SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Nu alquote:
Harderquote:
Niemandquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:35 schreef Clasientje het volgende:
Wat als Big Brother 1 oud kandidaat er weer in stopt dus kandidaten van dit seizoen dat wij dan mogen gaan stemmen wie wij een 2 tweede kans gunnen wie zou jij dan kiezen?
Dat denk ik ook..quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Denk dat Dimi wel in de gevarenzone zit, met op het bord komen, maar ook om er uit te vliegen.
Geen een.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:35 schreef Clasientje het volgende:
Wat als Big Brother 1 oud kandidaat er weer in stopt dus kandidaten van dit seizoen dat wij dan mogen gaan stemmen wie wij een 2 tweede kans gunnen wie zou jij dan kiezen?
Veel beter.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:37 schreef Hunter het volgende:
Is ook beter voor Vera als Dimi er uit gaat
Ja klopt ook maar van mij mag zij ook naar huis die Nawelniet, Ik had het al live gezien schat en ja dat was ook niet normaal.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet even het filmpje van DGK kijken
Nous en Nawel in de sauna
Dan kun je zien wie er echt manipuleert
en sukkel,en horst is hetquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:40 schreef spapaars het volgende:
Echte liefde.
Allemaal eruit en weg is ie.
[ afbeelding ]
Ze brengen bij iedereen de batterijen. Salar in goud en dimi in groenquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:44 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dimitri is druk met zichzelf in te slijmen bij Leroy … valt niet op..🤣
Is ook een keus hèquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:38 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ja klopt ook maar van mij mag zij ook naar huis die Nawelniet, Ik had het al live gezien schat en ja dat was ook niet normaal.
Ze ( Nouchinie) wordt door beide kanten gemanipuleerd. Die 2 moeten het samen uitvechten en niet haar er tussen zetten, is mijn mening dan
Zeker waar, net als vorige keer met Zoequote:Op woensdag 2 februari 2022 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is ook een keus hè
Je zelf er tussen laten zetten
En Nous wil graag met iedereen kunnen
En eigenlijk heb je dan 8 vrijstellingen .. het lijkt mij ook niet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:47 schreef Koos1958 het volgende:
toch denk ik niet dat het idee wat peter heeft of de nominatie en de stand op de lijst met elkaar te maken heeft. Want dan zou de vraag zijn wie zou je willen nomineren
Jup tactiek, doet Grace ook en Tobias ook.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is ook een keus hè
Je zelf er tussen laten zetten
En Nous wil graag met iedereen kunnen
Klinkt wel heel erg logisch jaquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:47 schreef Koos1958 het volgende:
toch denk ik niet dat het idee wat peter heeft of de nominatie en de stand op de lijst met elkaar te maken heeft. Want dan zou de vraag zijn wie zou je willen nomineren
Ze hebben wel meer hersenspinselsquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:47 schreef Koos1958 het volgende:
Dimi zit weer helemaal met zijn hoofd in het spel, die voelt de bui al hangen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera tegen Dimi : Wat doe je lullig tegen me
quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:46 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja echt top, zit net met mijn ontbijt.
top themen vanochtendquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:55 schreef Dotteke het volgende:
Nawel is verlost van haar kaka probleem zegt ze tegen Nouche
top je snapt mijn humorquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oei als Vera rookt, moet Dimi meer glijmiddel gebruiken !
wat bedoelt verlost?quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:55 schreef Dotteke het volgende:
Nawel is verlost van haar kaka probleem zegt ze tegen Nouche
Ze heeft een harde keutel gelegdquote:
Dat het over is en ze weer gewoon naar de wc kanquote:
dann had zij wel 3 weken dat problemquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat het over is en ze weer gewoon naar de wc kan
Je vergeet in al je opwinding je accentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |