Jij hebt heul geen baby meer, toch?quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:17 schreef SQ het volgende:
Ja mijn man was niet thuis, dan gaan ze dat ineens doen
Opgelost door de baby naast z'n zus te zetten, die accepteerde het gelukkig.
Heul wel. Zolang het nog niet loopt of praat is het gewoon nog een baby.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:18 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Jij hebt heul geen baby meer, toch?
Het is wel waar. Het heeft niets met kaas te maken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:19 schreef exode het volgende:
Ik twijfelde nog over de TT.
'Heksenkaas is geen kaas'
Wat is dat toch met die vingers van jou?quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:36 schreef amaranta het volgende:
Pus dan? Ik he nog steeds een nagelriemontsteking. Gisteren van een vriendin fucidin gekregen. Is eigenlijk op recept… maar hè! Je leeft maar één keer.
Ik wilde mezelf al een high five geven, omdat wij dat probleem niet hebben, maar toen bedacht ik me dat wij een ronde tafel hebben en dat ik er twee naast me heb zitten en één op schoot..quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:04 schreef SQ het volgende: Vraagje aan de moeders met 3 kinderen. Wat doe je als bij het avondeten alle 3 de kinderen naast mama willen zitten? Ze geven allemaal geen sjoege ook
![]()
Een gebed zonder eind. Ik heb nog 3 vingers waar met zekerheid een glomustumor zit. Van een daarvan wil ik hem laten verwijderen. Maar ik ben de afspraak alweer weken aan het uitstellen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:37 schreef SQ het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die vingers van jou?
Jouw pindakaas ook nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:33 schreef SQ het volgende:
[..]
Het is wel waar. Het heeft niets met kaas te maken.
Gat in de markt!quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:41 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Pindapasta zou eigenlijk beter zijn!
Not my presid.. ehhh peanutbutter.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:42 schreef SQ het volgende:
Het is overigens niet "mijn" pindakaas hoor! Het is iedereens pindakaas!
Wat eten spanjolen op hun brood?quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:40 schreef amaranta het volgende:
Pindakaas. Ik ben duidelijk geen Nederlander.
Als ik er onderuit wil komen moet ik vlak voor bedtijd even heel boos gaan doen. Dan willen ze ineens allemaal papaquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:44 schreef Phaidra het volgende:
Hier ook een strak schema wie er naast mama mag zitten of wie mama naar bed brengt. Inclusiefals de vraag “wie brengt me naar bed vanavond?” wordt gesteld
. Oudste is bijna 10 hey, ik snap echt niet dat het nog zo nodig is.
Chorizoquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:44 schreef SQ het volgende:
[..]
Wat eten spanjolen op hun brood?
In andere landen eten ze overigens ook pindakaas. Ook wel weer veel zoeter.
Hagelslag en vla... dát is écht Hollands!
Had je nou maar een platform waarop je kan zoeken naar antwoordenquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:59 schreef Nijna het volgende:
Heksenkaas moet je inderdaad niet iets kazigs van verwachten. Maar als dipje voor mn chipje vind ik het wel lekker.
Maar waarom het kaas heet, is mij een raadsel.
Forbiddenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Had je nou maar een platform waarop je kan zoeken naar antwoorden![]()
https://www.heksnkaas.nl/over-heksnkaas/
Oké. Than not.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:05 schreef SQ het volgende:
[..]
Forbidden
You don't have permission to access this resource.!
Ze vergaten de drie kilo suiker die er vers in gaatquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:02 schreef amaranta het volgende:
De grootste succesfactor van HEKS’NKAAS® is de versheid. De peterselie, prei en knoflook… alles gaat vers in het emmertje met echte roomkaas. Vandaar dat HEKS’NKAAS® beperkt houdbaar is. Geen probleem natuurlijk, want kenners weten dat je de heerlijke smeerdip maar moeilijk kan laten staan. Misschien komt dat wel door het tikje magie… Je gaat er niet van vliegen. En alles om je heen verandert niet opeens in goud. Maar dat HEKS’NKAAS® wat met je doet staat vast.
quote:Koolzaadolie, water, 16% roomkaas (MELK, room [MELK], microbieel stremsel, zuursel), 10% verse prei, suiker, 3% verse peterselie, 1% knoflook, 1% room (MELK), citroensap, natuurazijn, EIGEEL*, gemodificeerd zetmeel (maïs, aardappel), zout, verdikkingsmiddelen (carrageen, johannesbroodpitmeel, guarpitmeel, xanthaangom), zetmeel, conserveermiddel (kaliumsorbaat), EI-EIWIT*, specerijen (MOSTERD), voedingszuur (citroenzuur), zoetstoffen (sacharinen, sucralose). *van scharreleieren. Kan sporen bevatten van selderij.
En stremselquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:11 schreef Clubsoda het volgende:
Ah kijk, 16% roomkaas, logisch dat het 'kaas'. Bekt ook wel beter dan HEKS'NKOOLZAADOLIE natuurlijk.
[..]
Ik heb ook werkelijk waar geen idee hoe oud Goud is of wat zijn skills zijn (behalve eten, want die filmpjes komen hier voorbij). In het babytopic kom ik niet meerquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Heul wel. Zolang het nog niet loopt of praat is het gewoon nog een baby.
Heb het altijd vreemd arbitrair gevonden om die grens bij de eerste verjaardag te leggen eigenlijk
Er zit ook johannesbroodpitmeel in, dus je kunt het blijkbaar ook gebruiken om babymelk mee in te dikkenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:11 schreef Clubsoda het volgende:
Ah kijk, 16% roomkaas, logisch dat het 'kaas'. Bekt ook wel beter dan HEKS'NKOOLZAADOLIE natuurlijk.
[..]
16 maanden - eten - poepen - kastjes leeg trekken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:23 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik heb ook werkelijk waar geen idee hoe oud Goud is of wat zijn skills zijn (behalve eten, want die filmpjes komen hier voorbij). In het babytopic kom ik niet meer
Heerlijk als het leven nog zo simpel kan zijn, dat dit je hobby’s zijn als kindquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:24 schreef SQ het volgende:
[..]
16 maanden - eten - poepen - kastjes leeg trekken.
Top 3 is dit zeker wel ja.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:25 schreef Loj het volgende:
Ik had vandaag m&m’s gekocht en ingepakt als cadeautje (voor een kraamvrouw), en ik heb net het cadeautje uitgepakt en ben er zelf aan begonnen…
Heb ik gewonnen?
Of komkommer.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:30 schreef arvensis het volgende:
Heksenkaas is zooo lekker met wortel.
Probeer Simply V. Te koop bij Kaufland (DL) of online te bestellen. Dat is echt super lekkere vegan kaas! Heb dat 3 jaar gegeten gedurende U’s kma.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:44 schreef Tink89 het volgende:
Heksenkaas, brrt. Echt heel erg vies.
Pindakaas daarentegenmaar dan wel echte, van die 100%. Niet met andere toegevoegde olie die je niet hoeft te roeren
![]()
Is ook de enige kaas die ik momenteel mag eten, want baby met koemelkallergie. En nee, 'plantaardige plak' smaakt echt niet naar kaas.
Beetje zoals onze hond dusquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:24 schreef SQ het volgende:
[..]
16 maanden - eten - poepen - kastjes leeg trekken.
Zoet of zout?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:59 schreef F_r het volgende:
Heksenkaas niks voor mij
Ik heb popcorn uit het boodschappenpakket
Ik was vanmorgen in de keuken en ik dacht...de hond is verdacht stil... en ja hoor. Hij had een stengel uit een of andere vaas te pakken. Daarna ging ik boven even schoenen aantrekken. Ik hoor iets van plongplong. Heel de keukenrol door de woonkamer.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:06 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, denk dat ze aardig op hetzelfde niveau zitten
Zegt nog niks. Hoe tuur is ie?quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:22 schreef arvensis het volgende:
Godverdomme, ik heb echt mezelf lopen jinxen. M’n man heeft een positieve tuurstreep.
Bij mijn dochter was ie ook maar tuur. Hopelijk is het een gevalletje sq...quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:22 schreef arvensis het volgende:
Godverdomme, ik heb echt mezelf lopen jinxen. M’n man heeft een positieve tuurstreep.
Morgenvroeg met ochtendurine laten proberen dan.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:22 schreef arvensis het volgende:
Alleen Calve met stukjes nootquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:58 schreef vencodark het volgende:
Ik las iets over pindakaas. Maar de grote vraag luidt natuurlijk:
Met of zonder stukjes noot?!
Team noot.![]()
Koffie zeezoutquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:58 schreef vencodark het volgende:
Team noot.![]()
Graag gedaanquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:14 schreef Quoi het volgende:
Iemand had het over kassave kroepoek en dat kwam dus mijn hoofd niet meer uit. Nu dus in een bakje
Ik vind Calve heerlijk, echt, vooral op vers wit tijgerbrood. Maar toch vertik ik het om 1 euro meer te betalen voor een pot pindakaas.quote:
Ik koop het altijd in de aanbieding.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:28 schreef BE het volgende:
[..]
Ik vind Calve heerlijk, echt, vooral op vers wit tijgerbrood. Maar toch vertik ik het om 1 euro meer te betalen voor een pot pindakaas.
Uhm nee. 2 voor de helft is 25% korting. 2+1 is 33% korting.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik koop het altijd in de aanbieding.
1+1 of 2+1.
Hoewel het bij Calvé Pindakaas meestal 2de halve prijs is, dus dat komt overeen met 3+1.
Verse witte boterham met een flinke lik boter, laag pindakaas en dan poedersuiker.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:28 schreef BE het volgende:
[..]
Ik vind Calve heerlijk, echt, vooral op vers wit tijgerbrood. Maar toch vertik ik het om 1 euro meer te betalen voor een pot pindakaas.
Nou dat dus.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
Wij kopen altijd de xl pot.
Ik eet geen andere pindakaas. Vind dat echt niet lekker.
Lidl geprobeerd, veel te droogquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou dat dus.
Tijdje AH huismerk 100% geprobeerd, en biologisch, maar ik vind geld betalen voor iets dat ik vervolgens niet lekker vind nog veel meer zonde dan een euro extra betalen.
Die haal ik ook wel eens in huis, maar daar moet wel zout op. Maar hier verder ook altijd Calvé, bulkaanschaf in voordeel inderdaad.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou dat dus.
Tijdje AH huismerk 100% geprobeerd, en biologisch, maar ik vind geld betalen voor iets dat ik vervolgens niet lekker vind nog veel meer zonde dan een euro extra betalen.
Had ik hier geprobeerd. Coca cola was niet in de bonus en was op. Eigen merk van appie besteld. Staat er nu nog😐. Maar ik weiger dat soort spul voor de volle pond te kopen, echt niet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:37 schreef Leandra het volgende:
Dat is eigenlijk net zoals dat ik het zonde vind om geld uit te geven aan een andere cola dan Coca Cola, dan drink ik nog liever water, uit de kraan.
Ik zal bij een vriendin thuis dus nooit cola vragen, alleen als ik op de fiets naar een feestje daar ben kan het nog een rum-cola worden, hoop ijsklontjes erin en de rum verbloemt het wel.
Maar ik hoef het in mijn eigen huis nog niet als het gratis is.
Dat blieft de puber nietquote:
Er gaat hier zo weinig cola doorheen dat ik blikjes haal bij de benzinepomp, een tray van 24 voor ¤ 10,99quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:42 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Had ik hier geprobeerd. Coca cola was niet in de bonus en was op. Eigen merk van appie besteld. Staat er nu nog😐. Maar ik weiger dat soort spul voor de volle pond te kopen, echt niet.
Blikjes zijn dan idd handiger.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er gaat hier zo weinig cola doorheen dat ik blikjes haal bij de benzinepomp, een tray van 24 voor ¤ 10,99
Dat is nog redelijk netjes.
Als er iets is waar ik een spuughekel aan heb dan is het dode cola, en iemand in huis draait doppen er nooit goed op
Enfin, het gaat verder ook niet zo hard met de cola daardoor, want als er een fles in de koelkast staat wordt er veel meer gedronken, alleen niet door mij dus, want na het eerste glas waag ik het er al niet meer op.
Ik denk dat ik ongeveer 2 maanden met een tray van 24 blikjes doe, en daarvan gaat iedere vrijdag sowieso al een blikje naar mijn oudste zoon, verder drinkt mijn zusje het als ze hier is, dus die zijn samen wel goed voor de helft van de tray per 2 maanden.
De andere helft wordt dan door N en mij opgedronken.
Soneal snoept wel eens een glaasje mee met een van ons, maar heeft volgens mij nog maar 1 keer een eigen blikje gehad.
Dat drink ik alleen buiten de deur en ze geen zero of iets anders zonder suiker hebben. Ik weiger namelijk voor een glas water te betalen😅quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:00 schreef Loj het volgende:
Ik hou echt van cola Pepsi Max.
Niets is lekkerder dan eind van de middag een groot glas ijskoude cola. Oh en ‘s avonds een ijskoud glas spa touch grapefruit
Of gewoon een groot glas wijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, ik en pindakaas. Team dood.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:58 schreef vencodark het volgende:
Team noot.![]()
Die kreeg ik een paar weken geleden. Kon dezelfde dag nog terecht. Voelde me ook ineens heel oud😑. Al afspraak gemaakt?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:10 schreef E.T. het volgende:
Ik kreeg vandaag de oproep voor het bevolkingsonderzoek borstkanker..
Voel ik me ff oud vandaag..
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:13 schreef Leandra het volgende:
LOL, het zijn nog blikjes van 330ml dus met een tray van 24 blikjes heb ik 7,92 liter... voor ¤ 10,99
Dat is ¤ 1,39 per literDas een koopje😆😆SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
yep, de 17e mag ikquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:15 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Die kreeg ik een paar weken geleden. Kon dezelfde dag nog terecht. Voelde me ook ineens heel oud😑. Al afspraak gemaakt?
niet vergeten idd!quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:17 schreef Leandra het volgende:
Oh darn... moet nog steeds een afspraak maken voor het bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker, die oproep kwam net rond het overlijden van mijn moeder en is toen eigenlijk vergeten.
Oi🙁. Maar wel goed dat je een afspraak hebt gemaakt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:17 schreef E.T. het volgende:
[..]
yep, de 17e mag ik(al hebben ze al eerder e.e.a. weggehaald uit m'n linkerborst en weet ik dat ze op dit onderzoek nauwelijks wat kunnen zien
)
En ook echt doen! Las van de week dat er veel vrouwen zijn die het gewoon niet doen. En het is zó belangrijk.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik weet het, ik zal morgen de papieren er eens bij zoeken en een afspraak met de huisarts maken.
Fibroadenomen zijn gelukkig heel onschuldig, maar kunnen wel zeer doenquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:19 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oi🙁. Maar wel goed dat je een afspraak hebt gemaakt.
Denk dat je er toch behoorlijk van schrikt, al is het dan onschuldig🙄quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:23 schreef E.T. het volgende:
[..]
Fibroadenomen zijn gelukkig heel onschuldig, maar kunnen wel zeer doen
Normaal maak ik de afspraak ook gewoon zodra ik de oproep krijg, maar het was allemaal wat hectisch.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:21 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
En ook echt doen! Las van de week dat er veel vrouwen zijn die het gewoon niet doen. En het is zó belangrijk.
Zeker dat je het in zo'n periode vergeet, hebt wel wat anders aan je hoofd dan. Goed dat je er nu aan dacht😀quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Normaal maak ik de afspraak ook gewoon zodra ik de oproep krijg, maar het was allemaal wat hectisch.
🤣quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:59 schreef Leandra het volgende:
Een toepasselijke bemoeinietkikker...
[ instagram ]
Och ja🙁. Hoe gaat het met je?quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:47 schreef GestreeptBadpak het volgende:
Uitstrijkjes zijn belangrijk ja
Yep. Ik had vorig jaar ineens een pap3a cin 2 HPV+. Colposcopie gehad en moest een half jaar later terug voor controle. Afgelopen maandag hoorde ik daar de uitslag van, was weer pap1 HPV-. Mijn lichaam heeft gedaan wat het moest doenquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:47 schreef GestreeptBadpak het volgende:
Uitstrijkjes zijn belangrijk ja
Ik hoef nu over 1,5 jaar pas terug voor controle, ipv over een half jaar. Ik weet niet zeker of het alsnog terug kan komen nu.quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:22 schreef Elleska het volgende:
Als HPV daarna negatief is, is het dan helemaal opgeruimd of kan dat later alsnog voor problemen zorgen?
5 jaar geleden? Dan zit je alweer richting de nieuwe oproep😉quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:32 schreef SQ het volgende:
Ik ga morgen een afspraak maken voor uitstrijkje. Kreeg mijn eerste oproep 5 jaar geleden al maar was toen zwanger en ben nog steeds niet gegaan![]()
Tegenwoordig is het dus gewoon andersom: bij HPV negatief kijken ze niet eens of er ook afwijkende cellen zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2022 07:04 schreef June. het volgende:
Ik kwam er dus laatst achter dat mijn eerste uitstrijkje gewoon positief was voor HPVGelukkig toen geen afwijkingen, maar de huisarts had me best mogen vertellen dat het belangrijk was om het te blijven controleren. Gelukkig was het bij de keer erop negatief.
En iets totaal anders: ook team blik cola hier!
Hier is papa de favoriet. Maar ik heb een hekel aan dat eeuwige gezeur over wie naast wie moet zitten, het onthouden van wie wat gister gedaan heeft en wie wat daarom vandaag gedaan heeft. Ik probeer er onder uit te komen door gewoon vaste plaatsen aan tafel te hebben, in de hoop dat de voorkeur nog wel verandert. De jongste heeft het kortste lootje getrokken, die moet naast mij aan tafel zitten.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:44 schreef Phaidra het volgende:
Hier ook een strak schema wie er naast mama mag zitten of wie mama naar bed brengt. Inclusiefals de vraag “wie brengt me naar bed vanavond?” wordt gesteld en het antwoord is “mama”.
. Oudste is bijna 10 hey, ik snap echt niet dat het nog zo nodig is.
gingen jullie vandaag naar het ziekenhuis?quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:00 schreef exode het volgende:
Wij hebben altijd blikjes frisdrank in de koelkast. En geen eigen merk gedoe, gadverdamme.
Als het op is en het is in de bonus koop ik extra groot in en anders betaal ik de volle mep.
Wij zijn met meerdere producten nogal merkvast. Zo blieft verloofde geen ander bier dan Jupiler, ik geen andere Cola dan Coca Cola Zero, Juul alleen appelsientje en geen eigen merk dinges, calve, nutella, de Ruijter etc etc.
Ik kan wel goedkopere merken kopen, maar dat blijft staan.
Ik let wel op aanbiedingen maar ik kan geen tig potten, flessen en blikjes kwijt hier. Zeker niet in de zomer. De aanbouwschuur wordt goed warm in de zomer en als ik daar frisdrank bewaar, is de prik er binnen no time uit.
Zucht, ik voel me niet jofel, snot is in mijn holtes gekomen. Ik zit onder de Ibu. Echt zo'n net geen bijholte ontsteking. Verloofde is misselijk en heeft buikpijn van de spanning. Vanmiddag afspraak in ziekenhuis.
We zijn echt kneus en kneus hier. Gelukkig zijn de kinderen de hele dag op school cq opvang.
Vanmiddag mogen we eindelijk.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
gingen jullie vandaag naar het ziekenhuis?
Tegen mij werd de vorige keer gezegd dat als je 2x een goede uitslag hebt gehad, je pas over 10 jaar hoeft terug te komen. Wellicht was dat bij jou ook zo?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:45 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik kijk net wanneer ik voor het laatst geweest ben. In 2016😳. Geen oproep gehad vorig jaar.
Als ie nooit gebruikt is wil Danny vaak echt wel een uitzondering maken. De mijne was ook al geregistreerd maar nooit gebruiktquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:42 schreef Vaiana het volgende:
Succes @:exode, hopelijk mag je mee en kunnen ze jullie goed helpen.
Ik dacht, oehh ik weet iets waar ik best 15 euro aan uit wil geven. Namelijk een username change naar Bami. Maar helaas heeft iemand die in 2002 geregistreerd en vervolgens nooit gebruikt.
Oehhhhh. Daar ga ik maar eens achteraan dan.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:47 schreef SQ het volgende:
[..]
Als ie nooit gebruikt is wil Danny vaak echt wel een uitzondering maken. De mijne was ook al geregistreerd maar nooit gebruikt
Bami of Bambi? Wel oppassen welke je aanvraagt.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:42 schreef Vaiana het volgende:
Succes @:exode, hopelijk mag je mee en kunnen ze jullie goed helpen.
Ik dacht, oehh ik weet iets waar ik best 15 euro aan uit wil geven. Namelijk een username change naar Bami. Maar helaas heeft iemand die in 2002 geregistreerd en vervolgens nooit gebruikt.
Bamiquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:02 schreef Viv het volgende:
[..]
Bami of Bambi? Wel oppassen welke je aanvraagt.![]()
Zoals SQ zegt, Viv was ook bezet door iemand die 'm nauwelijks gebruikt had, 20 jaar geleden.
Ze zijn allebei vrijwel ongebruikt, alleen Bambi heeft 2 posts:quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:02 schreef Viv het volgende:
[..]
Bami of Bambi? Wel oppassen welke je aanvraagt.![]()
Zoals SQ zegt, Viv was ook bezet door iemand die 'm nauwelijks gebruikt had, 20 jaar geleden.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:17 schreef amaranta het volgende:
Succes Exode. Gewoon proberen mee naar binnen te gaan. Dat die regel er op papier staat betekent niet meteen dat hij ook dat werkelijk wordt uitgevoerd. Ik moest een MRI maken en in de e-mail daar stond ook in dat er niemand mee naar de kliniek mocht. Vervolgens zat iedereen daar gewoon met zijn of haar partner en ben ik dus in mijn eentje naar Amsterdam gereden.
Als je ècht wilt kan het vast nog teruggelezen worden. Of je daar gelukkig van wordt durf ik niet te zeggen.quote:
Laatste keer was mijn uitstrijkje goed en de assistente van de huisarts zei dat ik dan pas over 10 jaar weer moest. Misschien bij jou ook?quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:52 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
5 jaar geleden? Dan zit je alweer richting de nieuwe oproep😉
Ik ga morgen maar es bellen. Als ik mijn bouwjaar intiep dan krijg ik dat het nog niet bekend is wanneer🤨. Jah, vorig jaar maar geen oproep.
Zo. Kreeg me net een stressaanval. Maar mn rikketik doet daar echt niet aan mee. Kijken wat de cardioloog zegt.
Hoeveel g ben jij wel nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:42 schreef _NIKKI_ het volgende:
@:exode veel succes vanmiddag! Hopelijk komen jullie er wat wijzer vandaan.
En morning, zij die nu ook corona hebben groeten u.![]()
Ik heb inmiddels best een uitgebreid corona trackrecord: 3 vaccinaties en 2 besmettingen.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Tegen mij werd de vorige keer gezegd dat als je 2x een goede uitslag hebt gehad, je pas over 10 jaar hoeft terug te komen. Wellicht was dat bij jou ook zo?
Kreeg toen een brief dat de uitslag goed was, geen idee meer of er ook in stond dat ik dan 10 jaar uitstrijkjesvrij ben.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:30 schreef Nijna het volgende:
[..]
Laatste keer was mijn uitstrijkje goed en de assistente van de huisarts zei dat ik dan pas over 10 jaar weer moest. Misschien bij jou ook?
Succes bij de cardioloog.
@:Exode, succes in het ziekenhuis vanmiddag![]()
Bel anders even met de poli waar jullie heen moeten en overleg dat verloofde jou graag mee heeft. Volgens mij zijn er best wel dingen mogelijk. En dat bespaart je misschien bij de ingang een discussie
Zoooo dan! Krijg je nou levenslang een groen vinkje? Zou wel moeten eigenlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:42 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb inmiddels best een uitgebreid corona trackrecord: 3 vaccinaties en 2 besmettingen.
Damn. Dat is nog meer dan hier.. glim je nu bijna van de immuniteit?quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:42 schreef _NIKKI_ het volgende:
5G. Heb je het gedonder alquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hoeveel g ben jij wel nietbeterschap!
Darnquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:42 schreef _NIKKI_ het volgende:
Misschien mag je wel mee naar binnen met een medisch mondkapje op? Heel veel sterkte vanmiddag.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:14 schreef exode het volgende:
[..]
Vanmiddag mogen we eindelijk.
Verloofde is hartstikke zenuwachtig ook omdat er eigenlijk geen begeleider mee mag. We gaan het wel proberen, ze weet gewoon heel veel niet meer van die eerste weken ziek zijn. Ze heeft wel van alles opgeschreven.
Dat moet sowieso vermoed ik zoquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:06 schreef ivy_ het volgende:
[..]
Misschien mag je wel mee naar binnen met een medisch mondkapje op? Heel veel sterkte vanmiddag.
Ik geloof niet meer in immuniteit.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:31 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Damn. Dat is nog meer dan hier.. glim je nu bijna van de immuniteit?
Succes @:exode
Ik heb deze week ook bejaardensport en Aquafit afgezegd, daar loop je zonder mondkapje je zit dicht op anderen en ondanks mijn negatieve GGD-test vind ik dat ik dat met een positief getest kind in huis niet kan maken.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:23 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ik geloof niet meer in immuniteit.![]()
Ik ben zo blij dat ik ondanks dat ik naar buiten en kantoor en alles zou mogen door mijn booster toch lekker eigenwijs niet ben gegaan. Mijn werkgever was niet heel blij toen ik aangaf me er niet prettig bij te voelen om toch naar buiten te gaan. Blij dat ik toch voet bij stuk gehouden heb, want waarschijnlijk was ik toen al besmettelijk.
Fijn dat alles goed is!quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:55 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
[..]
Kreeg toen een brief dat de uitslag goed was, geen idee meer of er ook in stond dat ik dan 10 jaar uitstrijkjesvrij ben.
Nu ik dit van jullie zo lees, kan het dus wel kloppen dat ik geen oproep gekregen heb. Dank jullie wel😊
Zo, weer thuis van de cardioloog en alles is goed. Of het door de booster komt...kunnen ze niet zeggen want dat weten ze niet. Toeval dus. Yeah, right🤐
Als ik het weer krijg, moet ik wel meteen bellen want dan krijg ik 24u een kastje om. Uiteraard heb ik nu nergens last van😐.
Had alle onderzoeken en zo gehad, moest wachten op de uitslag. Ben ik na 40 minuten maar es gaan vragen waarom ik zo lang moest wachten? Vond de assistente ook vreemd, is ze de arts zelf maar gaan halen🤨. Rare vent.
@:exode, succes vanmiddag!
Sinds vandaag zijn we uit isolatiequote:Op donderdag 3 februari 2022 13:25 schreef Phaidra het volgende:
@:littledrummergirl hoe gaat het nu bij jullie?
Ach mijmpjequote:Op donderdag 3 februari 2022 16:12 schreef LeSage het volgende:
Mnoh, mijn kleine Mijm is zo ziek zeg. De hele tijd 40 graden koorts en tranen over zijn wangetjes. Vanmorgen dus ook positief getest. Moest wel weer lachen om de grappenmaker: ‘Dat komt wel goed uit, papa, want dan hoef ik een week niet naar school!’
En wat zegt je eigen huisarts? Ik merk dat artsen graag opties open houden. Maar erkennen dat het een optie is, is wel aardigquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:52 schreef Mushanga71 het volgende:
Behalve benauwdheid dan. Bel ik de hap, word ik afgescheept, op de eerste hulp ook en nu doet de cardioloog hetzelfde🤨
Ga bijna denken dat ze het niet willen erkennen🙄. Ga morgen wel even bellen.
Die heeft alles gemeten en dat was prima, toch vond hij het beter me ffies naar de cardioloog te sturen. Toen ik ze belde voor een afspraak had de ha ook doorgeven dat ik de booster had gehad. En de assistente van de cardioloog zei dat het vaker voorkomt, dat ze het daar vaker horen, óók bij vrouwen van mijn leeftijd. Dus ik dacht dat het serieus genomen zou worden. Werd nog net niet weggelachen😑. Toen ik zei dat ik de volgende booster niet wil, begon hij over autogordels die je altijd moet dragen omdat dat het veiligste is. Toen was ik er wel klaar mee eigenlijk🙄quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:57 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
En wat zegt je eigen huisarts? Ik merk dat artsen graag opties open houden. Maar erkennen dat het een optie is, is wel aardig
mooi dat de klachten nu weg zijn. Hopelijk blijven ze dat
ahw, thnxquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:32 schreef Phaidra het volgende:
Gefeliciteerd Ingrid!
Littledrummergirl, het klinkt wel echt als een heel pittige week en hoe sneu ook voor je vriend dat hij veel eerste momenten heeft moeten missen. Ik hoop dat jullie nu iets rustiger aan kunnen doen en wat verloren tijd samen inhalen![]()
. Ik vind je wel stoer hoor, de kraamtijd grotendeels helemaal alleen opvangen inclusief je oudste erbij. Powervrouw!
Heel veel beterschap voor je ventjequote:Op donderdag 3 februari 2022 16:12 schreef LeSage het volgende:
Mnoh, mijn kleine Mijm is zo ziek zeg. De hele tijd 40 graden koorts en tranen over zijn wangetjes. Vanmorgen dus ook positief getest. Moest wel weer lachen om de grappenmaker: ‘Dat komt wel goed uit, papa, want dan hoef ik een week niet naar school!’
Wauw, wat een positief mens ben jij! Echt heel knap. Ik had al zeker 16 meltdowns gehad hoor. Probeer je wel je rust alsnog een beetje te nemen als je vriend weer boven Jan is? 't Is echt niet niks hoorquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Sinds vandaag zijn we uit isolatie
Vooral vriend is echt onwijs ziek geweest (ijlen, nonstop darmkramp, volledig futloos). Die heeft echt een week volledig van de rit gelegen en is sinds twee dagen weer een beetje op de been.
Vooral de eerste dagen kraamtijd waren daardoor erg pittig, vriend kon niks doen, zelfs baby vasthouden oid was al te intens, ik heb dus veel alleen gedaan en een hoop foto's en filmpjes voor hem gemaakt zodat hij het iig wat kan terugkijken.
Vandaag zijn we voor het eerst weer even buiten geweest.
Gelukkig doen baby en kleuter het goeddus we redden ons wel
Wat een fijne ervaring. Hopelijk kunnen ze iets vinden!quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:23 schreef exode het volgende:
Gefeliciteerd Ingrid, goed pakket hoor!
Klinkt wel pittig hoor LDG, gelukkig gaat het nu beter.
Bezoek bij ziekenhuis ging goed behalve dan de 40 minuten uitloop.
Enorm vriendelijke arts, hij luisterde echt en nam alle tijd. Er gingen geen alarmbellen af iig. Door de verschillende klachten denkt hij niet echt 1 kant op. Er gaan nu meerdere dingen onderzocht worden van allergien tot parasieten en van prikkelbare darm tot infecties. Maagbeschermers moet ze blijven slikken, haar maag is nog lang niet hersteld.
Onderzoeken allemaal binnen nu en 2 weken dus dat is fijn.
Stress werd ook genoemd maar hij zei eigenlijk exact zoals wij erin staan. Eerst het lichamelijke uitzoeken want waar het ook door komt dit duurt te lang en is te heftig. Dus een combi is waarschijnlijker.
En niemand die mij tegen probeerde te houden hoor. Iedereen was juist enorm vriendelijk.
Fijn! Als patiënt ben je minder weerbaar en dan is het zo prettig om iemand naast je te hebben die mee kan luisteren en vragen kan stellen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:23 schreef exode het volgende:
En niemand die mij tegen probeerde te houden hoor. Iedereen was juist enorm vriendelijk.
Ze is nooit ziek en nu dus al bijna 8 weken en ze blijft steken in het herstel. Ze is heel bang dat dit het is. Dat het niet beter wordt. En ze heeft vaker deze aanvallen gehad, dus daar is ze ook bang voor. Haar lichaam gaat dan echt 'uit', heel beangstigend.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Fijn! Als patiënt ben je minder weerbaar en dan is het zo prettig om iemand naast je te hebben die mee kan luisteren en vragen kan stellen.
Ik lees hier niet heel trouw mee. Wat is de reden dat je verloofde zich zorgen maakt?
Snap ik, je gaat er meestal vanuit dat je na uiterlijk een week of twee toch wel weer aan de beterende hand bent. Ik heb zelf in zo'n slopend proces gezeten en weet hoe gekmakend het kan zijn. Ook het proces van onderzoeken doorlopen kan langer duren dan je zou willen. Ik hoop dat er voor jullie snel duidelijkheid komt. Bij mij is het in ieder geval - hoe lang het ook duurde - allemaal met een sisser afgelopen en ik ben weer volkomen gezond geworden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:18 schreef exode het volgende:
[..]
Ze is nooit ziek en nu dus al bijna 8 weken en ze blijft steken in het herstel. Ze is heel bang dat dit het is. Dat het niet beter wordt. En ze heeft vaker deze aanvallen gehad, dus daar is ze ook bang voor. Haar lichaam gaat dan echt 'uit', heel beangstigend.
Heel herkenbaar. Bij mij is m'n menstruatie nu volkomen anders dan vroeger. Vroeger was ik een flinke week ongesteld en zaten er een paar redelijk zware dagen tussen. Nu heb ik een aanloop van drie dagen die niet veel voorstelt, ben ik één dag vreselijk ongesteld en heb ik veel pijn en daarna is het wel zo'n beetje voorbij.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:24 schreef Jagärtrut het volgende:
Pff, ik heb voor het eerst in jaren zo'n last van m'n menstruatie. Buikpijn, lage rugpijn, hoofdpijn. Net niet genoeg om me ziek te melden, maar helemaal jofel voel ik me ook niet. Ik vind dat zo gek, hoe dat zich blijft veranderen.....
Het één heeft waarschijnlijk met het andere te maken.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:23 schreef exode het volgende:
Bezoek bij ziekenhuis ging goed behalve dan de 40 minuten uitloop.
Enorm vriendelijke arts, hij luisterde echt en nam alle tijd.
Ik ben vrij vaak in ziekenhuizen geweest de afgelopen jaren en rekende al op uitloop. Tijdschtift mee, dopper mee, wat te eten meequote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:24 schreef Viv het volgende:
[..]
Het één heeft waarschijnlijk met het andere te maken.![]()
In mijn co-schappen heb ik meegelopen met een arts die standaard achterliep op schema, omdat ze zich niet aan de ingeplande tijdsslots hield en gewoon meer tijd nam als dat nodig was.Als de uitloop echt fors werd, dan belde de doktersassistente patiënten op om te zeggen dat ze wel een uurtje later van huis kunnen gaan.
![]()
Fijn dat jullie zo'n arts getroffen hebben.
Ik hoorde net dat een kwart van alle leerlingen bij oudste zijn school thuis zit. dan ben je in 4 weken wel klaar met dit gedoequote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:20 schreef Hupje het volgende:
Kind had vanochtend 2 streepjes... Als nr 6 uit de klas in een week. Het voelde zo raar om dan 'gewoon' te gaan werken.
Lekker dan, voor mensen die met hun puber naar het buitenland willenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:40 schreef Cathmar het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)-tot-17-jarigen.html
Ben wel benieuwd wat voor draai ze hier aan gaan geven…
Echt naar voor pubers die willen reizen inderdaad, maar dit is zo waarquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker dan, voor mensen die met hun puber naar het buitenland willen
quote:Geleijnse zegt dat alleen als 60 procent van alle gevaccineerde pubers een boosterprik zou halen, er een zeer klein effect is op de verspreiding van het coronavirus. "Alleen dan moet je wel die vaccinatiegraad halen en het is twijfelachtig of dat zou lukken. Je kunt niet een tiener inzetten voor de bestrijding van de pandemie als die tiener er zelf te weinig voordeel van heeft."
Ahw thnxquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:10 schreef SQ het volgende:
[..]
Heel veel beterschap voor je ventje
[..]
Wauw, wat een positief mens ben jij! Echt heel knap. Ik had al zeker 16 meltdowns gehad hoor. Probeer je wel je rust alsnog een beetje te nemen als je vriend weer boven Jan is? 't Is echt niet niks hoor
Het is toch mooi als mensen een leven naast OUD ontdekken?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:01 schreef F_r het volgende:
Ldg geniet van jullie week samen thuis.
Iemand nog iets van @:kwakz0r gehoord?
Ik lurkte in het brei-topic en daar schreef ze dat ze al lang niet meer op fok was geweest, maar ik zag wel súper schattige foto’s van haar babyquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:01 schreef F_r het volgende:
Ldg geniet van jullie week samen thuis.
Iemand nog iets van @:kwakz0r gehoord?
Ik vind het mooi dat mensen hier aan elkaar denken, ook al zijn ze even uit het oogquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:13 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Het is toch mooi als mensen een leven naast OUD ontdekken?
Het is gewoon belangstellingquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:13 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Het is toch mooi als mensen een leven naast OUD ontdekken?
Overheid.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:13 schreef amaranta het volgende:
Dan kunnen ze die app toch zo inrichten dat voor deze leeftijdsgroep de groene vink ongewijzigd blijft. Lijkt me niet een hele lastige aanpassing.
Dat is dan ook mijn lievelings van alle complottheorieën. Een enorme door de overheid opgezette dienst om ons onder de duim te krijgen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:34 schreef exode het volgende:
[..]
Overheid.
IT.
Ik denk dat we eerder van de hele QR App af zijn dan zo'n aanpassing.
Ik zag net op Twitter ook een mooi stukje complot gekkie denkgedoe. Iemand die ik volg post vaak op TikTok filmpjes over complottheorien, soms best interessant. Ze tweet en tiktokt onder haar echte naam. Nu heeft een complot gekkie op LinkedIn gevonden dat ze voor een ministerie werkt. Openbaar op LinkedIn, gewoon open en bloot. Maar hij wordt geprezen om zijn zoekkunsten en dat ze nu busted is.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:39 schreef LeSage het volgende:
[..]
Dat is dan ook mijn lievelings van alle complottheorieën. Een enorme door de overheid opgezette dienst om ons onder de duim te krijgen.
Als men belastingaangifte wil gaan doen en het is te druk crasht het hele systeem.
Die mensen hebben volgens mij veel te veel vertrouwen in een vrij onbetrouwbaar stukje overheid
Kan ook zijn dat het niet goed verwerkt is. Dat was bij mij en oudste het gev. Ticket aanmaken bij de backoffice van de GGD.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:42 schreef F_r het volgende:
Als mijn man zijn herstelbewijs wil toevoegen aan zijn coronacheckapp staat er geen positief testresultaat beschikbaar. Het is al ruim 11 dagen geleden dat bij positief testte. Hopelijk gewoon een achterstand bij de ggd
Hier had ik in de nacht de uitslag en in de avond kon het de app al in.. misschien toch iets meer de registratie?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:42 schreef F_r het volgende:
Als mijn man zijn herstelbewijs wil toevoegen aan zijn coronacheckapp staat er geen positief testresultaat beschikbaar. Het is al ruim 11 dagen geleden dat bij positief testte. Hopelijk gewoon een achterstand bij de ggd
Daar ga ik idd vanuit: probleem met de registratie.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:52 schreef Kyara het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat het niet goed verwerkt is. Dat was bij mij en oudste het gev. Ticket aanmaken bij de backoffice van de GGD.
Volgens mij zijn de boosters voor de groep 12-17 door de EMA ook nog niet goedgekeurd toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:01 schreef Cathmar het volgende:
Klopt zeker. Maar moet wel een ander plan komen dan voor die groep kinderen. Niet alleen voor buitenland toch?
We wachten het af.
Ik dacht. Even de qr van mijn zoon ophalen. En alleen het 2de vaccin is zichtbaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:42 schreef F_r het volgende:
In België wordt volop geboosterd zag ik gisteren hij het journaal. De lidstaten mogen zelf beslissen of ze het doen en NL heeft voor (voorlopig) niet boosteren gekozen. Of dat handig is weet ik niet, want het zou me niet verbazen als landen toch een booster (gaan) eisen van de groep 12-17 jarigen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de boosters voor de groep 12-17 door de EMA ook nog niet goedgekeurd toch?
Het wordt dan een beetje een vreemde situatie als landen een vaccinatie gaan eisen die door het EMA (nog) niet goedgekeurd is.
Ben benieuwd.. hopelijk niet op korte termijn.. we gaan over 3w naar Frankrijkquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:46 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
In België wordt volop geboosterd zag ik gisteren hij het journaal. De lidstaten mogen zelf beslissen of ze het doen en NL heeft voor (voorlopig) niet boosteren gekozen. Of dat handig is weet ik niet, want het zou me niet verbazen als landen toch een booster (gaan) eisen van de groep 12-17 jarigen.
Vanaf 15 februari worden ze in Frankrijk wel weer strenger, maar een boosterprik is voor onder de 18 (nog) niet verplicht. Voor 16/17 jaar geldt wel 2g, maar als het goed is, is hun originele vaccinatie daarvoor nog steeds goed. Voor 12-15 geldt sowieso nog 3g. Wij gaan in de voorjaarsvakantie ook met pubers (14-18 jaar) naar Frankrijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ben benieuwd.. hopelijk niet op korte termijn.. we gaan over 3w naar Frankrijk
Ik heb de Franse covid app geïnstalleerdquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:27 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Vanaf 15 februari worden ze in Frankrijk wel weer strenger, maar een boosterprik is voor onder de 18 (nog) niet verplicht. Voor 16/17 jaar geldt wel 2g, maar als het goed is, is hun originele vaccinatie daarvoor nog steeds goed. Voor 12-15 geldt sowieso nog 3g. Wij gaan in de voorjaarsvakantie ook met pubers (14-18 jaar) naar Frankrijk.
Dat had die van mij ook. Bellen naar de GGD en dan krijg je via een omweg alsnog je herstelbewijs in de appquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:42 schreef F_r het volgende:
L’app du COVID?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:18 schreef Kyara het volgende:
@:Vicky Welke app is dat?
Ik ga in de voorjaarsvakantie en ben niet geboosterd. Herstelbewijs is nu in Frankrijk 4 maanden geldig dus dat zou dan net moeten lukken.
Hebben ze geen toffe ''Jij bent een topper!''-markeerstiftjes in de vorm van een spuitje bij jullie?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:42 schreef Hupje het volgende:
Kind was teleurgesteld dat hij bij de teststraat weer een leeuwen diploma kreeg, die heeft hij al 3... Vorige keer kreeg hij een superhelden diploma (zelfde straat).
Het was er nu niet zo achterlijk druk als op het filmpje van @:amaranta laatst.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:07 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Hebben ze geen toffe ''Jij bent een topper!''-markeerstiftjes in de vorm van een spuitje bij jullie?
Nou zegquote:
Tousanticovidquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:18 schreef Kyara het volgende:
@:Vicky Welke app is dat?
Ik ga in de voorjaarsvakantie en ben niet geboosterd. Herstelbewijs is nu in Frankrijk 4 maanden geldig dus dat zou dan net moeten lukken.
Challenge accepted! Ik ga meteen kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:44 schreef Hupje het volgende:
Omdat iemand het vorige liedje wat ik zocht vrij snel kon noemen, hier een nieuwe vraag: wie weet welke achtergrondmuziek er staat bij de aflevering van Keuringsdienst van Waarde over paté bij 13.25?
Die jaquote:
Ik vond Encanto tegenvallen. De Disneymagie ontbrak en het einde was afgeraffeldquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:38 schreef Deepfreeze het volgende:
Mijn kind weigerde zijn diploma en kleurplaat. Vond hij echt niet nodig.![]()
Net maar even mijn zoon zijn herstelbewijs in de app gezet.. Go MC Donalds![]()
Net met de kinderen Encanto gezien. Lekkere liedjes, prima verhaal. En ondertussen rond van de pizza, koffie en koekjes
Woah je bent goed! 10 punten en een mini-Mars!quote:
Ik heb gewoon de afl geopend op m’n laptop en Shazam aangezet. Is geen wiskundequote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:14 schreef Hupje het volgende:
[..]
Woah je bent goed! 10 punten en een mini-Mars!
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de afl geopend op m’n laptop en Shazam aangezet. Is geen wiskunde
Kijk en daar maak ik het verschilquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:28 schreef Hupje het volgende:
[..]Desillusie. Zei m'n vriend ook al, zijn app kon de muziek niet herkennen.
Meer 'Disney' dan dit krijg ik er bij de jongens niet inquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik vond Encanto tegenvallen. De Disneymagie ontbrak en het einde was afgeraffeld
De meiden hebben een Disneyopvoeding gehad 🤣quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:13 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Meer 'Disney' dan dit krijg ik er bij de jongens niet in![]()
Onward, Luca en Soul zijn Pixar films. 2 uit 2020 en 1 uit 2021. Ik heb een enorme Pixar fan in huis en die is blij dat ze niet steeds 1,5 tot 2 jaar meer hoeft te wachten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:04 schreef FlyingFish het volgende:
Hier vinden ze Encanto heel leuk! Ik ook btw, een ander soort Disney-film zonder standaard slechterik, maar daarom juist leuk. En leuke muziek.
Ik vind sowieso dat Disney er momenteel op hoge snelheid nieuwe films uitpoept. Onward, Raya, Luca, Soul en nu weer Encanto… Mag best wat meer tijd en promotie tussen zitten zodat je daadwerkelijk naar een film uit kunt kijken.
Echt? Dat ga ik hier niet hardop zeggen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:44 schreef FlyingFish het volgende:
Pixar en Disney vind ik 1 pot nat tegenwoordig. Is weinig verschil meer aan te merken, behalve de muziek er in en de promotie van de films.
Ik vond hm ook niet zo geweldig.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik vond Encanto tegenvallen. De Disneymagie ontbrak en het einde was afgeraffeld
Hier begonnen we met Cars en Turbo. Verder veel Pixar idd.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
De meiden hebben een Disneyopvoeding gehad 🤣
Geïndoctrineerd...
We gaan binnenkort naar D.. ze weten het nog niet ❤
Ik ken het alleen van TikTok. Ik weet niet wie Bruno is… maar blijkbaar mag daar niet over gesproken worden.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:09 schreef lunapuella het volgende:
Ik vond Encanto als film niet direct indrukwekkend, miste wat focus in het verhaal. Maar de liedjes zijn al twee weken niet uit mijn hoofd te slaan.
Wij hebben het thuis eerst bij 1 besmet kind gehouden. Mijn dochter werd - met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid - besmet door een klasgenoot nadat ze netquote:Op zondag 6 februari 2022 10:10 schreef Deepfreeze het volgende:
@:_NIKKI_ 3 weken is ook wel lang zeg. Dan heb je wel pech gehad met aansluitende periodes van quarantaine..
Jongste zit vandaag op dag 7 en de rest van het gezin morgen. Dus kwestie van de laatste verkoudheid afkomen en dan zijn we weer los![]()
Dus de tip: ga op dag -1 voor 2 uur met dat kind in de auto zitten. Dan ben je er zo doorheen
Daar hang ik ook voorquote:Op zondag 6 februari 2022 10:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
Maar man, zo heb je wel een klein wereldje hoor. Ik ben blij dat de OS zijn begonnen, dat is nog een soort van leuk verzetje.
Oh, het ziet er zeker prachtig uit en verder was het idee best wel prima maar ik miste echt elementen, humor en memorabele liedjes.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:56 schreef pinquit het volgende:
Encantode sfeer en de personages en de liedjes en mooi getekend en alles zo kleurig, ik hou ervan.
T verhaal is wat minder, en er blijft heel veel een raadsel voor me, maar ik vind het heerlijk om m te kijken
Hier ook nog meer snot en hoest dan gisteren dag 12 na de eerste klachtenquote:Op zondag 6 februari 2022 11:05 schreef Nijna het volgende:
Jongste was gisteren bijna klachtenvrij en werd vanmorgen weer wakker met weer keelpijn en meer snot.
Dag 8 sinds de test, dag 10 na begin van de klachten.
Dus nog geen school morgen.
Ze is niet heel ziek, maar dus ook nog niet beter.
He getver, daar ook alquote:Op zondag 6 februari 2022 11:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hier ook nog meer snot en hoest dan gisteren dag 12 na de eerste klachtenheb net de juffen gemaild. Ben bang dat ze voor woensdag niet kan gaan.
Hè shit, sterkte met afwachten en quarantaine.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:35 schreef Hupje het volgende:
Ik heb mijn frisse neus gehaald met een rondje teststraat. Had na een grieperige nacht een positieve zelftest. Een afspraak met voorrang kon pas morgen, maar een gewone afspraak binnen een uur na het bellen
De rest van het gezin was gisteren getest met klachten. Vriend was negatief, voor kind hebben ze nog niet gebeld.
Succes met afwachtenquote:Op zondag 6 februari 2022 11:35 schreef Hupje het volgende:
Ik heb mijn frisse neus gehaald met een rondje teststraat. Had na een grieperige nacht een positieve zelftest. Een afspraak met voorrang kon pas morgen, maar een gewone afspraak binnen een uur na het bellen
De rest van het gezin was gisteren getest met klachten. Vriend was negatief, voor kind hebben ze nog niet gebeld.
Ik ben zelf ook nog een vaatdoekquote:Op zondag 6 februari 2022 11:31 schreef Nijna het volgende:
[..]
He getver, daar ook altot nu toe is de rest van het gezin klachtenvrij, voor zo lang het duurt...
en als we wel klachtenvrij blijven dan neemt de oudste het vast nog wel mee naar huis.
Wat een vies weer vandaag, ik hoop dat het straks nog droog wordt, kan ik nog even een frisse neus halen straks.
Oh ik vind hem heerlijk, ook de liedjes juist 'we don't talk about bruno' manmanmanquote:Op zondag 6 februari 2022 11:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, het ziet er zeker prachtig uit en verder was het idee best wel prima maar ik miste echt elementen, humor en memorabele liedjes.![]()
Misschien is het ook wel zo’n film die je pas echt gaat waarderen na een 2e x bijv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |