https://www.vi.nl/nieuws/(...)g-heracles-thuis#_=_quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is Kudus eigenlijk weer fit?
Hoop hem toch wel weer een paar potjes te zien spelen zodat hij zich weer kan herpakken.
Mooi, stel hem maar op.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)g-heracles-thuis#_=_
Kudus is weer fit.
leuke speler maar had het idee dat hij verdedigend nogal een beetje droomt, zonder Alvarez erbij lijkt me dat me dan weer net geen goed planquote:
Hopelijk gaan de journalisten hem wekelijks lastig vallen met vragen over Ihattaren, net zoals bij Schmidtquote:
Toen zat hij ook bij de A selectie van PSV, bij Ajax nog niet maar als hij dat haalt zullen er vast vragen komenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hopelijk gaan de journalisten hem wekelijks lastig vallen met vragen over Ihattaren, net zoals bij Schmidtzal wel niet.
Wel slim van Ajax om hem uit de media te houden, geen presentatie/interviews etc
Tegen tegenstanders waar je de bal 80% van de tijd in bezit hebt , kan je best zonder Alvarez spelen . Vooral omdat het toch al geen opbouwend wonder is.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
leuke speler maar had het idee dat hij verdedigend nogal een beetje droomt, zonder Alvarez erbij lijkt me dat me dan weer net geen goed plan
zou je denken maar dat valt toch altijd wat tegen want in principe sta je achterin gewoon met een 3 mans verdediging waar hij de voorste van is, hij weet gewoon goed die ruimte te bespelen bij balverliesquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegen tegenstanders waar je de bal 80% van de tijd in bezit hebt , kan je best zonder Alvarez spelen . Vooral omdat het toch al geen opbouwend wonder is.
Dan wordt alles wat ook maar iets op een counter lijkt meteen een kans aan de andere kant van het veld, dat vind ik nooit zo'n leuke rubriek.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegen tegenstanders waar je de bal 80% van de tijd in bezit hebt , kan je best zonder Alvarez spelen . Vooral omdat het toch al geen opbouwend wonder is.
Dat kan ook te maken met het elftal organisatorisch als geheel , omdat blijkbaar 2 backs tegelijk naar voren moeten. Maar goed ik zal wel meer het balbezit gedeelte zien . Vaak een rampzalig beeld als Alvarez en Klaassen tegelijk opdraven .quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan wordt alles wat ook maar iets op een counter lijkt meteen een kans aan de andere kant van het veld, dat vind ik nooit zo'n leuke rubriek.
Dat klopt maar dat vind ik zonder Alvarez nog steeds niet top staan eigenlijk. Qua balbezit begrijp ik je hoor maar je ik vind dat Alvarez ook vaak weer de bal snel onderschept waardoor je kunt doorvoetballen. Ben ook geen fan van Klaassen én Alvarez maar helaas zijn de keuzes daar nu ook niet reuze.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat kan ook te maken met het elftal organisatorisch als geheel , omdat blijkbaar 2 backs tegelijk naar voren moeten. Maar goed ik zal wel meer het balbezit gedeelte zien . Vaak een rampzalig beeld als Alvarez en Klaassen tegelijk opdraven .
Zeker als hij de bal onderschept kan je doorvoetballen , maar niet snel omdat die vaak tijd nodig om dat logge lichaam goed te zetten voor zijn balbehandeling . Daarom hoop ik ook dat Kudus leert hoe die moet staan bij balverlies want voetballend is die natuurlijk veel en veel beter dan Alvarez (mits fit)...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat vind ik zonder Alvarez nog steeds niet top staan eigenlijk. Qua balbezit begrijp ik je hoor maar je ik vind dat Alvarez ook vaak weer de bal snel onderschept waardoor je kunt doorvoetballen. Ben ook geen fan van Klaassen én Alvarez maar helaas zijn de keuzes daar nu ook niet reuze.
met je eens hoor dat het er vaak wat houterig uitziet maar hij blijkt toch heel nuttig wat Alvarez doet, aan de bal waarschijnlijk de minste speler samen met opa doel maar dan heb je er nog 9 die heel aardig met de bal overweg kunnenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zeker als hij de bal onderschept kan je doorvoetballen , maar niet snel omdat die vaak tijd nodig om dat logge lichaam goed te zetten voor zijn balbehandeling . Daarom hoop ik ook dat Kudus leert hoe die moet staan bij balverlies want voetballend is die natuurlijk veel en veel beter dan Alvarez (mits fit)...
Amen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
met je eens hoor dat het er vaak wat houterig uitziet maar hij blijkt toch heel nuttig wat Alvarez doet, aan de bal waarschijnlijk de minste speler samen met opa doel maar dan heb je er nog 9 die heel aardig met de bal overweg kunnen
Dubbele kin.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mo gisteren als toeschouwer bij Jong Ajax.
[ afbeelding ]
Vies dikquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Tering daar kunnen wel een paar kilootjes afquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Jij was toch neutraal dropstaafquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Gefeliciteerd met de schaal. Zal wel weer groots gevierd worden?
De ingehouden woede is niet te verbergen in je post.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Gefeliciteerd met de schaal. Zal wel weer groots gevierd worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |