hun gezicht. :|W
Boerka verbod kan ook de prullenbak in :Y groot deel van de mensen gaan nu onherkenbaar over straat met hun monkappies
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203543394
https://www.nu.nl/coronav(...)l#coral_talk_wrapper

Nu is het toch godverdomme tijd dat de normale burger die al die tijd mee heeft gedaan met die achterlijkheden opstaat en niet meer mee doen?

Daarom kan dit ook allemaal omdat we allemaal slappe individuen zijn geworden.
De straat op, het werk laten liggen en het is zo klaar
Vakman pur sang
  zondag 6 februari 2022 @ 20:39:29 #280
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203543406
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)l#coral_talk_wrapper

Nu is het toch godverdomme tijd dat de normale burger die al die tijd mee heeft gedaan met die achterlijkheden opstaat en niet meer mee doen?

Daarom kan dit ook allemaal omdat we allemaal slappe individuen zijn geworden.
De straat op, het werk laten liggen en het is zo klaar
inderdaad kijk naar Canada
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator zondag 6 februari 2022 @ 21:08:15 #281
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203543683
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 20:26 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Boerka verbod kan ook de prullenbak in :Y groot deel van de mensen gaan nu onherkenbaar over straat met hun monkappies
Bedenk je eens 3 jaar geleden een bank binnen te stappen en om geld te vragen met gezichtsbedekking :) Dan stonden er binnen 5 minuten 10 politiewagens op de stoep. En nu? Compleet normaal joh :+
Lach met een schone bips
pi_203543702
quote:
99s.gif Op zondag 6 februari 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:

[..]
inderdaad kijk naar Canada
Daar zijn e toch al meer dan een week aan het protesteren..
5000 man afgelopen weekend.

Beetje te vergelijken met het aantal dat vandaag in Rotterdam protesteerde..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203543720
Heb zwaar het idee dat iedereen er nu in NL echt wel zwaar klaar mee is.
Laat jullie niet kennen. Weiger de schaamlap. Weiger de app te laten zien.
Niet voor jezelf maar voor je kinderen.
Vakman pur sang
pi_203544209
twitter


klimaat, de volgende scam.
Plaats hier uw advertentie
pi_203544303
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb zwaar het idee dat iedereen er nu in NL echt wel zwaar klaar mee is.
Laat jullie niet kennen. Weiger de schaamlap. Weiger de app te laten zien.
Niet voor jezelf maar voor je kinderen.
Teveel "mannen" zonder ballen helaas.
Neem de vrouwen niks kwalijk. Al zijn die meestal stoerder dan de "mannen"
pi_203545272
Ze zijn compleet van het padje af

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203545285
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 15:47 schreef PSVCL het volgende:

[..]
CERN portal is een tijdje geleden geopend *)
Geen idee of het waar is maar het zou wel een hoop verklaren
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203545407
:')
quote:
11s.gif Op zondag 6 februari 2022 15:32 schreef Ali_boo het volgende:
Piloot deelt zijn verhaal

[ twitter ]
Nou dit is nou pure angstporno van het nivo likmevesje :')
Vakman pur sang
  zondag 6 februari 2022 @ 23:48:49 #289
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203545866
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 20:48 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ik heb hem wel gehaald, niet voor een vinkje ofzo. Maar toen ik mocht ging omikron net los en ondanks dat de eerste berichten binnenkwamen dat het mild leek te zijn, ben ik nog steeds euh dik.. (working on it) en omdat vrouwlief in de zorg werkt met dementerende ouderen doe ik er zoveel mogelijk aan om Corona nog even buiten de deur te houden.

Al leef ik wel gewoon, probeer twee keer per week op kantoor te zijn, lunch dan buiten de deur en ga ook gewoon shoppen.

Draag wel een FFP2 maker, want die vind ik fijner zitten..

Overal zie je al dat de bevolking klaar is om met covid te gaan leven, dus die QR code zal ook wel snel historie zijn.

Wat ik nog wel een dingetje vind is dat mensen wel nog steeds ziek genoeg worden om niet te kunnen werken.. maar dat moeten we ook maar even accepteren..
Eens en als ik weer wat vaker met ouderen was omgegaan had ik m ook genomen.
Maar zoals je zei viel het gelijk met omicron, en dus was beetje Zozo of het wel effectief genoeg was.
Men liep gewoon net weer achter de feiten aan helaas, en dat was de reden waarom ik m niet nam, op moment dat ik m mocht halen waren de berichten dat de besmettingen hoog waren en de klachten mild.
Mijn zussen en rest van de familie pa en ma etc hebben wel de booster, mijn jongste zus en haar man is nu wel besmet met lichte klachten.

Ik werk veel thuis nu verschillende aanpassingen moeten doen waaronder veel streamen en zo..
Maar op zich heb ik weinig problemen met thuis werken, enige nadeel is dat mijn 3x jaarlijkse vrienden uitje voor zoveelste keer heb moeten schrappen :/
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 00:06:10 #290
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203546150
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 23:48 schreef theguyver het volgende:

[..]
Eens en als ik weer wat vaker met ouderen was omgegaan had ik m ook genomen.
Maar zoals je zei viel het gelijk met omicron, en dus was beetje Zozo of het wel effectief genoeg was.
Men liep gewoon net weer achter de feiten aan helaas, en dat was de reden waarom ik m niet nam, op moment dat ik m mocht halen waren de berichten dat de besmettingen hoog waren en de klachten mild.
Mijn zussen en rest van de familie pa en ma etc hebben wel de booster, mijn jongste zus en haar man is nu wel besmet met lichte klachten.

Ik werk veel thuis nu verschillende aanpassingen moeten doen waaronder veel streamen en zo..
Maar op zich heb ik weinig problemen met thuis werken, enige nadeel is dat mijn 3x jaarlijkse vrienden uitje voor zoveelste keer heb moeten schrappen :/
De opofferingen die je doet, godlike wel |:(
Lach met een schone bips
pi_203546347
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 20:48 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Draag wel een FFP2 masker
_O-
pi_203546586
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 21:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Daar zijn e toch al meer dan een week aan het protesteren..
5000 man afgelopen weekend.

Beetje te vergelijken met het aantal dat vandaag in Rotterdam protesteerde..
En dat in die kou daar. Dat zijn echte bikkels ^O^
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  maandag 7 februari 2022 @ 07:40:16 #293
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203547381
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 00:06 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
De opofferingen die je doet, godlike wel |:(
Agh ja leven is zwaar, ik wacht gewoon op betere oplossing.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203547479
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 21:25 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Jij denkt dat een QR-check door een beveiliger/medewerker een doorgesnoven moslim gaat tegenhouden die een flinke groep mensen wil gaan vermoorden? Hoe moet ik dit eigenlijk voor me zien?

Mijn visie is dat het een onderdeel van een gereedschapskist is met geestelijke martelwerktuigen voor de bevolking. Puur berust op controle: de regering bepaalt wat een individu mag doen en onder welke condities. Ben je braaf geweest en luister je naar de "wetenschap" dan mag je weer even uit je hol tot de volgende hoepel zich aan gaat dienen.
Mijn visie is heel appetijtelijk en dan kom jij met een totaal verzonnen verhaaltje. Martelwerktuigen.

Nee het is wel degelijk uit te leggen, zonder harde grenzen kun je met een digi ID allerlei dingen inbouwen die de veiligheid vergroot.
Heeft zo’n moslim bv een verdachte uitstap gemaakt dan wordt toegang tot vliegen onmogelijk gemaakt.
Krijg je dat waterdicht, nee tuurlijk niet.

Vind het zelf trouwens een slappe manier en ben geen voorstander.
Vakman pur sang
pi_203548252
twitter


Wow, de cijfers in Denemarken, van alle positief geteste mensen is 79% dubbel gevaccineerd, 10,8% geboosterd.
De gevaccineerden zijn de aanjagers geworden van de pandemie. Fijn dat zij overal naar binnen mogen, terwijl ze zorgen voor torenhoge cijfers. :N
pi_203548259
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
:')
[..]
Nou dit is nou pure angstporno van het nivo likmevesje :')
Mensen roepen hier al snel: "Ga nou eens onderzoek doen".. Nou tadaaaa:


Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_203548412
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 09:17 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Mensen roepen hier al snel: "Ga nou eens onderzoek doen".. Nou tadaaaa:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, de bedoeling is dat je geheel feitenvrij concludeert dat vliegtuigen uit de lucht vallen doordat piloten massaal hartfalen krijgen tijdens de vlucht.
Vaccineren is levensgevaarlijk. De NS zet daarom vanaf vandaag minder treinen in.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 7 februari 2022 @ 09:44:44 #298
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203548592
Beelden: Toeterend protestkonvooi truckers rijdt door Noord-Nederland – ‘Overweldigende stoet

quote:
Zondag reed een konvooi van honderden vrachtwagens en personenauto’s toeterend door Noord-Nederland om te demonstreren tegen de coronaregels. De truckers vertrokken vanuit Leeuwarden en reden via Groningen, Veendam en Assen weer terug naar Leeuwarden.
It giet oan ;)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 7 februari 2022 @ 09:50:55 #299
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203548672
quote:
Aanstaande zaterdag de 12e is een grote 'manifestatie' in Den Haag. Helaas kan ik daar niet de hele dag aansluiten maar kom zeker even meedoen.

Nog meer van hier die naar Den Haag gaan zaterdag?
To BG or not to BG!
  maandag 7 februari 2022 @ 10:23:34 #300
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203549155
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 21:08 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Bedenk je eens 3 jaar geleden een bank binnen te stappen en om geld te vragen met gezichtsbedekking :) Dan stonden er binnen 5 minuten 10 politiewagens op de stoep. En nu? Compleet normaal joh :+
Breng nou niet bepaalde mensen op ideen :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 7 februari 2022 @ 10:25:26 #301
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203549202
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')