Jij hebt heul geen baby meer, toch?quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:17 schreef SQ het volgende:
Ja mijn man was niet thuis, dan gaan ze dat ineens doen
Opgelost door de baby naast z'n zus te zetten, die accepteerde het gelukkig.
Heul wel. Zolang het nog niet loopt of praat is het gewoon nog een baby.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:18 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Jij hebt heul geen baby meer, toch?
Het is wel waar. Het heeft niets met kaas te maken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:19 schreef exode het volgende:
Ik twijfelde nog over de TT.
'Heksenkaas is geen kaas'
Wat is dat toch met die vingers van jou?quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:36 schreef amaranta het volgende:
Pus dan? Ik he nog steeds een nagelriemontsteking. Gisteren van een vriendin fucidin gekregen. Is eigenlijk op recept… maar hè! Je leeft maar één keer.
Ik wilde mezelf al een high five geven, omdat wij dat probleem niet hebben, maar toen bedacht ik me dat wij een ronde tafel hebben en dat ik er twee naast me heb zitten en één op schoot..quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:04 schreef SQ het volgende: Vraagje aan de moeders met 3 kinderen. Wat doe je als bij het avondeten alle 3 de kinderen naast mama willen zitten? Ze geven allemaal geen sjoege ook
![]()
Een gebed zonder eind. Ik heb nog 3 vingers waar met zekerheid een glomustumor zit. Van een daarvan wil ik hem laten verwijderen. Maar ik ben de afspraak alweer weken aan het uitstellen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:37 schreef SQ het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die vingers van jou?
Jouw pindakaas ook nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:33 schreef SQ het volgende:
[..]
Het is wel waar. Het heeft niets met kaas te maken.
Gat in de markt!quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:41 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Pindapasta zou eigenlijk beter zijn!
Not my presid.. ehhh peanutbutter.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:42 schreef SQ het volgende:
Het is overigens niet "mijn" pindakaas hoor! Het is iedereens pindakaas!
Wat eten spanjolen op hun brood?quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:40 schreef amaranta het volgende:
Pindakaas. Ik ben duidelijk geen Nederlander.
Als ik er onderuit wil komen moet ik vlak voor bedtijd even heel boos gaan doen. Dan willen ze ineens allemaal papaquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:44 schreef Phaidra het volgende:
Hier ook een strak schema wie er naast mama mag zitten of wie mama naar bed brengt. Inclusiefals de vraag “wie brengt me naar bed vanavond?” wordt gesteld
. Oudste is bijna 10 hey, ik snap echt niet dat het nog zo nodig is.
Chorizoquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:44 schreef SQ het volgende:
[..]
Wat eten spanjolen op hun brood?
In andere landen eten ze overigens ook pindakaas. Ook wel weer veel zoeter.
Hagelslag en vla... dát is écht Hollands!
Had je nou maar een platform waarop je kan zoeken naar antwoordenquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:59 schreef Nijna het volgende:
Heksenkaas moet je inderdaad niet iets kazigs van verwachten. Maar als dipje voor mn chipje vind ik het wel lekker.
Maar waarom het kaas heet, is mij een raadsel.
Forbiddenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Had je nou maar een platform waarop je kan zoeken naar antwoorden![]()
https://www.heksnkaas.nl/over-heksnkaas/
Oké. Than not.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:05 schreef SQ het volgende:
[..]
Forbidden
You don't have permission to access this resource.!
Ze vergaten de drie kilo suiker die er vers in gaatquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:02 schreef amaranta het volgende:
De grootste succesfactor van HEKS’NKAAS® is de versheid. De peterselie, prei en knoflook… alles gaat vers in het emmertje met echte roomkaas. Vandaar dat HEKS’NKAAS® beperkt houdbaar is. Geen probleem natuurlijk, want kenners weten dat je de heerlijke smeerdip maar moeilijk kan laten staan. Misschien komt dat wel door het tikje magie… Je gaat er niet van vliegen. En alles om je heen verandert niet opeens in goud. Maar dat HEKS’NKAAS® wat met je doet staat vast.
quote:Koolzaadolie, water, 16% roomkaas (MELK, room [MELK], microbieel stremsel, zuursel), 10% verse prei, suiker, 3% verse peterselie, 1% knoflook, 1% room (MELK), citroensap, natuurazijn, EIGEEL*, gemodificeerd zetmeel (maïs, aardappel), zout, verdikkingsmiddelen (carrageen, johannesbroodpitmeel, guarpitmeel, xanthaangom), zetmeel, conserveermiddel (kaliumsorbaat), EI-EIWIT*, specerijen (MOSTERD), voedingszuur (citroenzuur), zoetstoffen (sacharinen, sucralose). *van scharreleieren. Kan sporen bevatten van selderij.
En stremselquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:11 schreef Clubsoda het volgende:
Ah kijk, 16% roomkaas, logisch dat het 'kaas'. Bekt ook wel beter dan HEKS'NKOOLZAADOLIE natuurlijk.
[..]
Ik heb ook werkelijk waar geen idee hoe oud Goud is of wat zijn skills zijn (behalve eten, want die filmpjes komen hier voorbij). In het babytopic kom ik niet meerquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Heul wel. Zolang het nog niet loopt of praat is het gewoon nog een baby.
Heb het altijd vreemd arbitrair gevonden om die grens bij de eerste verjaardag te leggen eigenlijk
Er zit ook johannesbroodpitmeel in, dus je kunt het blijkbaar ook gebruiken om babymelk mee in te dikkenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:11 schreef Clubsoda het volgende:
Ah kijk, 16% roomkaas, logisch dat het 'kaas'. Bekt ook wel beter dan HEKS'NKOOLZAADOLIE natuurlijk.
[..]
16 maanden - eten - poepen - kastjes leeg trekken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:23 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik heb ook werkelijk waar geen idee hoe oud Goud is of wat zijn skills zijn (behalve eten, want die filmpjes komen hier voorbij). In het babytopic kom ik niet meer
Heerlijk als het leven nog zo simpel kan zijn, dat dit je hobby’s zijn als kindquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:24 schreef SQ het volgende:
[..]
16 maanden - eten - poepen - kastjes leeg trekken.
Top 3 is dit zeker wel ja.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:25 schreef Loj het volgende:
Ik had vandaag m&m’s gekocht en ingepakt als cadeautje (voor een kraamvrouw), en ik heb net het cadeautje uitgepakt en ben er zelf aan begonnen…
Heb ik gewonnen?
Of komkommer.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:30 schreef arvensis het volgende:
Heksenkaas is zooo lekker met wortel.
Probeer Simply V. Te koop bij Kaufland (DL) of online te bestellen. Dat is echt super lekkere vegan kaas! Heb dat 3 jaar gegeten gedurende U’s kma.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:44 schreef Tink89 het volgende:
Heksenkaas, brrt. Echt heel erg vies.
Pindakaas daarentegenmaar dan wel echte, van die 100%. Niet met andere toegevoegde olie die je niet hoeft te roeren
![]()
Is ook de enige kaas die ik momenteel mag eten, want baby met koemelkallergie. En nee, 'plantaardige plak' smaakt echt niet naar kaas.
Beetje zoals onze hond dusquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:24 schreef SQ het volgende:
[..]
16 maanden - eten - poepen - kastjes leeg trekken.
Zoet of zout?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:59 schreef F_r het volgende:
Heksenkaas niks voor mij
Ik heb popcorn uit het boodschappenpakket
Ik was vanmorgen in de keuken en ik dacht...de hond is verdacht stil... en ja hoor. Hij had een stengel uit een of andere vaas te pakken. Daarna ging ik boven even schoenen aantrekken. Ik hoor iets van plongplong. Heel de keukenrol door de woonkamer.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:06 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, denk dat ze aardig op hetzelfde niveau zitten
Zegt nog niks. Hoe tuur is ie?quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:22 schreef arvensis het volgende:
Godverdomme, ik heb echt mezelf lopen jinxen. M’n man heeft een positieve tuurstreep.
Bij mijn dochter was ie ook maar tuur. Hopelijk is het een gevalletje sq...quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:22 schreef arvensis het volgende:
Godverdomme, ik heb echt mezelf lopen jinxen. M’n man heeft een positieve tuurstreep.
Morgenvroeg met ochtendurine laten proberen dan.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:22 schreef arvensis het volgende:
Alleen Calve met stukjes nootquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:58 schreef vencodark het volgende:
Ik las iets over pindakaas. Maar de grote vraag luidt natuurlijk:
Met of zonder stukjes noot?!
Team noot.![]()
Koffie zeezoutquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:58 schreef vencodark het volgende:
Ik las iets over pindakaas. Maar de grote vraag luidt natuurlijk:
Met of zonder stukjes noot?!
Team noot.![]()
Graag gedaanquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:14 schreef Quoi het volgende:
Iemand had het over kassave kroepoek en dat kwam dus mijn hoofd niet meer uit. Nu dus in een bakje
Ik vind Calve heerlijk, echt, vooral op vers wit tijgerbrood. Maar toch vertik ik het om 1 euro meer te betalen voor een pot pindakaas.quote:
Ik koop het altijd in de aanbieding.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:28 schreef BE het volgende:
[..]
Ik vind Calve heerlijk, echt, vooral op vers wit tijgerbrood. Maar toch vertik ik het om 1 euro meer te betalen voor een pot pindakaas.
Uhm nee. 2 voor de helft is 25% korting. 2+1 is 33% korting.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik koop het altijd in de aanbieding.
1+1 of 2+1.
Hoewel het bij Calvé Pindakaas meestal 2de halve prijs is, dus dat komt overeen met 3+1.
Verse witte boterham met een flinke lik boter, laag pindakaas en dan poedersuiker.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:28 schreef BE het volgende:
[..]
Ik vind Calve heerlijk, echt, vooral op vers wit tijgerbrood. Maar toch vertik ik het om 1 euro meer te betalen voor een pot pindakaas.
Nou dat dus.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
Wij kopen altijd de xl pot.
Ik eet geen andere pindakaas. Vind dat echt niet lekker.
Lidl geprobeerd, veel te droogquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou dat dus.
Tijdje AH huismerk 100% geprobeerd, en biologisch, maar ik vind geld betalen voor iets dat ik vervolgens niet lekker vind nog veel meer zonde dan een euro extra betalen.
Die haal ik ook wel eens in huis, maar daar moet wel zout op. Maar hier verder ook altijd Calvé, bulkaanschaf in voordeel inderdaad.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou dat dus.
Tijdje AH huismerk 100% geprobeerd, en biologisch, maar ik vind geld betalen voor iets dat ik vervolgens niet lekker vind nog veel meer zonde dan een euro extra betalen.
Had ik hier geprobeerd. Coca cola was niet in de bonus en was op. Eigen merk van appie besteld. Staat er nu nog😐. Maar ik weiger dat soort spul voor de volle pond te kopen, echt niet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:37 schreef Leandra het volgende:
Dat is eigenlijk net zoals dat ik het zonde vind om geld uit te geven aan een andere cola dan Coca Cola, dan drink ik nog liever water, uit de kraan.
Ik zal bij een vriendin thuis dus nooit cola vragen, alleen als ik op de fiets naar een feestje daar ben kan het nog een rum-cola worden, hoop ijsklontjes erin en de rum verbloemt het wel.
Maar ik hoef het in mijn eigen huis nog niet als het gratis is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |