top je snapt mijn humorquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oei als Vera rookt, moet Dimi meer glijmiddel gebruiken !
wat bedoelt verlost?quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:55 schreef Dotteke het volgende:
Nawel is verlost van haar kaka probleem zegt ze tegen Nouche
Ze heeft een harde keutel gelegdquote:
Dat het over is en ze weer gewoon naar de wc kanquote:
dann had zij wel 3 weken dat problemquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat het over is en ze weer gewoon naar de wc kan
Je vergeet in al je opwinding je accentquote:
Nous is in mijn ogen geraffineerder dan Nawel en Salar.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is ook een keus hè
Je zelf er tussen laten zetten
En Nous wil graag met iedereen kunnen
Begrijpelijk. Krijg je automatisch als je iedereen iedere dag zo rond het bed van Nawel ziet zitten, alsof ze het gaat begeven.quote:
heb niet veel met dat mensquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nous is in mijn ogen geraffineerder dan Nawel en Salar.
Ja, alleen Leroy naar de gameroomquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:37 schreef Ireth het volgende:
Moet leroy alleen? Heb niet gehoord wat de stem omriep.
Leroy is alleen en de luistervinken staan buitenquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:37 schreef Ireth het volgende:
Moet leroy alleen? Heb niet gehoord wat de stem omriep.
heb al wel paar x gehoord ''er liggen hier peukjes''quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:21 schreef Ptr67 het volgende:
In alle zulke soort programma's mag niet meer gerookt worden is de insteker die je overal hoort en ook ziet.
De waarheid echter is dat deze mensen nog steeds roken maar in een "blinde hoek zonder cam, waar men ook toestemming voor moet vragen". Dit geheimpje is naar buiten gekomen na 1 of ander seizoen in Love Island UK.
Ook mag het tonen van beelden rond sexuele activiteiten niet meer gebeuren zodat kijkers de indruk krijgen dat er in deze programma's heel saaie dingen gebeuren en al zeker niet op dat niveau. Ook hier zijn al tegenstrijdige berichten gekomen dat er wel degelijk alle dagen wel zeker gespeeld wordt... talloze voorbeelden genoeg in andere landen.
Waarom zou het dan hier niet zijn ?
Volgens mij zei Salar 'informatie van buiten'quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:38 schreef Tuinfluitert het volgende:
Julio: Leroy moet of op kleur sorteren of een hele hoge bouwen.
Salar: Ik hoor de informatie al buiten.
Peter: Moeten wij dat ook doen?
Kristof: Informatie, 250 euro, dat is toch weinig.
Ja, kanquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij zei Salar 'informatie van buiten'
het zijn wel muizehapjesquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo zit Nawel nog steeds te ontbijten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |