SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ja ik val ook net in en hoor Dimitri alles aan het doorlullen wat hun groep denkt over het hele spel. Dit meen je toch niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:33 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus dit snap ik niet van dimi dat hij bij die nawel en nouchine gaat liggen kletsen op het bed
Prima tochquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Sorry kan echt geen goede tt verzinnen.
meen je?!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:34 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja ik val ook net in en hoor Dimitri alles aan het doorlullen wat hun groep denkt over het hele spel. Dit meen je toch niet?
Ja dat is ze maar ik begrijp het wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Ligt het aan mij of is Vera echt heel onzeker over wat andere van haar denken?
toch niet over de stemafspraken enzoquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:34 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja ik val ook net in en hoor Dimitri alles aan het doorlullen wat hun groep denkt over het hele spel. Dit meen je toch niet?
zucht...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:35 schreef mario390 het volgende:
maar dat is egal het kann gebeuren
en somige praten altijd van australie bb,
zeg nu als het niet zo is
Oke, hier heb je een punt, maar dat komt omdat de australische versie op videoland staat. Maar je hebt gelijk, dat hoort in principe ook niet hierquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:35 schreef mario390 het volgende:
maar dat is egal het kann gebeuren
en somige praten altijd van australie bb,
zeg nu als het niet zo is
ja evenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:38 schreef suzi1 het volgende:
spelvergelijk
verder, als we het hier over brasil hebben dan hebben we t over grace
Weet niet, ik val net in. Schrok een beetje.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
toch niet over de stemafspraken enzo
Ging over blessures en voetbalquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Weet niet, ik val net in. Schrok een beetje.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat laat ik me geen 2 x zeggen
meestal had zij dat op wc gemaktquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat laat ik me geen 2 x zeggen
Oke had ik niet meegekregen, denk de lijst van de kijkers want daarvoor wat het gesprek met die theoriequote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:39 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja hoorde hem zeggen wat zij denken over de stemmen en zo.
ze staat in haar bhquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
meestal had zij dat op wc gemakt
zij vergeet altijd meer de cams
dan is hij echt een skklquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:39 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja hoorde hem zeggen wat zij denken over de stemmen en zo.
Vera gaat daar slapen maar snap hem ook niet dat hij daar ligt. Maarja ik snap wel meer niet van hemquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat doet Dimi in Groen, aanpappen met de vijand?
tja....kijk wie het zegtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze staat in haar bh
wat is daar nu erg aan
Toch denk ik meer over wat peter vertelde van de laatste 4 op de bankquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:40 schreef greysbones het volgende:
Dimi doet damage control
maar graaft op deze manier zijn eigen graf
niemand die daar nu nog in trapt
Ik bedoel : kijk wie het wat bijzonders vindt dat Vera zich omkleedt en daarbij in haar bh te zien inquote:
Oh dank, ik snapte het even nietquote:
waarom zou hij dit nu zo nodig met groen moeten besprekenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Toch denk ik meer over wat peter vertelde van de laatste 4 op de bank
Grace lag er ook bij dus niets aan de hand. Gewoon theorie van Peter en nawel staat er ook opquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom zou hij dit nu zo nodig met groen moeten bespreken
als hij daar tevreden mee is...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Dimi zijn leven bestaat dus uit voetbal en zuipen
Ja ik herken dat van een van onze ex schoonzonen, voetbal, vrienden onze dochter dat was de volgorde.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Dimi zijn leven bestaat dus uit voetbal en zuipen
het was maar zo.zij loptequote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze staat in haar bh
wat is daar nu erg aan
Nou dat niet denk ik maar ze zijn wel wakker geschud door de vrijstelling van Leroy en die lijsten. En daardoor gaan sommigen toch andere keuzes makenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:40 schreef Monique___ het volgende:
Ik ging vanmorgen weg toen waren er nog duidelijke 'teams' groen vs goud. Nu krijg ik het idee op de streams dat het wat meer genormaliseerd is. Of lijkt dat maar zo?
Ben verbaasd dat dimi bij nouch en nawel ligt, Vera ligt daar nog niet.
ik van mijn ex-partnerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja ik herken dat van een van onze ex schoonzonen, voetbal, vrienden onze dochter dat was de volgorde.
je bent echt selten stomquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik bedoel : kijk wie het wat bijzonders vindt dat Vera zich omkleedt en daarbij in haar bh te zien in
ik snap je niet marioquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
het was maar zo.zij lopte
ook met de pullover douchen
heb ik ze gecapt?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik bedoel : kijk wie het wat bijzonders vindt dat Vera zich omkleedt en daarbij in haar bh te zien in
Ja, heel heftig en het zal me altijd bijblijvenquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, heel heftig en het zal me altijd bijblijven
quote:
kloptquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:48 schreef just me het volgende:
[..]het leven gaat na vallen en opstaan door
kun je je eigen pintjes niet betalenquote:
Gewoon geen appels cappen maar verder mag het gewoon dacht ik.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:52 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon geen appels cappen maar verder mag het gewoon dacht ik.
arme meid is zwaar getraumatiseerd in vorige relatie(s)quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Ligt het aan mij of is Vera echt heel onzeker over wat andere van haar denken?
Heb je lang op zo'n belachelijk makend shot moeten wachten????quote:
Alsof dat zo bijzonder was. Ze praatte gewoon luid met elkaar. En nu haalt hij zeker nawel van de bank, maar als die mogelijk er komt dan ga ik echt aan de oprechtheid van alles twijfelen vanuit BBquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:53 schreef Harry het volgende:
Stream 2:
Game Talk met Julio, Leroy en Nawel.
Leroy verteld dat hij heeft meegeluisterd met de theorie van Peter.
Ze heeft even verteld dat ze nog niet klaar is in dit huisquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:57 schreef Ireth het volgende:
Het is bijna 11 uur en Pocahontas Nawel staat rechtop!! [ afbeelding ]
nee hoor, die kan je de hele dag door maken van die sukkelquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:56 schreef Harry het volgende:
[..]
Heb je lang op zo'n belachelijk makend shot moeten wachten????
Maar dit horen we nu toch ookquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nawel in de slachtofferrol tegen Leroy en Julio: Ik wil niet naar huis, ben hier nog niet klaar, snaptuh
Ik blijf nu extra in de keuken ipv op bed liggen, want dan zien en horen de kijkers mij, snaptuh
![]()
die laatste zin was van mij, dat zei ze niet, maar dat bedoeld ze wel met haar klaagzangquote:
grace en voor kijker tobiasquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:00 schreef einzeinz het volgende:
Wie was nu eigenlijk de meest 'waardevolle' bewoner in het huis?
Tobiasquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:00 schreef einzeinz het volgende:
veraquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:00 schreef einzeinz het volgende:
wel stonden te zoenen in de groene kamerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:04 schreef engine het volgende:
Dimi zegt niet eens weltrusten? Of heb ik dat gemist?
dat is toch en horstquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:04 schreef engine het volgende:
Dimi zegt niet eens weltrusten? Of heb ik dat gemist?
En in de gang uitgebreidquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
wel stonden te zoenen in de groene kamer
Zodat het niet in de morgen gedaan hoeft te worden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:05 schreef mario390 het volgende:
waarom stellten ze nu dinge op
de tafel?,glas,ook borden
Mijnheer slap gelul de militair...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:59 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Ik ga morgen weer nieuwe appelstroop maken.
Leroy: Maar daar gaan 20 appelen in, voor zo'n klein beetje stroop.
Nawel: Ja maar we krijgen weer nieuwe appelen.
Leroy: Ik heb trouwens last van mijn maag joh, allemaal lucht, van dat eten, ook elke keer die olie op het brood en dan dat vele zout, ik eet thuis wel zout, maar niet zo veel zout. Ook die courgette, zo zout, maar gelukkig is mijn neus goed gebleven.
het is ook wel een idee van niet 1 van de helderste lichtenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:06 schreef Koos1958 het volgende:
Het switchen heeft helemaal geen nut van die bedden, nouchine ligt al de hele tijd gewoon bij nawel in groen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ah oke,leuchtet me inquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zodat het niet in de morgen gedaan hoeft te worden.
Ja, de voorwaarden waren ook niet echt scherp geformuleerd.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy zijn idee van elkaar beter leren kennen mislukt
Niemand reageerder verder wie de meest waardevolle is volgens de kijker.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
en je vraagt alleen aan mij of serieus ben
Was de eerste stemming, 2e stond op 1quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:12 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ja, voor de kijkers ook toch?
Plaats 3 was een match.
Maar nawel is toch nog steeds minder gewaardeerd denk ikquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:12 schreef Ireth het volgende:
Ff rondje twitter gedaan en daar is de populariteit van Dimitri tot elfstedentocht-temperatuur gedaald. Mocht ie op de bank komen dan issie de lul zaterdag gok ik...
Die zie ik ook het liefst vertrekken, wat een sukkol is datquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:12 schreef Ireth het volgende:
Ff rondje twitter gedaan en daar is de populariteit van Dimitri tot elfstedentocht-temperatuur gedaald. Mocht ie op de bank komen dan issie de lul zaterdag gok ik...
Over haar zie ik tenminste ook nog wel positieve berichten (al is dat moeilijk te geloven), Over dimi eigenlijk totaal niet op het moment.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar nawel is toch nog steeds minder gewaardeerd denk ik
Afslijpen ?????quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:14 schreef Tourniquet het volgende:
Nawel laat wel vrijwillig al haar tanden afslijpen maar een operatie aan haar lichaam onder narcose zal ze nooit doen.
Ze slijpen je eigen tanden af en zetten neppe tanden op de overgebleven stompjes.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:15 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Afslijpen ?????
Die zijn nu al zo groot.
Hoe waren die van er voor dan ? Mammoet-gehalte ?
Voor het plaatsen van die neptandenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:15 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Afslijpen ?????
Die zijn nu al zo groot.
Nee eigen tandjes zijn afgeslepen en daarover heen zijn deze witte facings geplaatst. Net als die van de roelvinkjes.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:15 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Afslijpen ?????
Die zijn nu al zo groot.
En 5K euro er voor betalen ?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze slijpen je eigen tanden af en zetten neppe tanden op de overgebleven stompjes.
Incl vlucht en verblijf in hotel. Tandjes uit Turkije.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:17 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
En 5K euro er voor betalen ?
Tsjonge kost precies allemaal veel geld.
Net als de broertjes Roelvink. Die er nu spijt van hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze slijpen je eigen tanden af en zetten neppe tanden op de overgebleven stompjes.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:22 schreef Ptr67 het volgende:
Gezien ze niet vies is van een piercingske (leuke afbeelding bij Random van de dag). Ideetje Nawel ?
[ afbeelding ]
Blijkbaar iets gemist ?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:23 schreef Ireth het volgende:
Als ik vera was had ik opgestapt, een dikke middelvinger naar leroy gegeven en naar mijn eigen bed gegaan.
Leroy, heeft beddenwisselregel ingevoerd vanavond is Vera aan de beurt om in groen te slapen en nouchine en goud, onder het mom elkaar beter leren kennen.quote:
“stompjes” is trouwens wel wat overdreven hoor, maar er wordt wel een laagje van je tanden afgeslepen en het is volgens mij een onomkeerbare ingreep. Eeuwig zonde als je gewoon nog een goed gebit hebt. Maar goed, misschien had ze hiervoor wel een waardeloos en lelijk gebit…quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:17 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
En 5K euro er voor betalen ?
Tsjonge kost precies allemaal veel geld.
Aan de andere kant is dit wel "bonden" met de dames en dat is weer gunstig als dimi vertrekt...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:23 schreef Ireth het volgende:
Als ik vera was had ik opgestapt, een dikke middelvinger naar leroy gegeven en naar mijn eigen bed gegaan.
ah ja... dacht dat het iets anders was...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Leroy, heeft beddenwisselregel ingevoerd vanavond is Vera aan de beurt om in groen te slapen en nouchine en goud, onder het mom elkaar beter leren kennen.
Ze vertelde net dat je een puntgaaf gezond gebit moet hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
“stompjes” is trouwens wel wat overdreven hoor, maar er wordt wel een laagje van je tanden afgeslepen en het is volgens mij een onomkeerbare ingreep. Eeuwig zonde als je gewoon nog een goed gebit hebt. Maar goed, misschien had ze hiervoor wel een waardeloos en lelijk gebit…
maar dan ben je toch niet goed bij je hoofd ook als je puntgaaf gebit hebt, dat je dat dan gaat verruïnerenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze vertelde net dat je een puntgaaf gezond gebit moet hebben.
Ik heb chronische tandvleesontsteking en plekken in mijn tanden door veelvuldig AB gebruik. Bij mij zouden ze het dus nooit uitvoeren terwijl ik het graag zou willen (maar dan niet zo fluorescerend wit)
Grace en Hanne liggen er ook, zo heeft het dus helemaal geen zinquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:33 schreef Tourniquet het volgende:
Huh waarom hoor ik Nouchine nog, die moet naar de gouden kamer!
Leroy zeg er wat van!![]()
beetje van de voorkant er af laten schuren en dan gwn lichte vullingen erop laten zetten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze vertelde net dat je een puntgaaf gezond gebit moet hebben.
Ik heb chronische tandvleesontsteking en plekken in mijn tanden door veelvuldig AB gebruik. Bij mij zouden ze het dus nooit uitvoeren terwijl ik het graag zou willen (maar dan niet zo fluorescerend wit)
ja weet je wel, ehhh ja weet je , ehhm jullie moeten toch echt weet je , snap je , ja little brother enzo weet jequote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:33 schreef Tourniquet het volgende:
Huh waarom hoor ik Nouchine nog, die moet naar de gouden kamer!
Leroy zeg er wat van!![]()
Hup, pin inleverenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Grace en Hanne liggen er ook, zo heeft het dus helemaal geen zin
Welkom in de wereld van een generatie die hun leven invult op basis van wat ‘influencers’ hen voorschotelen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
maar dan ben je toch niet goed bij je hoofd ook als je puntgaaf gebit hebt, dat je dat dan gaat verruïneren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ja ik had het gezien toen, dramatisch zulke luiquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van een generatie die hun leven invult op basis van wat ‘influencers’ hen voorschotelen.![]()
https://amp.nos.nl/artike(...)pen-over-fouten.html
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:39 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nawel before en after
https://www.magicsmileturkey.com/nawael-s/
Hij deed net bijna een coronatest qua dieptequote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:39 schreef Ireth het volgende:
Julio zit in zijn neus te boren en pulkjes tussen zijn vingers te rollen????
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij deed net bijna een coronatest qua diepte
Zolang de ontsteking van mijn tandvlees niet verminderd is (wordt aan gewerkt) doen ze dat dus niet. Eerst maar ff mijn kaak laten genezen, zit nu ook weer een ontsteking waar mijn verstandskies is weggehaald vorige week..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
beetje van de voorkant er af laten schuren en dan gwn lichte vullingen erop laten zetten.
is stukken goedkoper. alleen je 4 voortanden boven bijv, scheelt al heel veel.
Misschien erg off topic, het gaat zo vaak fout, ook bij plastische chirurgie. Ik zie helaas vaak hoe fout het kan gaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja ik had het gezien toen, dramatisch zulke lui
Selten is hier een achternaamquote:
er staan caps in het desbetreffende topicquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Heb ik nog iets sappige gemist vandaag?
Een testje "wie pijpt het best" bij dimi en salar?
godverdoriequote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:22 schreef Ptr67 het volgende:
Gezien ze niet vies is van een piercingske (leuke afbeelding bij Random van de dag). Ideetje Nawel ?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bekendmaking van Little Brother vanmiddag ....
Dus die sukkel(Leroy) heeft immuniteit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
jaquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus die sukkel(Leroy) heeft immuniteit?
Vroeger viel er nog wel is wat te zien, nu kun je beter om 11 uur afhaken hahaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Hardcore nachtkijkers veel plezier en succes. Ik ga ook mijn bed opzoeken
Vindt dit ook en lelijk gebit....quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
“stompjes” is trouwens wel wat overdreven hoor, maar er wordt wel een laagje van je tanden afgeslepen en het is volgens mij een onomkeerbare ingreep. Eeuwig zonde als je gewoon nog een goed gebit hebt. Maar goed, misschien had ze hiervoor wel een waardeloos en lelijk gebit…
nu saaie verhalen van goelio, luister nog liever naar jan van veenquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:05 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Vroeger viel er nog wel is wat te zien, nu kun je beter om 11 uur afhaken haha
En als er wat boeiends is krijg je de slapende roosjes te zienquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
nu saaie verhalen van goelio, luister nog liever naar jan van veen
Hoge pieken diepe diepe dalen, over 10 dagen is hij eruitquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:06 schreef Stargazing het volgende:
ik vraag me echt af op welke manier Leroy denkt te kunnen winnen?
Zijn gedrag is echt niveau 4e leerjaar ofzo. Mensen van elkaar weghouden omdat je ze niet mag. Alsjeblieft vertrek vieze kapper van de kloten
Sja, het is wel heel toevallig. Maar met een ruikspelletje, dus hoe je dat moet manipuleren....quote:
aan de ene kant wil ik niet dat Vera op de bank komt, nog niet, aan de andere kant wil ik dat zei om Dimi hem naar huis speelt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:07 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Hoge pieken diepe diepe dalen, over 10 dagen is hij eruit
Morgen voor de nominaties quotes over elkaar denk ik....quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Spannender dan ooit? WAAR DAN SUKKELS BIJ DE REGIE. WAAR DAN. Jullie lezen mee, dat weet ik.
DIT DUS.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Spannender dan ooit? WAAR DAN SUKKELS BIJ DE REGIE. WAAR DAN. Jullie lezen mee, dat weet ik.
Scam.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:09 schreef Stargazing het volgende:
[..]
DIT DUS.
En waar is dat beloofde kijkermoment 2x in de week en die "de kijkers hebben meer macht dan ooit" ???
Alle RLS worden gemanipuleerd, dat weet jij ook wel. Dan een Belg eruit en dan weer een Nederlander.. Blijven 2 Belgen over en twee Nederlanders. Totaal niet meer geloofwaardig. Net zoals die exits. Waar zijn die percentages. Gewoon één grote poppenkast.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sja, het is wel heel toevallig. Maar met een ruikspelletje, dus hoe je dat moet manipuleren....
Maar omdat hij Little Brother is 'ineens niet meer' natuurlijk...quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben op zoek naar het moment dat Leroy spreekt over manipulatie, heeft iemand een tijdstip en/of stream ?
Nou wow, daar zitten we ook echt op te wachten. Één grote faal is deze BB weer. Ik had het kunnen verwachten.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:09 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Morgen voor de nominaties quotes over elkaar denk ik....
Allemaal loze beloftes. Waardeloos programma geworden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:09 schreef Stargazing het volgende:
[..]
DIT DUS.
En waar is dat beloofde kijkermoment 2x in de week en die "de kijkers hebben meer macht dan ooit" ???
nee beter nietquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze zei dat ze misschien ook wel interesse had in facings, net als Nawel heeft.
Je bent erg veeleisend misschien. Hoe zou jij het dan aanpakken om het programma spannender te maken?quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nou wow, daar zitten we ook echt op te wachten. Één grote faal is deze BB weer. Ik had het kunnen verwachten.
Eens. Ik vind het streamverslagen lezen veel leuker dan live kijken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Allemaal loze beloftes. Waardeloos programma geworden.
Veel knoflook, weinig knoflook......quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sja, het is wel heel toevallig. Maar met een ruikspelletje, dus hoe je dat moet manipuleren....
Veeleisend???? Zit toch totaal geen spanning in, zit toch geen spelelement in. Als er al enig spelelement in zit dan is het waardeloos en totaal niet spannend. Het is dezelfde rotzooi als vorig jaar, roddelen over de nominaties en groepjes vorming. Waar is die spanning die ons belooft is?? Waar is die belofte dat de kijker meer te beslissen heeft? waar? Leg het mij uit, misschien kun je mij overtuigen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Je bent erg veeleisend misschien. Hoe zou jij het dan aanpakken om het programma spannender te maken?
Ik zie genoeg scheurtjes ontstaan die in een later stadium cruciaal kunnen zijn, nu zijn er nog een paar deelnemers die niet heel erg interessant zijn en dus gemakkelijk weg kunnen gestemd.
Wowwww spannend . Kan niet wachten Fritsie.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
Liggen ze te wachten op Tobias die vannacht stiekum het huis in wordt gesmokkeld?
De moeite die er genomen word om de SV te maken kan ik waarderen, maar zelfs daar kan ik niet opgewonden van raken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Eens. Ik vind het streamverslagen lezen veel leuker dan live kijken.
Moedeloze gast ookquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:21 schreef Harry het volgende:
Stream 1:
Na een spannend verhaal van Julio, verteld hij nu over zijn bruiloft (dat ga ik niet meer volgen).
Goed samengevat.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:23 schreef Stargazing het volgende:
Ik hoopte echt zo hard dat ze uit hun fouten hadden geleerd maar niet dus'
- Nog steeds een zwakke huisvader in plaats van de strenge opzichter sie Big Brother zou moeten zijn.
- Nog steeds liegen ze ons voor, nog erger zelfs want nu krijgen we niet eens meer alle nominaties te zien.
- De luierikken worden nog steeds nie uit hun bed geroepen overdag, of blijkbaar zelfs als het licht aangaat en ze blijven liggen wordt er niet op aangesproken.
- Die zenderchecks voor het fluisteren zijn ook vrijwel onbestaande, ookal is de helft bijna niet te verstaan omdat het zo stil is en er een aantaal doorhebben dat hun microfoon kraakt als ze eraan prutsen tijdens het praten.
- Als er een opdracht is volgt er veel te vaak een SL.
- Weer enkel korte opdrachten, geen interessante nacht tv.
- De eerste huisregel is opnieuw ruk, hoe Big Brother met deze idiote regel ontgaat me, zelfs de BB van vorig jaar was hier niet mee akkoord gegaan en had hem verder doen denken.
wat wel al beter is:
- er zijn meer opdrachten
- De bewoners worden meer tegen elkaar uitgespeeld.
- een beperkt aantal minuten warm water per dag.
Zal tussen 11.00 uur en 11.20 ergens geweest moeten zijn, ik was toen namelijk net thuis en heb het nog meegekregen. Was net voordat dimi naar de gameroom geroepen werd dacht ik. Zat leroy met nawel in de groene kamer...quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben op zoek naar het moment dat Leroy spreekt over manipulatie, heeft iemand een tijdstip en/of stream ?
Het programma gaat je overtuigen, heb je mij niet voor nodig, keep the faith.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Veeleisend???? Zit toch totaal geen spanning in, zit toch geen spelelement in. Als er al enig spelelement in zit dan is het waardeloos en totaal niet spannend. Het is dezelfde rotzooi als vorig jaar, roddelen over de nominaties en groepjes vorming. Waar is die spanning die ons belooft is?? Waar is die belofte dat de kijker meer te beslissen heeft? waar? Leg het mij uit, misschien kun je mij overtuigen.
Dat had allang moeten gebeuren, die gaan mij echt niet meer overtuigen. Welterustenquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Het programma gaat je overtuigen, heb je mij niet voor nodig, keep the faith.
Was overigens een heel kort stukje want vlak er na gingen de streams over naar de keuken. Schijnbaar mocht leroy er niets over zeggen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zal tussen 11.00 uur en 11.20 ergens geweest moeten zijn, ik was toen namelijk net thuis en heb het nog meegekregen. Was net voordat dimi naar de gameroom geroepen werd dacht ik. Zat leroy met nawel in de groene kamer...
quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:22 schreef Koos1958 het volgende:
Oh leroy suggereert nu dat BB iedereen kunnen laten winnen en dat ze het kunnen manipuleren zoals zij willen. Daar gaat BB niet blij mee zijn dat hij dit zegt.
Dank je, gevonden was inderdaad op stream 1 ...quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:24 schreef Ireth het volgende:
Zal tussen 11.00 uur en 11.20 ergens geweest moeten zijn, ik was toen namelijk net thuis en heb het nog meegekregen. Was net voordat dimi naar de gameroom geroepen werd dacht ik. Zat leroy met nawel in de groene kamer...
De stem van BB kondigde aan dat Leroy in de DBK had aangegeven die regel te willen invoeren en BB zei het een goed idee te vinden. Daarna moest Leroy het aan de groep vertellen wat zijn regel inhield.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zou me niks verbazen als hij het gewoon verzonnen heeft.
Heeft het op het scherm gestaan?
En een strontvervelend, oorverdovend alarm dat afgaat en blijft gaan tot iedereen uit hun bed is, en die kamer op slot overdag.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:40 schreef Flow3r het volgende:
Vind sowieso dat ze moeten beginnen met éen grote slaapruimte voor iedereen.
Als ze willen roddelen of bondjes willen vormen zoeken ze maar een plekje op buiten
'harder, zwaarder en meeslepender dan ooit' yeah right, ik had valse hoop door laatste seizoen BB AUS.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:23 schreef Stargazing het volgende:
Ik hoopte echt zo hard dat ze uit hun fouten hadden geleerd maar niet dus'
- Nog steeds een zwakke huisvader in plaats van de strenge opzichter die Big Brother zou moeten zijn.
- Nog steeds liegen ze ons voor, nog erger zelfs want nu krijgen we niet eens meer alle nominaties te zien.
- De luierikken worden nog steeds nie uit hun bed geroepen overdag, of blijkbaar zelfs als het licht aangaat en ze blijven liggen wordt er niet op aangesproken.
- Die zenderchecks voor het fluisteren zijn ook vrijwel onbestaande, ookal is de helft bijna niet te verstaan omdat het zo stil is en er een aantal doorhebben dat hun microfoon kraakt als ze eraan prutsen tijdens het praten.
- Als er een opdracht is volgt er veel te vaak een SL.
- Weer enkel korte opdrachten, geen interessante nacht tv.
- De eerste huisregel is opnieuw ruk, hoe Big Brother met deze idiote regel ontgaat me, zelfs de BB van vorig jaar was hier niet mee akkoord gegaan en had hem verder doen denken.
wat wel al beter is:
- er zijn meer opdrachten
- De bewoners worden meer tegen elkaar uitgespeeld.
- een beperkt aantal minuten warm water per dag.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Leroy dat BB iedereen kan laten winnen, aanrader ....![]()
![]()
Leroy en Nawel over manipulaties - 1 februari 2022.Bedankt DGK. Dit bewijst mijn gelijk. Gemanipuleerde rotzooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Als zelfs Lego Masters spannender is dan Big Brother dan doen ze toch echt iets verkeerd.quote:Op woensdag 2 februari 2022 01:05 schreef JDB94 het volgende:
[..]
'harder, zwaarder en meeslepender dan ooit' yeah right, ik had valse hoop door laatste seizoen BB AUS.
De redenering van Leroy slaat ook helemaal nergens op " dan moet je wel praten met mensen. Nouchine zat daarnet toch ook gezellig op de groene kamer toen Vera daar al lag?quote:Op woensdag 2 februari 2022 01:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bedankt DGK. Dit bewijst mijn gelijk. Gemanipuleerde rotzooi.
Ja dat vind ik ook maar het lijkt wel een bewuste keuze om twee slaapkamers te hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:40 schreef Flow3r het volgende:
Vind sowieso dat ze moeten beginnen met éen grote slaapruimte voor iedereen.
Als ze willen roddelen of bondjes willen vormen zoeken ze maar een plekje op buiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooralsnog is het stil in BBland, iedereen ligt nog te slapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 07:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben benieuwd of het vandaag Welkom Terug Toby dag is.Daar ben ik ook benieuwd naar, hij moet natuurlijk ook vrijdag het gips laten verwijderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap ik Li0nheart, er is meer dan BB en FOK! Maar ik miste ze wel
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Leroy dat BB iedereen kan laten winnen, aanrader ....![]()
![]()
Leroy en Nawel over manipulaties - 1 februari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ow ja want als iemand in het huis dezelfde mening heeft als jij geldt dat als bewijs.quote:Op woensdag 2 februari 2022 01:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bedankt DGK. Dit bewijst mijn gelijk. Gemanipuleerde rotzooi.
En confirmation bias ..quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow ja want als iemand in het huis dezelfde mening heeft als jij geldt dat als bewijs.
Dit noemen ze selectieve perceptie
Het is nog geen donderdagquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:09 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh!![]()
![]()
![]()
Ik ben jaloers op ze dat ze nog lekker liggen![]()
Wat zou er vandaag weer voor spannende en bloedstollende gebeurtenissen plaatsvinden?
Oh wacht...
Het beweegtquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee wie daar voor pop speelt
Misschien in deze week recht in het gezicht.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is nog geen donderdag
Dus dat scheelt
Nomineren wellicht
Dat zou ik wel wat vindenquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:16 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Misschien in deze week recht in het gezicht.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 07:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben benieuwd of het vandaag Welkom Terug Toby dag is.Het is "al" woensdag, dus buiten de terugkomst van Toob, vrees ik dat het vanaf de namiddag niet veel soeps meer is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die mag er van mij wel uit eerlijk gezegd, hoop dat die theorie van gister ook echt gaat gebeuren.quote:
Salar zo te zienquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee wie daar voor pop speelt
Ik gok van nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:24 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben benieuwd of vandaag deze faalweek tot nu toe, nog goed kan maken.
Neeeeeequote:Op woensdag 2 februari 2022 08:23 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Die mag er van mij wel uit eerlijk gezegd, hoop dat die theorie van gister ook echt gaat gebeuren.
Ik vermoed ook dat Salar gelooft dat het daardoor zijn tijd is om te vertrekken en daarom slecht geslapen heeft en op de bank zat/ag .
Wanneer je zo opzichtig het spel speelt heb je bij voorbaat verloren.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neeeeee
Salar moet blijven
Die speelt heerlijk het spel
Go salarquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:28 schreef Frummelie het volgende:
Jaja hij gaat ut doen mijn aankomend favootje gaat het ontbijt verzorgen...
En toch doet hij het niet op een nare manier.. hij zal geen 1ste worden maar langer dan prinses geeuw(Nawel) mag toch welquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wanneer je zo opzichtig het spel speelt heb je bij voorbaat verloren.
Ik vind dat hij goed het spel speelt maar hij gaat te ver met het geestelijk mishandelen bij Nousie door haarquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neeeeee
Salar moet blijven
Die speelt heerlijk het spel
Hij doet het openlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:29 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ik vind dat hij goed het spel speelt maar hij gaat te ver met het geestelijk mishandelen bij Nousie door haar
te manipuleren met als je dit doet dan doe ik dat of je staat er volgende keer op het bord, Dat vind ik eigenlijk beetje te ver gaan.
Je moet even het filmpje van DGK kijkenquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:29 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ik vind dat hij goed het spel speelt maar hij gaat te ver met het geestelijk mishandelen bij Nousie door haar
te manipuleren met als je dit doet dan doe ik dat of je staat er volgende keer op het bord, Dat vind ik eigenlijk beetje te ver gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |