SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdGoedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Terriblequote:Op woensdag 2 februari 2022 16:30 schreef Li0nHeart het volgende:
kootsj, kootsj, kootsj ... veeg me op
Ik had het na het spel alleen gelezen hier.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:30 schreef Li0nHeart het volgende:
kootsj, kootsj, kootsj ... veeg me op
of je zelf voor een spiegel te hangen............quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy : 'Het is soms goed om een spiegel voor jezelf op te hangen'
En dan naar de achterkant kijken ervanquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij is alleen die van hemzelf vergetenquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat zijn spannende streamsquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:32 schreef danilel het volgende:
[..]
of je zelf voor een spiegel te hangen............
zijn spiegel heeft het opgegevenquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is alleen die van hemzelf vergeten
Ja, die van 'praat veel en zegt weinig' heeft hij nu niet benoemd.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is alleen die van hemzelf vergeten
wat is dit precies ?quote:
nee nog nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:33 schreef Stargazing het volgende:
Is Leroy teruggeroepen naar de DBK nadat hij al gestemd had trouwens?
was er gelijkspel?
Nee.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:33 schreef Stargazing het volgende:
Is Leroy teruggeroepen naar de DBK nadat hij al gestemd had trouwens?
was er gelijkspel?
Alles wordt gestaged op TV.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Toby vertelt ook dat BB z'n krukken net heeft omgewisseld omdat deze er mooier uitzien.
mooier mss voor bij zn roze bb shirtquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Toby vertelt ook dat BB z'n krukken net heeft omgewisseld omdat deze er mooier uitzien.
Slecht geweten, dat is waarom.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:37 schreef tiki het volgende:
Leroy is verdacht stil.......
Die baalt nu natuurlijk als een stekker dat Tobias terug is.
Die heeft niks gezien hoorquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:39 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Volgens mij heeft Tobias meegekeken ivm zijn non verbale communicatie zegt voor mij genoeg. Of zijn het de zenuwen die parten spelen?
Nee joh, zoveel prikkels ineens weer binnen en al die ogen op hem gericht. Die krijgt maar de helft van het verhaal mee ook.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:39 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Volgens mij heeft Tobias meegekeken ivm zijn non verbale communicatie zegt voor mij genoeg. Of zijn het de zenuwen die parten spelen?
jup, vreemdquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:40 schreef tiki het volgende:
Wel opvallend.
Juist als Tobias wil gaan vertellen hoe hij sprak met de crew draait het beeld op de tuin.
Julio hoor jequote:Op woensdag 2 februari 2022 16:40 schreef danilel het volgende:
sl met geluid van regie op achtergrond?
Het is raar om na 5 dagen ineens weer in de groep te zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:39 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
ja ma heeft het uitgelegtquote:
heerlijk ditquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:37 schreef tiki het volgende:
Leroy is verdacht stil.......
Die baalt nu natuurlijk als een stekker dat Tobias terug is.
Niks bijzonders nog.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:44 schreef Rhosyn het volgende:
En hoe was het weerzien tussen Grace en Tobias?
Daar lees ik niks over.
SLquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:44 schreef Rhosyn het volgende:
Daar lees ik niks over.
Ff refreshenquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:44 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb zwarte ruis met dit
Video decoder or demuxer had an error with the content
(PLAYBACK_VIDEO_DECODING_ERROR)
Er werd gelijk een weekverslag gedaan door Kristof, ratel de ratel de ratelquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:44 schreef Rhosyn het volgende:
Daar lees ik niks over.
Inclusief wat koots van wat bewoners hadden gezegd. Gotta include dem koots!quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er werd gelijk een weekverslag gedaan door Kristof, ratel de ratel de ratel
Tja, sommigen vinden het lastig om een gesprek met een gehandicapte aan te gaanquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:48 schreef Joyce-43 het volgende:
Durft Grace niet in de buurt van Tobius te komen ze houd zo nerveus afstand
Heeft de kriebels in haar buik.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:48 schreef Joyce-43 het volgende:
Durft Grace niet in de buurt van Tobius te komen ze houd zo nerveus afstand
Bijten die?quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:49 schreef Kinga het volgende:
Rode bieten schillen zonder handschoenen!!!!![]()
![]()
![]()
Grace verlegenquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heeft de kriebels in haar buik.
Inderdaad verlegen.
Na 5 dagen alleen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias is gek straks .. ze proberen hem te overvoeren met informatie
Tobias: Auw... auwauw nee, gaat echt niet goed met mijn voet. Ik moet echt snel weer naar het ziekenhuisquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias is gek straks .. ze proberen hem te overvoeren met informatie
Ach, dat slijt er vanzelf weer af toch?quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:51 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat geeft ZO af. Ik wens ze veel succes met hun rode handjes.
Ach, als je een kaasschaaf verkeerd gebruikt ook. Trekt wel weer bijquote:
Hij is echt een hork hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:54 schreef engine het volgende:
Dimi weer heel druk bezig vera niet aan te kijken
echte liefdequote:Op woensdag 2 februari 2022 16:54 schreef engine het volgende:
hij werd opeens Salar.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:55 schreef spapaars het volgende:
Wat is het toch een achterlijke jongen die Dimitri.
Vera praat en hij staat stompzinnig wat rond te kloppen.
lijkt wel een tik van hem te zijn net zoals dat vingers kluiven en dat starten in het nietsquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:54 schreef engine het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:58 schreef Koos1958 het volgende:
idioot dat kan je niet maken in deze tijd
wel hij is bijgepraatquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:00 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Volgens mij heeft hij niet gevraagd wie er weg is gegaan? Of heb ik het gemist?
Het is hem verteldquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:00 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Volgens mij heeft hij niet gevraagd wie er weg is gegaan? Of heb ik het gemist?
handen in zijn broek aan de voorkant en iets naar beneden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:01 schreef Rhosyn het volgende:
Grace betrapt Leroy in de wc bij de wasbak. Zijn broek beetje naar beneden en met zijn handen in de wasbak ( ik denk handen wassen) Grace roept naar hem: wat ben jij daar aan het doen. Leroy laat daarop zijn blote billen zien en Grace gaat hem slaan.
Zij vertelt het tegen de de anderen. Hij liet mij zijn bil zien en toen moest ik hem slaan.
Wel mooie bil maar toch moet ik hem slaan.
Het is een spel, je vind iemand leuk of je vind iemand niet leuk, maar iemand haten die je niet kent???quote:
Leroy denkt dat hij een versnelling hoger moet schakelen bij Grace.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:58 schreef Whuzz het volgende:
Grace heeft de bil van Leroy gezien
Omg #metoo. En toen heeft ze hem geslagen! #houdnietopnietvanzelf!
En Grace had eerder een heel verhaal dat in BB Brasil elke vorm van geweld, hoe mild ook, leid tot onmiddelijke verwijdering uit het huis.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:01 schreef Rhosyn het volgende:
Grace betrapt Leroy in de wc bij de wasbak. Zijn broek beetje naar beneden en met zijn handen in de wasbak ( ik denk handen wassen) Grace roept naar hem: wat ben jij daar aan het doen. Leroy laat daarop zijn blote billen zien en Grace gaat hem slaan.
Zij vertelt het tegen de de anderen. Hij liet mij zijn bil zien en toen moest ik hem slaan.
Wel mooie bil maar toch moet ik hem slaan.
Met ninja's ... zo jammer dat we die hier niet hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En Grace had eerder een heel verhaal dat in BB Brasil elke vorm van geweld, hoe mild ook, leid tot onmiddelijke verwijdering uit het huis.
heb ik toch niee gemaktquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie is er vandaag weer de lul, je deurknop of je delete knopje op je pc?
Soberso. Alles is beter met ninja's!quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Met ninja's ... zo jammer dat we die hier niet hebben.
ik zie hem dom doen,dat is genoegquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het is een spel, je vind iemand leuk of je vind iemand niet leuk, maar iemand haten die je niet kent???
nou, gewoon omdat Tobyquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:05 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Waarom is iedereen zo fan van Toby?
dat vraag ik mij ook afquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:05 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Het is, zo lijkt het, een superaardige gast en 1 van de weinigen die werkelijk oprecht is.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:05 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Iedereen? waar haal je dat wegquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:05 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
ik nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:05 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
En zo saai als maar zijn kan.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:07 schreef tiki het volgende:
[..]
Het is, zo lijkt het, een superaardige gast en 1 van de weinigen die werkelijk oprecht is.
En kan goed praten met de meesten.
Oppervlakkige saaihaas is het.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:07 schreef tiki het volgende:
[..]
Het is, zo lijkt het, een superaardige gast en 1 van de weinigen die werkelijk oprecht is.
En kan goed praten met de meesten.
Ik ook niet... vind hem wel leuk in het huis,maar heb hem niet gemist...quote:
Ik vind hem niet oppervlakkig, maar wel heel saai ja.quote:
Ik ben geen fan van Toby hoor, vind hem erg zelfingenomen en hij kan ontzettend slecht tegen zijn verliesquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:05 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ja, leert veel over zijn eigen lichaam...quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:09 schreef tiki het volgende:
[..]
Ik vind hem niet oppervlakkig, maar wel heel saai ja.
Neemt niet weg dat hij in mijn ogen best goed probeert om zelfinzicht te krijgen.
En dat gelooft in Godquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:10 schreef Whuzz het volgende:
Grace vraagt zich af hoe een bot kan genezen zonder pin er in.
Dat iemand hem saai vindt kan ik begrijpen maar oppervlakkig totaal niet.quote:
ha haquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, leert veel over zijn eigen lichaam...
"als ik zo op-en-neer spring, kan mijn voet dat aan?"
*krak*
"nee."
Geen heilige? Als je hem een tabbert aan doet en een staf heeft gaat ie spontaan de kijker bedanken voor de bloemenquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat iemand hem saai vindt kan ik begrijpen maar oppervlakkig totaal niet.
Vindt het heerlijk dat in deze groep tenminste nog één normaal iemand in zit. En geen heilige.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:05 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
ik oooooooooooooooooooook hahaquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:12 schreef Ireth het volgende:
Grace tegen tobi: "mijn zoon was gister jarig!!"
Ik: "Hij werd 8 jaar oud de schat!!!"
quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:08 schreef mario390 het volgende:
waarom heeft nawel zo en
elganten blazer (broekpak) an?
Gelukkig Tobias er weer, nu wordt het weer super spannendquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:13 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Oké dan is het vooral toch fb en twitter😅.
Ik vind deze week super saai.
Een sympathieke, rustige persoon, maar als hij onaantrekkelijk was, had hij minstens de helft minder fans.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:05 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
het is bijna altijd saai, ligt niet echt aan de week imo.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:13 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Oké dan is het vooral toch fb en twitter😅.
Ik vind deze week super saai.
Ah. Jij veroorzaakt dat dus! Stop eens met kijkenquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:15 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
het is bijna altijd saai, ligt niet echt aan de week imo.
of ik kijk elke keer als het net saai is, kan ook.
zoals nu..
quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah. Jij veroorzaakt dat dus! Stop eens met kijken![]()
Ja ik kijk ook altijd als het saai is of het is dus altijd saai.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:15 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
het is bijna altijd saai, ligt niet echt aan de week imo.
of ik kijk elke keer als het net saai is, kan ook.
zoals nu..
quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Geen heilige? Als je hem een tabbert aan doet en een staf heeft gaat ie spontaan de kijker bedanken voor de bloemen
quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Geen heilige? Als je hem een tabbert aan doet en een staf heeft gaat ie spontaan de kijker bedanken voor de bloemen
richring evelinquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:20 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Als je kijkt je bent een schat? Wat bedoelde tobias?
Waarom zou hij niet bv. zn quarantaine in de control room uit hebben kunnen zitten? Vind het nogal wat als hij 5 dagen echt opgesloten is en geen contact met niemand mag, niet eens mag lopen buiten lolquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias zegt dat hij af en toe het huis heeft kunnen zien .. zal wel weer vanaf het balkon zijn.
Hij zag het huisquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:22 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dus hij kon wel kijken..zegt hij dit nu tegen Grace?
Ik denk omdat de controlroom gewoon een kantoortje is en geen hotelkamer... er dus niet op voorbereid.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:23 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet bv. zn quarantaine in de control room uit hebben kunnen zitten? Vind het nogal wat als hij 5 dagen echt opgesloten is en geen contact met niemand mag, niet eens mag lopen buiten lol
hij kon ook niet lopenquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:23 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet bv. zn quarantaine in de control room uit hebben kunnen zitten? Vind het nogal wat als hij 5 dagen echt opgesloten is en geen contact met niemand mag, niet eens mag lopen buiten lol
Logisch hij heeft een week "vacantie" gehad , en genoten van alles wat er in het huis niet was..quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:26 schreef Sofia35 het volgende:
Wat een lieve oprechte jongen is Tobias toch. Je voelt gelijk ( zelfs door het scherm ) positieve energie in plaats van al die slangen daar
quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:26 schreef Sofia35 het volgende:
Wat een lieve oprechte jongen is Tobias toch. Je voelt gelijk ( zelfs door het scherm ) positieve energie in plaats van al die slangen daar
Voor hij weg was, was hij ook best leuk hoor. Maar ik zie nu echt iets opbloeien tussen grace en hemquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Logisch vij heeft een week "vacantie" gehad , en genoten van alles wat er in het huis niet was..
Volgende TT "Tobi = Jomanda!"quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:26 schreef Sofia35 het volgende:
omdat ze er zin in hadquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:28 schreef mario390 het volgende:
luie bende hoezo gev je op en normale
vraag geen antwort??
waarom heeft nawel zo en
Zien we er uit als Google???quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:28 schreef mario390 het volgende:
vraag geen antwort??
waarom heeft nawel zo en
Wat zei ze ? En tegen wie ?quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:22 schreef JDB94 het volgende:
Vera ineens achterdochtig sinds die tweets, meid heb je de vorige 20 red flags gemist?Feel for her.
omdat ze geen rok aanheeftquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:28 schreef mario390 het volgende:
vraag geen antwort??
waarom heeft nawel zo en
Echt he. Het is zo overduidelijkquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:29 schreef JDB94 het volgende:
Meteen weer dat gigantische contrast tussen de liefde van Vera/Dimi v.s. Tobias/Grace
Heletijd vragen stellen over hoe het nou zat met de opmerkingen van Dimi/Kristoff en dat Tobias er niks van zeiquote:
Luie bende zelfs.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:28 schreef mario390 het volgende:
vraag geen antwort??
waarom heeft nawel zo en
omdat ze geen badjas aan heeftquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:28 schreef mario390 het volgende:
vraag geen antwort??
waarom heeft nawel zo en
omdat de rest in de was zitquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:28 schreef mario390 het volgende:
vraag geen antwort??
waarom heeft nawel zo en
omdat ze niet onder de douche staatquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:28 schreef mario390 het volgende:
vraag geen antwort??
waarom heeft nawel zo en
Tobias is een topper ja, maar het is te veel positieve energie voor Big Brotherquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:26 schreef Sofia35 het volgende:
super stome antwortquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
omdat ze niet onder de douche staat
BB: Graag per direct verwijderen!quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobi heeft extra deo, extra tandpasta en een luchtje naar binnen gesmokkeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Nou, Leroy is ook niet onaantrekkelijkquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:14 schreef Yolk het volgende:
[..]
Een sympathieke, rustige persoon, maar als hij onaantrekkelijk was, had hij minstens de helft minder fans.
Idem voor Vera overigens.
vraag het haar als ze er uit komtquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:28 schreef mario390 het volgende:
vraag geen antwort??
waarom heeft nawel zo en
Met een zak over z'n hoofd is hij misschien aantrekkelijk jaquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, Leroy is ook niet onaantrekkelijkMooi lijf lekker kort tennis broekje en denk niet dat hij zoveel fans heeft.
* Ireth legt de paaseieren opzij....quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, Leroy is ook niet onaantrekkelijkMooi lijf lekker kort tennis broekje en denk niet dat hij zoveel fans heeft.
Vertelde Jill ook.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias zegt dat hij af en toe het huis heeft kunnen zien .. zal wel weer vanaf het balkon zijn.
Woa, hele dag gratis dakstreams!quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vertelde Jill ook.
Tuin en dak.
Zo leuk die cadeautjes van Grace.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:26 schreef Sofia35 het volgende:
Smaken verschillen denk ikquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja lief van haar. Ze zou nog met hem praten over haar ( eventuele ) gevoelens benieuwd of ze dat nog gaat doenquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zo leuk die cadeautjes van Grace.
Ze heeft nog niet verteld dat ze constant zijn kleren aan had.
wie?quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:30 schreef Stargazing het volgende:
Wat me wel opvalt dat er een aantal mensen opgelucht lijken nu Tobias zei dat hij niets heeft kunnen zien of niets weet. Last van slechte gewetens?
Oh, je heb gelukkig nog een andere stream. Ik ben veel meer bewoners zat. Dus is het de een niet zit die andere erop.quote:
hij staat haar te rossen alsof hij een hond aan het aaien isquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:35 schreef Sofia35 het volgende:
Kijk hoe liefffffff Tobias is voor grace. ( smelt )
En een slot op zijn mond.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Met een zak over z'n hoofd is hij misschien aantrekkelijk ja
Dat wordt tijd ook, hoelang liggen die nu al niet voor je.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth legt de paaseieren opzij....
Geheime opdracht?quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Camera nu constant op Tobi .. wat hoopt de Febo .. dat ie weer flauwvalt?
BB harder en spannender dan ooitquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:37 schreef suzi1 het volgende:
ik vind het ook niet normaal. iemand op ze blote voeten laten lopen over lego
quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:38 schreef Verida het volgende:
[..]
hij staat haar te rossen alsof hij een hond aan het aaien is
Hij heeft wel eigenhandig alle koots moeten bevrijden met gevaar voor eigen leven en veel bloedvergieten.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
BB harder en spannender dan ooit
quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft wel eigenhandig alle koots moeten bevrijden met gevaar voor eigen leven en veel bloedvergieten.
Zou ze durven. Ben heel benieuwd.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:37 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Ja lief van haar. Ze zou nog met hem praten over haar ( eventuele ) gevoelens benieuwd of ze dat nog gaat doen
quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft wel eigenhandig alle koots moeten bevrijden met gevaar voor eigen leven en veel bloedvergieten.
met popcorn ?quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobi : de eerste avond heb ik 2 ijskoude biertjes gedronken.
misschien is hij wel ervan teruggekomen toen hij goed kon nadenken en relativeren. Dat hij dus inderdaad echt alleen maar een vriendschap wil met Gracequote:Op woensdag 2 februari 2022 17:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zou ze durven. Ben heel benieuwd.
ze hadden toch al gevierdquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:43 schreef suzi1 het volgende:
zijn de dames nu allemaal verkleed voor kootsfeest he
Het is te hopen en dan stopt Grace misschien ook wel met geflirt en geplaag, ze is toch ook geen 16 meer ?quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:45 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien is hij wel ervan teruggekomen toen hij goed kon nadenken en relativeren. Dat hij dus inderdaad echt alleen maar een vriendschap wil met Grace
Dimi mag toch ook gewoon gezellig bij Tobias gaan zitten, Grace heeft geen alleenrecht, dimi en tobias konden het al goed vinden met elkaar voor tobias zijn enkel brakquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:46 schreef Sofia35 het volgende:
Rot op DImi. Laat ze lekker alleen en ga Vera aandacht geven
helemaal met je eens.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:37 schreef Yolk het volgende:
[..]
Smaken verschillen denk ik. Tobias' verschijning is veel natuurlijker, niet zo opgepompt fake. En dat bekkie van Leroy.. nope.
Maar uiterlijk zegt inderdaad niet alles. Nick had meer fans dan Michel vorig jaar.
nee hoor zegt ze tegen tobiasquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:48 schreef Sofia35 het volgende:
Dimi is zogenaamd z’n quote vergeten. Sure…
Hij zei dat de ergste was dat hij met nawel moet babbelen. Maar hij vergeet het andere deel te zeggen dat hij elke minuut van de dag over haar praat ( achter haar rug )quote:
biertjesquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:49 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Tobias heeft de eerste dag twee .... op? Iets van eten of zo? Iemand gehoord?
Ijskoude biertjesquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:49 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Tobias heeft de eerste dag twee .... op? Iets van eten of zo? Iemand gehoord?
Vera werd voor de 2e keer geroepenquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:57 schreef humpty het volgende:
Nawel moet voor de tweede keer naar de DBK
Joop is zeker in het huis zegt Salar lachend
Oke ik verstond Nawel... maar geloof je hoorquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vera werd voor de 2e keer geroepen
Hij heeft zo'n week bekkiequote:Op woensdag 2 februari 2022 17:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, vindt er ook niks aan. Het lijf valt mee maar die kop en die mond trouwens het hele type....na 1date weet je al genoeg.quote:
Niets zo fijn als blije mensenquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:07 schreef utopia2.0 het volgende:
De populairste bewoner is terug. Daar zaten we op te wachten. Yippie
Ja en dan dat gezicht erbij , zooo jaloers.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jammer dat het niet gelukt is iets mee te smokkelen.
wiens gezicht?quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:08 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja en dan dat gezicht erbij , zooo jaloers.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niets zo fijn als blije mensen
Doei weekbek.... Next!quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, vindt er ook niks aan. Het lijf valt mee maar die kop en die mond trouwens het hele type....na 1date weet je al genoeg.
Coach of Koots ???quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:31 schreef suzi1 het volgende:
sommige coach brengt mensen wel samen he...
Sprak hij teder....quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:07 schreef utopia2.0 het volgende:
De populairste bewoner is terug. Daar zaten we op te wachten. Yippie
ik denk dat het antwoord quotes is nu leroy eens op de hoogte brengenquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat ik 2 uur terug bedoelde. zo ver reikt mijn geheugen niet
Ken je de film? Ik vond die nogal heftig en niks om over te lachen. Vind het nogal dom als mensen daar dan een grapje over maken dat, dimi nu over het aftrekken van tobias op schindlers list..quote:
Ach. Inside jokes kunnen toch...quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ken je de film? Ik vond die nogal heftig en niks om over te lachen. Vind het nogal dom als mensen daar dan een grapje over maken dat, dimi nu over het aftrekken van tobias op schindlers list..
Nogal ongepast in mijn ogen.
Ik vind het persoonlijk nog veel erger dat Nawel helemaal niets weet over WO II .quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ken je de film? Ik vond die nogal heftig en niks om over te lachen. Vind het nogal dom als mensen daar dan een grapje over maken dat, dimi nu over het aftrekken van tobias op schindlers list..
Donkere humor noemt dat. Je moet om alles grappen kunnen maken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik heb het voor de zekerheid even bij mijn kids gecheckt..quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk nog veel erger dat Nawel helemaal niets weet over WO II .
ik vond t eerder kinderachtig dat er gevraagd werd of hij zich had ge.... lekker belangrijk blijkbaarquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Misschien beelden van begrafenisquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vera werd voor de 2e keer geroepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |