SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Leef je uitquote:Op maandag 31 januari 2022 19:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan niet! To-ta-le onzin. Laat mij nog een paar postjes wijden waarbij ik jouw informatie betwist om vervolgens te erkennen dat het wel kan mits het geen X maar Y is.
quote:Op maandag 31 januari 2022 20:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zit oude expeditie films over Noord Australië te kijken.... erg leuk en interessantLaat me raden; het loopt niet goed af voor de schildpadden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Alleen als je het persoonlijk komt bezorgenquote:Op maandag 31 januari 2022 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb nog taart over, wil er iemand?
Inderdaad jaquote:Op maandag 31 januari 2022 20:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Laat me raden; het loopt niet goed af voor de schildpadden?
Ik mail het wel.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Alleen als je het persoonlijk komt bezorgen
Maar dat is niet persoonlijkquote:
Eind 2014 zijn ze ermee begonnen. Jouw rijbewijs is van daarvoor nog want verouderd. En aangezien dat maximaal 10 jaar oud kan zijn zou hij dus nu minstens 6 jaar oud moeten zijn. Best oud toch?quote:
Persoonlijk of niet bedoel jequote:
Ik mag datquote:Op maandag 31 januari 2022 20:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]Je durft wel om zo tegen Chufi te praten zeg.... Wacht maar tot jij wat ouder wordt.
Mijn rijbewijs was van 11-11-11quote:Op maandag 31 januari 2022 20:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
2014 zijn ze ermee begonnen. Jouw verouderde rijbewijs kan maximaal 10 jaar oud zijn en dus van maximaal 2012 zijn. Dus ergens tussen 8 tot 10 jaar oud. Best oud dus.
Vandaag of niet bedoel ik. En bezorgen doe ik dus niet vandaagquote:
Ok, zou ook niet weten op welke toestellen het wel zitquote:
Dan is het antwoord dus niet natuurlijk.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vandaag of niet bedoel ik. En bezorgen doe ik dus niet vandaag
Ow, nou ja, dan iemand anders.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan is het antwoord dus niet natuurlijk.
Ongezellig om in mijn uppie taart te eten![]()
Maar gefeliciteerd nog![]()
![]()
Ik heb hem in moeten leveren en geen foto meer van natuurlijk, maar het was wel zoquote:Op maandag 31 januari 2022 20:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan niet, dat is een zondag. Zondag zijn ze dicht.
Wat kijk je?quote:
Ik kijk Chosen een Deense serie..quote:Op maandag 31 januari 2022 20:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben nou bezig met iets wat me wel bevalt. Naam ff denken hoor....
Geen idee waarom, maar hij is al drie topics achter elkaar hetzelfde.quote:
Tijd voor een andere danquote:Op maandag 31 januari 2022 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee waarom, maar hij is al drie topics achter elkaar hetzelfde.
< vind pissen geen mooi woordquote:Op maandag 31 januari 2022 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee waarom, maar hij is al drie topics achter elkaar hetzelfde.
Dat moet je tegen Tong, Pinnenmutske en MrsL zeggenquote:Op maandag 31 januari 2022 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< vind pissen geen mooi woord
Ik ga ook even iets uitzoekenquote:
Heb genoteerdquote:Op maandag 31 januari 2022 20:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In from the Cold. Wil linkje posten maar Netflix doet moeilijk
@Tong @Pinnemutske @MrsLovebabequote:Op maandag 31 januari 2022 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet je tegen Tong, Pinnenmutske en MrsL zeggen
Ik kon geen leuk plaatje vindenquote:Op maandag 31 januari 2022 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet je tegen Tong, Pinnenmutske en MrsL zeggen
@tong80 @Pinnenmutske @Mrsloveable bedoel je.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
@:Tong @:Pinnemutske @:MrsLovebabe
Alle drie foutquote:Op maandag 31 januari 2022 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
@:Tong @:Pinnemutske @:MrsLovebabe
Nummer 3quote:Op maandag 31 januari 2022 20:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Staat in de top10 nu. 4e dacht ik.
Had dan iets gepost als Dees is de beste mod 4ever. Had je nu een posi note gehad!quote:Op maandag 31 januari 2022 20:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik kon geen leuk plaatje vinden
Dat moet je tegen GOA zeggenquote:Op maandag 31 januari 2022 20:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik kon geen leuk plaatje vinden
Met een strikje er om heenquote:Op maandag 31 januari 2022 20:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Had dan iets gepost als Dees is de beste mod 4ever. Had je nu een posi note gehad!
Staat in de OP bedankt voor het zoekenquote:Op maandag 31 januari 2022 20:42 schreef SolidasRock het volgende:
Kan zo in de OP @:MRSLOVEABLE https://media1.giphy.com/media/KunyTnoHMYOgwB5wrc/giphy.gif
Sevillaquote:Op maandag 31 januari 2022 20:39 schreef SolidasRock het volgende:
Wacht stop ho niemand beweegt, waar is pullup eigenlijk? Heb hem al een tijdje niet meer gezien
ik ook nietquote:Op maandag 31 januari 2022 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< vind pissen geen mooi woord
Mokkataart?quote:Op maandag 31 januari 2022 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
Nog gefeliciteerd ..quote:Op maandag 31 januari 2022 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2022 20:52 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.thebestsocial.media/nl/acteur-peter-reclames/
Sommige mensen komen idd in bijv twee reclames voor.. maar dit is wel erg veelquote:
Ja, met slagroom. En nog warme taart ookquote:Op maandag 31 januari 2022 21:02 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ook lekker, met slagroom.![]()
Maar nog gefeliciteerd!
Gefeliciteerd nogquote:Op maandag 31 januari 2022 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, met slagroom. En nog warme taart ook
Dank
Erg rutsig ja.quote:
Oudere mensen he, ze slapen zeker bijna allemaal dus ja het is een rutsige avond.quote:
quote:
Al die rijsporen hequote:Op maandag 31 januari 2022 22:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat voor avond jij beleeft...
Dat duurt nog wel ffquote:Op maandag 31 januari 2022 22:22 schreef chufi het volgende:
Idols Kids Spain aan het kijken ... duurt maar tot 1:20 ... daarna moeten de kindjes snel naar bed
Typisch Spaans... maar hoor steeds vaker klagende Spaanse ouders dat hun kids de volgende ochtend zo vroeg naar school moetenquote:
Over gekke Nederlandse woordjes gesproken: wist jij dat kwalm een echt Nederlands woordje is? Heb diegene nog uit zitten lachen dat ze er een K ervoor schreef maar het lachen verging me snel.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat voor avond jij beleeft...
Ow, het zijn er twee, beide dan, want weet niet zeker welke je bedoeltquote:
ja iddquote:Op maandag 31 januari 2022 22:38 schreef SolidasRock het volgende:
Nou ja hij zei user, dat maakt het alsnog 1.
Daar doen we hier niet aanquote:Op maandag 31 januari 2022 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn jullie al klaar voor het carnaval?
Vanaf vandaag staat ie in je boekiequote:Op maandag 31 januari 2022 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je jarig bentFeli
Onverwoestbaar mens.quote:
Ze is van 1926, valt best tegen dusquote:Op maandag 31 januari 2022 23:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Onverwoestbaar mens.![]()
Elizabeth is ook al errug oud. Ver boven de 100 of zo? Wat eten en drinken ze toch en hoeveel doen ze aan cardio?
Dat maakt haar (pakt telraam erbij) 96? Afgerond is dat "ver boven de 100"quote:Op maandag 31 januari 2022 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze is van 1926, valt best tegen dus
150 volgens mij, wat een leeftijd hč.quote:Op maandag 31 januari 2022 23:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Onverwoestbaar mens.![]()
Elizabeth is ook al errug oud. Ver boven de 100 of zo? Wat eten en drinken ze toch en hoeveel doen ze aan cardio?
Zo wel jaquote:Op maandag 31 januari 2022 23:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat maakt haar (pakt telraam erbij) 96? Afgerond is dat "ver boven de 100"
Geen idee eigenlijk over welke hij het had, maar er zijn er dus meer.quote:Op maandag 31 januari 2022 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het over een mod hier had.
Maar hoe dan? Waarom overleven vrouwen ons? Tis oneerlijk!quote:Op maandag 31 januari 2022 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
150 volgens mij, wat een leeftijd hč.
I know.quote:Op maandag 31 januari 2022 23:15 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk over welke hij het had, maar er zijn er dus meer.
Het leven is oneerlijk.quote:Op maandag 31 januari 2022 23:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Waarom overleven vrouwen ons? Tis oneerlijk!
Dat is soms wel beter, maar dan wint mijn nieuwsgierigheid.quote:Op maandag 31 januari 2022 23:21 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik het luchtig houden.
Dan heb je denk ik laatst iets gemist.quote:Op maandag 31 januari 2022 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is soms wel beter, maar dan wint mijn nieuwsgierigheid.
En lig je wakker van half 2 tot 5 uur.quote:Op maandag 31 januari 2022 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is soms wel beter, maar dan wint mijn nieuwsgierigheid.
Het is me inmiddels gaan dagenquote:Op maandag 31 januari 2022 23:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik laatst iets gemist.
Welke kalender?quote:Op maandag 31 januari 2022 23:28 schreef Deisyy het volgende:
Kalender is weer bijgewerkt![]()
Wie wil er nog meer op?
Ik ben nog lang niet jarigquote:Op maandag 31 januari 2022 23:28 schreef Deisyy het volgende:
Kalender is weer bijgewerkt![]()
Wie wil er nog meer op?
Te laat…quote:
Dank jequote:Op maandag 31 januari 2022 23:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Beste comment van Januari gaat naar....
Meesterlijk gewoon.
Slaap lekkerquote:Op maandag 31 januari 2022 23:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Te laat…
RIP aan mijn nabestaanden![]()
Slaap lekkerquote:
dat waren de tijden .... Maar Mo is niet meer en Piet pensioneert in Duitslandquote:Op maandag 31 januari 2022 23:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vroeger ging het licht hier nooit uit [ afbeelding ]
Toen postte ik hier nog niet. Helaas gemist.quote:Op maandag 31 januari 2022 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
dat waren de tijden .... Maar Mo is niet meer en Piet pensioneert in Duitsland
Dat was voor de oorlog?quote:Op maandag 31 januari 2022 23:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vroeger ging het licht hier nooit uit [ afbeelding ]
Zelfgemaakt?quote:
Had je niet in je kookboeken wat lekkers gevonden om te maken?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelf gekocht bij een goede bakker
Vast wel, maar ik doe niet aan bakkenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 00:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Had je niet in je kookboeken wat lekkers gevonden om te maken?
Ow, maar taartquote:Op dinsdag 1 februari 2022 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik doe niet aan bakken
quote:Op 8 oktober van dat jaar werd door twee personen geprobeerd te schieten op coffeeshop The Game in de Delftse Breestraat.
quote:omdat de bijrijder van de scooter een doorgeladen vuurwapen op hem (agent) zou hebben gericht.
WTFquote:zogenoemd klaagschrift van de nabestaanden was binnengekomen. Zij vinden dat de agent 'anders had kunnen en moeten handelen'.
Āh en wat kun je met die punten?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 01:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dinges waar je punten kan verdienen.
Doe je best... Hele opgave om FoK! te promoten elk weekendquote:Op dinsdag 1 februari 2022 01:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Thuis erover opscheppen tegen je buurvrouw en of je kroegmaatjes.
Of eerst een half jaar teveel gegeven...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 06:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogge!
FF Gechecked, mijn herstelbewijs was gisteren geldig tot 20 Januari 2022... en vandaag kijk ik: 19 juli 2021.
Ze hebben een half jaar gejat !!!
Dat is vreemd. Je hebt net corona gehad toch? Misschien hebben ze de verkeerde datum ingevuld en moet het juli 2022 zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2022 06:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogge!
FF Gechecked, mijn herstelbewijs was gisteren geldig tot 20 Januari 2022... en vandaag kijk ik: 19 juli 2021.
Ze hebben een half jaar gejat !!!
Foutje... verkeerd gekekenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is vreemd. Je hebt net corona gehad toch? Misschien hebben ze de verkeerde datum ingevuld en moet het juli 2022 zijn
Ze schijnen het we gaan te verkorten volgens de Europese richtlijnen, naar 180 dagenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Foutje... verkeerd gekeken
Ik keek bij internationaal schijnbaar. Mea Culpa
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Foutje... verkeerd gekeken
Ik keek bij internationaal schijnbaar. Mea Culpa
Morguh Deissy, ze weten zelf niet wat ze willen blijkbaarquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze schijnen het we gaan te verkorten volgens de Europese richtlijnen, naar 180 dagen
Morguh Chanelquote:
Goedemorgen Dot, ik snap het ook wel, een jaar is best lang en ik denk dat het verstandig is om alle landen in Europa gelijk te trekken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Deissy, ze weten zelf niet wat ze willen blijkbaar
Dat is ook weer zo. Dat is iets wat ze gelijk hadden moeten doen. Overal dezelfde regels een Europa.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot, ik snap het ook wel, een jaar is best lang en ik denk dat het verstandig is om alle landen in Europa gelijk te trekken.
Morguh Tongquote:
goedemorgen Dotteke, ik had gezien dat je goed nieuws heb gekregen gister. Wat een opluchting! Hartstikke fijn.quote:
Mogguhh Deisyyquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot, ik snap het ook wel, een jaar is best lang en ik denk dat het verstandig is om alle landen in Europa gelijk te trekken.
Dank je wel, ppfff gelukkig wel. En zeker een hele opluchting.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
goedemorgen Dotteke, ik had gezien dat je goed nieuws heb gekregen gister. Wat een opluchting! Hartstikke fijn.
Neem nog een kop koffie. Je bent nog niet helemaal wakker.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze schijnen het we gaan te verkorten volgens de Europese richtlijnen, naar 180 dagen
Een espresso is wel even voldoende om goed wakker te worden, nu is thee aan de beurt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Neem nog een kop koffie. Je bent nog niet helemaal wakker.
Ow en nu zit je me wijd gesperde ogen naar scherm te kijken of nee ze worden vanzelf weer kleiner nu je thee gaat drinken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een espresso is wel even voldoende om goed wakker te worden, nu is thee aan de beurt.
Ze schijnen het te gaan verkorten naar de Europese richtlijnen, naar 180 dagenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:03 schreef Salina het volgende:
"Een poel van ruzies en vetes."
Was het zo erg ja?
Hier overheerst liefdequote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:21 schreef Domnivoor het volgende:
Is het weer eens zo ver?![]()
Iedereen mag hier komen. Maar voor hun ruzies en vetes zoeken ze maar ergens anders onderdak
Houen zo.quote:
Er zit regelmatig iemand eeuwig te bedelen en zeuren om punten. Het boeit hun niks dat ze daarmee de sfeer bederven met het gedram. Daarnaast bestaan ook nog ruzietjes tussen sommigen die gestreden wordt door verkapt naar elkaar te sneren of iemand verandert op eigen initiatief de DTS regels waar anderen weer over struikelen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:22 schreef Salina het volgende:
Ik heb daar wel eens puntjes gescoord. Gewoon door onzin te plaatsen.
Maar hoe kun je dan ruzie maken? Hoe dan?
Daar ben je dan, was je verdwaald in BTCquote:
Proost? Zit je in Australiëquote:
Er is nog altijd VIVA als toevluchtsoordquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er zit regelmatig iemand eeuwig te bedelen en zeuren om punten. Het boeit hun niks dat ze daarmee de sfeer bederven met het gedram. Daarnaast bestaan ook nog ruzietjes tussen sommigen die gestreden wordt door verkapt naar elkaar te sneren of iemand verandert op eigen initiatief de DTS regels waar anderen weer over struikelen.
Kortom, genoeg dingen om ruzie over te maken
Gedoe dus.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er zit regelmatig iemand eeuwig te bedelen en zeuren om punten. Het boeit hun niks dat ze daarmee de sfeer bederven met het gedram. Daarnaast bestaan ook nog ruzietjes tussen sommigen die gestreden wordt door verkapt naar elkaar te sneren of iemand verandert op eigen initiatief de DTS regels waar anderen weer over struikelen.
Kortom, genoeg dingen om ruzie over te maken
Druk bezig met mijn pensioenfondsquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daar ben je dan, was je verdwaald in BTC
Vanaf BTC is het altijd 3x linksaf om hier terecht te komen![]()
Onder werktijd doe ik dat niet. Maar....net een verse pot thee gezet dus proost ik daar dan maar meequote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niet vragen! Gewoon meedoen!
* SolidasRock plop!
Flauw van je baas. Zo te horen geen levensgenieter.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Onder werktijd doe ik dat niet. Maar....net een verse pot thee gezet dus proost ik daar dan maar mee
owj en dat doe je dan ook meteenquote:
Wut! Met thee kun je héél goed van het leven genieten hoorrrrrrrquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Flauw van je baas. Zo te horen geen levensgenieter.
Eens!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wut! Met thee kun je héél goed van het leven genieten hoorrrrrrr
Ik doe er zoetjes inquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eens!
* SolidasRock pinkje omhoog doet tijdens thee drinken
Nee eerlijk gezegd toch niet zo eensVind thee zonder suiker maar niks. En suiker is niet goed voor mij. Dus dan maar water of koffie of zo.
Het was een garpjequote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj en dat doe je dan ook meteen![]()
Een vriend van mij doet aan Dry Februari ipv Dry Januari.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:42 schreef D. het volgende:
[..]
Het was een garpje
Op z’n vroegst pas komend weekend
Vind ik smerig smaken, dacht ooit van goh gezond alternatief ja waarom niet? Wie weet smaakt het best wel naar suiker maar nee....quote:
Ik welquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:44 schreef D. het volgende:
Suiker? Zoetjes?
Zo proef je de thee niet meer
Snap ik. Kwestie van gewenning of zo. Ik heb ook wel zonder suiker of zoetjes geprobeerd maar daar kan ik niet aan wennen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vind ik smerig smaken, dacht ooit van goh gezond alternatief ja waarom niet? Wie weet smaakt het best wel naar suiker maar nee....
Maar dat gelul (geen idee of het waar is en eigenlijk geldt het voor letterlijk alles) dat zoetjes echt ongezond is dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wel
[..]
Snap ik. Kwestie van gewenning of zo. Ik heb ook wel zonder suiker of zoetjes geprobeerd maar daar kan ik niet aan wennen.
Theezakje weglaten, zo bespaar je geld uiteindelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:44 schreef D. het volgende:
Suiker? Zoetjes?
Zo proef je de thee niet meer
Zoetjes ook weglaten, bespaar je nog meerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Theezakje weglaten, zo bespaar je geld uiteindelijk![]()
"Ah lekker een heet kopje zoetjes. "
Zo, dat is heel watquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Storm Corrie heeft volgens een eerste schatting van het Verbond van Verzekeraars (VvV) voor zo'n 10 miljoen euro aan schade aangericht. De storm was maandag vooral merkbaar in de kustgebieden, rondom het IJsselmeer en het Waddengebied.
De kans dat je kat zoveel gif in zich heeft is weer iets kleiner dan bij de gemiddelde koningscobraquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:19 schreef SolidasRock het volgende:
* SolidasRock speelt nooit meer met zijn kat![]()
Zeg dat wel, en dan was het geloof nog geen eens een hele erger storm..quote:
Nee, hier niet veel van meegekregen in ieder geval.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zeg dat wel, en dan was het geloof nog geen eens een hele erger storm..
Hier waaide het wel, maar niet extreem..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, hier niet veel van meegekregen in ieder geval.
Maar zoveel schade dat moet het er wel ergens flink tegen aan gegaan zijn.
Ach als ik het zo lees is alles ongezond. Met mate valt dat heus wel mee.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maar dat gelul (geen idee of het waar is en eigenlijk geldt het voor letterlijk alles) dat zoetjes echt ongezond is dan?
Een hele geruststellingquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De kans dat je kat zoveel gif in zich heeft is weer iets kleiner dan bij de gemiddelde koningscobra
Ja soms krijg ik dat idee ja. Buurjongen zat laatst nog over 5G en WiFi te praten, dat we met zijn allen ons steeds slechter zijn gaan voelen met al die golven om ons heen. Wist niet zker of ik erom moest lachen of dat er misschien kern van waarheid erin zit.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ach als ik het zo lees is alles ongezond. Met mate valt dat heus wel mee.
Het is al bewezen dat het wonen onder hoogspanningskabels/-masten je gezondheid achteruit doet laten gaan. En zo zijn er wel meer van die dingen die aantoonbaar slecht zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja soms krijg ik dat idee ja. Buurjongen zat laatst nog over 5G en WiFi te praten, dat we met zijn allen ons steeds slechter zijn gaan voelen met al die golven om ons heen. Wist niet zker of ik erom moest lachen of dat er misschien kern van waarheid erin zit.
Maar om jou heen zullen toch masten genoeg staan? Koop een apparaat met 5G en het zou direct moeten werken. Dus de straling is er.quote:
Oh ja zo zag ik het nietquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar om jou heen zullen toch masten genoeg staan? Koop een apparaat met 5G en het zou direct moeten werken. Dus de straling is er.
Blijft de vraag of je, of zelfs iemand maar, er nadelige gevolgen van ondervindt.quote:
of is het de ouderdom ...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijft de vraag of je, of zelfs iemand maar, er nadelige gevolgen van ondervindt.
Ja daarom was ik voorzichtig met wegwuiven. Kan zomaar een kern van waarheid in zitten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is al bewezen dat het wonen onder hoogspanningskabels/-masten je gezondheid achteruit doet laten gaan. En zo zijn er wel meer van die dingen die aantoonbaar slecht zijn.
Hoort 5G daarbij? Ik weet het echt niet. Wifi, zelfde. Voorlopig heb ik niet het idee dat het slechter is, maar dat is bij veel dingen dat men er pas later achterkomt.
Vraag me wel af hoe ver we moeten gaan met technologische ontwikkeling die mogelijk de gezondheid van mens en dier in gevaar brengt. En dat voor een stukje gemak.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:02 schreef Salina het volgende:
En, nog last gehad van DTS-vluchtelingen hier?
Laat ze lekker naar Syrie gaan ofzoquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:02 schreef Salina het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat ze lekker naar Syrie gaan ofzo
Nep vluchtelingquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]ik blijf wel in Nederland als je het niet erg vind
quote:
Niet zo'n puzzelquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je al wie het gedaan heeft?
Met stukjes, maar veel stukjes lijken op elkaarquote:
luie onz modsquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:02 schreef Salina het volgende:
Alles dichtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Een grote voorjaars schoonmaak op Fok!![]()
Alle mods eruit die dit jaar nog niet ingelogd hebbenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Een grote voorjaars schoonmaak op Fok!![]()
Ik ben vandaag ook aan een nieuwe begonnen, een Wasgij, die zijn altijd zo moeilijk, maar wel leuk.quote:
Behalve de COS danquote:
bah wat vervelend, hopelijk wordt je zoon niet al te ziek.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:39 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zoon belde net dat hij positief getest is, bijna al zijn collega's in het restaurant waar hij werkt zijn positief, dus de zaak gaat de komende dagen dicht.
Moet je een keertje zelf koken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:39 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zoon belde net dat hij positief getest is, bijna al zijn collega's in het restaurant waar hij werkt zijn positief, dus de zaak gaat de komende dagen dicht.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:39 schreef Deisyy het volgende:
Hij snotterde een beetje, dus ik hoop voor hem dat het daarbij blijft. Het is inderdaad heel sneu voor de eigenaar, maar ja dan zijn ze wel klaar. Ze zijn nu zoveel mogelijk mensen aan het contacten, hij liet me gisteren al weten dat er twee gasten van zaterdag, toen wij er waren, besmet waren.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
bah wat vervelend, hopelijk wordt je zoon niet al te ziek.
Ook balen van dat restaurant, net weer open en dan al weer dicht
Jee en al die mensen die ze bediend hebben moet ook gewaarschuwd worden waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |