SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ja ik val ook net in en hoor Dimitri alles aan het doorlullen wat hun groep denkt over het hele spel. Dit meen je toch niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:33 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus dit snap ik niet van dimi dat hij bij die nawel en nouchine gaat liggen kletsen op het bed
Prima tochquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Sorry kan echt geen goede tt verzinnen.
meen je?!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:34 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja ik val ook net in en hoor Dimitri alles aan het doorlullen wat hun groep denkt over het hele spel. Dit meen je toch niet?
Ja dat is ze maar ik begrijp het wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Ligt het aan mij of is Vera echt heel onzeker over wat andere van haar denken?
toch niet over de stemafspraken enzoquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:34 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja ik val ook net in en hoor Dimitri alles aan het doorlullen wat hun groep denkt over het hele spel. Dit meen je toch niet?
zucht...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:35 schreef mario390 het volgende:
maar dat is egal het kann gebeuren
en somige praten altijd van australie bb,
zeg nu als het niet zo is
Oke, hier heb je een punt, maar dat komt omdat de australische versie op videoland staat. Maar je hebt gelijk, dat hoort in principe ook niet hierquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:35 schreef mario390 het volgende:
maar dat is egal het kann gebeuren
en somige praten altijd van australie bb,
zeg nu als het niet zo is
ja evenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:38 schreef suzi1 het volgende:
spelvergelijk
verder, als we het hier over brasil hebben dan hebben we t over grace
Weet niet, ik val net in. Schrok een beetje.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
toch niet over de stemafspraken enzo
Ging over blessures en voetbalquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Weet niet, ik val net in. Schrok een beetje.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat laat ik me geen 2 x zeggen
meestal had zij dat op wc gemaktquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat laat ik me geen 2 x zeggen
Oke had ik niet meegekregen, denk de lijst van de kijkers want daarvoor wat het gesprek met die theoriequote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:39 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja hoorde hem zeggen wat zij denken over de stemmen en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |