quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt me een hele aardige jongen, maar ik zie hem eerlijk gezegd niet mijn collega’s aansturen. Kan me uiteraard vergissen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:58 schreef Fosive het volgende: Uitvoerder in de bouw met z'n pakkie
Ze had moet antwoorden met: nee, kapsterquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Student verpleegkunde.
Wil je arts worden?
Als je maar aan de tieten mag zitten...quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:00 schreef tja77 het volgende:
Als zij tegen je praat voel je je net een kind van 6
En 1?quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:00 schreef 3rr0r het volgende:
Twee kinderen brengt je waarde op de markt wel omlaag.
Wordt tijd dat Serzjoo spontaan een vragenkaart brengtquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:00 schreef DKUp het volgende:
Haai en Haai zijn zo saai dat ze bijna niet te zien zijn.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je maar aan de tieten mag zitten...
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:00 schreef tja77 het volgende:
Als zij tegen je praat voel je je net een kind van 6
Dat antwoord hoopte hij wel op.quote:
Ik heb geen broek aanquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Leggen jullie een servet op je broek als je gaat eten?
@:coco en ik hebben daar een pittige mening over.
Jij stopt hem zeker bij je shirt inquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat deed mijn vader altijdquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat is iets voor mensen die motorisch beperkt zijn en continu eten laten vallenquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja dat heet etiquette.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik doe hem in mijn kraag als een slabbetje, en dan lekker een beetje volzeveren. Doet het goed bij de zorgzame vrouwtjes.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja hap slik wegquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Is dat het hoofdgerecht zo'n mini dingetje?
Uitvoerder = pispaal tussen de manager boven hem en de bouwvakkers onder hemquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:58 schreef Fosive het volgende: Uitvoerder in de bouw met z'n pakkie
Dat hoor je nauwelijks.quote:
Ze heeft wel een quasi geile stem. Tja.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:06 schreef DKUp het volgende:
Kapster zou in de avond ook een ander beroep kunnen uitoefenen.
Na hoe lang gaat dat irriteren?quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:06 schreef tja77 het volgende:
Ze praat op een debiele toon, ook wel geil moet ik zeggen.
Alleen als @Caland tijd heeftquote:
Niks mis meequote:Op donderdag 3 februari 2022 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft wel een quasi geile stem. Tja.
Zou je raken?quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Naja zeg.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vermoed zuurstofgebrek bij haar geboorte.
nou nou nouquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vermoed zuurstofgebrek bij haar geboorte.
Ja? Ik ook?quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar woon ongeveer naast de supermarkt dus voelt gewoon alsof ik thuis benquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:10 schreef Fosive het volgende:
Gaan jullie wel eens in joggingbroek door de supermarkt?
2 minuten EXCLUSIEF VOORSPEL!!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:09 schreef Nine. het volgende:
[..]
Maanvis gespot: KLB / Vriendin klaagt dat het maar 2 minuten duurde...
Op het strand.quote:
Op de camping ooit, was ook gelijk van kamperen genezenquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:10 schreef Fosive het volgende:
Gaan jullie wel eens in joggingbroek door de supermarkt?
Een van de velequote:Op donderdag 3 februari 2022 20:12 schreef Coco het volgende:
Tilburg is de tokkiestad van Noord-Brabant
TLCquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Bruid zijn. Ook vast in het bezit van een Disney channel.
Ik kan dit bevestigen. Als expert.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:12 schreef Coco het volgende:
Welkom op de campingquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:11 schreef Nine. het volgende:
[..]
Op de camping ooit, was ook gelijk van kamperen genezen
Ik rij altijd met een boog om Brabant heen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:12 schreef Coco het volgende:
Lolquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
Natuur, dingen ontdekken.
Als die twee samen weg gaan word ze de nieuwe Gaby Petito.
Brabant ook om jouquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:14 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik rij altijd met een boog om Brabant heen.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:15 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die iedere maand naar de sauna gaan.
Nadeel is wel dat Limburg ernaast ligt.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:14 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik rij altijd met een boog om Brabant heen.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
Natuur, dingen ontdekken.
Als die twee samen weg gaan word ze de nieuwe Gaby Petito.
Ik ga altijd linksom en houd dan rechts aan.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat Limburg ernaast ligt.
Ik deed niks hoorquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We roddelen niet.
@:karina
Waar te zien?quote:
Niet 101 Dalmatiërs?quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga 14 Peaks kijken. Straks keer review als je wil
Eurosport neem ik aan. Nu dameshockey.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waar te zien?
Zitten soms wel lekkere curlingdames tussen.
En dan lekker met dat bezempje over het ijs raggen
Lekker ding ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:29 schreef Hexagon het volgende:
Die vrouw ziet er fraai uit voor iemand van 72
Yep. Dan weer neger omdat het moet en vrouwenquota.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:36 schreef DKUp het volgende:
Maandag zwarte frau als Sergio’s vervanger zeker?
Oesters is toch een en al zoute smaak.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:36 schreef Caland het volgende:
Geen zout in je eten gebruiken
Dan heb je gewoon geen smaak
Denk dat nu zij bekend is gemaakt al "haar" uitzendingen nog moeten worden opgenomenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:36 schreef DKUp het volgende:
Maandag zwarte frau als Sergio’s vervanger zeker?
Dus maandag zitten we hier niet gezamenlijk in ons vertrouwde kringetje?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:37 schreef Fosive het volgende:
[..]
Denk dat nu zij bekend is gemaakt al "haar" uitzendingen nog moeten worden opgenomen
Volgens tvgids krijgen we maandag S9 afl. 79/86, dus ik denk nog een aantal keer Sergioquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus maandag zitten we hier niet gezamenlijk in ons vertrouwde kringetje?
Maître Sergio in First Dates opgevolgd door Denicequote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:41 schreef Fosive het volgende:
[..]
Volgens tvgids krijgen we maandag S9 afl. 79/86, dus ik denk nog een aantal keer Sergio
Wij heten haar van harte welkom in het First Dates restaurant: Denice Dest is onze nieuwe maître!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:41 schreef Fosive het volgende:
[..]
Volgens tvgids krijgen we maandag S9 afl. 79/86, dus ik denk nog een aantal keer Sergio
Ah oke, apart allemaalquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maître Sergio in First Dates opgevolgd door Denice
Denice Dest is de opvolger van de bekende gastheer Sergio Vyent in het BNNVARA-programma First Dates. Samen met barman Victor opent zij vanaf 7 februari de deuren van het restaurant voor een nieuw seizoen. Sergio stopt ermee omdat hij samen met Jim Bakkum het theater in gaat.
Yesquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:43 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ah oke, apart allemaal
Nou prima, een frisse wind vanaf maandag
Een transgender?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wij heten haar van harte welkom in het First Dates restaurant: Denice Dest is onze nieuwe maître!
Denice: "Toen ik gebeld werd met de mededeling dat ik het geworden was, heb ik staan dansen in de regen op mijn balkon." Denice heeft als doel om iedereen een warm welkom te geven. "Want ik vind het nogal wat. Het is echt super stoer dat ze dit doen, dat ze voor het oog van iedereen op zoek gaan naar de liefde en zich kwetsbaar opstellen tegenover iemand die ze helemaal niet kennen. Dus het minste wat ik kan doen is dat ik liefde voor hen heb." ❤️
Denice is vanaf 7 februari in het restaurant te zien.
[ afbeelding ]
Wie mist er op deze foto
Emmy Huijsser.quote:
Oh je was me voor, ik zat nog te googlen of "Maître Denice" (zoals de NPO het zelf beschrijft in het persbericht) wel correct wasquote:
Ons Denieske @DKUpquote:Op maandag 7 februari 2022 19:08 schreef Fosive het volgende:
[..]
Oh je was me voor, ik zat nog te googlen of "Maître Denice" (zoals de NPO het zelf omschrijft in het persbericht) wel correct was
Arme Deniesquote:
Voor een maîtresse komen @Coco @Rickocum wel langsquote:Op maandag 7 februari 2022 19:07 schreef Fosive het volgende:
Zitten jullie al klaar voor maîtresse Denice?
Een geil blond mokkel, wat is dit nou weer voor zaaddodende line-up?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wij heten haar van harte welkom in het First Dates restaurant: Denice Dest is onze nieuwe maître!
Denice: "Toen ik gebeld werd met de mededeling dat ik het geworden was, heb ik staan dansen in de regen op mijn balkon." Denice heeft als doel om iedereen een warm welkom te geven. "Want ik vind het nogal wat. Het is echt super stoer dat ze dit doen, dat ze voor het oog van iedereen op zoek gaan naar de liefde en zich kwetsbaar opstellen tegenover iemand die ze helemaal niet kennen. Dus het minste wat ik kan doen is dat ik liefde voor hen heb." ❤️
Denice is vanaf 7 februari in het restaurant te zien.
[ afbeelding ]
Wie mist er op deze foto
Het had zo mooi kunnen zijn...quote:Op maandag 7 februari 2022 19:16 schreef tja77 het volgende:
Een geil blond mokkel, wat is dit nou weer voor zaaddodende line-up?
Nieuwkomers in een goed daglicht zettenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Borderline bakkes
Sorry ik zal de maandag rustig beginnen
Echt he, schaamteloos.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:34 schreef Caland het volgende:
Dikke mensen die vallen op slanke types
Daar vind ik iets van
Dikkie met 27 eisenquote:
Wat een kenau. Ik zou meteen klaar zijn als iemand dat baast.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:38 schreef Fosive het volgende:
Pff dat "je moet elkaar wel aankijken" begin ik inmiddels ook doodmoe van te worden
Is wel zo netjes maar hoeft niet overdreven van kijk eens diep en goed in mijn open ogen. En iemand er op aanspreken is ook stom.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:38 schreef Fosive het volgende:
Pff dat "je moet elkaar wel aankijken" begin ik inmiddels ook doodmoe van te worden
Alvinquote:Op maandag 7 februari 2022 19:41 schreef 3rr0r het volgende:
Er zijn dieren die bewaren voedsel in hun strot om vervolgens aan hun kleintjes te voeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |