Ik ben geen fan van Toby hoor, vind hem erg zelfingenomen en hij kan ontzettend slecht tegen zijn verliesquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:05 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Waarom is iedereen zo fan van Toby?
Ja, leert veel over zijn eigen lichaam...quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:09 schreef tiki het volgende:
[..]
Ik vind hem niet oppervlakkig, maar wel heel saai ja.
Neemt niet weg dat hij in mijn ogen best goed probeert om zelfinzicht te krijgen.
En dat gelooft in Godquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:10 schreef Whuzz het volgende:
Grace vraagt zich af hoe een bot kan genezen zonder pin er in.
Dat iemand hem saai vindt kan ik begrijpen maar oppervlakkig totaal niet.quote:
ha haquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, leert veel over zijn eigen lichaam...
"als ik zo op-en-neer spring, kan mijn voet dat aan?"
*krak*
"nee."
Geen heilige? Als je hem een tabbert aan doet en een staf heeft gaat ie spontaan de kijker bedanken voor de bloemenquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat iemand hem saai vindt kan ik begrijpen maar oppervlakkig totaal niet.
Vindt het heerlijk dat in deze groep tenminste nog één normaal iemand in zit. En geen heilige.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:05 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
ik oooooooooooooooooooook hahaquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:12 schreef Ireth het volgende:
Grace tegen tobi: "mijn zoon was gister jarig!!"
Ik: "Hij werd 8 jaar oud de schat!!!"
quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:08 schreef mario390 het volgende:
waarom heeft nawel zo en
elganten blazer (broekpak) an?
Gelukkig Tobias er weer, nu wordt het weer super spannendquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:13 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Oké dan is het vooral toch fb en twitter😅.
Ik vind deze week super saai.
Een sympathieke, rustige persoon, maar als hij onaantrekkelijk was, had hij minstens de helft minder fans.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:05 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
het is bijna altijd saai, ligt niet echt aan de week imo.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:13 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Oké dan is het vooral toch fb en twitter😅.
Ik vind deze week super saai.
Ah. Jij veroorzaakt dat dus! Stop eens met kijkenquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:15 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
het is bijna altijd saai, ligt niet echt aan de week imo.
of ik kijk elke keer als het net saai is, kan ook.
zoals nu..
quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah. Jij veroorzaakt dat dus! Stop eens met kijken![]()
Ja ik kijk ook altijd als het saai is of het is dus altijd saai.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:15 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
het is bijna altijd saai, ligt niet echt aan de week imo.
of ik kijk elke keer als het net saai is, kan ook.
zoals nu..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |