handen in zijn broek aan de voorkant en iets naar beneden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:01 schreef Rhosyn het volgende:
Grace betrapt Leroy in de wc bij de wasbak. Zijn broek beetje naar beneden en met zijn handen in de wasbak ( ik denk handen wassen) Grace roept naar hem: wat ben jij daar aan het doen. Leroy laat daarop zijn blote billen zien en Grace gaat hem slaan.
Zij vertelt het tegen de de anderen. Hij liet mij zijn bil zien en toen moest ik hem slaan.
Wel mooie bil maar toch moet ik hem slaan.
Het is een spel, je vind iemand leuk of je vind iemand niet leuk, maar iemand haten die je niet kent???quote:
Leroy denkt dat hij een versnelling hoger moet schakelen bij Grace.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:58 schreef Whuzz het volgende:
Grace heeft de bil van Leroy gezien
Omg #metoo. En toen heeft ze hem geslagen! #houdnietopnietvanzelf!
En Grace had eerder een heel verhaal dat in BB Brasil elke vorm van geweld, hoe mild ook, leid tot onmiddelijke verwijdering uit het huis.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:01 schreef Rhosyn het volgende:
Grace betrapt Leroy in de wc bij de wasbak. Zijn broek beetje naar beneden en met zijn handen in de wasbak ( ik denk handen wassen) Grace roept naar hem: wat ben jij daar aan het doen. Leroy laat daarop zijn blote billen zien en Grace gaat hem slaan.
Zij vertelt het tegen de de anderen. Hij liet mij zijn bil zien en toen moest ik hem slaan.
Wel mooie bil maar toch moet ik hem slaan.
Met ninja's ... zo jammer dat we die hier niet hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En Grace had eerder een heel verhaal dat in BB Brasil elke vorm van geweld, hoe mild ook, leid tot onmiddelijke verwijdering uit het huis.
heb ik toch niee gemaktquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie is er vandaag weer de lul, je deurknop of je delete knopje op je pc?
Soberso. Alles is beter met ninja's!quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Met ninja's ... zo jammer dat we die hier niet hebben.
ik zie hem dom doen,dat is genoegquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het is een spel, je vind iemand leuk of je vind iemand niet leuk, maar iemand haten die je niet kent???
nou, gewoon omdat Tobyquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:05 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Waarom is iedereen zo fan van Toby?
dat vraag ik mij ook afquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:05 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Het is, zo lijkt het, een superaardige gast en 1 van de weinigen die werkelijk oprecht is.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:05 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Iedereen? waar haal je dat wegquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:05 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
ik nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:05 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
En zo saai als maar zijn kan.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:07 schreef tiki het volgende:
[..]
Het is, zo lijkt het, een superaardige gast en 1 van de weinigen die werkelijk oprecht is.
En kan goed praten met de meesten.
Oppervlakkige saaihaas is het.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:07 schreef tiki het volgende:
[..]
Het is, zo lijkt het, een superaardige gast en 1 van de weinigen die werkelijk oprecht is.
En kan goed praten met de meesten.
Ik ook niet... vind hem wel leuk in het huis,maar heb hem niet gemist...quote:
Ik vind hem niet oppervlakkig, maar wel heel saai ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |