Geef haar een echte hond, dan ben jij zo out of the picture met jouw 2 minuten.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:13 schreef Maanvis het volgende:
Het was op zijn hondjes, dus in hondenminuten is dat 14 minuten hoor!!!
precies.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:39 schreef roos94 het volgende:
Een moeder doet echt alles voor dr kind.
Geen idee, ik pak alleen de vadertjes met een midlifecrisis hierquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:03 schreef Nine. het volgende:
@:naardegallemiezen was het echt zo matig gesteld met @:TS?
En daarna meteen op Fok om het te melden?quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:13 schreef Maanvis het volgende:
Als je als een hond te werk gaat dan is de poes wat strakker vanwege de hoek. En hoe strakker hoe meer wrijving er is met de slurf waardoor je toompje goed wordt geprikkeld.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:13 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Geef haar een echte hond, dan ben jij zo out of the picture met jouw 2 minuten.
Daarom niet stoppen voordat m'n ballen 3x leeggespoten zijn is mijn motto.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:31 schreef LanaMyst het volgende:
Leuk die klacht, maar je moet niet raar staan te kijken als ze straks met een echte bull aankomt die haar wel kan bevredigen.
2 minuten is nog nieteens voorspel te noemen, zou mijn tijd nieteens waard zijn iig
Duurde langer om dit topic te openen, schat ik in.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je als een hond te werk gaat dan is de poes wat strakker vanwege de hoek. En hoe strakker hoe meer wrijving er is met de slurf waardoor je toompje goed wordt geprikkeld.
Joh schei 's uit. 2 minuten is een mooie tijd hoor. Als jij dat niet bij kan houden wordt het tijd om aan jezelf te werkenquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:31 schreef LanaMyst het volgende:
Leuk die klacht, maar je moet niet raar staan te kijken als ze straks met een echte bull aankomt die haar wel kan bevredigen.
2 minuten is nog nieteens voorspel te noemen, zou mijn tijd nieteens waard zijn iig
quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:18 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Duurde langer om dit topic te openen, schat ik in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |