Jup tactiek, doet Grace ook en Tobias ook.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is ook een keus hè
Je zelf er tussen laten zetten
En Nous wil graag met iedereen kunnen
Klinkt wel heel erg logisch jaquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:47 schreef Koos1958 het volgende:
toch denk ik niet dat het idee wat peter heeft of de nominatie en de stand op de lijst met elkaar te maken heeft. Want dan zou de vraag zijn wie zou je willen nomineren
Ze hebben wel meer hersenspinselsquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:47 schreef Koos1958 het volgende:
toch denk ik niet dat het idee wat peter heeft of de nominatie en de stand op de lijst met elkaar te maken heeft. Want dan zou de vraag zijn wie zou je willen nomineren
Dimi zit weer helemaal met zijn hoofd in het spel, die voelt de bui al hangen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera tegen Dimi : Wat doe je lullig tegen me
quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:46 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja echt top, zit net met mijn ontbijt.
top themen vanochtendquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:55 schreef Dotteke het volgende:
Nawel is verlost van haar kaka probleem zegt ze tegen Nouche
top je snapt mijn humorquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oei als Vera rookt, moet Dimi meer glijmiddel gebruiken !
wat bedoelt verlost?quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:55 schreef Dotteke het volgende:
Nawel is verlost van haar kaka probleem zegt ze tegen Nouche
Ze heeft een harde keutel gelegdquote:
Dat het over is en ze weer gewoon naar de wc kanquote:
dann had zij wel 3 weken dat problemquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat het over is en ze weer gewoon naar de wc kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |