SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.![]()
Hoezo gelijk, hij wilde toch een technisch hart dat uiteindelijk gewoon is weggestuurdquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch mooi hoe Cruijff uiteindelijk toch gelijk heeft gehad met zijn ingrijpen ondanks dat iedereen er sceptisch over was destijds.![]()
Hij heeft uiteindelijk wel gezorgd voor structurele veranderingen in de jeugdopleiding die gewoon zijn doorgevoerd, waardoor het niveau daar beter is geworden. Ook wilde hij oud-spelers op belangrijke plaatsen in de directie wat ook gewoon is gebeurd.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo gelijk, hij wilde toch een technisch hart dat uiteindelijk gewoon is weggestuurd
Als hij niet had ingegrepen met die Revolutie destijds was Ajax gewoon blijven aanmodderen met types als v/d Boog, Henri van der Aat en een middelmatige jeugdopleiding.Oh.![]()
Hij vond Edgar Davids niet zo’n goede raad van commissaris.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo gelijk, hij wilde toch een technisch hart dat uiteindelijk gewoon is weggestuurdVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ook het "oppotten" voor een paar jaar van de inkomsten was zijn idee, beetje mazzel dan ook dat De Boer 4 keer kampioen werd waardoor het potje een beetje gevuld werd.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft uiteindelijk wel gezorgd voor structurele veranderingen in de jeugdopleiding die gewoon zijn doorgevoerd, waardoor het niveau daar beter is geworden. Ook wilde hij oud-spelers op belangrijke plaatsen in de directie wat ook gewoon is gebeurd.
Als hij niet had ingegrepen met die Revolutie destijds was Ajax gewoon blijven aanmodderen met types als v/d Boog, Henri van der Aat en een middelmatige jeugdopleiding.![]()
Laatste jaar Frons lijkt me?quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
Welk seizoen was deze TT ook alweer?![]()
Niet al te goed nee . Nog steeds veel contracten die doorliepen uit het Olsen/Van Gaal-laatste jaar tijdperk waardoor ze veel spelers die afvielen verhuurden . Beenhakker was wel een zegen want die ruimde op en kwam aanzetten met Trabelsi, Maxwell, Zlatan en Mido + nuttige spelers zoals Pasanen , Bergdolmo , Pienaar en Van Damme.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar hoe stond Ajax er bijvoorbeeld in 2000 financieel voor? Zal toch niet heel lekker geweest zijn? Maarja toen brak de nieuwe topgeneratie supertalenten aan natuurlijk. Met Van der Vaart enzo.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dit was iets van vier jaar hetzelfde riedeltje in al die De Boer-jaren.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
Welk seizoen was deze TT ook alweer?Oh.![]()
Dat was Van de Boog nog met die transfer van Dost.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:03 schreef PicoMMP het volgende:
Waren ze ook niet een keer te laat met een speler omdat ze Chinees bestelden of zo?Oh.![]()
Ik kan altijd moeilijk inschatten of het nou gewoon puur geluk was dat het goedviel of dat Cruijff daar nou zo'n geniale hand in had.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft uiteindelijk wel gezorgd voor structurele veranderingen in de jeugdopleiding die gewoon zijn doorgevoerd, waardoor het niveau daar beter is geworden. Ook wilde hij oud-spelers op belangrijke plaatsen in de directie wat ook gewoon is gebeurd.
Als hij niet had ingegrepen met die Revolutie destijds was Ajax gewoon blijven aanmodderen met types als v/d Boog, Henri van der Aat en een middelmatige jeugdopleiding.
Ik neig naar het eerste. Een waardeloze coach die desondanks profiteerde van de rotzooi bij de andere eredivisie-clubs en zo elke keer met gemiddeld nog niet eens 75 punten Champions League-tickets kon binnenslepen. Daardoor kon Ajax financieel oppotten en uitbouwen. Twente, AZ en Feyenoord zaten financieel aan de grond in die jaren en PSV liep ook enorm te kloten. (De nummer 2 haalde in die jaren ook nooit CL, waardoor Ajax die miljoenen altijd voor zichzelf had.)
Ja, er zijn een paar redelijke talenten doorgebroken laatste 10 jaar maar eerlijk gezegd vond ik de talenten de 10 jaar daarvoor nog een stuk beter. Zie er al met al weinig Cruijff in. Die zat lekker in Spanje.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2022 19:47:48 ]![]()
Godzijdank.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was Van de Boog nog met die transfer van Dost.![]()
Beenhakker deed toen echt gewoon zelf de deals enzo?quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet al te goed nee . Nog steeds veel contracten die doorliepen uit het Olsen/Van Gaal-laatste jaar tijdperk waardoor ze veel spelers die afvielen verhuurden . Beenhakker was wel een zegen want die ruimde op en kwam aanzetten met Trabelsi, Maxwell, Zlatan en Mido + nuttige spelers zoals Pasanen , Bergdolmo , Pienaar en Van Damme.Kan me daar helemaal niets bij voorstellen als TD. Veel slap lullen, weinig inhoud.
Maar ik geloof je, jij bent de expert wat betreft die periode. Werden die namen die jij noemt voor lage bedragen gehaald?![]()
Wel Johan Derksen als bron:quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:03 schreef PicoMMP het volgende:
Waren ze ook niet een keer te laat met een speler omdat ze Chinees bestelden of zo?quote:Johan Derksen meldt vanavond in het praatprogramma Voetbal International enkele details over de laatste uren van de transferperikelen rond Bas Dost. De transfer van de spits van sc Heerenveen naar Ajax zou zijn afgeketst doordat Rik van den Boog, nadat zij gezamelijk een chineesje genuttigd hadden, afscheid had genomen van de overige leden van het bestuur van Ajax en de leden niet meer kon bereiken toen bleek dat op het laatste moment alsnog de zaakwaarnemers van Dost, waaronder Rob Jansen, er in waren geslaagd de Friese club bereid te krijgen in te gaan op het bod van Ajax.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2022 19:58:40 ]![]()
Welke statistieken zijn dat?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:06 schreef tim020hoorn het volgende:
Gravenbergh het grootste talent buiten de 5 grote competities. Statistisch gezien. Blijft apart![]()
Mido was niet duur , Zlatan 9 miljoen ofzo (ging bijna in de zomer naar de Wolves omdat die dreigde te mislukken ) Maxwell gratis en Trabelsi een paar kamelen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Beenhakker deed toen echt gewoon zelf de deals enzo?Kan me daar helemaal niets bij voorstellen als TD. Veel slap lullen, weinig inhoud.
Maar ik geloof je, jij bent de expert wat betreft die periode. Werden die namen die jij noemt voor lage bedragen gehaald?RED ONS HENNIEGOD![]()
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=399779quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Welke statistieken zijn dat?
Wordt mij niet duidelijk![]()
9 miljoen gulden neem ik dan aan. (Was 2001)quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mido was niet duur , Zlatan 9 miljoen ofzo (ging bijna in de zomer naar de Wolves omdat die dreigde te mislukken ) Maxwell gratis en Trabelsi een paar kamelen.
Maar prima prijzen ja. Al vond ik Mido toen al een beetje een hype.![]()
Nee in euro's volgens mij.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
9 miljoen gulden neem ik dan aan. (Was 2001)
Maar prima prijzen ja. Al vond ik Mido toen al een beetje een hype.
Mido was een geweldige kopper en een aardige techniek ook nog maar spoorde gewoon niet . Werd ook eerst als vleugelspits ingezet terwijl het een pure 9 was.RED ONS HENNIEGOD![]()
In 2001-2002 maakte hij er 12. Dat was na al die kutjaren ervoor al heel wat voor de gemiddelde Ajax-supporter denk ik.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee in euro's volgens mij.
Mido was een geweldige kopper en een aardige techniek ook nog maar spoorde gewoon niet . Werd ook eerst als vleugelspits ingezet terwijl het een pure 9 was.
Maar al met al matig dus.![]()
Toen die als spits werd ingezet in januari ging die scoren ja . Daarvoor niet veel als vleugelspits en een aardige hoofdblessure die hem er een tijdje uithield .quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
In 2001-2002 maakte hij er 12. Dat was na al die kutjaren ervoor al heel wat voor de gemiddelde Ajax-supporter denk ik.
Maar al met al matig dus.RED ONS HENNIEGOD![]()
Puinhoop weer met de loting voor de drie wedstrijden, snap niet dat zo'n groot bedrijf niet mensen aanstelt die dit normaal kunnen regelen..![]()
Benfica ook weer verloren. Daar moet Ajax echt van kunnen winnen, zou echt enorm teleurgesteld zijn als ze geen kwartfinale halen.![]()
Dat zou hetzelfde gevoel opleveren als die uitschakeling tegen Roma vorig jaar ja.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
Benfica ook weer verloren. Daar moet Ajax echt van kunnen winnen, zou echt enorm teleurgesteld zijn als ze geen kwartfinale halen.Oh.![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
In 2001-2002 maakte hij er 12. Dat was na al die kutjaren ervoor al heel wat voor de gemiddelde Ajax-supporter denk ik.
Maar al met al matig dus.Half jaartje heerlijke tandem geweest met Andygodquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen die als spits werd ingezet in januari ging die scoren ja . Daarvoor niet veel als vleugelspits en een aardige hoofdblessure die hem er een tijdje uithield .Denk dat 9 van de 12 goals kopgoals bij de eerste paal waren.
![]()
Och och genieten is dat. Een spits die naar de eerste paal komt en goed kan koppen. Dodelijk / echt lastig te verdedigen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 07:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
[..]
Half jaartje heerlijke tandem geweest met AndygodDenk dat 9 van de 12 goals kopgoals bij de eerste paal waren.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Vergeet het voorzetgeweld van Andy niet. Was echt een wapen. Jammer dat ie er voor de rest niets van kon.quote:Op donderdag 3 februari 2022 07:30 schreef manny het volgende:
[..]
Och och genieten is dat. Een spits die naar de eerste paal komt en goed kan koppen. Dodelijk / echt lastig te verdedigen.![]()
DE goal in Rome. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 3 februari 2022 07:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vergeet het voorzetgeweld van Andy niet. Was echt een wapen. Jammer dat ie er voor de rest niets van kon.
1 van mijn mooiste uitwedstrijd meega herinneringen.proberen is de eerste stap naar falen
quote:Op donderdag 3 februari 2022 07:30 schreef manny het volgende:
[..]
Och och genieten is dat. Een spits die naar de eerste paal komt en goed kan koppen. Dodelijk / echt lastig te verdedigen.Maakte hij er in 2002-2003 niet 11? Achteraf wel zijn absolute piekjaar, verder een matige techniek voor een buitenspeler.quote:Op donderdag 3 februari 2022 07:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vergeet het voorzetgeweld van Andy niet. Was echt een wapen. Jammer dat ie er voor de rest niets van kon.
(En uiteraard niet de juiste mentaliteit.)![]()
Ja 11 in een half jaar, waarvan denk ik een keer of 7 de 1-0 in de eerste twintig minuten.quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Maakte hij er in 2002-2003 niet 11? Achteraf wel zijn absolute piekjaar, verder een matige techniek voor een buitenspeler.
(En uiteraard niet de juiste mentaliteit.)![]()
Bizar wel ja. Omdat die jongen mentaal zo labiel was zou je dan toch bijna zeggen dat er nog meer in zat. Maar tegelijkertijd behalve een redelijk schot nooit kunnen betrappen op hoogstaande technische vaardigheden.quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja 11 in een half jaar, waarvan denk ik een keer of 7 de 1-0 in de eerste twintig minuten.![]()
Was vrij lomp inderdaad, al dacht ie zelf dat hij Ronaldo was. Zijn gevoel voor timing en de juiste plek was wel erg goed. Totale mongool, maar erg vermakelijk in zijn dagen bij Ajax.quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bizar wel ja. Omdat die jongen mentaal zo labiel was zou je dan toch bijna zeggen dat er nog meer in zat. Maar tegelijkertijd behalve een redelijk schot nooit kunnen betrappen op hoogstaande technische vaardigheden.![]()
Slecht nieuws voor ons dat Schmidt er mee stopt aan het einde van het seizoen?I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Je kan niet alles hebben en ik denk dat we blij mogen zijn dat het niet per direct is. Komende maanden zal hij z'n handen vol hebben om z'n autoriteit over z'n spelers te behouden want die denken nu allemaal "die is straks toch weg". Die gaan niet meer hard voor hem lopen als het even tegen zit.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:37 schreef peaceman het volgende:
Slecht nieuws voor ons dat Schmidt er mee stopt aan het einde van het seizoen?Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Wat maakt dat voor ons uit?quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:37 schreef peaceman het volgende:
Slecht nieuws voor ons dat Schmidt er mee stopt aan het einde van het seizoen?![]()
Pieter Zwart heeft een nieuwe statistiek voor ons.Expected threat.
https://www.vi.nl/pro/ana(...)blind-de-allerbeste-![]()
![]()
Die ene uit een voorzet van Trabelsi in de bekerfinale . Steen- en steenhard ingekoptquote:Op donderdag 3 februari 2022 07:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
[..]
Half jaartje heerlijke tandem geweest met AndygodDenk dat 9 van de 12 goals kopgoals bij de eerste paal waren.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Zit hem even terug te kijken. Mooie goal ja.quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die ene uit een voorzet van Trabelsi in de bekerfinale . Steen- en steenhard ingekopt![]()
Vooral jammer dat we nu niet meer wekelijks dat Calimerogejammer modern aanhoren.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:37 schreef peaceman het volgende:
Slecht nieuws voor ons dat Schmidt er mee stopt aan het einde van het seizoen?Life is what you make it.![]()
Trainers van PSV passen zich altijd wel snel aan wat dat betreft, dus daar ben ik niet zo bang voor.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:38 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Vooral jammer dat we nu niet meer wekelijks dat Calimerogejammer modern aanhoren.Oh.![]()
Vind het jammer ja. Dat verongelijkte hoofd is goud.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:37 schreef peaceman het volgende:
Slecht nieuws voor ons dat Schmidt er mee stopt aan het einde van het seizoen?![]()
Cocu is een nette man maar als ze voor Koeman gaan wordt het ook weer elke week overal over zeuren ja.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Trainers van PSV passen zich altijd wel snel aan wat dat betreft, dus daar ben ik niet zo bang voor.![]()
Koeman gaat hopelijk naar Oranje.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cocu is een nette man maar als ze voor Koeman gaan wordt het ook weer elke week overal over zeuren ja.![]()
Wij zijn de afsluiter trouwens dit weekend. Daar kun je ook weer hele theorieën op nahouden of dat gunstig is of niet, noem me ouderwets, maar liefst speel ik tegelijk met de concurrent op zondag om 14.30.proberen is de eerste stap naar falen
Het is Heracles-thuisquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:29 schreef manny het volgende:
Wij zijn de afsluiter trouwens dit weekend. Daar kun je ook weer hele theorieën op nahouden of dat gunstig is of niet, noem me ouderwets, maar liefst speel ik tegelijk met de concurrent op zondag om 14.30.
No need to panic![]()
Goed geregeld weerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is Heracles-thuis
No need to panic![]()
Is Kudus eigenlijk weer fit?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Lekker rust geven. Hopelijk komt Benfica uit niet in gevaar.
Hoop hem toch wel weer een paar potjes te zien spelen zodat hij zich weer kan herpakken.Oh.![]()
Volgens mij nog niet helemaal, maar het zal nooit lang duren. Wil hem ook wel graag weer aan het werk zien ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is Kudus eigenlijk weer fit?
Hoop hem toch wel weer een paar potjes te zien spelen zodat hij zich weer kan herpakken.![]()
ja kan niet wachten om hem 2 wedstrijden te zien voor hij weer een nieuwe blessure heeftDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Give the title to them!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:38 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Vooral jammer dat we nu niet meer wekelijks dat Calimerogejammer modern aanhoren.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Nico is razend en witheet. Gewoon werken voor je geld.
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 04-02-2022 13:59:33 ]![]()
Ja ik niet. Hij haalt er allemaal zaken bij die er niets mee te maken willen hebben en hij vindt dat hij gestraft wordt? Barca wilde de 2e linksback van Ajax huren die bijna uit zijn contract loopt en dan moest Ajax ook nog een deel van zijn salaris betalen. Kom op zeg, donder op met je pleurisclub. Naast het feit dat hij daar ook gewoon op het bankje had gezeten, met zijn 'lievelingetjes van de trainer'. Op je plek staat één van de beste spelers, lul.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:53 schreef Intint het volgende:
Redelijk begrijpelijke reactie vind ik eigenlijk.![]()
Hij vind het kut dat die niet naar barca mocht. Maar zegt wel alles te blijven geven. Door goede relatie met de supporters. Prima toch.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Niet helemaal, prima gozer verder hoor en als Barca met een bod was gekomen ook een ander verhaal, maar huur waarom zou je dat als club doen en dan zelf halsoverkop op zoek moeten naar een linksback?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:53 schreef Intint het volgende:
Redelijk begrijpelijke reactie vind ik eigenlijk.![]()
Het is gewoon zijn werk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:56 schreef over_hedge het volgende:
Hij vind het kut dat die niet naar barca mocht. Maar zegt wel alles te blijven geven. Door goede relatie met de supporters. Prima toch.![]()
Dus? Mag die zijn werkgever nog wel kut vinden.. Zolang hij gewoon zijn best doet mag die vinden wat die wilt.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Tuurlijk, maar dan mag ik hem wel een zeikerd vinden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus? Mag die zijn werkgever nog wel kut vinden.. Zolang hij gewoon zijn best doet mag die vinden wat die wilt.![]()
Ja dat mag. En dan mag ik jou een zeiker vinden voor hem een zeikerd te vindenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan mag ik hem wel een zeikerd vinden.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dus dan vind ik het niet zo'n prestatie dat hij zijn best doet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus? Mag die zijn werkgever nog wel kut vinden.. Zolang hij gewoon zijn best doet mag die vinden wat die wilt.![]()
Beter gewoon boos zijn op Barca die te gierig is om je te kopen. Of boos zijn op je zaakwaarnemer die er al jaren niks van bakt. Of boos zijn op jezelf voor het verliezen van je basisplaats. Of blij zijn dat je het CL avontuur de komende maanden nog mag meemaken. Zeikerd.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Robben die naar PSV ging mede doordat beenhakker niet wist dat het Arjen is, en niet Arjanquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Beenhakker deed toen echt gewoon zelf de deals enzo?Kan me daar helemaal niets bij voorstellen als TD. Veel slap lullen, weinig inhoud.
Maar ik geloof je, jij bent de expert wat betreft die periode. Werden die namen die jij noemt voor lage bedragen gehaald?.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
TheEuropeanLadquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Raar trouwens dat Nico dolgraag een stap omlaag wil maken naar het erg lelijke Bazzelona.Oh.![]()
En Robbens moeder aansprak met "wijffie"quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Robben die naar PSV ging mede doordat beenhakker niet wist dat het Arjen is, en niet Arjan.
(lol)Oh.![]()
Don Leo
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Zonder die drie wordt het wel aardig puzzelen. Zoiets?
Tadic - Haller - Antony
Berghuis
Blind Klaassen
Tagliafico Timber Schuurs Mazraoui
Opa![]()
https://www.vi.nl/nieuws/(...)g-heracles-thuis#_=_quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is Kudus eigenlijk weer fit?
Hoop hem toch wel weer een paar potjes te zien spelen zodat hij zich weer kan herpakken.
Kudus is weer fit.![]()
Mooi, stel hem maar op.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)g-heracles-thuis#_=_
Kudus is weer fit.Oh.![]()
leuke speler maar had het idee dat hij verdedigend nogal een beetje droomt, zonder Alvarez erbij lijkt me dat me dan weer net geen goed planquote:![]()
Hopelijk gaan de journalisten hem wekelijks lastig vallen met vragen over Ihattaren, net zoals bij Schmidtquote:zal wel niet.
Wel slim van Ajax om hem uit de media te houden, geen presentatie/interviews etc![]()
Toen zat hij ook bij de A selectie van PSV, bij Ajax nog niet maar als hij dat haalt zullen er vast vragen komenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hopelijk gaan de journalisten hem wekelijks lastig vallen met vragen over Ihattaren, net zoals bij Schmidtzal wel niet.
Wel slim van Ajax om hem uit de media te houden, geen presentatie/interviews etc![]()
Tegen tegenstanders waar je de bal 80% van de tijd in bezit hebt , kan je best zonder Alvarez spelen . Vooral omdat het toch al geen opbouwend wonder is.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
leuke speler maar had het idee dat hij verdedigend nogal een beetje droomt, zonder Alvarez erbij lijkt me dat me dan weer net geen goed planRED ONS HENNIEGOD![]()
zou je denken maar dat valt toch altijd wat tegen want in principe sta je achterin gewoon met een 3 mans verdediging waar hij de voorste van is, hij weet gewoon goed die ruimte te bespelen bij balverliesquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegen tegenstanders waar je de bal 80% van de tijd in bezit hebt , kan je best zonder Alvarez spelen . Vooral omdat het toch al geen opbouwend wonder is.![]()
![]()
Zie, terechte goal.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Dan wordt alles wat ook maar iets op een counter lijkt meteen een kans aan de andere kant van het veld, dat vind ik nooit zo'n leuke rubriek.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegen tegenstanders waar je de bal 80% van de tijd in bezit hebt , kan je best zonder Alvarez spelen . Vooral omdat het toch al geen opbouwend wonder is.![]()
Dat kan ook te maken met het elftal organisatorisch als geheel , omdat blijkbaar 2 backs tegelijk naar voren moeten. Maar goed ik zal wel meer het balbezit gedeelte zien . Vaak een rampzalig beeld als Alvarez en Klaassen tegelijk opdraven .quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan wordt alles wat ook maar iets op een counter lijkt meteen een kans aan de andere kant van het veld, dat vind ik nooit zo'n leuke rubriek.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat klopt maar dat vind ik zonder Alvarez nog steeds niet top staan eigenlijk. Qua balbezit begrijp ik je hoor maar je ik vind dat Alvarez ook vaak weer de bal snel onderschept waardoor je kunt doorvoetballen. Ben ook geen fan van Klaassen én Alvarez maar helaas zijn de keuzes daar nu ook niet reuze.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat kan ook te maken met het elftal organisatorisch als geheel , omdat blijkbaar 2 backs tegelijk naar voren moeten. Maar goed ik zal wel meer het balbezit gedeelte zien . Vaak een rampzalig beeld als Alvarez en Klaassen tegelijk opdraven .![]()
Zeker als hij de bal onderschept kan je doorvoetballen , maar niet snel omdat die vaak tijd nodig om dat logge lichaam goed te zetten voor zijn balbehandeling . Daarom hoop ik ook dat Kudus leert hoe die moet staan bij balverlies want voetballend is die natuurlijk veel en veel beter dan Alvarez (mits fit)...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat vind ik zonder Alvarez nog steeds niet top staan eigenlijk. Qua balbezit begrijp ik je hoor maar je ik vind dat Alvarez ook vaak weer de bal snel onderschept waardoor je kunt doorvoetballen. Ben ook geen fan van Klaassen én Alvarez maar helaas zijn de keuzes daar nu ook niet reuze.RED ONS HENNIEGOD![]()
met je eens hoor dat het er vaak wat houterig uitziet maar hij blijkt toch heel nuttig wat Alvarez doet, aan de bal waarschijnlijk de minste speler samen met opa doel maar dan heb je er nog 9 die heel aardig met de bal overweg kunnenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zeker als hij de bal onderschept kan je doorvoetballen , maar niet snel omdat die vaak tijd nodig om dat logge lichaam goed te zetten voor zijn balbehandeling . Daarom hoop ik ook dat Kudus leert hoe die moet staan bij balverlies want voetballend is die natuurlijk veel en veel beter dan Alvarez (mits fit)...![]()
Amen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
met je eens hoor dat het er vaak wat houterig uitziet maar hij blijkt toch heel nuttig wat Alvarez doet, aan de bal waarschijnlijk de minste speler samen met opa doel maar dan heb je er nog 9 die heel aardig met de bal overweg kunnenproberen is de eerste stap naar falen
Dubbele kin.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mo gisteren als toeschouwer bij Jong Ajax.
[ afbeelding ]![]()
Vies dikquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[ afbeelding ]No bitch to me![]()
Tering daar kunnen wel een paar kilootjes afquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[ afbeelding ]Groot fan van User Wotte![]()
Jij was toch neutraal dropstaafquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Gefeliciteerd met de schaal. Zal wel weer groots gevierd worden?![]()
De ingehouden woede is niet te verbergen in je post.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Gefeliciteerd met de schaal. Zal wel weer groots gevierd worden?![]()
Keer op keer benadrukken hoe neutraal ie isquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De ingehouden woede is niet te verbergen in je post.![]()
![]()
Ajax heeft geen geld meer om transfers te doen
het geld is op
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Wat gek aangezien ze 25 miljoen hadden geboden op Bergwijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:06 schreef klaasweetalles het volgende:
het geld is op![]()
Nee dat ben je nog lang nietquote:
Ajax gaat gewoon ook nog punten verliezen
Deze competitie gaat nog spannend worden."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Ach, twee keer Anthony loslaten op Benfica dan levert ie al 75 miljoen op.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:06 schreef klaasweetalles het volgende:
het geld is op![]()
Klaas je zou in het PSV-topic je analyses gaan doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee dat ben je nog lang niet
Deze competitie gaat nog spannend worden.Oh.![]()
Dit cadeau moet morgen uitgepakt worden, ook al is het tegen een van je angstgegnersOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Wie?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ach, twee keer Anthony loslaten op Benfica dan levert ie al 75 miljoen op.![]()
Mwah, de bal is rond, het is elf tegen elf...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Dit cadeau moet morgen uitgepakt worden, ook al is het tegen een van je angstgegnersIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Matchday. Op naar glorie !proberen is de eerste stap naar falen
Voor de verandering ben ik het met je eens ja. Zowel Feyenoord als PSV doen nog gewoon mee om het kampioenschap. Dit Ajax gaat ook nog veel punten verspelen, met name omdat Ten Hag het maar niet lukt om de ploeg 100% scherp een gemotiveerd te houden voor bepaalde wedstrijden in de eredivisie, die conclusie mag inmiddels wel getrokken worden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee dat ben je nog lang niet
Deze competitie gaat nog spannend worden.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
GIFquote:Op zondag 6 februari 2022 15:55 schreef tim020hoorn het volgende:
Haller gelukkig basis. Alleen Gravenbergh niet, nah prima beetje gif met Davy erbij
ENERGIE
WINNAARSMENTALITEITOh.![]()
Dit kan nietquote:Op zondag 6 februari 2022 15:55 schreef tim020hoorn het volgende:
Haller gelukkig basis. Alleen Gravenbergh niet, nah prima beetje gif met Davy erbijRED ONS HENNIEGOD![]()
Je bent wel echt een raspessimist Shreyas.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor de verandering ben ik het met je eens ja. Zowel Feyenoord als PSV doen nog gewoon mee om het kampioenschap. Dit Ajax gaat ook nog veel punten verspelen, met name omdat Ten Hag het maar niet lukt om de ploeg 100% scherp een gemotiveerd te houden voor bepaalde wedstrijden in de eredivisie, die conclusie mag inmiddels wel getrokken worden.Zeker dat dit geen act is?
Tot er 2 Nederlandse clubs in de Champions League komen (pas vanaf 2023) zal Ajax de titels met dikke verschillen blijven binnenhalen.
Verwacht dit jaar dat Ajax met een puntje of 10 verschil kampioen wordt. En Feyenoord zal wel tweede worden maar hebben budgetair op dit moment geen enkele kans om een spelersgroep van het niveau van Ajax neer te zetten.![]()
Zou raar zijn als Danilo de voorkeur zou krijgenquote:Op zondag 6 februari 2022 15:55 schreef tim020hoorn het volgende:
Haller gelukkig basis. Alleen Gravenbergh niet, nah prima beetje gif met Davy erbij
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Meer het concept van Alvarez en Klaassen op 1 middenveld . 9 van de 10 keer is het stroefheid alomquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Gelijkspel tegen Heracles, GAE, FC Twente.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
daarom ook de reactiequote:Op zondag 6 februari 2022 16:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zou raar zijn als Danilo de voorkeur zou krijgen![]()
Gravenberch speelde de laatste wedstrijden ook niet best, lijkt me niet dat Klaassen het nog slechter gaat doen. Maar we zullen het zien.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meer het concept van Alvarez en Klaassen op 1 middenveld . 9 van de 10 keer is het stroefheid alomOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
klaassen iets meer naar voren zou moeten kunnen denk ik.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meer het concept van Alvarez en Klaassen op 1 middenveld . 9 van de 10 keer is het stroefheid alom![]()
Waar is dit optimisme precies op gebaseerd? Thuis verliezen van Utrecht en AZ en gelijk spelen tegen ploegen met een veel mindere selectie is gewoon slecht. Dat valt ook verder niet goed te praten.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je bent wel echt een raspessimist Shreyas.Zeker dat dit geen act is?
Tot er 2 Nederlandse clubs in de Champions League komen (pas vanaf 2023) zal Ajax de titels met dikke verschillen blijven binnenhalen.
Verwacht dit jaar dat Ajax met een puntje of 10 verschil kampioen wordt. En Feyenoord zal wel tweede worden maar hebben budgetair op dit moment geen enkele kans om een spelersgroep van het niveau van Ajax neer te zetten.
Als Ajax echt zo goed is als jij zegt, stonden we al 10 punten los. Dat is niet zo.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Kun jij niet gewoon opbokken.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waar is dit optimisme precies op gebaseerd? Thuis verliezen van Utrecht en AZ en gelijk spelen tegen ploegen met een veel mindere selectie is gewoon slecht. Dat valt ook verder niet goed te praten.
Als Ajax echt zo goed is als jij zegt, stonden we al 10 punten los. Dat is niet zo.![]()
Dat Ajax qua budget een fantastische selectie kan formeren zegt nou eenmaal niet alles. In de eredivisie hebben we namelijk puntverlies geleden tegen ploegen met een (veel) mindere selectie. Dat zijn gewoon feiten. Als je daar niet op in kan of wilt gaan, reageer dan gewoon niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig wint Bayern bijvoorbeeld alle wedstrijden.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat Ajax qua budget een fantastische selectie kan formeren zegt nou eenmaal niet alles. In de eredivisie hebben we namelijk puntverlies geleden tegen ploegen met een (veel) mindere selectie. Dat zijn gewoon feiten. Als je daar niet op in kan of wilt gaan, reageer dan gewoon niet.![]()
Ajax is niet het Bayern van Nederland, geen goede vergelijking dus.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig wint Bayern bijvoorbeeld alle wedstrijden.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
er is geen enkele club die alle wedstrijden wint. Elke topclub loopt wel eens tegen een puntverlies aan tegen een club waar het eigelijk niet zou tegen mogen gebeuren.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax is niet het Bayern van Nederland, geen goede vergelijking dus.![]()
Zeker en precies daarom is het kampioenschap nog geen gelopen race.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:54 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
er is geen enkele club die alle wedstrijden wint. Elke topclub loopt wel eens tegen een puntverlies aan tegen een club waar het eigelijk niet zou tegen mogen gebeuren.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Vooral gebaseerd op de virtuele expected ranking waaruit duidelijk blijkt dat Ajax meer punten had moeten hebben:quote:Op zondag 6 februari 2022 16:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waar is dit optimisme precies op gebaseerd? Thuis verliezen van Utrecht en AZ en gelijk spelen tegen ploegen met een veel mindere selectie is gewoon slecht. Dat valt ook verder niet goed te praten.
Als Ajax echt zo goed is als jij zegt, stonden we al 10 punten los. Dat is niet zo.
https://www.tussendelinies.nl/data-dashboard/
Dit soort rankings hebben vaak prima voorspellende waarde.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2022 16:56:18 ]![]()
Helaas biedt zo een ranking nul garanties, dus feitelijk gezien heb je daar vrij weinig aan.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vooral gebaseerd op de virtuele expected ranking waaruit duidelijk blijkt dat Ajax meer punten had moeten hebben:
Dit soort rankings hebben vaak prima voorspellende waarde.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
1.5 punt meer, het is wat.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vooral gebaseerd op de virtuele expected ranking waaruit duidelijk blijkt dat Ajax meer punten had moeten hebben:
Dit soort rankings hebben vaak prima voorspellende waarde.![]()
Maar het geldt ook voor de concurrentie he. Tuurlijk is het nog geen gelopen race, maar we staan er wel gewoon weer prima voorquote:Op zondag 6 februari 2022 16:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeker en precies daarom is het kampioenschap nog geen gelopen race.![]()
Maar Ajax heeft ook twee keer gewonnen van een club met een veel betere selectie!quote:Op zondag 6 februari 2022 16:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat Ajax qua budget een fantastische selectie kan formeren zegt nou eenmaal niet alles. In de eredivisie hebben we namelijk puntverlies geleden tegen ploegen met een (veel) mindere selectie. Dat zijn gewoon feiten. Als je daar niet op in kan of wilt gaan, reageer dan gewoon niet.![]()
En coachquote:Op zondag 6 februari 2022 17:39 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Maar Ajax heeft ook twee keer gewonnen van een club met een veel betere selectie!![]()
PSV miste natuurlijk wel een aantal topspelers zoals Noni Madueke, die Ajax volledig vloerde in de Johan Cruijff schaal. Maar daar gaat het niet om. Kampioen word je tegen de kleinere clubs en daar heeft Ajax het nu al vrij vaak tegen laten liggen. PSV en Feyenoord ook overigens. Dus er is nog niets beslist, de strijd om kampioenschap ligt nog volledig open.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:39 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Maar Ajax heeft ook twee keer gewonnen van een club met een veel betere selectie!Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee joh.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV miste natuurlijk wel een aantal topspelers zoals Noni Madueke, die Ajax volledig vloerde in de Johan Cruijff schaal. Maar daar gaat het niet om. Kampioen word je tegen de kleinere clubs en daar heeft Ajax het nu al vrij vaak tegen laten liggen. PSV en Feyenoord ook overigens. Dus er is nog niets beslist, de strijd om kampioenschap ligt nog volledig open.
Het is gewoon beslist.Groot fan van User Wotte![]()
Ja, huhhhh.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Directeur voetbalzaken Marc Overmars vertrekt per direct bij Ajax. Dit heeft hij na gesprekken in de afgelopen dagen met de Raad van Commissarissen (RvC) en algemeen directeur Edwin van der Sar besloten en aan hen meegedeeld. Het gedurende een langere periode versturen van grensoverschrijdende berichten aan meerdere vrouwelijke collega’s ligt ten grondslag aan zijn besluit om te stoppen.
Overmars: "Ik schaam me kapot. Vorige week werd ik geconfronteerd met meldingen over mijn gedrag. En hoe dit op anderen is overgekomen. Helaas realiseerde ik me niet goed dat ik hiermee grenzen heb overschreden, maar dat werd me deze dagen wel duidelijk. Daardoor voelde ik opeens een enorme druk."
"Ik bied mijn excuses aan. Zeker voor iemand in mijn positie is dit gedrag niet goed te praten, dat zie ik inmiddels ook in. Maar te laat. Ik zie geen andere optie dan te stoppen bij Ajax. Dit heeft ook grote impact op mijn privésituatie. Daarom verzoek ik iedereen mij en mijn gezin met rust te laten."
Marc Overmars (Emst, 1973) is sinds de zomer van 2012 directeur voetbalzaken bij Ajax. Sinds 1 februari 2013 vervult de voormalige topvoetballer van onder meer Ajax, Arsenal en Barcelona deze functie als statutair bestuurder. Recent werd hij herbenoemd voor een nieuwe termijn, tot en met 30 juni 2026.
RvC-voorzitter Leen Meijaard: "Dit is een dramatische situatie voor iedereen die hier op enigerlei wijze bij betrokken is. Het is ingrijpend voor de vrouwen die met het gedrag te maken hebben gehad. Toen wij geluiden hierover opvingen hebben we meteen gehandeld, daarbij zorgvuldig gewikt en gewogen wat het beste was om te doen. Alles in overleg met algemeen directeur Edwin van der Sar en daarbij geholpen door een externe expert."
"Marc is waarschijnlijk de beste voetbaldirecteur die Ajax gehad heeft. We hebben niet voor niks zijn contract opgewaardeerd en verlengd. Maar hij heeft helaas echt grenzen overschreden, dus verdergaan als directeur was geen optie, dat zag hij zelf ook in. Het is bijzonder pijnlijk voor iedereen. Ik wil de wens uitspreken dat alle betrokkenen de rust en privacy gegund wordt om dit te verwerken."
Algemeen directeur Edwin van der Sar: "Ik vind de situatie voor iedereen afschuwelijk en sluit me aan bij de woorden van Leen Meijaard. Ik voel me vanuit mijn rol ook verantwoordelijk om de collega's te helpen. Een veilig werkklimaat is heel belangrijk, voor iedereen bij Ajax. We gaan daar de komende tijd nóg meer aandacht aan besteden. Marc en ik spelen sinds het begin van de jaren negentig samen, eerst bij Ajax en toen bij Oranje en we zijn nu alweer bijna tien jaar collega's in de directie van Ajax. Dat stopt nu heel abrupt. We zijn hier bezig met iets heel moois dus voor iedereen die Ajax een warm hart toedraagt zal dit nieuws ook een klap zijn. Maar onze ambities blijven overeind."![]()
Aiiiii[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Wtf, ik heb al die jaren gedacht dat hij een kasthomo was
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Hij heeft Sari van Veenendaal proberen binnen te halenquote:Op zondag 6 februari 2022 23:42 schreef Evertjan het volgende:
heeft natuurlijk dicpics gestuurd naar Daphne Koster
[ afbeelding ]![]()
![]()
Niet zo handig. Is ook niet direct een vervanger voorhanden dus de komende tijd zal het wel een grote invloed hebben op het transferbeleid etc.
Ten Hag zal nu ook wel vertrekken nu zijn grote vriend vertrokken is.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij heeft wel eens dingen met Gordon ondernomen ja.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:43 schreef FireFox1 het volgende:
Wtf, ik heb al die jaren gedacht dat hij een kasthomo wasGroot fan van User Wotte![]()
Misschien heeft ie wel een dickpic naar Sjaak Swart gestuurd.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:43 schreef FireFox1 het volgende:
Wtf, ik heb al die jaren gedacht dat hij een kasthomo wasAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik zou haar ook doen.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Zal het naar haar zijn geweest?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat werd in de jaren 90 al gedacht door velenquote:Op zondag 6 februari 2022 23:43 schreef FireFox1 het volgende:
Wtf, ik heb al die jaren gedacht dat hij een kasthomo was![]()
![]()
enigste juiste beslissing gewoon oprotten met dit soort viespeukenquote:Op zondag 6 februari 2022 23:43 schreef Pedroso het volgende:
Niet zo handig. Is ook niet direct een vervanger voorhanden dus de komende tijd zal het wel een grote invloed hebben op het transferbeleid etc.
Ten Hag zal nu ook wel vertrekken nu zijn grote vriend vertrokken is.![]()
Ik heb morgen geen college, dus ik blijf nog lekker lang op hier bij jullie in het ajaxtopicgraag op anoniem![]()
Wss zijn de aangiftes nu binnenquote:Op zondag 6 februari 2022 23:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Maar waarom komt dit om 11.45 naar buiten? Beetje vreemde tijd.Groot fan van User Wotte![]()
Koemanquote:Op zondag 6 februari 2022 23:46 schreef KingRoland het volgende:
Martin van Geel
Marcel Brands
wie nog meerGroot fan van User Wotte![]()
louis van gaal na het wkquote:Op zondag 6 februari 2022 23:46 schreef KingRoland het volgende:
Martin van Geel
Marcel Brands
wie nog meer![]()
omdat ze een beursgenoteerd bedrijf zijn moeten ze dit misschien meldenquote:Op zondag 6 februari 2022 23:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Maar waarom komt dit om 11.45 naar buiten? Beetje vreemde tijd.![]()
Misschien zou er ergens een groot nieuwsartikel komen morgenochtend.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Maar waarom komt dit om 11.45 naar buiten? Beetje vreemde tijd.Oh.![]()
Dat denk ik ook over Ziyech. Volgens mij is hij een homo, maar zal het nooit toegeven.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat werd in de jaren 90 al gedacht door velenWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Wim Jonkquote:Op zondag 6 februari 2022 23:46 schreef KingRoland het volgende:
Martin van Geel
Marcel Brands
wie nog meer![]()
Zeker terecht. Viespeuk. Denk dat er meer van dat soort figuren in dat soort posities rondlopen dan iedereen denkt.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
enigste juiste beslissing gewoon oprotten met dit soort viespeukenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Er dreigde morgen ergens iets gepubliceerd te worden over zijn dickpic-gedrag?quote:Op zondag 6 februari 2022 23:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Maar waarom komt dit om 11.45 naar buiten? Beetje vreemde tijd.
hoeveel van dit soort viespeuken hebben we eigenlijk op al onze apenrotsjes?And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Ik ben mijn FM-screenshots al in een bijlage aan het zetten, komt goed.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:46 schreef KingRoland het volgende:
Martin van Geel
Marcel Brands
wie nog meerOh.![]()
quote:Op zondag 6 februari 2022 23:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
omdat ze een beursgenoteerd bedrijf zijn moeten ze dit misschien meldenDit zou kunnen ja, dat ze de 'mediastorm' voor willen zijn als beursgenoteerd bedrijf.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien zou er ergens een groot nieuwsartikel komen morgenochtend.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Marcel Brands zou wel de beste opvolger zijn, ook al is het geen Ajax man.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Van Marco naar Marc O is een kleine stap[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:49 schreef Pedroso het volgende:
Marcel Brands zou wel de beste opvolger zijn, ook al is het geen Ajax man.Oh.![]()
Je weet niet eens wat er is gebeurtquote:Op zondag 6 februari 2022 23:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zeker terecht. Viespeuk. Denk dat er meer van dat soort figuren in dat soort posities rondlopen dan iedereen denkt.![]()
Tegenwoordig is een meid groeten al metoo![]()
en terechtquote:Op zondag 6 februari 2022 23:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat er is gebeurt![]()
Tegenwoordig is een meid groeten al metooGroot fan van User Wotte![]()
Oei dat belooft veel goeds met de koers morgenquote:Op zondag 6 februari 2022 23:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
omdat ze een beursgenoteerd bedrijf zijn moeten ze dit misschien melden![]()
![]()
als jij het doet vooral jaquote:Op zondag 6 februari 2022 23:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tegenwoordig is een meid groeten al metoo![]()
Lijkt me sterk dat hij dickpic gestuurd heeft, met zo'n buik is ie niet eens zichtbaar.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
@RipCity prima moment om erin te stappenquote:Op zondag 6 februari 2022 23:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oei dat belooft veel goeds met de koers morgengraag op anoniem![]()
ja maar jij moet dan ook extra voorzichtig zijn met dat gedrag van jou hier op het forumquote:Op zondag 6 februari 2022 23:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tegenwoordig is een meid groeten al metoograag op anoniem![]()
ben je snel klaar mee danquote:Op zondag 6 februari 2022 23:52 schreef Tjacka het volgende:
dus een verkrachter een dopeur en een twentgraag op anoniem![]()
Maak de mop dan af.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:52 schreef Tjacka het volgende:
dus een verkrachter een dopeur en een twentOh.![]()
aandeel doet het al een poos niet goedquote:Op zondag 6 februari 2022 23:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oei dat belooft veel goeds met de koers morgen![]()
![]()
quote:Op zondag 6 februari 2022 23:33 schreef BobW het volgende:
Directeur voetbalzaken Marc Overmars vertrekt per direct bij Ajax. Dit heeft hij na gesprekken in de afgelopen dagen met de Raad van Commissarissen (RvC) en algemeen directeur Edwin van der Sar besloten en aan hen meegedeeld. Het gedurende een langere periode versturen van grensoverschrijdende berichten aan meerdere vrouwelijke collega’s ligt ten grondslag aan zijn besluit om te stoppen.
Overmars: "Ik schaam me kapot. Vorige week werd ik geconfronteerd met meldingen over mijn gedrag. En hoe dit op anderen is overgekomen. Helaas realiseerde ik me niet goed dat ik hiermee grenzen heb overschreden, maar dat werd me deze dagen wel duidelijk. Daardoor voelde ik opeens een enorme druk."
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Als hij zo pardoes eruitgezet wordt ongetwijfeld behoorlijk grensoverschrijdend.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
naja het is maar dat ik geen meid ben.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Marc zal wel veel meiden hebben uitgenodigd om koffie met hem te drinken.
Ik hou zeker niet van koffie, dus ik zou dan wel veilig zijngraag op anoniem![]()
Net bijgetekend tot 2026.. zal een leuk juridisch strijd worden.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Koffie is toch puur genot joh.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja het is maar dat ik geen meid ben.
Ik hou zeker niet van koffie, dus ik zou dan wel veilig zijnOh.![]()
Als ie morgen 20% klapt gooi ik er ook wel wat inquote:Op zondag 6 februari 2022 23:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:ripcity prima moment om erin te stappen![]()
![]()
Overmars trekt zelf ook het boetekleed aan. Het gaat over een langere periode met meerdere vrouwelijke collega's. Je kunt wel invullen wat voor soort appjes het geweest zijn.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tegenwoordig is een meid groeten al metooAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat bezielt zo'n man die eigenlijk alles heeft om zijn reputatie zo te laten imploderen vanwege zijn piemeldrang?And what rough beast, its hour come round at last,
er zal best wel wat in zijn contract staan voor grensoverschrijdend gedragquote:Op zondag 6 februari 2022 23:53 schreef FireFox1 het volgende:
Net bijgetekend tot 2026.. zal een leuk juridisch strijd worden.![]()
Vrouwen zijn gek op mijquote:Op zondag 6 februari 2022 23:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja maar jij moet dan ook extra voorzichtig zijn met dat gedrag van jou hier op het forum![]()
![]()
Bahbah.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Overmars trekt zelf ook het boetekleed aan. Het gaat over een langere periode met meerdere vrouwelijke collega's. Je kunt wel invullen wat voor soort appjes het geweest zijn.And what rough beast, its hour come round at last,
Master of the universe complex.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:54 schreef Perrin het volgende:
Wat bezielt zo'n man die eigenlijk alles heeft om zijn reputatie zo te laten imploderen vanwege zijn piemeldrang?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Mannen met macht denken overal mee weg te komenquote:Op zondag 6 februari 2022 23:54 schreef Perrin het volgende:
Wat bezielt zo'n man die eigenlijk alles heeft om zijn reputatie zo te laten imploderen vanwege zijn piemeldrang?![]()
hij verkocht dezelfde soort scams als in het BTC forum nu worden gepromootquote:Op zondag 6 februari 2022 23:52 schreef Bolasie het volgende:
Wat een idioot. Dat verhaal met die cryptocurrency was ook al niet bepaald gunstig.
CANCELLED
@Nattekat
@GGMM![]()
Morgen rond 11 euro inslaanquote:Op zondag 6 februari 2022 23:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
aandeel doet het al een poos niet goed
[ afbeelding ]![]()
![]()
Met zijn pens kon hij zijn piemel niet eens vinden dus moest een vrouw het voor hem doenquote:Op zondag 6 februari 2022 23:54 schreef Perrin het volgende:
Wat bezielt zo'n man die eigenlijk alles heeft om zijn reputatie zo te laten imploderen vanwege zijn piemeldrang?RED ONS HENNIEGOD![]()
Dit is al jaren zo als je succes hebt of als je in een hoge positie bent dat dit gebeurd. Dat soort mannen denken dat ze alles kunnen doen en vrouwen zijn dan bang om tegen zulke mannen met veel invloed aangifte te doen.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:54 schreef Perrin het volgende:
Wat bezielt zo'n man die eigenlijk alles heeft om zijn reputatie zo te laten imploderen vanwege zijn piemeldrang?
Nu tegenwoordig kan je dit meer flikken, dus de komende weken zou ik niet eens verbaasd zijn als meerdere bekende nederlanders worden aangepakt, dus ook in de voetbalwereld.graag op anoniem![]()
Assumption is the mother of all fuck-upsquote:Op zondag 6 februari 2022 23:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als hij zo pardoes eruitgezet wordt ongetwijfeld behoorlijk grensoverschrijdend.![]()
quote:Op zondag 6 februari 2022 23:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja als ik koffie drink dan altijd melk/creamer erin![]()
![]()
ik verlang terug naar de jaren 1999-2004 met Frank Kales, Arie van Eijden en Maarten Fonteinquote:Op zondag 6 februari 2022 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar goed Ajax.
Tijden van wanbeleid zullen binnenkort weer herleven, antigenot.![]()
Iemand met zo'n staat van dienst wordt echt niet even op een zondagavond bij het grofvuil gezet. Daar is echt iets vervelends gebeurd.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuck-upsAnd what rough beast, its hour come round at last,
Ik mag toch hopen dat het niet van één man afhankelijk zal zijn en daar ga ik ook vanuit.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar goed Ajax.
Tijden van wanbeleid zullen binnenkort weer herleven, antigenot.
Zonder Overmars en wellicht Ten Hag na dit seizoen doe je wel even een jasje uit maar als er goede mensen voor terugkomen dan is dat ook wel weer op te vangen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vrouwen grijpen de macht; ik denk dat er een hoop mannen thuis zwetend aan hun ballen zitten te krabben.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
bedankt jomandaquote:Op zondag 6 februari 2022 23:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iemand met zo'n staat van dienst wordt echt niet even op een zondagavond bij het grofvuil gezet. Daar is echt iets vervelends gebeurd.![]()
Licht getint is dan weer niet te zuipenquote:Op zondag 6 februari 2022 23:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb liever koffie wit dan koffie zwartRED ONS HENNIEGOD![]()
Dat is maar de vraag. Stond er bij de TVOH coaches ook niet in. En in mijn eigen contract staat het ook niet (als doodnormale loonslaafquote:Op zondag 6 februari 2022 23:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
er zal best wel wat in zijn contract staan voor grensoverschrijdend gedrag). Zou dat echt iets zijn wat in veel contracten staat?
![]()
Hier op FOK! verdenk ik ook bepaalde users dat ze er niet vies van zijn hoorquote:Op zondag 6 februari 2022 23:59 schreef FireFox1 het volgende:
Vrouwen grijpen de macht; ik denk dat er een hoop mannen thuis zwetend aan hun ballen zitten te krabben.graag op anoniem![]()
ik denk als jij in de tieten van de kantinejuffrouw knijpt jij echt wel op staande voet ontslagen wordquote:Op maandag 7 februari 2022 00:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag. Stond er bij de TVOH coaches ook niet in. En in mijn eigen contract staat het ook niet (als doodnormale loonslaaf). Zou dat echt iets zijn wat in veel contracten staat?
![]()
Ben wel benieuwd naar de strekking van de appjes. Moet dan wel heel heftig zijn geweest wil je zo abrupt stoppen.
Hij zat toch ook in die dubieuze crypto muntjes? @aTypischblablablabla![]()
Overmars heeft zelf schuld bekend en ze zijn in onderling overleg uiteen gegaan. Dat gaat geen probleem geven.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag. Stond er bij de TVOH coaches ook niet in. En in mijn eigen contract staat het ook niet (als doodnormale loonslaaf). Zou dat echt iets zijn wat in veel contracten staat?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zal wel weer te maken hebben met die cryptoshit
Misschien dat Roddelpraat meer duiding geeftgraag op anoniem![]()
racistquote:Op zondag 6 februari 2022 23:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb liever koffie wit dan koffie zwart![]()
Heeft iemand al de Icloud van Overmars gehackt?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Maar goede mensen in het voetbal zijn zeldzaam en zeker op de positie van technisch directeur. Daar hangt het toch vaak van het individu af en niet van de gehele organisatie, zeker hoe die positie nu wordt ingevuld met zoveel macht bij de TD.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het niet van één man afhankelijk zal zijn en daar ga ik ook vanuit.
Zonder Overmars en wellicht Ten Hag na dit seizoen doe je wel even een jasje uit maar als er goede mensen voor terugkomen dan is dat ook wel weer op te vangen.Oh.![]()
Dat kan je wel invullen toch ? Geile praat tegenover vrouwelijke medewerkers waarvan er tegenwoordig steeds meer rondlopen in allerlei posities binnen Ajax.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:01 schreef Elan het volgende:
Ben wel benieuwd naar de strekking van de appjes. Moet dan wel heel heftig zijn geweest wil je zo abrupt stoppen.
Hij zat toch ook in die dubieuze crypto muntjes? @:atypischAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat was het punt niet:quote:Op maandag 7 februari 2022 00:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik denk als jij in de tieten van de kantinejuffrouw knijpt jij echt wel op staande voet ontslagen wordquote:Op zondag 6 februari 2022 23:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
er zal best wel wat in zijn contract staan voor grensoverschrijdend gedrag![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Pedroso op 07-02-2022 00:06:17 ]Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als het al sexting was is het denk ik wel genoeg?quote:Op maandag 7 februari 2022 00:01 schreef Elan het volgende:
Hij zat toch ook in die dubieuze crypto muntjes? @:atypisch
Denk dat niet het bleef bij een paar dubbelzinnige grappen.Oh.![]()
Als je pics wil, hoef je m waarschijnlijk alleen even te appen.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:03 schreef FireFox1 het volgende:
Heeft iemand al de Icloud van Overmars gehackt?And what rough beast, its hour come round at last,
Zuur voor onze Marc, maar er zit niets anders op dan op te stappen. Het komt natuurlijk bijna overal voor, en sinds de Voice rel voelen vrouwen zich gehoord en zullen er sneller mee naar buiten treden.![]()
Ging ook over een langere periode en met meerdere vrouwelijke medewerkers. Het was dus niet zomaar even een foutje in een dronken bui ofzo.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het al sexting was is het denk ik wel genoeg?
Denk dat niet het bleef bij een paar dubbelzinnige grappen.
Hoe verkloot je je leven, zo dom.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Komt bijna overal voor? Vertelquote:Op maandag 7 februari 2022 00:08 schreef GwaiLow het volgende:
Zuur voor onze Marc, maar er zit niets anders op dan op te stappen. Het komt natuurlijk bijna overal voor, en sinds de Voice rel voelen vrouwen zich gehoord en zullen er sneller mee naar buiten treden.![]()
Ik heb wat incidenten voorbij zien komen, maar bijna overal lijkt me nogal overtrokken.![]()
Genoeg geld om elke nacht drie verschillende escortdames af te werken en dan ga je een beetje je vrouwelijke collega's lastigvallen met je piemelpraat.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ging ook over een langere periode en met meerdere vrouwelijke medewerkers. Het was dus niet zomaar even een foutje in een dronken bui ofzo.
Hoe verkloot je je leven, zo dom.And what rough beast, its hour come round at last,
Ik denk dat het heel veel voorkomt ja. Geen idee hoe heftig dit was, maar ik geloof zeker dat dit bij een hoop clubs zal gebeuren.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Komt bijna overal voor? Vertel![]()
Ik heb wat incidenten voorbij zien komen, maar bijna overal lijkt me nogal overtrokken.![]()
De kans zit er dik in dat Hamstra hem gaat opvolgen.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar goede mensen in het voetbal zijn zeldzaam en zeker op de positie van technisch directeur. Daar hangt het toch vaak van het individu af en niet van de gehele organisatie, zeker hoe die positie nu wordt ingevuld met zoveel macht bij de TD.![]()
Ben wel benieuwd wat er verder naar buiten komt, misschien kan BOOS nog een extra aflevering maken.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ging ook over een langere periode en met meerdere vrouwelijke medewerkers. Het was dus niet zomaar even een foutje in een dronken bui ofzo.
Hoe verkloot je je leven, zo dom.Oh.![]()
Barneyquote:Op maandag 7 februari 2022 00:12 schreef KingRoland het volgende:
ik zou de
'ik ben gehackt' excuus verzinnen
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Nu over de sportwereld ipv de talentenjachten idd.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat er verder naar buiten komt, misschien kan BOOS nog een extra aflevering maken.And what rough beast, its hour come round at last,
Hoezo zuur? Omdat het overal gebeurt?quote:Op maandag 7 februari 2022 00:08 schreef GwaiLow het volgende:
jaquote:Op maandag 7 februari 2022 00:01 schreef Elan het volgende:
Hij zat toch ook in die dubieuze crypto muntjes? @:atypisch
xpose heet dat
toepasselijke naam wel
we leven in een simulatie beste elan![]()
Hou het dan gewoon bij 1, en zorg dat die jou ook ziet zitten. Hou het netjes en laat haar de avances maken. Dan ben je redelijk safe in het verdere proces, mocht je ooit door de mand vallen. Niet dat je er in zijn positie volledig mee weg zou komen, maar dan had je tenminste nog een verhaal.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoe verkloot je je leven, zo dom.
Marc's methode zou die van mij kunnen zijn na een avondje stappen zonder succes op 20 jarige leeftijd: SMS bom naar 10 vrouwen in mijn contactenlijst en kijken of er eentje hapt![]()
![]()
Die galbak van een Tim Hofman moeten ze gewoon geen aandacht geven.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat er verder naar buiten komt, misschien kan BOOS nog een extra aflevering maken.![]()
je moet boomers ook niet teveel technologie gevenquote:Op maandag 7 februari 2022 00:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hou het dan gewoon bij 1, en zorg dat die jou ook ziet zitten. Hou het netjes en laat haar de avances maken. Dan ben je redelijk safe in het verdere proces, mocht je ooit door de mand vallen. Niet dat je er in zijn positie volledig mee weg zou komen, maar dan had je tenminste nog een verhaal.
Marc's methode zou die van mij kunnen zijn na een avondje stappen zonder succes op 20 jarige leeftijd: SMS bom naar 10 vrouwen in mijn contactenlijst en kijken of er eentje hapt
daar krijg je lockdowns en #metoo's van
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2022 00:18:46 ]![]()
Tsja makkelijk betekent niet altijd leuker hèquote:Op maandag 7 februari 2022 00:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Genoeg geld om elke nacht drie verschillende escortdames af te werken en dan ga je een beetje je vrouwelijke collega's lastigvallen met je piemelpraat.![]()
![]()
Ach, Marc is natuurlijk een prima vent verder, maar heeft nu wel een grote fout gemaakt. Periode lang teveel met zijn lul nagedacht. Dan moet je een tijdje op de blaren zitten, zo werkt dat.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Hoezo zuur? Omdat het overal gebeurt?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: