Slaap lekkerquote:Op maandag 31 januari 2022 23:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Te laat…
RIP aan mijn nabestaanden![]()
dat waren de tijden .... Maar Mo is niet meer en Piet pensioneert in Duitslandquote:Op maandag 31 januari 2022 23:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vroeger ging het licht hier nooit uit [ afbeelding ]
Toen postte ik hier nog niet. Helaas gemist.quote:Op maandag 31 januari 2022 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
dat waren de tijden .... Maar Mo is niet meer en Piet pensioneert in Duitsland
Dat was voor de oorlog?quote:Op maandag 31 januari 2022 23:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vroeger ging het licht hier nooit uit [ afbeelding ]
Zelfgemaakt?quote:
Zelf gekocht bij een goede bakkerquote:
Had je niet in je kookboeken wat lekkers gevonden om te maken?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelf gekocht bij een goede bakker
Vast wel, maar ik doe niet aan bakkenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 00:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Had je niet in je kookboeken wat lekkers gevonden om te maken?
Ow, maar taartquote:Op dinsdag 1 februari 2022 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik doe niet aan bakken
quote:Op 8 oktober van dat jaar werd door twee personen geprobeerd te schieten op coffeeshop The Game in de Delftse Breestraat.
quote:omdat de bijrijder van de scooter een doorgeladen vuurwapen op hem (agent) zou hebben gericht.
WTFquote:zogenoemd klaagschrift van de nabestaanden was binnengekomen. Zij vinden dat de agent 'anders had kunnen en moeten handelen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |