Ik mis haar wel jaquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geen idee. Als ze maar terug komt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2022 21:02:26 ]
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]Ik vond haar af en toe wel grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze kan als een trut uit de hoek komen maar wel als een trut die ik graag mag.quote:
Ja, ik heb haar petje even geleend.quote:
Oei.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar petje even geleend.
Kinderachtig.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar petje even geleend.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:48 schreef Soury het volgende:
domnivoor als broer zou alles behalve erg zijn
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Interpunctie Dees, interpunctie.
Jij had ook best na de eerste "interpunctie" wel een kommaatje mogen scorenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Interpunctie Dees, interpunctie.
je meent hetquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:55 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Een en al liefde, Wen en Lin![]()
Sourtje is gek op ze!
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
je meent het
Soort mods met FA's als partner of broer
Een is zelfs een soort Dennyquote:
Is Soury gek op!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Een is zelfs een soort Denny![]()
of eigenlijk alle 2
dat geloof ik welquote:
Leuk dat 'ie weer terug is voor 'm. Maar gottegot..30 posts per dag zou wel een goed idee zijnquote:
Had gekund maar zo was ie ook goedquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jij had ook best na de eerste "interpunctie" wel een kommaatje mogen scoren
You're rightquote:Op zondag 6 februari 2022 01:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Had gekund maar zo was ie ook goed
Die had ik net al gepost in de NL-liedjesquote:
Hee wat grappig! Niet gezien.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Die had ik net al gepost in de NL-liedjes
jajaquote:Op maandag 7 februari 2022 23:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hee wat grappig! Niet gezien.
Sonja B. charmingly cute btw
quote:
Dat is lang geledenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:13 schreef Jian het volgende:
Godver, die zeikmuis eindelijk opgerot, wat een zegen voor FOK.. Alsof je een pussy pic van Scarlet Johansson krijgt op een broeierige zondagmiddag, allebei HEERLIJK!
Wat een loserquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:13 schreef Jian het volgende:
Godver, die zeikmuis eindelijk opgerot, wat een zegen voor FOK.. Alsof je een pussy pic van Scarlet Johansson krijgt op een broeierige zondagmiddag, allebei HEERLIJK!
Zag het welquote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Recepten onder foto's bij "continue reading"
![]()
[ afbeelding ]
Trusten straks Sjoef!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Recepten onder foto's bij "continue reading"
![]()
[ afbeelding ]
Ik zwaai slechts naar Soury.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zet je dan die klemmen op je soepballetjes en die staaf in je kont?
Ah, oke, zal ze blij mee zijnquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zwaai slechts naar Soury.
Maar dit schijnt een dames apparaat te zijn...
Ff je inlegkruis vervangen vannacht, ouwe stotteraar?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 02:40 schreef Jian het volgende:
Als je die zeikmuis een een beetje kent, weet je toch dat door dit soort topics de kans groot is dat ze juist.niet terug komt......... oooooowhh, ....!Okee mensen, ik snap 'm..., DOORGAAN, vooral DOORGAAN
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:28 schreef Jian het volgende:
En toch mis ik ze nog wel eens; Teun, Luciano, Bommie, WJ, Gerh, Ian, Yv. Liesje, Sly (toen het nog geen valse nicht was) en toch ook Soury![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door chufi op 22-02-2022 23:22:49 ]
Hey Ouwe Beer, alles goed hier... rustig achter de geraniums in 40+quote:
Goed om te horen, hier best druk, maar het gaat verder goedquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hey Ouwe Beer, alles goed hier... rustig achter de geraniums in 40+
JIj?
PS: Hai Soury![]()
Ze zou gewoon eens kunnen mailen natuurlijkquote:Op zaterdag 5 maart 2022 01:47 schreef chufi het volgende:
@:Danny kun jij ff in het geval Soury kijken ? Niemand en zelfs zijzelf niet weet waarom ?
Omdat dat de enige manier is om in overleg te kunnen gaanquote:Op zondag 6 maart 2022 15:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom moeten user die gebanned is altijd maar mailen?
Sorryquote:Op zondag 6 maart 2022 17:56 schreef sly-nl het volgende:
Geachte Danny en Mrs L,
Gaarne even zwaaien![]()
[ afbeelding ]
Ah ok, dus als iemand een perm ban krijgt. Kan degenen gewoon ff overleggen en wordt een perm ban misschien wel opgeheven?quote:Op zondag 6 maart 2022 19:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Omdat dat de enige manier is om in overleg te kunnen gaan
Jupquote:Op zondag 6 maart 2022 20:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, dus als iemand een perm ban krijgt. Kan degenen gewoon ff overleggen en wordt een perm ban misschien wel opgeheven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet je Danny het ban beleid is een willekeur van admins. De ene, zelfs een mod, mag schelden terwijl een ander die een kritische of ludieke opmerking maakt geband wordt.quote:
Da Dees is back!@.quote:
Dit topic doet vermoeden dat ik niet de enige benquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zure Berta met z'n hechtproblematiek
Alsof dat een reden is om om je specht weer uit je broek te halenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dit topic doet vermoeden dat ik niet de enige ben
O daar hoeft geen reden voor te zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Alsof dat een reden is om om je specht weer uit je broek te halen
Eenmaligquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:06 schreef scrupuleus het volgende:
1 zwaai dan
omdat het kan
![]()
ook naar mch
Wel toepasselijk inderdaad. Thanks.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:41 schreef Jian het volgende:
Vond nog een oud filmpje van Sly van tijdens een meet van het Keldertje. Is hier wel toepasselijk dachft ik![]()
[ afbeelding ]
Hah, die kale leugenbaal heb ik toen alle hoeken van z'n tuinhuis laten zien, hij kan nog steeds alleen op een zembandje zittenquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wel toepasselijk inderdaad. Thanks.
Was dezelfde dag dat jij 's avonds met Teun mee naar huis ging en je goed liet pakken in je posterieur.
Teun vond je tegenvallen. Beetje krampachtig..
Hij vond het wel tof dat je z'n plinten ff vastnagelde![]()
[ afbeelding ]
Sjoefquote:Op vrijdag 25 maart 2022 01:56 schreef chufi het volgende:
Zwaai@:sly-nl :
Heb jij @:Soury nog niet vergewittegd / geAppt dat ze ff moet mailen naar de baas (danny@fok.nl) .
Ik denk niet dat banny wat kan doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Sjoef![]()
ik weet (en denk het eigenlijk niet) niet of ze je laatste woordenwisseling hier met @:banny heeft gelezen.
I'll pass it on![]()
Who the F is Banny ?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat banny wat kan doen.
Iemand die 20 jaar geleden 2x gepost heeft.quote:
Je kent hem ?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iemand die 20 jaar geleden 2x gepost heeft.
Ik klikte op de mention en toen zag ik het.quote:
Cool dat dat kan hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik klikte op de mention en toen zag ik het.
Ze doet mee aan Jumping Amsterdam. Als paardquote:Op zaterdag 26 maart 2022 02:51 schreef Steven_Stil het volgende:
Wat is er met die muis aan de hand?
Dan is Piet erbij ...quote:Op woensdag 30 maart 2022 01:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ze doet mee aan Jumping Amsterdam. Als paard
Had van haar begrepen dat ze bij een eerdere onz-ban wel had geschreven naar fok, maar geen respons kreeg.quote:
Even gekekenquote:Op zondag 3 april 2022 00:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Had van haar begrepen dat ze bij een eerdere onz-ban wel had geschreven naar fok, maar geen respons kreeg.
Dat zal de reden zijn dat ze het wel goed vindt zo, lijkt me.
@:danny kan er wellicht nog naar kijken, of niet.
Dit! Dus ik heb even de veger en blik gebruikt die ik van haar heb gehadquote:Op maandag 4 april 2022 01:24 schreef chufi het volgende:
Ik ben het hier nu wel zat met al dat gezeik ... Het ging om zwaaien naar Soury
Ik dropte 'm op de verkeerde tabpaginaquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zwaai dan op z'n minst.
I knowquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik dropte 'm op de verkeerde tabpagina
En ik zie dat daarop is gereageerdquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:32 schreef sly-nl het volgende:
Hoi @:danny Soury heeft begin van de week een bericht gestuurd naar forum@fok.nl
Jaja ik ben er al. Leuk topic ik zwaai even terugquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:28 schreef sly-nl het volgende:
Ze zou kommuh![]()
Ligt ze dood onder aan de trap met een fles vino omklemt en wordt ze volgende week pas gevonden.. Hebben wij weer
t
JAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 30 april 2022 15:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaja ik ben er al. Leuk topic ik zwaai even terug
Souryquote:Op zaterdag 30 april 2022 15:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaja ik ben er al. Leuk topic ik zwaai even terug
I knowquote:Op zaterdag 30 april 2022 16:12 schreef aloa het volgende:
Lange vakantie was dattopic is van 2 februari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |