Niks bijzonders nog.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:44 schreef Rhosyn het volgende:
En hoe was het weerzien tussen Grace en Tobias?
Daar lees ik niks over.
SLquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:44 schreef Rhosyn het volgende:
Daar lees ik niks over.
Ff refreshenquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:44 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb zwarte ruis met dit
Video decoder or demuxer had an error with the content
(PLAYBACK_VIDEO_DECODING_ERROR)
Er werd gelijk een weekverslag gedaan door Kristof, ratel de ratel de ratelquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:44 schreef Rhosyn het volgende:
Daar lees ik niks over.
Inclusief wat koots van wat bewoners hadden gezegd. Gotta include dem koots!quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er werd gelijk een weekverslag gedaan door Kristof, ratel de ratel de ratel
Tja, sommigen vinden het lastig om een gesprek met een gehandicapte aan te gaanquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:48 schreef Joyce-43 het volgende:
Durft Grace niet in de buurt van Tobius te komen ze houd zo nerveus afstand
Heeft de kriebels in haar buik.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:48 schreef Joyce-43 het volgende:
Durft Grace niet in de buurt van Tobius te komen ze houd zo nerveus afstand
Bijten die?quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:49 schreef Kinga het volgende:
Rode bieten schillen zonder handschoenen!!!!![]()
![]()
![]()
Grace verlegenquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heeft de kriebels in haar buik.
Inderdaad verlegen.
Na 5 dagen alleen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias is gek straks .. ze proberen hem te overvoeren met informatie
Tobias: Auw... auwauw nee, gaat echt niet goed met mijn voet. Ik moet echt snel weer naar het ziekenhuisquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias is gek straks .. ze proberen hem te overvoeren met informatie
Ach, dat slijt er vanzelf weer af toch?quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:51 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat geeft ZO af. Ik wens ze veel succes met hun rode handjes.
Ach, als je een kaasschaaf verkeerd gebruikt ook. Trekt wel weer bijquote:
Hij is echt een hork hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:54 schreef engine het volgende:
Dimi weer heel druk bezig vera niet aan te kijken
echte liefdequote:Op woensdag 2 februari 2022 16:54 schreef engine het volgende:
hij werd opeens Salar.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:55 schreef spapaars het volgende:
Wat is het toch een achterlijke jongen die Dimitri.
Vera praat en hij staat stompzinnig wat rond te kloppen.
lijkt wel een tik van hem te zijn net zoals dat vingers kluiven en dat starten in het nietsquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:54 schreef engine het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:58 schreef Koos1958 het volgende:
idioot dat kan je niet maken in deze tijd
wel hij is bijgepraatquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:00 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Volgens mij heeft hij niet gevraagd wie er weg is gegaan? Of heb ik het gemist?
Het is hem verteldquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:00 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Volgens mij heeft hij niet gevraagd wie er weg is gegaan? Of heb ik het gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |