quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niets zo fijn als blije mensen
Doei weekbek.... Next!quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, vindt er ook niks aan. Het lijf valt mee maar die kop en die mond trouwens het hele type....na 1date weet je al genoeg.
Coach of Koots ???quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:31 schreef suzi1 het volgende:
sommige coach brengt mensen wel samen he...
Sprak hij teder....quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:07 schreef utopia2.0 het volgende:
De populairste bewoner is terug. Daar zaten we op te wachten. Yippie
ik denk dat het antwoord quotes is nu leroy eens op de hoogte brengenquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat ik 2 uur terug bedoelde. zo ver reikt mijn geheugen niet
Ken je de film? Ik vond die nogal heftig en niks om over te lachen. Vind het nogal dom als mensen daar dan een grapje over maken dat, dimi nu over het aftrekken van tobias op schindlers list..quote:
Ach. Inside jokes kunnen toch...quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ken je de film? Ik vond die nogal heftig en niks om over te lachen. Vind het nogal dom als mensen daar dan een grapje over maken dat, dimi nu over het aftrekken van tobias op schindlers list..
Nogal ongepast in mijn ogen.
dan hoef je niet naar Nawel te luisterenquote:
Ik vind het persoonlijk nog veel erger dat Nawel helemaal niets weet over WO II .quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ken je de film? Ik vond die nogal heftig en niks om over te lachen. Vind het nogal dom als mensen daar dan een grapje over maken dat, dimi nu over het aftrekken van tobias op schindlers list..
Donkere humor noemt dat. Je moet om alles grappen kunnen maken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik heb het voor de zekerheid even bij mijn kids gecheckt..quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk nog veel erger dat Nawel helemaal niets weet over WO II .
ik vond t eerder kinderachtig dat er gevraagd werd of hij zich had ge.... lekker belangrijk blijkbaarquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Misschien beelden van begrafenisquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vera werd voor de 2e keer geroepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |