Jij hebt heul geen baby meer, toch?quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:17 schreef SQ het volgende:
Ja mijn man was niet thuis, dan gaan ze dat ineens doen
Opgelost door de baby naast z'n zus te zetten, die accepteerde het gelukkig.
Heul wel. Zolang het nog niet loopt of praat is het gewoon nog een baby.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:18 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Jij hebt heul geen baby meer, toch?
Het is wel waar. Het heeft niets met kaas te maken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:19 schreef exode het volgende:
Ik twijfelde nog over de TT.
'Heksenkaas is geen kaas'
Wat is dat toch met die vingers van jou?quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:36 schreef amaranta het volgende:
Pus dan? Ik he nog steeds een nagelriemontsteking. Gisteren van een vriendin fucidin gekregen. Is eigenlijk op recept… maar hè! Je leeft maar één keer.
Ik wilde mezelf al een high five geven, omdat wij dat probleem niet hebben, maar toen bedacht ik me dat wij een ronde tafel hebben en dat ik er twee naast me heb zitten en één op schoot..quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:04 schreef SQ het volgende: Vraagje aan de moeders met 3 kinderen. Wat doe je als bij het avondeten alle 3 de kinderen naast mama willen zitten? Ze geven allemaal geen sjoege ook
![]()
Een gebed zonder eind. Ik heb nog 3 vingers waar met zekerheid een glomustumor zit. Van een daarvan wil ik hem laten verwijderen. Maar ik ben de afspraak alweer weken aan het uitstellen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:37 schreef SQ het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die vingers van jou?
Jouw pindakaas ook nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:33 schreef SQ het volgende:
[..]
Het is wel waar. Het heeft niets met kaas te maken.
Gat in de markt!quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:41 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Pindapasta zou eigenlijk beter zijn!
Not my presid.. ehhh peanutbutter.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:42 schreef SQ het volgende:
Het is overigens niet "mijn" pindakaas hoor! Het is iedereens pindakaas!
Wat eten spanjolen op hun brood?quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:40 schreef amaranta het volgende:
Pindakaas. Ik ben duidelijk geen Nederlander.
Als ik er onderuit wil komen moet ik vlak voor bedtijd even heel boos gaan doen. Dan willen ze ineens allemaal papaquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:44 schreef Phaidra het volgende:
Hier ook een strak schema wie er naast mama mag zitten of wie mama naar bed brengt. Inclusiefals de vraag “wie brengt me naar bed vanavond?” wordt gesteld
. Oudste is bijna 10 hey, ik snap echt niet dat het nog zo nodig is.
Chorizoquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:44 schreef SQ het volgende:
[..]
Wat eten spanjolen op hun brood?
In andere landen eten ze overigens ook pindakaas. Ook wel weer veel zoeter.
Hagelslag en vla... dát is écht Hollands!
Had je nou maar een platform waarop je kan zoeken naar antwoordenquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:59 schreef Nijna het volgende:
Heksenkaas moet je inderdaad niet iets kazigs van verwachten. Maar als dipje voor mn chipje vind ik het wel lekker.
Maar waarom het kaas heet, is mij een raadsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |