SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdGoedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ja dat wel. Maar goed dat ze het zelf ook gaat zien.quote:
Alleen al die zelfverzekerde lag van hem maakt mij al misselijk bah wat een LULquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zie ik dus niet.....met zijn nagelbijten en rodekop krijgen.
ahhhhhhh nog een deskundige lol , jij bent verslavingsdeskundige , ik kom niet meer bij, het is hier lachen gieren brullen, en de streams zijn jankenquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:04 schreef danilel het volgende:
Nawel heeft een kiwi verslaving gekregen
[ afbeelding ]
Ja heb me er gister en vanavond zo aan lopen ergeren. Ze laten continu de nominatiegesprekken van de boys zien en nooit van Nawel(en haar kamer),laat staan het continu geroddel en gestook. Sterker nog ze brengen haar telkens in beeld alsof zij geen groepjes wil etcquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
ahhhhhhh nog een deskundige lol , jij bent verslavingsdeskundige , ik kom niet meer bij, het is hier lachen gieren brullen, en de streams zijn janken
ze zei het zelfquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
ahhhhhhh nog een deskundige lol , jij bent verslavingsdeskundige , ik kom niet meer bij, het is hier lachen gieren brullen, en de streams zijn janken
(vind je wel leuk hoor)quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
mijn fok! trip is zeker geen bad tripquote:
Waren Nawel haar eigen woorden.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
voor mij is ze niets veranderd, overduidelijk, dat ze dit doet omdat ze ineens snapte dat het publiek haar alleen maar in bed zag liggen. en btw hoe kan ineens die migraine die ze al 3 week had over zijnquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:07 schreef Sofia35 het volgende:
Ik vind nawel nu veel leuker. Ze lacht veel, zingt veel en is wel grappig.
Precies.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
voor mij is ze niets veranderd, overduidelijk, dat ze dit doet omdat ze ineens snapte dat het publiek haar alleen maar in bed zag liggen. en btw hoe kan ineens die migraine die ze al 3 week had over zijn
klopt, heb ik gehoord, was ook een grapjequote:Op donderdag 3 februari 2022 22:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Waren Nawel haar eigen woorden.
ze doet dit, volgens mij, om door het publiek aardig gevonden te wordenquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
voor mij is ze niets veranderd, overduidelijk, dat ze dit doet omdat ze ineens snapte dat het publiek haar alleen maar in bed zag liggen. en btw hoe kan ineens die migraine die ze al 3 week had over zijn
Zie er niet echt een setje in.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:09 schreef C.A.I het volgende:
Tobi grace leuk setje van de buitenkant maar don't buying it te gemaakt die grace ze weet exact de cam te bespelen door ervaring met andere bb uit andere landen mn brazil jaren lang
yepquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:10 schreef just me het volgende:
[..]
ze doet dit, volgens mij, om door het publiek aardig gevonden te worden
joh dan laten ze me meteen opnemenquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
pas op man, voor je het weet zit je in een hokje, ben je gediagnostiseerd, zon stempel raak je nooit meer kwijt he!!!!
zo gek als een draaideurquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
joh dan laten ze me meteen opnemen
zo gek als een deur
Het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:14 schreef rinardo het volgende:
kijk die twitternaam, nog zon gek
[ twitter ]
quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:14 schreef rinardo het volgende:
[ twitter ]
zou die niet naar de COS willen komen ?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:14 schreef rinardo het volgende:
[ twitter ]
Oprecht niet, snaptuhquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
Nawel weer met haar 'praten' over mensen
ze roddelt niet hoor
echt niet
Grace is gehaaid iets klopt er niet mijn mening lijkt heel veel op gedrag Angela uit bb aus vorig jaar copycat nawel ook met haar princess net als angela die deed dit ook toeval hmmmmquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zie er niet echt een setje in.
Wel 2 mensen die leuke gesprekken kunnen hebben.
Idd en bij iedereen van wie ze een stem verwachtte een gesprek aanknopen waarin ze de onschuld zelf speelde en ze helemaal suf lulde om haar gelijk te krijgen. Maar ze mochten haar gewoon nomineren hoor. Nou bij de uitslag kwam haar ware aard weer even boven. Salar en Dimi accepteerde het prima en volgens haar was er vies spel gespeeld en fuck you all kwam er uit haar strot etc. Zodra ze direct niet meer in de gevarenzone zit ligt ze weer hele dagen in bed hoorquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja dat zei ze, in de leugens of zo ?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
er zijn mensen aan het verdrinken???
zegt ze dat nu?
Deze gastquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:14 schreef rinardo het volgende:
[ twitter ]
Geen idee. Heb bb aus niet gevolgd.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:16 schreef C.A.I het volgende:
[..]
Grace is gehaaid iets klopt er niet mijn mening lijkt heel veel op gedrag Angela uit bb aus vorig jaar copycat nawel ook met haar princess net als angela die deed dit ook toeval hmmmm
raar mensquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ja dat zei ze, in de leugens of zo ?
nou ik zie bepaalde trekjesquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
raar mens
zullen we daar dan maar een diagnose op los laten
De schil van de kiwi ligt ze boven haar hoofd....komt morgen wel zeker.....quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
en de prinses wacht tot haar batterijen worden gebracht
irritant !!!!quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:21 schreef danilel het volgende:
nawel zei net iets wat ze niet mocht zeggen vd dbk, daar was ze al een keer voor op het matje geroepen maar ik kon niet begrijpen wat
je moest het toch even kwijt hequote:Op donderdag 3 februari 2022 22:22 schreef Ptr67 het volgende:
Dimi zit al heel de tijd volle bak te lachen met van alles en nog wat..
Hij heeft niet eens door dat Vera met vele vragen zit, wil er ook geen echt antwoord op geven, en doet of er niets aan de hand is. Gaat dan wel een kusje gaan geven, want weet volgens mij echt wel dat als hij het nu gedaan maakt het volk geen spaander van hem heel zal houden.
Hij is slim maar ook zeer zeer dom.
Kortom een droplul
ze is gevaarlijk, ze moet het land uitgezet wordenquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:23 schreef suzi1 het volgende:
kijk nawel dan, richting die 100% gevaarlijker
nawel is de echte slangquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:23 schreef suzi1 het volgende:
kijk nawel dan, richting die 100% gevaarlijker
ik heb vanmorgen nous en hanne 10 x teruggeluisterdquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:23 schreef danilel het volgende:
[..]
jup heb een paar keer terug gespoeld maar was niet duidelijk
ben eigenwijsquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moest het toch even kwijt he![]()
hoeveel minuten terug?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:23 schreef danilel het volgende:
[..]
jup heb een paar keer terug gespoeld maar was niet duidelijk
quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:24 schreef Blackprinces het volgende:
Gij een broodje?
Gij een broodje?
Iedereen een broodje![]()
![]()
Ik heb Grace nog niet op onoprechtheid kunnen betrappen en zie haar altijd voor iedereen klaar staan(en komt niet gemaakt over of alleen bij tv momentjes zoals sommigen). Ik denk oprecht dat ze een goed hart heeft en ze wil winnen voor het geld daar heeft ze ook geen geheim van gemaakt(vaak zie je bij zulke types dat ze zeggen dat het ze daar niet om gaat). Als ik me vergis is het een hele goede toneelspeelster en komt dat nog wel aan het lichtquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:09 schreef C.A.I het volgende:
Tobi grace leuk setje van de buitenkant maar don't buying it te gemaakt die grace ze weet exact de cam te bespelen door ervaring met andere bb uit andere landen mn brazil jaren lang
Ik heb mijn twijfels bij haar, maar de tijd zal het lerenquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:25 schreef pecla het volgende:
[..]
Ik heb Grace nog niet op onoprechtheid kunnen betrappen en zie haar altijd voor iedereen klaar staan(en komt niet gemaakt over of alleen bij tv momentjes zoals sommigen). Ik denk oprecht dat ze een goed hart heeft en ze wil winnen voor het geld daar heeft ze ook geen geheim van gemaakt(vaak zie je bij zulke types dat ze zeggen dat het ze daar niet om gaat). Als ik me vergis is het een hele goede toneelspeelster en komt dat nog wel aan het licht
Hij moet aansterken na de lego bloedbadquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy altijd met dat dopje pindakaas
jij vergist je nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:25 schreef pecla het volgende:
[..]
Ik heb Grace nog niet op onoprechtheid kunnen betrappen en zie haar altijd voor iedereen klaar staan(en komt niet gemaakt over of alleen bij tv momentjes zoals sommigen). Ik denk oprecht dat ze een goed hart heeft en ze wil winnen voor het geld daar heeft ze ook geen geheim van gemaakt(vaak zie je bij zulke types dat ze zeggen dat het ze daar niet om gaat). Als ik me vergis is het een hele goede toneelspeelster en komt dat nog wel aan het licht
quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:14 schreef Tourniquet het volgende:
@:Paul
Kitty!!!
https://www.instagram.com/sercsev/live/18016081282343629
wie?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:28 schreef suzi1 het volgende:
ik zeg jou, die zit nu volop in een manie!
Vreet maniequote:Op donderdag 3 februari 2022 22:28 schreef suzi1 het volgende:
ik zeg jou, die zit nu volop in een manie!
die is gewoon stront en stront verwendquote:
Terecht.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Papa Peter overziet het brood op bakken
Roosteren?! Zeg maar gerust friturenquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:32 schreef greysbones het volgende:
en weer dat fucking brood roosteren![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
dat is dus niet meer ter sprake gekomen net ervoor. iets wat nawel wel of net wilde zeggen. gaat denk dan toch over een gesprek dat ze had gehad met dimi of tobiquote:
neen wel om zijn ganse pijnboompitten breinquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
Leroy: Ik zeg net tegen Peter, zit er geen pindakaas tussen mijn tanden?
Nee het ging om iets onverstaanbaars wat Nous zei en daarop zei Nawel dat ze dat niet mocht zeggen want dat zij daarvoor op t matje was geroepenquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:34 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat is dus niet meer ter sprake gekomen net ervoor. iets wat nawel wel of net wilde zeggen. gaat denk dan toch over een gesprek dat ze had gehad met dimi of tobi
en dus dat die gevaarlijker waren. en dat van kristoff. die eigenlijk alles op heeft gestookt ahw
want verder kan ik me niet boeiends herinneren in dat gesprek
okequote:Op donderdag 3 februari 2022 22:37 schreef Tourniquet het volgende:
De 4 afvallers nu samen op Instagram Live
[ afbeelding ]
exactquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:37 schreef pecla het volgende:
[..]
Nee het ging om iets onverstaanbaars wat Nous zei en daarop zei Nawel dat ze dat niet mocht zeggen want dat zij daarvoor op t matje was geroepen
Hell no..ben blij dat ik die zogenaamde wannabees niet meer hoef te zien en horen..quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:37 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
o dan weet ik t nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:37 schreef pecla het volgende:
[..]
Nee het ging om iets onverstaanbaars wat Nous zei en daarop zei Nawel dat ze dat niet mocht zeggen want dat zij daarvoor op t matje was geroepen
Kitty als een oma dr selfie camera op dr porum gerichtquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:37 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Die griezel ging haar rug zachtjes masseren....quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Grace hangt weer aan onze militair
werk je ook in de psychiatrie?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:37 schreef Silves het volgende:
Ben gaan werken, toen waren ze aan het snacken en ben nu terug en zijn aan het snacken..
Het ziet er zelfs raar uit inderdaad.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer.
Vinnut raar.
jazeker toch, in Maastricht voor mensen die de afwijking hebben super lekker Italiaans te willen etenquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
werk je ook in de psychiatrie?
quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:42 schreef danilel het volgende:
[..]
jazeker toch, in Maastricht voor mensen die de afwijking hebben super lekker Italiaans te willen eten
quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:42 schreef danilel het volgende:
[..]
jazeker toch, in Maastricht voor mensen die de afwijking hebben super lekker Italiaans te willen eten
echt de moeite waardquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:43 schreef Paul het volgende:
[..]
komt door die lippenquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:43 schreef zodeju het volgende:
Heeft Nawel iets geslikt?, ze trek zelfs rare bekken met die mond.
100% eetverslavingquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
werk je ook in de psychiatrie?
Het gebeurd niet vaak dat ik om je moet lachen, maar deze post is echt grappigquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:39 schreef mario390 het volgende:
het gevt de film
pretty in pink
maar ook
kitty in pink
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
5x terug gespoeld, ik kom niet verder dan: zo lief dat ze zeiden van dat.....quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:37 schreef pecla het volgende:
[..]
peter is de opa die controleert of alles goed gaatquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:44 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vermoed dat Peter daar alleen staat om te kijken of ze alles wel netjes opruimen en schoonmaken.
we zitten in de COSquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:45 schreef Paul het volgende:
Lol @ insta : Kitty heb je je roze pak wel eens gewassen
quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
we zitten in de COS
niet insta
Zeur niet zoquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:46 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
lekker naar bed gaan als je moe bent
Kijk je uit voor de legoblokjes !!quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:48 schreef Blackprinces het volgende:
Nou ik ga nog even brood frituren en pingpongen met een slipper en dan hou ik het voor gezien weer
Grace: kijk eens, ik krijg helemaal kippenvel op mijn arm.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die griezel ging haar rug zachtjes masseren....
Dat ze het niet doorheeft snap ik echt niet.
Als je naar bed gaatquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:48 schreef Blackprinces het volgende:
Nou ik ga nog even brood frituren en pingpongen met een slipper en dan hou ik het voor gezien weer
Salar en ??quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:48 schreef Silves het volgende:
Zou graag willen weten op wie Grace gestemd heeft, en weer achteraf een droom gaat hebben, en diegene beloven dat ze niet meer op ze gaat stemmen..
peter en salar heeft ze verteldquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:48 schreef Silves het volgende:
Zou graag willen weten op wie Grace gestemd heeft, en weer achteraf een droom gaat hebben, en diegene beloven dat ze niet meer op ze gaat stemmen..
heb je je etiketje nog op ?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:49 schreef rinardo het volgende:
@:Paul je moet begrijpen dat het diagnostische centrum waar we vanavond gediagnostiseerd zijn , een erg zwaar programma was, je moet begrijpen, dat een roze pak , dan echt te veel is. snapjuhh
natrappen is datquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:49 schreef jorietje het volgende:
Lol Kitty zegt net via de Insta live Salar tegen Sercan. Kitty: Oh sorry Sercan, ik begin te schelden.
Sercan: is niet erg Els!
Kitty is it you?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:50 schreef Ptr67 het volgende:
[ afbeelding ]
50 jaar later : Nee ik ben echt oprecht en eerlijk; spreek nooit slecht over anderen.
Ik PRAAT
Denk zelf peter? daar had ze het toen met julio over..de snake..ik zag haar net ook in de armen van Peter..vreemd als ze het peter niet zou vertellen.quote:
ik vind het ook raar als ze Peter heeft genomineerdquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:51 schreef Silves het volgende:
[..]
Denk zelf peter? daar had ze het toen met julio over..de snake..ik zag haar net ook in de armen van Peter..vreemd als ze het peter niet zou vertellen.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:49 schreef rinardo het volgende:
@:Paul je moet begrijpen dat het diagnostische centrum waar we vanavond gediagnostiseerd zijn , een erg zwaar programma was, je moet begrijpen, dat een roze pak , dan echt te veel is. snapjuhh
Wachten op haar droom of jezus...afl 2 met grace en mijn droom.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het ook raar als ze Peter heeft genomineerd
en als dat duidelijk wordt snijdt ze zichzelf in de vingers
ik kan wel 1e hulp verlenen , heb het heel vaak gezien dus ik kan dat vast net zo goed als een arts, welke vingers waren het?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het ook raar als ze Peter heeft genomineerd
en als dat duidelijk wordt snijdt ze zichzelf in de vingers
* just me plakt even een etiketje op, de diagnose volgt laterquote:
alle 10!!!quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik kan wel 1e hulp verlenen , heb het heel vaak gezien dus ik kan dat vast net zo goed als een arts, welke vingers waren het?
ik mag me daar niet over uitlatenquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
* just me plakt even een etiketje op, de diagnose volgt later
Ik wel, zit nog aan mijn vingersquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
alle 10!!!
heb je wel 10 seconde lijm dan?
tijdelijk even in een hokje (in afwachting)quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
* just me plakt even een etiketje op, de diagnose volgt later
Ja hoor 5 tubes, plak ik telkens 2 aan elkaar dan heb ik genoeg toch? ben niet zo goed in rekenenquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
alle 10!!!
heb je wel 10 seconde lijm dan?
Niet zeggen dat je dit op insta hebt gehoord anders wordt Greysbones woestquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:56 schreef jorietje het volgende:
Kittekat gaat maandag woestboos uit eten met Michel
quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja hoor 5 tubes, plak ik telkens 2 aan elkaar dan heb ik genoeg toch? ben niet zo goed in rekenen
Oh kak. Sorry Greys, heb dit net ergens gehoord op de streams geloof ikquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Niet zeggen dat je dit op insta hebt gehoord anders wordt Greysbones woest
Broccoli met bechamelsaus?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:56 schreef jorietje het volgende:
Kittekat gaat maandag woestboos uit eten met Michel
quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:57 schreef jorietje het volgende:
[..]
Oh kak. Sorry Greys, heb dit net ergens gehoord op de streams geloof ik
de man die alleen een gesprek kan voeren met nous?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Dimi is gekrakt zegt hij na zijn babbel in DBK
quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:57 schreef jorietje het volgende:
[..]
Oh kak. Sorry Greys, heb dit net ergens gehoord op de streams geloof ik
tegn mij nooitquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:58 schreef Ptr67 het volgende:
Greys is de kalmheid haarzelve... zij is ZEN
Met iedereen behalve Veraquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
de man die alleen een gesprek kan voeren met nous?
De diagnose is, jij bent Instagram verslaafd, 2 jaar afkickkliniek!!!quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Niet zeggen dat je dit op insta hebt gehoord anders wordt Greysbones woest
aah liefquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:58 schreef Ptr67 het volgende:
Greys is de kalmheid haarzelve... zij is ZEN
ik heb hem met andere mensen geen zinnige gespreken horen doenquote:
damnnnnquote:
ipv met veraquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
damnnnn
die kerel heeft echt een plaat voor zijn hoofd
gaat er met nous en peter over praten![]()
![]()
Dan heb je het daar zelf naar gemaaktquote:
of iemand die echt een vriend isquote:
heb jij ook kennis van zaken? we zijn er achter gekomen dat hier heel veel psychologen zijn die diagnoses stellen van achter hun pcquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan heb je het daar zelf naar gemaakt
hey uto, welkom terugquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Nawel heeft haar slaaftroepen dus op Salar gegooid
Fantastisch gesprek. Hoe kunnen ze privé gesprekken nog voeren met Nouch naar haar Kootsj van gisteren dat ze alles doorverteld?quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Dimi noemt het gesprek van net een goed gesprek
moppiequote:Op donderdag 3 februari 2022 23:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan heb je het daar zelf naar gemaakt
Etiketjes zijn even op, ik geef Utopia het voordeel van de twijfelquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb jij ook kennis van zaken? we zijn er achter gekomen dat hier heel veel psychologen zijn die diagnoses stellen van achter hun pc
ik ook, kan er geen pijl op trekkenquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
Etiketjes zijn even op, ik geef Utopia het voordeel van de twijfel
Nou valt me mee. Ze was nog al anti vorig jaar. Netjes van Michael dat hij zich aan de belofte houdt.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:55 schreef Paul het volgende:
Insta: Michel en Kitty gaan maandag uit eten
dan maar geen pijlen schietenquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik ook, kan er geen pijl op trekken
@utopia2.0 is liefquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
#teammichel Zo is hij! Zo is hij!quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nou valt me mee. Ze was nog al anti vorig jaar. Netjes van Michael dat hij zich aan de belofte houdt.
Die is verslaafd, had ik vorige week al een etiket op geplaktquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:06 schreef greysbones het volgende:
waarom heeft Nous een bak medicijnen voor haar neus
dat is jouw mening hè en die respecteer ikquote:
Dat dringt niet door want het ligt iet aan hemquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:05 schreef Koos1958 het volgende:
Salar en nouchine zeggen dat ze vera wel snappen
Heb mijn slaapkamer ook groen geverfd met een poster van Salar om het af te makenquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je naar bed gaat
niet vergeten dat je vanavond op de groene kamer slaapt
Yeah! Team #MMXMMXquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:08 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Heb mijn slaapkamer ook groen geverfd met een poster van Salar om het af te maken![]()
ligt die wel in groen dan?quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:08 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Heb mijn slaapkamer ook groen geverfd met een poster van Salar om het af te maken![]()
Dank je, opname loopt ....quote:
alsof kitty geen inbreng zou mogen hebben. zij wist van niks hequote:Op donderdag 3 februari 2022 23:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nou valt me mee. Ze was nog al anti vorig jaar. Netjes van Michael dat hij zich aan de belofte houdt.
* greysbones plakt sticker op odie hopeloos gevalquote:
de plaatselijke dealer in dit divan topicquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:06 schreef greysbones het volgende:
waarom heeft Nous een bak medicijnen voor haar neus
volgens mij valt dat wel meequote:Op donderdag 3 februari 2022 23:11 schreef suzi1 het volgende:
uto is workaholic. dus hopla naar jellinek
ooohhhhquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:11 schreef danilel het volgende:
[..]
de plaatselijke dealer in dit divan topic
naast de rode knopquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ooohhhh
@:Benny
kunnen we een rode bank krijgen in de COS?
whaaaaaaaaaaaaaaa lolquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ooohhhh
@:Benny
kunnen we een rode bank krijgen in de COS?
dat als je bang bent dat ze met een op maat gemaakt jasje komen aanlopen je op de rode knop mag drukkenquote:
Oww, wie dan kerel?quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb jij ook kennis van zaken? we zijn er achter gekomen dat hier heel veel psychologen zijn die diagnoses stellen van achter hun pc
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:13 schreef danilel het volgende:
ik ga kappen luitjes, morgen weer vroeg op voor een fotoshoot van een huis wat weer de verkoop in gaat, dus ik cos weer mee vanaf de middag
succesquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:13 schreef danilel het volgende:
ik ga kappen luitjes, morgen weer vroeg op voor een fotoshoot van een huis wat weer de verkoop in gaat, dus ik cos weer mee vanaf de middag
geen psycholoog dusquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:13 schreef danilel het volgende:
Wat is er gebeurdquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
hoe weet je dat? Mensen kunnen een masker ophebbenquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:14 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat er hier meer psychiatrische patienten in het topic zitten
dat doe ik erbij, afgelopen week 4 uur bij een klant geweest voor emotionele bijstand na een fotoshootquote:
Oww, jij vind mij niet liefquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
dat is jouw mening hè en die respecteer ik
Ik vind jouw UI zo strengquote:
sssttttttquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
hoe weet je dat? Mensen kunnen een masker ophebben
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones plakt sticker op odie hopeloos geval
maar wel heel lief
Ik ben oprecht!!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
er waren nogal wat amateurpsychologenquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar wat is er hier gebeurt dan, want ik binnen vallen ne ik krijg een etiket. Praat mij even bij
oké geef mij het etiketje onwetend maarquote:
te veel om op te noemen man , iemand wist 100% dat dimi een narcist is, en toen ging het los, kan het allemaal niet meer onthouden, maar 1 ding is zeker!!! Ik heb me kostelijk vermaakt vanavond, zo gelachen, lang geleden, bedankt allemaal grey, daniel suzi just me en wie ik vergeet. Ik ga naar mn nest, ben ook gediagnostiseerd haha, vandaar, moe moe moe nu!!!quote:
Just me:quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
oké geef mij het etiketje onwetend maar
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:18 schreef suzi1 het volgende:
ging over autisten, narcisten en adhders in het bb huis
en toen een strijdje wie gelijk had en het beter weet
nu zijn de members aan de beurt
je bent moe bevondenquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
te veel om op te noemen man , iemand wist 100% dat dimi een narcist is, en toen ging het los, kan het allemaal niet meer onthouden, maar 1 ding is zeker!!! Ik heb me kostelijk vermaakt vanavond, zo gelachen, lang geleden, bedankt allemaal grey, daniel suzi just me en wie ik vergeet. Ik ga naar mn nest, ben ook gediagnostiseerd haha, vandaar, moe moe moe nu!!!![]()
![]()
bedankt allemaal
je moet dit topic even teruglezen uto, was lachen , echt waar.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
oké geef mij het etiketje onwetend maar
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
te veel om op te noemen man , iemand wist 100% dat dimi een narcist is, en toen ging het los, kan het allemaal niet meer onthouden, maar 1 ding is zeker!!! Ik heb me kostelijk vermaakt vanavond, zo gelachen, lang geleden, bedankt allemaal grey, daniel suzi just me en wie ik vergeet. Ik ga naar mn nest, ben ook gediagnostiseerd haha, vandaar, moe moe moe nu!!!![]()
![]()
bedankt allemaal
Oh oke nu snap ik je vraag , waar ik werkte...quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
er waren nogal wat amateurpsychologen
en toen hebben we besloten dit maar goed door te voeren in de COS
Gelukkig maarquote:
Je bent een topper en een strijder. Slaap lekekr kerel en tot morgenquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
![]()
bedankt allemaal
masker 2 gezichten, grey daar hebben we ook een benaming voor toch? handel jij die even af? ik ben moe nuquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Oh oke nu snap ik je vraag , waar ik werkte...
bi dingus toch ?quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
masker 2 gezichten, grey daar hebben we ook een benaming voor toch? handel jij die even af? ik ben moe nu
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
je moet dit topic even teruglezen uto, was lachen , echt waar.
ik wilde ook naar bedquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
masker 2 gezichten, grey daar hebben we ook een benaming voor toch? handel jij die even af? ik ben moe nu
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar wat is er hier gebeurt dan, want ik binnen vallen ne ik krijg een etiket. Praat mij even bij
Dat blijkt maar weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |