Ik verbaas me ook dat ze er nog zitquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo zit Nawel nog steeds te ontbijten?
Werd tijdens het spel met het ijsblok door de stem benoemdquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:49 schreef Blackprinces het volgende:
Hoe weten hun dat de storm corrie genoemd werd?
Dit is door BB verteldquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:49 schreef Blackprinces het volgende:
Ahh thnxquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:50 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Werd tijdens het spel met het ijsblok door de stem benoemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat werd gezegd bij hun spel buiten....quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:49 schreef Blackprinces het volgende:
Klik op wijzig, staat naast quotequote:Op woensdag 2 februari 2022 09:54 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik snap niet hoe je een post kan veranderen hier na een fout! 🤔
In geval van mobiel:quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:54 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:52 schreef Jockari het volgende:
Nawel's LegosetjeNawel heeft 2 broers en 4 zussen. Ze vertelde dat ze veel ruzie hadden/hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zouden ze Nawel hierin herkennen?
No mercy for animal abusers
Indien via website Fok!, dan rechtsboven je post "Wijzig"quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:54 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ja, dat is soms moeilijk, maar ik doe m'n best.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
SV Geweldig.Objectief. Informatief. Top.
Of hij moet Tobias vrij spelenquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat het een soort pictionary met lego is .. Leroy moet bouwen, de rest moet straks raden.
Of het is iets heel anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |