neen wel om zijn ganse pijnboompitten breinquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
Leroy: Ik zeg net tegen Peter, zit er geen pindakaas tussen mijn tanden?
Nee het ging om iets onverstaanbaars wat Nous zei en daarop zei Nawel dat ze dat niet mocht zeggen want dat zij daarvoor op t matje was geroepenquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:34 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat is dus niet meer ter sprake gekomen net ervoor. iets wat nawel wel of net wilde zeggen. gaat denk dan toch over een gesprek dat ze had gehad met dimi of tobi
en dus dat die gevaarlijker waren. en dat van kristoff. die eigenlijk alles op heeft gestookt ahw
want verder kan ik me niet boeiends herinneren in dat gesprek
okequote:Op donderdag 3 februari 2022 22:37 schreef Tourniquet het volgende:
De 4 afvallers nu samen op Instagram Live
https://www.instagram.com/sercsev/live/18016081282343629
[ afbeelding ]
exactquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:37 schreef pecla het volgende:
[..]
Nee het ging om iets onverstaanbaars wat Nous zei en daarop zei Nawel dat ze dat niet mocht zeggen want dat zij daarvoor op t matje was geroepen
Hell no..ben blij dat ik die zogenaamde wannabees niet meer hoef te zien en horen..quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:37 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
o dan weet ik t nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:37 schreef pecla het volgende:
[..]
Nee het ging om iets onverstaanbaars wat Nous zei en daarop zei Nawel dat ze dat niet mocht zeggen want dat zij daarvoor op t matje was geroepen
Kitty als een oma dr selfie camera op dr porum gerichtquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:37 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Die griezel ging haar rug zachtjes masseren....quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Grace hangt weer aan onze militair
werk je ook in de psychiatrie?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:37 schreef Silves het volgende:
Ben gaan werken, toen waren ze aan het snacken en ben nu terug en zijn aan het snacken..
Het ziet er zelfs raar uit inderdaad.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer.
Vinnut raar.
jazeker toch, in Maastricht voor mensen die de afwijking hebben super lekker Italiaans te willen etenquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
werk je ook in de psychiatrie?
quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:42 schreef danilel het volgende:
[..]
jazeker toch, in Maastricht voor mensen die de afwijking hebben super lekker Italiaans te willen eten
quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:42 schreef danilel het volgende:
[..]
jazeker toch, in Maastricht voor mensen die de afwijking hebben super lekker Italiaans te willen eten
echt de moeite waardquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:43 schreef Paul het volgende:
[..]
komt door die lippenquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:43 schreef zodeju het volgende:
Heeft Nawel iets geslikt?, ze trek zelfs rare bekken met die mond.
100% eetverslavingquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
werk je ook in de psychiatrie?
Het gebeurd niet vaak dat ik om je moet lachen, maar deze post is echt grappigquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:39 schreef mario390 het volgende:
het gevt de film
pretty in pink
maar ook
kitty in pink
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
5x terug gespoeld, ik kom niet verder dan: zo lief dat ze zeiden van dat.....quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:37 schreef pecla het volgende:
[..]
peter is de opa die controleert of alles goed gaatquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:44 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vermoed dat Peter daar alleen staat om te kijken of ze alles wel netjes opruimen en schoonmaken.
we zitten in de COSquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:45 schreef Paul het volgende:
Lol @ insta : Kitty heb je je roze pak wel eens gewassen
quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
we zitten in de COS
niet insta
quote:
Zeur niet zoquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:46 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
lekker naar bed gaan als je moe bent
Kijk je uit voor de legoblokjes !!quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:48 schreef Blackprinces het volgende:
Nou ik ga nog even brood frituren en pingpongen met een slipper en dan hou ik het voor gezien weer
Grace: kijk eens, ik krijg helemaal kippenvel op mijn arm.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die griezel ging haar rug zachtjes masseren....
Dat ze het niet doorheeft snap ik echt niet.
Als je naar bed gaatquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:48 schreef Blackprinces het volgende:
Nou ik ga nog even brood frituren en pingpongen met een slipper en dan hou ik het voor gezien weer
Salar en ??quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:48 schreef Silves het volgende:
Zou graag willen weten op wie Grace gestemd heeft, en weer achteraf een droom gaat hebben, en diegene beloven dat ze niet meer op ze gaat stemmen..
peter en salar heeft ze verteldquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:48 schreef Silves het volgende:
Zou graag willen weten op wie Grace gestemd heeft, en weer achteraf een droom gaat hebben, en diegene beloven dat ze niet meer op ze gaat stemmen..
heb je je etiketje nog op ?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:49 schreef rinardo het volgende:
@:Paul je moet begrijpen dat het diagnostische centrum waar we vanavond gediagnostiseerd zijn , een erg zwaar programma was, je moet begrijpen, dat een roze pak , dan echt te veel is. snapjuhh
natrappen is datquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:49 schreef jorietje het volgende:
Lol Kitty zegt net via de Insta live Salar tegen Sercan. Kitty: Oh sorry Sercan, ik begin te schelden.
Sercan: is niet erg Els!
Kitty is it you?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:50 schreef Ptr67 het volgende:
[ afbeelding ]
50 jaar later : Nee ik ben echt oprecht en eerlijk; spreek nooit slecht over anderen.
Ik PRAAT
Denk zelf peter? daar had ze het toen met julio over..de snake..ik zag haar net ook in de armen van Peter..vreemd als ze het peter niet zou vertellen.quote:
ik vind het ook raar als ze Peter heeft genomineerdquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:51 schreef Silves het volgende:
[..]
Denk zelf peter? daar had ze het toen met julio over..de snake..ik zag haar net ook in de armen van Peter..vreemd als ze het peter niet zou vertellen.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:49 schreef rinardo het volgende:
@:Paul je moet begrijpen dat het diagnostische centrum waar we vanavond gediagnostiseerd zijn , een erg zwaar programma was, je moet begrijpen, dat een roze pak , dan echt te veel is. snapjuhh
Wachten op haar droom of jezus...afl 2 met grace en mijn droom.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het ook raar als ze Peter heeft genomineerd
en als dat duidelijk wordt snijdt ze zichzelf in de vingers
ik kan wel 1e hulp verlenen , heb het heel vaak gezien dus ik kan dat vast net zo goed als een arts, welke vingers waren het?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het ook raar als ze Peter heeft genomineerd
en als dat duidelijk wordt snijdt ze zichzelf in de vingers
* just me plakt even een etiketje op, de diagnose volgt laterquote:
alle 10!!!quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik kan wel 1e hulp verlenen , heb het heel vaak gezien dus ik kan dat vast net zo goed als een arts, welke vingers waren het?
ik mag me daar niet over uitlatenquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
* just me plakt even een etiketje op, de diagnose volgt later
Ik wel, zit nog aan mijn vingersquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
alle 10!!!
heb je wel 10 seconde lijm dan?
tijdelijk even in een hokje (in afwachting)quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
* just me plakt even een etiketje op, de diagnose volgt later
Ja hoor 5 tubes, plak ik telkens 2 aan elkaar dan heb ik genoeg toch? ben niet zo goed in rekenenquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
alle 10!!!
heb je wel 10 seconde lijm dan?
Niet zeggen dat je dit op insta hebt gehoord anders wordt Greysbones woestquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:56 schreef jorietje het volgende:
Kittekat gaat maandag woestboos uit eten met Michel
quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja hoor 5 tubes, plak ik telkens 2 aan elkaar dan heb ik genoeg toch? ben niet zo goed in rekenen
Oh kak. Sorry Greys, heb dit net ergens gehoord op de streams geloof ikquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Niet zeggen dat je dit op insta hebt gehoord anders wordt Greysbones woest
Broccoli met bechamelsaus?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:56 schreef jorietje het volgende:
Kittekat gaat maandag woestboos uit eten met Michel
quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:57 schreef jorietje het volgende:
[..]
Oh kak. Sorry Greys, heb dit net ergens gehoord op de streams geloof ik
de man die alleen een gesprek kan voeren met nous?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Dimi is gekrakt zegt hij na zijn babbel in DBK
quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:57 schreef jorietje het volgende:
[..]
Oh kak. Sorry Greys, heb dit net ergens gehoord op de streams geloof ik
tegn mij nooitquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:58 schreef Ptr67 het volgende:
Greys is de kalmheid haarzelve... zij is ZEN
Met iedereen behalve Veraquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
de man die alleen een gesprek kan voeren met nous?
De diagnose is, jij bent Instagram verslaafd, 2 jaar afkickkliniek!!!quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Niet zeggen dat je dit op insta hebt gehoord anders wordt Greysbones woest
aah liefquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:58 schreef Ptr67 het volgende:
Greys is de kalmheid haarzelve... zij is ZEN
ik heb hem met andere mensen geen zinnige gespreken horen doenquote:
damnnnnquote:
ipv met veraquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
damnnnn
die kerel heeft echt een plaat voor zijn hoofd
gaat er met nous en peter over praten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |