Ow, nou ja, dan iemand anders.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan is het antwoord dus niet natuurlijk.
Ongezellig om in mijn uppie taart te eten![]()
Maar gefeliciteerd nog![]()
![]()
Ik heb hem in moeten leveren en geen foto meer van natuurlijk, maar het was wel zoquote:Op maandag 31 januari 2022 20:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan niet, dat is een zondag. Zondag zijn ze dicht.
Wat kijk je?quote:
Ik kijk Chosen een Deense serie..quote:Op maandag 31 januari 2022 20:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben nou bezig met iets wat me wel bevalt. Naam ff denken hoor....
Whyquote:
Geen idee waarom, maar hij is al drie topics achter elkaar hetzelfde.quote:
Tijd voor een andere danquote:Op maandag 31 januari 2022 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee waarom, maar hij is al drie topics achter elkaar hetzelfde.
< vind pissen geen mooi woordquote:Op maandag 31 januari 2022 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee waarom, maar hij is al drie topics achter elkaar hetzelfde.
Dat moet je tegen Tong, Pinnenmutske en MrsL zeggenquote:Op maandag 31 januari 2022 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< vind pissen geen mooi woord
Ik ga ook even iets uitzoekenquote:
Heb genoteerdquote:Op maandag 31 januari 2022 20:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In from the Cold. Wil linkje posten maar Netflix doet moeilijk
@Tong @Pinnemutske @MrsLovebabequote:Op maandag 31 januari 2022 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet je tegen Tong, Pinnenmutske en MrsL zeggen
Ik kon geen leuk plaatje vindenquote:Op maandag 31 januari 2022 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet je tegen Tong, Pinnenmutske en MrsL zeggen
@tong80 @Pinnenmutske @Mrsloveable bedoel je.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
@:Tong @:Pinnemutske @:MrsLovebabe
Alle drie foutquote:Op maandag 31 januari 2022 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
@:Tong @:Pinnemutske @:MrsLovebabe
Nummer 3quote:Op maandag 31 januari 2022 20:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Staat in de top10 nu. 4e dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |