Āh en wat kun je met die punten?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 01:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dinges waar je punten kan verdienen.
Doe je best... Hele opgave om FoK! te promoten elk weekendquote:Op dinsdag 1 februari 2022 01:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Thuis erover opscheppen tegen je buurvrouw en of je kroegmaatjes.
Of eerst een half jaar teveel gegeven...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 06:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogge!
FF Gechecked, mijn herstelbewijs was gisteren geldig tot 20 Januari 2022... en vandaag kijk ik: 19 juli 2021.
Ze hebben een half jaar gejat !!!
Dat is vreemd. Je hebt net corona gehad toch? Misschien hebben ze de verkeerde datum ingevuld en moet het juli 2022 zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2022 06:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogge!
FF Gechecked, mijn herstelbewijs was gisteren geldig tot 20 Januari 2022... en vandaag kijk ik: 19 juli 2021.
Ze hebben een half jaar gejat !!!
Foutje... verkeerd gekekenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is vreemd. Je hebt net corona gehad toch? Misschien hebben ze de verkeerde datum ingevuld en moet het juli 2022 zijn
Ze schijnen het we gaan te verkorten volgens de Europese richtlijnen, naar 180 dagenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Foutje... verkeerd gekeken
Ik keek bij internationaal schijnbaar. Mea Culpa
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Foutje... verkeerd gekeken
Ik keek bij internationaal schijnbaar. Mea Culpa
Morguh Deissy, ze weten zelf niet wat ze willen blijkbaarquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze schijnen het we gaan te verkorten volgens de Europese richtlijnen, naar 180 dagen
Morguh Chanelquote:
Goedemorgen Dot, ik snap het ook wel, een jaar is best lang en ik denk dat het verstandig is om alle landen in Europa gelijk te trekken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Deissy, ze weten zelf niet wat ze willen blijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |