SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Nu alquote:
Harderquote:
Niemandquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:35 schreef Clasientje het volgende:
Wat als Big Brother 1 oud kandidaat er weer in stopt dus kandidaten van dit seizoen dat wij dan mogen gaan stemmen wie wij een 2 tweede kans gunnen wie zou jij dan kiezen?
Dat denk ik ook..quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Denk dat Dimi wel in de gevarenzone zit, met op het bord komen, maar ook om er uit te vliegen.
Geen een.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:35 schreef Clasientje het volgende:
Wat als Big Brother 1 oud kandidaat er weer in stopt dus kandidaten van dit seizoen dat wij dan mogen gaan stemmen wie wij een 2 tweede kans gunnen wie zou jij dan kiezen?
Veel beter.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:37 schreef Hunter het volgende:
Is ook beter voor Vera als Dimi er uit gaat
Ja klopt ook maar van mij mag zij ook naar huis die Nawelniet, Ik had het al live gezien schat en ja dat was ook niet normaal.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet even het filmpje van DGK kijken
Nous en Nawel in de sauna
Dan kun je zien wie er echt manipuleert
en sukkel,en horst is hetquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:40 schreef spapaars het volgende:
Echte liefde.
Allemaal eruit en weg is ie.
[ afbeelding ]
Ze brengen bij iedereen de batterijen. Salar in goud en dimi in groenquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:44 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dimitri is druk met zichzelf in te slijmen bij Leroy … valt niet op..🤣
Is ook een keus hèquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:38 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ja klopt ook maar van mij mag zij ook naar huis die Nawelniet, Ik had het al live gezien schat en ja dat was ook niet normaal.
Ze ( Nouchinie) wordt door beide kanten gemanipuleerd. Die 2 moeten het samen uitvechten en niet haar er tussen zetten, is mijn mening dan
Zeker waar, net als vorige keer met Zoequote:Op woensdag 2 februari 2022 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is ook een keus hè
Je zelf er tussen laten zetten
En Nous wil graag met iedereen kunnen
En eigenlijk heb je dan 8 vrijstellingen .. het lijkt mij ook niet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:47 schreef Koos1958 het volgende:
toch denk ik niet dat het idee wat peter heeft of de nominatie en de stand op de lijst met elkaar te maken heeft. Want dan zou de vraag zijn wie zou je willen nomineren
Jup tactiek, doet Grace ook en Tobias ook.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is ook een keus hè
Klinkt wel heel erg logisch jaquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:47 schreef Koos1958 het volgende:
toch denk ik niet dat het idee wat peter heeft of de nominatie en de stand op de lijst met elkaar te maken heeft. Want dan zou de vraag zijn wie zou je willen nomineren
Ze hebben wel meer hersenspinselsquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:47 schreef Koos1958 het volgende:
Dimi zit weer helemaal met zijn hoofd in het spel, die voelt de bui al hangen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera tegen Dimi : Wat doe je lullig tegen me
quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:46 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja echt top, zit net met mijn ontbijt.
top themen vanochtendquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:55 schreef Dotteke het volgende:
Nawel is verlost van haar kaka probleem zegt ze tegen Nouche
top je snapt mijn humorquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oei als Vera rookt, moet Dimi meer glijmiddel gebruiken !
wat bedoelt verlost?quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:55 schreef Dotteke het volgende:
Nawel is verlost van haar kaka probleem zegt ze tegen Nouche
Ze heeft een harde keutel gelegdquote:
Dat het over is en ze weer gewoon naar de wc kanquote:
dann had zij wel 3 weken dat problemquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat het over is en ze weer gewoon naar de wc kan
Je vergeet in al je opwinding je accentquote:
Nous is in mijn ogen geraffineerder dan Nawel en Salar.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is ook een keus hè
Begrijpelijk. Krijg je automatisch als je iedereen iedere dag zo rond het bed van Nawel ziet zitten, alsof ze het gaat begeven.quote:
heb niet veel met dat mensquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nous is in mijn ogen geraffineerder dan Nawel en Salar.
Ja, alleen Leroy naar de gameroomquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:37 schreef Ireth het volgende:
Moet leroy alleen? Heb niet gehoord wat de stem omriep.
Leroy is alleen en de luistervinken staan buitenquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:37 schreef Ireth het volgende:
Moet leroy alleen? Heb niet gehoord wat de stem omriep.
heb al wel paar x gehoord ''er liggen hier peukjes''quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:21 schreef Ptr67 het volgende:
In alle zulke soort programma's mag niet meer gerookt worden is de insteker die je overal hoort en ook ziet.
De waarheid echter is dat deze mensen nog steeds roken maar in een "blinde hoek zonder cam, waar men ook toestemming voor moet vragen". Dit geheimpje is naar buiten gekomen na 1 of ander seizoen in Love Island UK.
Ook mag het tonen van beelden rond sexuele activiteiten niet meer gebeuren zodat kijkers de indruk krijgen dat er in deze programma's heel saaie dingen gebeuren en al zeker niet op dat niveau. Ook hier zijn al tegenstrijdige berichten gekomen dat er wel degelijk alle dagen wel zeker gespeeld wordt... talloze voorbeelden genoeg in andere landen.
Waarom zou het dan hier niet zijn ?
Volgens mij zei Salar 'informatie van buiten'quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:38 schreef Tuinfluitert het volgende:
Julio: Leroy moet of op kleur sorteren of een hele hoge bouwen.
Salar: Ik hoor de informatie al buiten.
Peter: Moeten wij dat ook doen?
Kristof: Informatie, 250 euro, dat is toch weinig.
Ja, kanquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij zei Salar 'informatie van buiten'
het zijn wel muizehapjesquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo zit Nawel nog steeds te ontbijten?
Ik verbaas me ook dat ze er nog zitquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo zit Nawel nog steeds te ontbijten?
Werd tijdens het spel met het ijsblok door de stem benoemdquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:49 schreef Blackprinces het volgende:
Hoe weten hun dat de storm corrie genoemd werd?
Dit is door BB verteldquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:49 schreef Blackprinces het volgende:
Ahh thnxquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:50 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Werd tijdens het spel met het ijsblok door de stem benoemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat werd gezegd bij hun spel buiten....quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:49 schreef Blackprinces het volgende:
Klik op wijzig, staat naast quotequote:Op woensdag 2 februari 2022 09:54 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik snap niet hoe je een post kan veranderen hier na een fout! 🤔
In geval van mobiel:quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:54 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:52 schreef Jockari het volgende:
Nawel's LegosetjeNawel heeft 2 broers en 4 zussen. Ze vertelde dat ze veel ruzie hadden/hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zouden ze Nawel hierin herkennen?
No mercy for animal abusers
Indien via website Fok!, dan rechtsboven je post "Wijzig"quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:54 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ja, dat is soms moeilijk, maar ik doe m'n best.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
SV Geweldig.Objectief. Informatief. Top.
Of hij moet Tobias vrij spelenquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat het een soort pictionary met lego is .. Leroy moet bouwen, de rest moet straks raden.
Of het is iets heel anders
Ik zou niet eens meedoen aan die bedden wissel, leuk zo'n regel maar ik blijf in mn eigen bed liggen, wat wil je doen?quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
Vera gaat wellicht in het bed van Dimi slapen totdat schoon beddengoed binnen komt. Zou ik doen.(Nee niet in het bed van Dimi maar jullie begrijpen me wel)
Vera heeft in het bed van Salar geslapen. ( dat is een schoon bed)
Dat in elkaars bed slapen vind ik smerig.
Ze kunnen toch ook het hele matras met beddengoed mee nemen.
Maar dan zou de hoeveelheid geld die ze voor de jackpot kunnen winnen geheel afhankelijk zijn hoe goed 1 persoon met lego iets kan uitbeelden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat het een soort pictionary met lego is .. Leroy moet bouwen, de rest moet straks raden.
Of het is iets heel anders
mooi tochquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Maar dan zou de hoeveelheid geld die ze voor de jackpot kunnen winnen geheel afhankelijk zijn hoe goed 1 persoon met lego iets kan uitbeelden.
Nee, ik ook zeker niet. Ik vind dat op elkaars bedden zitten al irritant.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:25 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik zou niet eens meedoen aan die bedden wissel, leuk zo'n regel maar ik blijf in mn eigen bed liggen, wat wil je doen?
Sowieso zou ik geen 100 dagen in een kamer met onbekende mensen slapen, niks voor mij
oh jeequote:Op woensdag 2 februari 2022 10:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Onze militair zit in de gameroom.
Tobias van niks naar 17.800.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace begon met 30k volgers zegt ze op insta.. nu (even gekeken) 46,5k. Ze wil ook graag meer volgers in NL.
BB houdt niet van die praat, want we schakelen naar buiten, naar een houthakkende kristof.
ik vind het ook viesquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:29 schreef zodeju het volgende:
Wat ik niet begrepen heb, is dat van bed verwisselen zoals nu Vera en Noucine voor 1 nacht of voor de hele week. Moet hij vandaag weer 2 laten wisselen en gewoon aan het eind alles van goud naar groen en visa versa.???
Ja zou in Nawel haar bed komen, allemaal kruimels en waar zowat alle bewoners in en op haar bed hebben gezeten. Zo schoon is ze ook niet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het ook vies
zou niet graag in iemands beslapen bed gaan liggen
en tel daarbij het manipulatiegesprek van Leroyquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:33 schreef Rhosyn het volgende:
FF tussendoor offtopic
Ik moet steeds denken aan het verhaal dat Salar een paar dagen geleden vertelde.
Voordat Salar in het huis kwam kreeg hij via de telefoon te horen dat hij een spectaculaire entree zou hebben het huis. Het zou heel bijzonder zijn met veel toeters en bellen.
Salar had toen het idee dat hij met een helikopter op het huis zou landen of iets anders spectaculair.
In plaats daarvan kwam ik in een suf kamertje met tv schermen. En moest daar 2 dagen blijven
Niet alleen wij voelen ons regelmatig in het ootje genomen door BB.
de stagiaire heeft de juiste knop gevonden om het geluid van de gameroom niet over de stream te gooienquote:
ik ga ook mee doen aan BBquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Denk het wel, heeft last van haar maandelijkse periode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |