Er is nog altijd VIVA als toevluchtsoordquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er zit regelmatig iemand eeuwig te bedelen en zeuren om punten. Het boeit hun niks dat ze daarmee de sfeer bederven met het gedram. Daarnaast bestaan ook nog ruzietjes tussen sommigen die gestreden wordt door verkapt naar elkaar te sneren of iemand verandert op eigen initiatief de DTS regels waar anderen weer over struikelen.
Kortom, genoeg dingen om ruzie over te maken
Gedoe dus.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er zit regelmatig iemand eeuwig te bedelen en zeuren om punten. Het boeit hun niks dat ze daarmee de sfeer bederven met het gedram. Daarnaast bestaan ook nog ruzietjes tussen sommigen die gestreden wordt door verkapt naar elkaar te sneren of iemand verandert op eigen initiatief de DTS regels waar anderen weer over struikelen.
Kortom, genoeg dingen om ruzie over te maken
Druk bezig met mijn pensioenfondsquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daar ben je dan, was je verdwaald in BTC
Vanaf BTC is het altijd 3x linksaf om hier terecht te komen![]()
Onder werktijd doe ik dat niet. Maar....net een verse pot thee gezet dus proost ik daar dan maar meequote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niet vragen! Gewoon meedoen!
* SolidasRock plop!
Flauw van je baas. Zo te horen geen levensgenieter.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Onder werktijd doe ik dat niet. Maar....net een verse pot thee gezet dus proost ik daar dan maar mee
owj en dat doe je dan ook meteenquote:
Wut! Met thee kun je héél goed van het leven genieten hoorrrrrrrquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Flauw van je baas. Zo te horen geen levensgenieter.
Eens!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wut! Met thee kun je héél goed van het leven genieten hoorrrrrrr
Ik doe er zoetjes inquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eens!
* SolidasRock pinkje omhoog doet tijdens thee drinken
Nee eerlijk gezegd toch niet zo eensVind thee zonder suiker maar niks. En suiker is niet goed voor mij. Dus dan maar water of koffie of zo.
Het was een garpjequote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj en dat doe je dan ook meteen![]()
Een vriend van mij doet aan Dry Februari ipv Dry Januari.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:42 schreef D. het volgende:
[..]
Het was een garpje
Op z’n vroegst pas komend weekend
Vind ik smerig smaken, dacht ooit van goh gezond alternatief ja waarom niet? Wie weet smaakt het best wel naar suiker maar nee....quote:
Ik welquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:44 schreef D. het volgende:
Suiker? Zoetjes?
Zo proef je de thee niet meer
Snap ik. Kwestie van gewenning of zo. Ik heb ook wel zonder suiker of zoetjes geprobeerd maar daar kan ik niet aan wennen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vind ik smerig smaken, dacht ooit van goh gezond alternatief ja waarom niet? Wie weet smaakt het best wel naar suiker maar nee....
Maar dat gelul (geen idee of het waar is en eigenlijk geldt het voor letterlijk alles) dat zoetjes echt ongezond is dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wel
[..]
Snap ik. Kwestie van gewenning of zo. Ik heb ook wel zonder suiker of zoetjes geprobeerd maar daar kan ik niet aan wennen.
Theezakje weglaten, zo bespaar je geld uiteindelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:44 schreef D. het volgende:
Suiker? Zoetjes?
Zo proef je de thee niet meer
Zoetjes ook weglaten, bespaar je nog meerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Theezakje weglaten, zo bespaar je geld uiteindelijk![]()
"Ah lekker een heet kopje zoetjes. "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |