abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203500078
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:33 schreef Bakermat het volgende:

[..]
Waar heb je het over man. Echt helemaal niemand hoeft dood te gaan aan HIV. Waarbij een flink gedeelte van de westerse bevolking er zelfs grotendeels of volledig immuun voor is.
Snap niet waar jij het nu over hebt?
Westers bevolking immuun voor HIV?
Waar haal jij dat vandaan?
Tegenwoordig hebben we uitstekende medicatie, waardoor een HIV besmetting hooguit lastig is. Maar nog nooit gehoord van immuniteit, dat je dus als man zonder PreP te gebruiken onveilige seks kunt hebben met een andere man die AIDS heeft, omdat je daar zelf immuun tegen bent...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_203500100
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tegenwoordig hebben we uitstekende medicatie, waardoor een HIV besmetting hooguit lastig is. Maar nog nooit gehoord van immuniteit, dat je dus als man zonder PreP te gebruiken onveilige seks kunt hebben met een andere man die AIDS heeft, omdat je daar zelf immuun tegen bent...
Laten we het bij feiten houden he, ouwe BNW-er.

quote:
Hoe lang kun je met hiv leven?
De levensverwachting van een 20-jarige die met hiv-therapie startte na 2008 is momenteel 78 jaar. Twintigers die met hiv-therapie startten in 2010 zullen tien jaar langer leven dan zij die in 1996 een eerste behandeling kregen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203500120
Even terug naar covid.

In Bulgarije, het minst gevaccineerde land van Europa, neemt het aantal besmettingen langzaam af. Gemiddelde ligt nu onder de 10K per dag.

Delta houdt het daar wel opmerkelijk langer vol. 75% omicron en 25% delta van de onderzochte samples in de periode van 3 tot 20 januari.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 11:42:36 #104
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203500135
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:23 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Laatst wilden collega's spontaan naar een eetcafe en ik mocht niet mee naar binnen.
Zei iemand hier dat ik best naar binnen kon omdat ik me kon laten testen.
Nu laat ik me hiervoor niet testen, tis graag of niet, dat terzijde, maar hypothetisch dus.
Hoe kan ik de dag ervoor ruiken dat ze de volgende dag zoiets bedenken?

Die persoon bleef erbij dat ik niet was uitgesloten. 8)7

Bij spontane acties ben je als ongevaccineerde gewoon uitgesloten als 3G vereist is en je geen tijd hebt om een test te regelen. Punt. Maar vind dat geen probleem hoor, als ze mij niet binnen willen dan wil ik ook helemaal niet meer naar binnen, weiger die QR app, dus doe daar verder niet moeilijk over. >:)
Als het nog ergens goed voor was deze onzin maar het is complete waanzin en dat allemaal voor een aangedikt griepje. Was een zelftest voldoende of op naar de GGD? Die fabrikanten worden slaap rijk. Je laten testen voor de kroeg in te mogen mij niet gezien. Zo gezellig is het allang niet meer in de horeca.

Zo gaat dat dus

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203500206
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat mij betreft is dat gewoon algemene kennis hoor. Komt door een mutatie die ongeveer 10% van de Europeanen op de CCR5-receptor heeft.

En zoals je zelf al aangeeft: met de juiste medicatie hoeft niemand meer aan HIV te overlijden.

Zat ik zelf in een gevarengroep voor HIV zou ik liever een toekomstig vaccin nemen dan de rest van mn leven aan de pillen zitten, trouwens. Die ool veel bijwerkingen (kunnen) hebben.
pi_203500240
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:40 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Laten we het bij feiten houden he, ouwe BNW-er.
[..]

Ja, met behandeling
Wat ik al aangaf.
Dus dat je dagelijks 1-2 tabletten in neemt die het virus zodanig reduceren dat het niet meer traceerbaar is in je lichaam en je niet langer besmettelijk bent of AIDS kunt ontwikkelen. Maar je zult die medicatie wel levenslang moeten slikken. Je bent niet immuun of zo en het virus is niet volledig weg.
pi_203500307
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:48 schreef Bakermat het volgende:

[..]
Wat mij betreft is dat gewoon algemene kennis hoor. Komt door een mutatie die ongeveer 10% van de Europeanen op de CCR5-receptor heeft.

En zoals je zelf al aangeeft: met de juiste medicatie hoeft niemand meer aan HIV te overlijden.

Zat ik zelf in een gevarengroep voor HIV zou ik liever een toekomstig vaccin nemen dan de rest van mn leven aan de pillen zitten, trouwens. Die ool veel bijwerkingen (kunnen) hebben.
Nee, dat is nieuw voor mij.
Bedankt!

10% is overigens erg weinig, voor 90% van de bevolking is het dus nog steeds een ziekte met bijna 100% mortaliteit als er niet wordt behandeld.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 12:06:56 #108
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203500444
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Als het nog ergens goed voor was deze onzin maar het is complete waanzin en dat allemaal voor een aangedikt griepje. Was een zelftest voldoende of op naar de GGD? Die fabrikanten worden slaap rijk. Je laten testen voor de kroeg in te mogen mij niet gezien. Zo gezellig is het allang niet meer in de horeca.

Zo gaat dat dus

[ twitter ]
Geen idee, want ik heb me nog nooit laten testen voor toegang. Heb me sowieso nog nooit laten testen bij de GGD. Wel 2x sneltest voor mn werk toen in het begin, zonder dat ik klachten had, moest ivm contact met besmette toen, maar toen Rutte zei dat testen zonder klachten onzin is heb ik het daarna nooit weer gedaan. QR app will ik sowieso ook niet aan meewerken.

Verbaast me niks dat het gaat zoals in het filmpje wordt gezegt. Maar daardoor ben ik ook 'wappie' verklaard.
To BG or not to BG!
  vrijdag 4 februari 2022 @ 12:17:34 #109
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203500566
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 12:06 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Geen idee, want ik heb me nog nooit laten testen voor toegang. Heb me sowieso nog nooit laten testen bij de GGD. Wel 2x sneltest voor mn werk toen in het begin, zonder dat ik klachten had, moest ivm contact met besmette toen, maar toen Rutte zei dat testen zonder klachten onzin is heb ik het daarna nooit weer gedaan. QR app will ik sowieso ook niet aan meewerken.

Verbaast me niks dat het gaat zoals in het filmpje wordt gezegt. Maar daardoor ben ik ook 'wappie' verklaard.
Heb die QR app ook niet. Moest een keer testen voor toegang voor een teamuitje naar een horecagelegenheid. Toen liet ik mijn negatieve test zien plus id kaart.

Maar die muts aan de deur wilde met al geweld een qr. Tegen mijn teamleider gezegd dat ik anders maar naar huis ga als ik dat moet doen.

Na overleg met het management mocht ik toch naar binnen..
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 4 februari 2022 @ 12:33:09 #110
189978 controlaltdelete
pi_203500772
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 12:17 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Heb die QR app ook niet. Moest een keer testen voor toegang voor een teamuitje naar een horecagelegenheid. Toen liet ik mijn negatieve test zien plus id kaart.

Maar die muts aan de deur wilde met al geweld een qr. Tegen mijn teamleider gezegd dat ik anders maar naar huis ga als ik dat moet doen.

Ik doe het niet, alleen al zo'n discussie aan een deur om binnen te mogen alsof je een of andere paria bent, mij niet gezien.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 12:37:55 #111
335476 oppiedoppie
pi_203500858
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 12:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik doe het niet, alleen al zo'n discussie aan een deur om binnen te mogen alsof je een of andere paria bent, mij niet gezien.
Precies, daar pas ik ook voor.

Maar die ene keer kwam de eigenaar van het cafe zelf naar buiten toen ik in de auto zat te wachten op mijn collega's en vroeg mij binnen te komen zonder wat dan ook te laten zien. Weigerde ook om zelf aan de deur te vragen of ik aub naar binnen mocht. Het is graag of helemaal niet!

Gelukkig vonden al mijn geprikte collega's het ook allemaal stom gedoe. Anders dan sommigen hier die juist graag de ongevaccineerden uitsluiten om het uitsluiten van andersdenkenden. Kan er met mijn collega's normaal over praten. Ondanks dat ze mij niet snappen is dat verder geen probleem. Na jaren houden we gewoon een beetje van elkaar O+

[ Bericht 20% gewijzigd door oppiedoppie op 04-02-2022 12:43:26 ]
To BG or not to BG!
pi_203501219
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zo gaat dat dus

[ twitter ]
Wow!
pi_203501242
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:48 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dat principe heb ik ook, weiger mee te werken aan een QR maatschappij.

Ik denk er net zo over. Ik wil niet meewerken aan een QR/test maatschappij. :Y
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203501254
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 12:37 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Precies, daar pas ik ook voor.

Maar die ene keer kwam de eigenaar van het cafe zelf naar buiten toen ik in de auto zat te wachten op mijn collega's en vroeg mij binnen te komen zonder wat dan ook te laten zien. Weigerde ook om zelf aan de deur te vragen of ik aub naar binnen mocht. Het is graag of helemaal niet!

Gelukkig vonden al mijn geprikte collega's het ook allemaal stom gedoe. Anders dan sommigen hier die juist graag de ongevaccineerden uitsluiten om het uitsluiten van andersdenkenden. Kan er met mijn collega's normaal over praten. Ondanks dat ze mij niet snappen is dat verder geen probleem. Na jaren houden we gewoon een beetje van elkaar O+
Fijn om zulke collega's te hebben!
  vrijdag 4 februari 2022 @ 13:00:36 #115
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203501271
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 12:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Begrijp ik heel goed. Het is ook een gedoe.

Voor mij voelt het echter als een kleine gewonnen slag in deze shitstorm.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203501298
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 12:17 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Jeetje, wat een gedoe om een paar biertjes te gaan drinken.
Hopelijk over nog paar maanden is het allemaal afgelopen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203501397
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:00 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Begrijp ik heel goed. Het is ook een gedoe.

Voor mij voelt het echter als een kleine gewonnen slag in deze shitstorm.
ik ga gewoon niet naar dat soort plaatsen toe omdat ik mijn kostbare energie niet wil verspillen met gedoe aan de deur. dus ik ga niet meer uit., hoewel ik met wel mis, samen uit eten.

[ Bericht 0% gewijzigd door JediMasterLucia op 04-02-2022 16:54:42 ]
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  vrijdag 4 februari 2022 @ 13:11:47 #118
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_203501491
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:06 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
ik ga gewoon net naar dat soort plaatsen toe omdat ik mijn kostbare energie niet wil verspillen met gedoe aan de deur. dus ik ga niet meer uit., hoewel ik met wel mis, samen uit eten.
Ik ook
Even lekker :9~ uit eten
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
pi_203501496
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:38 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
:')

Laat maar zien dan, die post.
quote:
12s.gif Op zondag 23 januari 2022 17:17 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Bnw is in het leven geroepen om feitenvrij te speculeren over allerlei zaken en dat doe ik ook dus. [..]
  vrijdag 4 februari 2022 @ 13:27:07 #120
335476 oppiedoppie
pi_203501841
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:11 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik ook
Even lekker :9~ uit eten
Eigenlijk ga ik praktisch nooit (meer) uit eten. Ten eerste kan ik het gewoon veel lekkerder zelf maken en vind het ook veel te duur. Daarnaast zijn wij de luxe aan het afschalen, koop geen dingen die ik niet nodig heb dus dat die niet-essentiele winkels waren gesloten heb ik persoonlijk niks van gemerkt. Horeca gaan we ook nooit naartoe. Hebben wel meerdere kennissen die 'vrij' wonen en die thuis feesten geven met alles erop en eraan of pot-luck idee dat iedereen wat lekkers meeneemt, doe ik zelf ook vaak, scheelt een hoop werk. Maar nu zijn wij ook al wat ouder, heb in de jaren 80 en 90 me al een slag in de rondte gefeest dus snap heel goed dat de situatie voor vooral jongeren rampzalig is.
To BG or not to BG!
  vrijdag 4 februari 2022 @ 13:28:45 #121
421867 greysbones
pi_203501875
https://www.ninefornews.n(...).YfvKP6yw6zo.twitter

Het aantal miskramen is drie keer zo hoog als normaal, blijkt uit gegevens van het Amerikaanse ministerie van Defensie en VAERS, de Amerikaanse tegenhanger van het Lareb. Volgens techondernemer Steve Kirsch gaat het om zo’n 400.000 spontane abortussen (miskramen).

Uit cijfers van het VAERS blijkt dat er in 2021 3527 miskramen zijn gemeld. Jessica Rose berekende op Substack dat het aantal miskramen met een factor 118 wordt ondergerapporteerd. Het werkelijke aantal miskramen zou dan 416.186 zijn, waarschijnlijk als gevolg van het vaccin, zei Kirsch in de Stew Peters Show.
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_203501944
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:28 schreef greysbones het volgende:

Het aantal miskramen is drie keer zo hoog als normaal, blijkt uit gegevens van het Amerikaanse ministerie van Defensie en VAERS, de Amerikaanse tegenhanger van het Lareb. Volgens techondernemer Steve Kirsch gaat het om zo’n 400.000 spontane abortussen (miskramen).

Uit cijfers van het VAERS blijkt dat er in 2021 3527 miskramen zijn gemeld. Jessica Rose berekende op Substack dat het aantal miskramen met een factor 118 wordt ondergerapporteerd. Het werkelijke aantal miskramen zou dan 416.186 zijn, waarschijnlijk als gevolg van het vaccin, zei Kirsch in de Stew Peters Show.
Miskramen is ook een effect van Covid.
Hier in Nederland is het virus aangetroffen in de placenta bij miskramen.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 13:45:31 #123
421867 greysbones
pi_203502179
twitter
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  vrijdag 4 februari 2022 @ 13:46:25 #124
335476 oppiedoppie
pi_203502193
quote:

Verontrustend dit. :{
To BG or not to BG!
pi_203502303
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
[..]

Damn.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  vrijdag 4 februari 2022 @ 14:00:24 #126
421867 greysbones
pi_203502450
twitter
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  vrijdag 4 februari 2022 @ 14:03:38 #127
421867 greysbones
pi_203502522
twitter
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  vrijdag 4 februari 2022 @ 14:04:03 #128
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203502528
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:06 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
ik ga gewoon net naar dat soort plaatsen toe omdat ik mijn kostbare energie niet wil verspillen met gedoe aan de deur. dus ik ga niet meer uit., hoewel ik met wel mis, samen uit eten.
Helemaal met je eens hoor.

Hopelijk gooien ze het er gauw uit.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 14:11:16 #129
335476 oppiedoppie
pi_203502637
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:45 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Bijna ruzie gehad toen ik bleef volhouden dat ik dacht dat het best een lab-lek kon zijn want teveel toevalligheden. Maar velen vertrouwden 'de' wetenschap (wat dat ook is) en wisten zeker dat het van een vleermuis van de markt kwam.

Meerdere 'wetenschappers' en 'wappies' werden toen al verketterd door anderen die blindelings ''De'' wetenschap vertrouwden. Vertrouwde ze toen niet en nu nog veel minder dan toen.

Als het virus inderdaad een lab-lek blijkt te zijn ga je toch ook twijfelen aan de rest van wat die 'wetenschappers' beweren?

[ Bericht 0% gewijzigd door oppiedoppie op 04-02-2022 14:46:11 ]
To BG or not to BG!
  vrijdag 4 februari 2022 @ 14:45:01 #130
335476 oppiedoppie
pi_203503252
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:03 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Het gaat gewoon te 'stiekem' allemaal om er nog 'goede bedoelingen' in te kunnen zien. En Europa gaat dit doordrukken, hoe dan ook.

Maar als ik kijk wat mensen allemaal geloven, dat het geen lab-lek was hebben ze de mensen makkelijk van kunnen overtuigen dus wss vinden de mensen het allemaal best want alles wordt makkelijker met deze all-over app.

:{
To BG or not to BG!
  vrijdag 4 februari 2022 @ 14:49:24 #131
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_203503333
quote:

Tsjah, was te verwachten.
*Hosselcopter*
pi_203503513
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:05 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ooit een enthousiaste koe achter je aan gehad??
Das niet leuk _O-
:)
Mag ik vragen wat precies die 'enthousiaste koe' heeft gedaan?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 4 februari 2022 @ 15:07:37 #133
335476 oppiedoppie
pi_203503634
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:49 schreef Dibble het volgende:

[..]
Tsjah, was te verwachten.
Als dit echt door het vaccin komt zijn er heel wat mensen die zich achter de oren mogen krabben.
Nouja, ze kunnen zich altijd verschuilen achter het feit dat ze 'de' wetenschap vertrouwden. doktoren en verloskundigen die zwangeren hebben overgehaald om de prik toch te halen want corona was slechter.

Als dit al veroorzaakt wordt door het vaccin zou de conspiracy dat het langetermijn 'onvruchtbaar maakt' ook nog uit kunnen komen?

Hou mn hart vast :{
To BG or not to BG!
pi_203504036
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:07 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Als dit echt door het vaccin komt zijn er heel wat mensen die zich achter de oren mogen krabben.
Nouja, ze kunnen zich altijd verschuilen achter het feit dat ze 'de' wetenschap vertrouwden. doktoren en verloskundigen die zwangeren hebben overgehaald om de prik toch te halen want corona was slechter.

Als dit al veroorzaakt wordt door het vaccin zou de conspiracy dat het langetermijn 'onvruchtbaar maakt' ook nog uit kunnen komen?

Hou mn hart vast :{
Waarschijnlijk kunnen ze het dan gooien op de corona-besmetting, aangezien de gevaccineerden ook besmet raken met corona.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 15:31:55 #135
335476 oppiedoppie
pi_203504061
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:29 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Waarschijnlijk kunnen ze het dan gooien op de corona-besmetting, aangezien de gevaccineerden ook besmet raken met corona.
Dan vergelijk je het met de groep zonder vaccin? Of denk ik te gemakkelijk?
To BG or not to BG!
pi_203504073
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:31 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dan vergelijk je het met de groep zonder vaccin? Of denk ik te gemakkelijk?
Yes, dan denk je te gemakkelijk, aangezien hartfalen nu ook verweten wordt aan de corona-besmetting in plaats van het vaccin.
pi_203504525
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:46 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Verontrustend dit. :{
Verontrustend dat dit gelijk voor waar aangenomen wordt. Als je het bron artikel leest, dan zie je meteen al een enorme aanname die nergens op gebaseerd is. Die 400k is dus ook niet terug te vinden in de VAERS gegevens zoals deze partij lijkt te claimen.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 16:02:38 #138
421867 greysbones
pi_203504569
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:00 schreef Tingo het volgende:

[..]
:)
Mag ik vragen wat precies die 'enthousiaste koe' heeft gedaan?
zie het als een puppy
die enthousiast achter je aan komt
en dan is die puppy 500 a 600 kilo :P
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  vrijdag 4 februari 2022 @ 16:24:39 #139
335476 oppiedoppie
pi_203504923
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 16:00 schreef The_End het volgende:

[..]
Verontrustend dat dit gelijk voor waar aangenomen wordt. Als je het bron artikel leest, dan zie je meteen al een enorme aanname die nergens op gebaseerd is. Die 400k is dus ook niet terug te vinden in de VAERS gegevens zoals deze partij lijkt te claimen.
Ik neem het niet gelijk aan voor waar hoor maar desondanks vind ik het wel verontrustend.

De tijd zal het leren hoop ik.
To BG or not to BG!
pi_203505178
https://www.telegraaf.nl/(...)-andere-rare-variant

Wat een flaprdrol. Benieuwd hoeveel ie toegeschoven heeft gekregen om dit soort onzin uit te kramen.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 16:53:03 #141
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_203505230
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Miskramen is ook een effect van Covid.
Hier in Nederland is het virus aangetroffen in de placenta bij miskramen.
het virus is ook "aangetroffen" in mango's en in motor olie
Huig
pi_203505300
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:45 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Het gaat gewoon te 'stiekem' allemaal om er nog 'goede bedoelingen' in te kunnen zien. En Europa gaat dit doordrukken, hoe dan ook.

Maar als ik kijk wat mensen allemaal geloven, dat het geen lab-lek was hebben ze de mensen makkelijk van kunnen overtuigen dus wss vinden de mensen het allemaal best want alles wordt makkelijker met deze all-over app.

:{
Ik denk ze het ook zo gaan verkopen aan de mensen: Het is toch handig en veilig? En zien het gevaar er niet in.
pi_203505332
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 16:45 schreef PSVCL het volgende:

Wat een flaprdrol. Benieuwd hoeveel ie toegeschoven heeft gekregen om dit soort onzin uit te kramen.
Ik stel voor dat Lowlands in elk geval de komende 25 jaar niet meer doorgaat als die clown zo bang is voor zombiecron en andere onzin.

Eventuele steun ook maar meteen terugvorderen bij deze idioot.
pi_203505364
quote:

Zombicron 8)7 8)7 "Oh hans, het zombievirus breekt uit !!!!"

Dat was het eerste wat ik dacht toen ik die kop las.
pi_203505480
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 16:53 schreef Orwell het volgende:

[..]
het virus is ook "aangetroffen" in mango's en in motor olie
Die reactie had ik al verwacht.
pi_203505551
twitter

Doodeng en volledig gehersenspoeld. Lijkt wel een sciencefiction film.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_203505595
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:00 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Oh, dat gaat over dat tieners geen booster krijgen?
Tja, als ze die wel aangeboden krijgen is het huis te klein hier.
Verder zou ik gewoon niet naar landen gaan die absurde regels opleggen.
pi_203505665
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 17:22 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[ twitter ]
Ergste is nog dat ze allemaal 2x gevaccineerd zijn en geboosterd, en NOG zijn ze doodsbang!
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_203505734
twitter

_O-
pi_203505757
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 17:30 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ergste is nog dat ze allemaal 2x gevaccineerd zijn en geboosterd, en NOG zijn ze doodsbang!

Re: Bring you own booze parties - UK regering heeft dit probleem niet. :)

Kan ook hier alleen voor de (shit)show natuurlijk.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 17:44:23 #151
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_203505816
quote:

en toch kan ik me die reactie wel voorstellen, Ik ben ook voorzichtig met bv een vakantie boeken of met een paar daagjes weg naar omringengde landen , ik zie door de bomen namelijk het bos niet meer.
Gegarandeerd dat de gewone griepgolf straks als de zoveelste variant te boek gaat staan.
Misschien is de benaming wat overdreven maar snap het heel goed.
There is only one religion
  vrijdag 4 februari 2022 @ 17:46:36 #152
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_203505842
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 17:00 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Ik denk ze het ook zo gaan verkopen aan de mensen: Het is toch handig en veilig? En zien het gevaar er niet in.
Maar wat voor zin heeft dan mijn rijbewijs of paspoort nog? Ik bedoel dat zijn in mijn ogen de officiele rijsdocumenten , niet een medisch dossier-app met allerlei toevoegingen.
There is only one religion
  vrijdag 4 februari 2022 @ 18:06:43 #153
189978 controlaltdelete
pi_203506080
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 17:22 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[ twitter ]
All for the show, de camera's draaien.

Een pareltje van Pinokkio, hilarisch

twitter

snipverkouden naar de Oekrane, een rare foto m.n. die soldaten ze lijken allemaal op elkaar.

twitter

Kloons?
  vrijdag 4 februari 2022 @ 19:09:17 #154
421867 greysbones
pi_203506859
twitter
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_203507044
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 18:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
All for the show, de camera's draaien.

Een pareltje van Pinokkio, hilarisch

[ twitter ]

snipverkouden naar de Oekrane, een rare foto m.n. die soldaten ze lijken allemaal op elkaar.

[ twitter ]

Kloons?
Bestaan er zulke lange neusswabs dan? :D
pi_203507119
https://www.nu.nl/coronav(...)euwe-prikrondes.html

Hoeveel van de pro-vaccinatie piraten in dit topic zijn daadwerkelijk bereid iedere 3 maanden een prik te gaan halen?

Ik ben zelf ‘gevlucht’, lees op vakantie, in Mexico nu. Voelt allemaal erg relaxed hier. Los van het lekkere weer, hoef je geen vinkjes oid te laten zien om je geld te mogen uitgeven. Wel zie je hier veel locals met een mondkapje op (met 25+ graden :X) en vragen ze daar ook om in de meeste winkels. Tevens staat bij iedere grote winkel iemand aan de deur met een spuitbus handgel, die je min of meer ongevraagd op je handen gespoten krijgt. Alhoewel het er allemaal nogal knullig en nutteloos uit ziet, kan ik hier wel enigszins mee leven. Een vinkje laten zien daarin tegen is not-done wat mij betreft.

Nog een paar weken hier en dan hoop ik terug te komen in een normaal land.
pi_203507353
Chinese Scientists Discover "Godsend" Antibody Cocktail That Can "Neutralize" Omicron
After a long silence while Beijing insisted - more or less successfully - that SARS-CoV-2 had been annihilated in China, Chiese researchers have once again been producing a flurry of research on the virus's origins, while also claiming new breakthroughs in treatment. They even went so far as to propose a new zoonotic link between the omicron variant and mice.

On Wednesday, we saw that trend continue as a team of scientists from Fudan University claimed to have found a new "godsend" antibody that would magically neutralize omicron and all future strains.

Full article:
https://www.zerohedge.com(...)n-neutralize-omicron

quote:
And while we applaud the Chinese for this experimental breakthrough, we can't help but wonder if this antibody combo has been in the back of a lab refrigerator somewhere for the last 2 years.
:T

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2022 19:56:08 ]
pi_203507401
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 09:10 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Jammer.
We zijn al zo in de minderheid.

(je kunt ook mensen blokkeren, dat heb ik zelf gedaan en scheelt een hoop irritaties) O-)
Geen zin meer in
Binnenkort denk ik compleet weg
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 09:13 schreef greysbones het volgende:

[..]
Vind ik heel jammer ED want je bent iemand met goede toevoegingen en ik weet dat jij veel kennis hebt op het gebied van bepaalde zaken
Je weet waarom :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Is niet echt om de discussie al verschuilen ze zich daar wel achter. Is bedoeld om te provoceren en uit te lokken want wat is er nou leuk aan om zogenaamd te gaan discussiren met mensen waar je niks mee hebt waar je na al die tijd inmiddels van moet weten dat je ze toch niet overtuigt? Het is gewoon sarren.
[..]
Jammer maar dan hebben ze wel hun zin. Je moet niet op ze ingaan en zoveel mogelijk negeren al kunnen ze het niet laten om steeds op je in te haken, negeren is het beste.
[..]
Jup ^O^
Tsja het zij zo. Zitten ze met hun zin straks mooi alleen :T

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2022 19:57:03 ]
pi_203507651
quote:
Wow, waar is dit gebeurd?
pi_203508117
quote:
16s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 19:43 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Geen zin meer in
Binnenkort denk ik compleet weg
[..]
Je weet waarom :*
[..]
Tsja het zij zo. Zitten ze met hun zin straks mooi alleen :T
Kan je dit dan niet openlijk zeggen waarom? In FB bijv ? Zodat er misschien nog es een belletje rinkelt in mod-land? Ook al is dat meestal voor dovemansoren ... :X
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 20:35:02 #162
189978 controlaltdelete
pi_203508257
Vakantie veel gezinnen in gevaar

quote:
Het advies om tieners niet te boosteren zorgt voor hoofdpijn in de reiswereld. Gezinnen zien hun vakanties in gevaar komen en de branche doet een beroep op minister Hoekstra: zorg dat dit Europees wordt opgelost.

Winsemius krijgt behoorlijk wat vragen van ouders die zich geen raad weten met de situatie. „Mensen gaan ook rekenen. Als je nu zorgt dat je het virus krijgt, heb je zes maanden een herstelbewijs. Dan kun je ook op pad. Anderen rijden naar Aken, omdat je daar wl een boosterprik kunt krijgen. Het vervelende is dat dat dan niet geregistreerd wordt in de statistieken.”
Geweldig dit als ze maar op vakantie kunnen :D
pi_203508474
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 20:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ja te gek gewoon
Een booster nodig hebben om het vliegtuig op te mogen.
Voor tzelfde geld stapt er een superbesmettelijke op, maar hey, hij heeft een groen vinkje dus no problem
Dat mensen dit niet snappen :')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203508611
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 20:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Kan je dit dan niet openlijk zeggen waarom? In FB bijv ? Zodat er misschien nog es een belletje rinkelt in mod-land? Ook al is dat meestal voor dovemansoren ... :X
Meermalen gedaan ook via dm. Ik verspil er geen moeite meer aan. Haalt toch niets uit.
pi_203508631
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 20:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Eigenlijk is het best bizar dat men een prik wilt nemen voor een groen vinkje zodat ze maar op vakantie kunnen.. :{
  vrijdag 4 februari 2022 @ 21:21:26 #166
189978 controlaltdelete
pi_203509139
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 20:52 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Eigenlijk is het best bizar dat men een prik wilt nemen voor een groen vinkje zodat ze maar op vakantie kunnen.. :{

;)
pi_203509435
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 19:26 schreef unfazed het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)euwe-prikrondes.html

Hoeveel van de pro-vaccinatie piraten in dit topic zijn daadwerkelijk bereid iedere 3 maanden een prik te gaan halen?

Ik ben zelf ‘gevlucht’, lees op vakantie, in Mexico nu. Voelt allemaal erg relaxed hier. Los van het lekkere weer, hoef je geen vinkjes oid te laten zien om je geld te mogen uitgeven. Wel zie je hier veel locals met een mondkapje op (met 25+ graden :X) en vragen ze daar ook om in de meeste winkels. Tevens staat bij iedere grote winkel iemand aan de deur met een spuitbus handgel, die je min of meer ongevraagd op je handen gespoten krijgt. Alhoewel het er allemaal nogal knullig en nutteloos uit ziet, kan ik hier wel enigszins mee leven. Een vinkje laten zien daarin tegen is not-done wat mij betreft.

Nog een paar weken hier en dan hoop ik terug te komen in een normaal land.
Ja, Mexico is ideaal, die heeft als een van de weinige landen geen reisbeperkingen...
pi_203509461
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 20:52 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Gebeurt al jaren, zonder dat daar een probleem van werd gemaakt...
pi_203509475
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 21:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Gebeurt al jaren, zonder dat daar een probleem van werd gemaakt...
Ja, joh? Prikje nemen als je met je gezin op vakantie gaat naar Frankrijk :?
pi_203509496
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 20:44 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja te gek gewoon
Een booster nodig hebben om het vliegtuig op te mogen.
Voor het vliegtuig is dat niet nodig, land van bestemming eist het.
Maar er zijn ook landen die niet dergelijke inreisbeperkingen hebben.
pi_203510147
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 21:36 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, joh? Prikje nemen als je met je gezin op vakantie gaat naar Frankrijk :?
Dan moet je niet voor Frankrijk kiezen ;)
  vrijdag 4 februari 2022 @ 22:59:15 #173
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203511339
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 21:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Voor het vliegtuig is dat niet nodig, land van bestemming eist het.
Maar er zijn ook landen die niet dergelijke inreisbeperkingen hebben.
Uhmm, Ik reis al jaren naar landen in Z-Amerika, Afrika en Azi.. Nog nooit is mij om een vaccinatiebewijs van wat ook gevraagd. Weet wel dat vanuit NL het voor een aantal landen aanbevolen is maar fuck it. Nooit gedaan en nooit een centje pijn gehad.. Het zal best dat er een paar landen zijn die een bepaald "vaccin" eisen. Maar tot nog toe nooit problemen met het land inkomen gehad zonder vaccinaties.
Lach met een schone bips
pi_203511354
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 21:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, Mexico is ideaal, die heeft als een van de weinige landen geen reisbeperkingen...
Ook precies de reden om hier te komen. Alleen op de terugweg wel weer een test nodig. Ookal slaat het nergens op, zeker voor een open land als NL.
pi_203511370
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Uhmm, Ik reis al jaren naar landen in Z-Amerika, Afrika en Azi.. Nog nooit is mij om een vaccinatiebewijs van wat ook gevraagd. Weet wel dat vanuit NL het voor een aantal landen aanbevolen is maar fuck it. Nooit gedaan en nooit een centje pijn gehad.. Het zal best dat er een paar landen zijn die een bepaald "vaccin" eisen. Maar tot nog toe nooit problemen met het land inkomen gehad zonder vaccinaties.
Oh, je kunt ook zonder problemen Frankrijk in rijden hoor...
  vrijdag 4 februari 2022 @ 23:00:53 #176
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203511384
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 22:59 schreef unfazed het volgende:

[..]
Ook precies de reden om hier te komen. Alleen op de terugweg wel weer een test nodig. Ookal slaat het nergens op, zeker voor een open land als NL.
Die is easy to buy in Mexico :)
Lach met een schone bips
  vrijdag 4 februari 2022 @ 23:01:22 #177
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203511399
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh, je kunt ook zonder problemen Frankrijk in rijden hoor...
Mijn god.... Je doet het er echt om he?
Lach met een schone bips
pi_203511414
quote:

[..]
Is dat zo?
Ik weet dat je voor Belgi na aankomst in Belgi een test moet laten doen binnen 2 dagen en na 7 dagen.
Maar daar is volgens mij verder geen controle op.
pi_203511490
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Mijn god.... Je doet het er echt om he?
Hoezo?
Ik ken verschillende die zo naar Frankrijk rijden zonder vaccinatiebewijs, en dat zelfs deden toen de grens gesloten was. Gewoon een overgang opzoeken die niet met zeecontainers is afgesloten.
Waar een wil is, is een weg. Je geeft zelf aan dat je in het verleden al schijt had aan aanbevolen of verplichte vaccinaties...
Waarom dan nu zo'n stress?
  vrijdag 4 februari 2022 @ 23:05:48 #180
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203511515
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
Is dat zo?
Ik weet dat je voor Belgi na aankomst in Belgi een test moet laten doen binnen 2 dagen en na 7 dagen.
Maar daar is volgens mij verder geen controle op.
Ah je bent een Belg? NL eist alleen een test voor terugkomst en je moet dan als je uit oranje gebied komt in quarantaine is het "ADVIES". Doet dus niemand en terecht :)
Lach met een schone bips
pi_203511534
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ah je bent een Belg? NL eist alleen een test voor terugkomst en je moet dan als je uit oranje gebied komt in quarantaine is het "ADVIES". Doet dus niemand en terecht :)
Ah,no worries dus..
  vrijdag 4 februari 2022 @ 23:06:58 #182
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203511540
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hoezo?
Ik ken verschillende die zo naar Frankrijk rijden zonder vaccinatiebewijs, en dat zelfs deden toen de grens gesloten was. Gewoon een overgang opzoeken die niet met zeecontainers is afgesloten.
Waar een wil is, is een weg. Je geeft zelf aan dat je in het verleden al schijt had aan aanbevolen of verplichte vaccinaties...
Waarom dan nu zo'n stress?
Je wil het niet snappen, dat is denk ik het probleem. En jou dingen proberen duidelijk te maken is als een school vissen vertellen dat ze niet op land kunnen leven :)
Lach met een schone bips
  vrijdag 4 februari 2022 @ 23:09:05 #183
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203511573
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ah,no worries dus..
Zeker niet vanuit Mexico waar je voor paar euro de negatieve PCR test op iedere straathoek kan kopen :)
Lach met een schone bips
pi_203511630
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Je wil het niet snappen, dat is denk ik het probleem. En jou dingen proberen duidelijk te maken is als een school vissen vertellen dat ze niet op land kunnen leven :)
Er wordt paniek gezaaid over mensen die zich laten vaccineren om in het buitenland met vakantie te gaan, terwijl dat bij diverse verre reizen altijd al het geval was. Soms wel 8 aanbevolen prikken.
pi_203511641
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Zeker niet vanuit Mexico waar je voor paar euro de negatieve PCR test op iedere straathoek kan kopen :)
Maar die is dus niet nodig.
pi_203511655
Las op nu.nl een reactie met veel +jes dat iemand zijn excuses moest aanbieden aan de wappies.
Die hadden al een jaar voorzien dat er gekke dingen gebeuren, ivm boosteren en de QR code.

Het artikel gaf ook aan dat boosteren voor gezonde mensen geen zin meer heeft
Vakman pur sang
pi_203511703
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Las op nu.nl een reactie met veel +jes dat iemand zijn excuses moest aanbieden aan de wappies.
Die hadden al een jaar voorzien dat er gekke dingen gebeuren, ivm boosteren en de QR code.

Het artikel gaf ook aan dat boosteren voor gezonde mensen geen zin meer heeft
Link?
  vrijdag 4 februari 2022 @ 23:14:33 #188
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203511705
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Er wordt paniek gezaaid over mensen die zich laten vaccineren om in het buitenland met vakantie te gaan, terwijl dat bij diverse verre reizen altijd al het geval was. Soms wel 8 aanbevolen prikken.
Aanbevolen is iets anders dan mensen richting een prik dwingen omdat ze zich anders in allerlei bochten moeten wringen om ergens heen te kunnen. Dat is een vorm van dwang niet?

En je kan wel zeggen, je kan toch dat prikkie halen dan heb je die ellende niet. Dat is dus een vorm van dwang en geen aanbeveling.
Lach met een schone bips
pi_203511724
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Laat staan dat je een app moet hebben met een groen vinkje, anders het land niet in. voor mij zijn buitenlandse reizen voorbij voorlopig. geef mijn geld liever aan nl ondernemers uit (zonder QR code) dan aan Macon of de regering in Oostenrijk waar nu vaccinatie plicht komt.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 23:15:49 #190
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203511732
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar die is dus niet nodig.
Nogmaals... Ja die PCR test is nodig om terug te mogen vliegen naar NL.... Hoe duidelijk moet ik het nog maken? Of probeer je echt het bloed onder ieder nagels vandaan te halen?
Lach met een schone bips
pi_203511798
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Aanbevolen is iets anders dan mensen richting een prik dwingen omdat ze zich anders in allerlei bochten moeten wringen om ergens heen te kunnen. Dat is een vorm van dwang niet?
Nee, er is geen reden om naar Frankrijk te gaan.
Gewoon landen met absurde regels links laten liggen.
Vanaf halverwege februari mag je nergens meer naar binnen zonder booster bijvoorbeeld.

quote:
En je kan wel zeggen, je kan toch dat prikkie halen dan heb je die ellende niet. Dat is dus een vorm van dwang en geen aanbeveling.
Oh, dat ga ik zeker niet zeggen. Het is veel beter om een vakantie te boeken naar een land dat normaal doet dan naar een land met bijvoorbeeld seggegratie op basis van vaccinatiestatus...
  vrijdag 4 februari 2022 @ 23:18:51 #192
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203511805
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:15 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Laat staan dat je een app moet hebben met een groen vinkje, anders het land niet in. voor mij zijn buitenlandse reizen voorbij voorlopig. geef mijn geld liever aan nl ondernemers uit (zonder QR code) dan aan Macon of de regering in Oostenrijk waar nu vaccinatie plicht komt.
Ach, reizen binnen Europa boeit me toch niet. Gaat mij juist om het verre reizen en denk dat ze die Covid vaxx eis met een paar maanden stukje bij beetje laten vallen :) Ik heb geduld en anders Mexico, of Tanzania ofzo. Beide mooi en leuk :) Ik bekijk het allemaal als mogelijkheden niet als tegenslagen :)
Lach met een schone bips
pi_203511807
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Link?
https://www.nu.nl/coronav(...)l#coral_talk_wrapper

3e meest gepluste reactie
Vakman pur sang
  vrijdag 4 februari 2022 @ 23:21:58 #194
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203511853
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, er is geen reden om naar Frankrijk te gaan.
Gewoon landen met absurde regels links laten liggen.
Vanaf halverwege februari mag je nergens meer naar binnen zonder booster bijvoorbeeld.
[..]
Oh, dat ga ik zeker niet zeggen. Het is veel beter om een vakantie te boeken naar een land dat normaal doet dan naar een land met bijvoorbeeld seggegratie op basis van vaccinatiestatus...
QR code weigeren massaal is nog een beter idee :) Dan is de onzin zo klaar ^O^
Lach met een schone bips
pi_203511856
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nogmaals... Ja die PCR test is nodig om terug te mogen vliegen naar NL....
Dus toch wel.

Tja, wat ik al aangaf, naar Belgi hoeft dan niet.

quote:
Hoe duidelijk moet ik het nog maken? Of probeer je echt het bloed onder ieder nagels vandaan te halen?
Tja, ik dacht te begrijpen dat ook Nederland een test bij aankomst wil, en dat die optioneel was en niemand dat gaat doen. Da's ongeveer hetzelfde als in Belgi.
Maar ik begrijp nu dat je niet zonder test het vliegtuig in komt.
Da's wel vervelend.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 23:23:05 #196
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203511865
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus toch wel.

Tja, wat ik al aangaf, naar Belgi hoeft dan niet.
[..]
Tja, ik dacht te begrijpen dat ook Nederland een test bij aankomst wil, en dat die optioneel was en niemand dat gaat doen. Da's ongeveer hetzelfde als in Belgi.
Maar ik begrijp nu dat je niet zonder test het vliegtuig in komt.
Da's wel vervelend.
Dus koop je die in Mexico op iedere straathoek zonder test :)
Lach met een schone bips
pi_203511870
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
QR code weigeren massaal is nog een beter idee :) Dan is de onzin zo klaar ^O^
Ja, klopt.
En wat ik al aangaf, in het bedrijf waar ik werk wordt niet op QR code gecontroleerd, terwijl dat volgens de wet wel zou moeten. Mondkapjes doen we ook niets mee.
  † In Memoriam † vrijdag 4 februari 2022 @ 23:23:22 #198
88815 The_Emotion
98.3
pi_203511871
quote:

[..]
Ik heb een aanvraag lopen voor een FM3 formulier, oftewel een verblijfsvergunning.
Wil sws niet terug, het leven is een stuk relaxter hier buiten covid om.
En heb elke dag wel Corona, met een limoentje.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  vrijdag 4 februari 2022 @ 23:25:49 #199
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203511909
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, klopt.
En wat ik al aangaf, in het bedrijf waar ik werk wordt niet op QR code gecontroleerd, terwijl dat volgens de wet wel zou moeten. Mondkapjes doen we ook niets mee.
Vaccin weigeren massaal en boosters weigeren dan is de keutel helemaal ingetrokken :)
Lach met een schone bips
  vrijdag 4 februari 2022 @ 23:27:39 #200
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203511948
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:23 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Ik heb een aanvraag lopen voor een FM3 formulier, oftewel een verblijfsvergunning.
Wil sws niet terug, het leven is een stuk relaxter hier buiten covid om.
En heb elke dag wel Corona, met een limoentje.
Groot gelijk wel, 't is dat mijn baas deze BS hetzelfde ziet als ik dus ik gewoon op kantoor verwacht ben :) Anders kon ik ook zo pleitte en vanuit ander normaal land werken.
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')