abonnement Unibet Coolblue
pi_205001969
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 08:53 schreef Viv het volgende:

[..]
[..]
Ja, echt heel goed gedaan. Allebei op hun eigen manier. :)
Overigens vond ik het: 'de Nederlander moet nu een genuanceerde mening missen' wel wat 'cringe'. Maar vond het toen ik die post ging posten nog wat te vroeg daarvoor.
pi_205002002
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 08:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Overigens vond ik het: 'de Nederlander moet nu een genuanceerde mening missen' wel wat 'cringe'. Maar vond het toen ik die post ging posten nog wat te vroeg daarvoor.
Omdat de Vries niet genuanceerd was? Hij was heel uitgesproken, geen blad voor de mond. Maar ik vind niet dat hij daarbij ongenuanceerd was. Wel in zijn confrontaties, maar niet in de uitleg van zijn standpunt.
pi_205002012
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 08:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Omdat de Vries niet genuanceerd was? Hij was heel uitgesproken, geen blad voor de mond. Maar ik vind niet dat hij daarbij ongenuanceerd was. Wel in zijn confrontaties, maar niet in de uitleg van zijn standpunt.
Hij was een misdaadverslaggever. Geen filosoof met hele doordachte meningen.
pi_205002026
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 08:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Hij was een misdaadverslaggever. Geen filosoof met hele doordachte meningen.
Klopt. Maar geen ongenuanceerde, althans, zo heb ik hem niet ervaren. Ik had totaal niets met de man en kon geen 10 minuten naar hem luisteren, maar ongenuanceerd was hij niet.
pi_205002091
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 08:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Klopt. Maar geen ongenuanceerde, althans, zo heb ik hem niet ervaren. Ik had totaal niets met de man en kon geen 10 minuten naar hem luisteren, maar ongenuanceerd was hij niet.
De dochter zei het in de context van dat hij wijs en intelligent was. Genuanceerd als synoniem voor verstandig.

Nou, ik vond het een beste vent die erg nuttig werk deed, maar qua wat hij te vertellen had was het allemaal weinig bijzonders.
  woensdag 15 juni 2022 @ 10:34:30 #206
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205055732
twitter
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205065723
We weten allemaal dat criminelen elkaar opzoeken en samenwerken. Grote criminelen (rijke mensen met macht) zetten kleine criminelen in om hun vuile klusjes op te lossen. Zeker in deze tijd zijn de mogelijkheden om met elkaar samen te werken groot! Maar waarom wordt de mogelijkheid niet onderzocht of (en welke) de overheid daar een rol in speelt? Zijn de ogen voor die mogelijkheid van corruptie in Nederland gesloten? Is er alleen positieve ‘reclame’ en openlijke spijtbetuigingen over gemaakte ‘fouten’. Humera is zo vaak bij de politie geweest… Waar ging het fout?? Waarom functioneerde het systeem zoals het functioneerde. Werden haar meldingen wel serieus genomen? Door wie niet? Of zat er een bug in het systeem? Peter deed onderzoek naar en kwam op voor veel slachtoffers die door criminelen het leven zijn benomen. Kwam hij te dichtbij? Peter was iemand die niet loslaat bij onrecht maar doorgaat. Dat weten criminelen en dat weet de overheid. Maar wiens straatje is er nu schoongeveegd? Dat van criminelen en/ of van de overheid bij wie Peter aangeklopt heeft? Waarom is Peter niet beschermd terwijl hij afscheidsbrieven schreef aan zijn geliefden? Was dat een fout of tekortkoming van het systeem bij de overheid, of is er nog een systeem wat de kwetsbaren minacht en uitbuit? Ik vermoed dat er nog een veel groter crimineel netwerk is dan wij denken en dat de macht van dat netwerk groot is. Macht van mensen die denken dat zij beter zijn dan anderen en vinden dat zij anderen mogen uitbuiten, kapot maken of in het ergste geval vemoorden. Ik sluit niet uit dat de overheid betrokken is. Hoeveel kwetsbare mensen moeten er nog slachtoffer worden?? Worden het recht en de regels nog wel toegepast voor de mens? In Rotterdam? Amsterdam? Nederland? Of wordt er vastgehouden aan procedures en worden de ogen dichtgedaan voor al het onrecht. Kleintjes en soms kwetsbaren worden ingezet voor ligubere doeleinden gepakt en berecht. Dat is de illusie van de samenleving. En mensen die hun mond opendoen worden vermoord of monddood gemaakt. De ‘grote jongens’ kunnen hun gang gaan. Peter heeft zijn ogen in ieder geval niet dicht gedaan voor het onrecht. Wie zaten er achter?? Ik ben blij dat het OM het onderzoek verder trekt dan alleen de Marengo zaak. Uiteindelijk komt alles uit. Dat geloof ik. Ongeacht of het OM daar een rol in speelt.
pi_205065739
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 14:13 schreef JankoOpsta het volgende:
We weten allemaal dat criminelen elkaar opzoeken en samenwerken. Grote criminelen (rijke mensen met macht) zetten kleine criminelen in om hun vuile klusjes op te lossen. Zeker in deze tijd zijn de mogelijkheden om met elkaar samen te werken groot! Maar waarom wordt de mogelijkheid niet onderzocht of (en welke) de overheid daar een rol in speelt? Zijn de ogen voor die mogelijkheid van corruptie in Nederland gesloten? Is er alleen positieve ‘reclame’ en openlijke spijtbetuigingen over gemaakte ‘fouten’. Humera is zo vaak bij de politie geweest… Waar ging het fout?? Waarom functioneerde het systeem zoals het functioneerde. Werden haar meldingen wel serieus genomen? Door wie niet? Of zat er een bug in het systeem? Peter deed onderzoek naar en kwam op voor veel slachtoffers die door criminelen het leven zijn benomen. Kwam hij te dichtbij? Peter was iemand die niet loslaat bij onrecht maar doorgaat. Dat weten criminelen en dat weet de overheid. Maar wiens straatje is er nu schoongeveegd? Dat van criminelen en/ of van de overheid bij wie Peter aangeklopt heeft? Waarom is Peter niet beschermd terwijl hij afscheidsbrieven schreef aan zijn geliefden? Was dat een fout of tekortkoming van het systeem bij de overheid, of is er nog een systeem wat de kwetsbaren minacht en uitbuit? Ik vermoed dat er nog een veel groter crimineel netwerk is dan wij denken en dat de macht van dat netwerk groot is. Macht van mensen die denken dat zij beter zijn dan anderen en vinden dat zij anderen mogen uitbuiten, kapot maken of in het ergste geval vemoorden. Ik sluit niet uit dat de overheid betrokken is. Hoeveel kwetsbare mensen moeten er nog slachtoffer worden?? Worden het recht en de regels nog wel toegepast voor de mens? In Rotterdam? Amsterdam? Nederland? Of wordt er vastgehouden aan procedures en worden de ogen dichtgedaan voor al het onrecht. Kleintjes en soms kwetsbaren worden ingezet voor ligubere doeleinden gepakt en berecht. Dat is de illusie van de samenleving. En mensen die hun mond opendoen worden vermoord of monddood gemaakt. De ‘grote jongens’ kunnen hun gang gaan. Peter heeft zijn ogen in ieder geval niet dicht gedaan voor het onrecht. Wie zaten er achter?? Ik ben blij dat het OM het onderzoek verder trekt dan alleen de Marengo zaak. Uiteindelijk komt alles uit. Dat geloof ik. Ongeacht of het OM daar een rol in speelt.
pi_205158683

Peter R. is dood, maar Gordon leeft!

Wie het laatst snuift, snuift het best!
pi_205158837
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 23:45 schreef Horzula het volgende:

Peter R. is dood, maar Gordon leeft!

Wie het laatst snuift, snuift het best!
Ondergewaardeerd programma. Jammer dat het geen vervolg kreeg, ik vond De Raadkamer altijd wel interessant.
pi_205232833
twitter
pi_205233184
Heel goed!!
-
  maandag 4 juli 2022 @ 11:48:02 #214
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
  maandag 4 juli 2022 @ 12:44:00 #215
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_205233996
'Aanjager' moord Peter R. de Vries gearresteerd: 'Deze hond moet je hebben', schreef Krystian M.

De man die op afstand de twee verdachten aanstuurde van de moord op Peter R. de Vries, is volgens justitie de 27-jarige Krystian M. uit het Gelderse Ochten. Hij is maandag aangehouden in zijn cel. Hij zat al vast voor een poging tot moord in Zeewolde in oktober 2021. De nabestaanden reageren verheugd op de arrestatie.

Krystian M. was in het strafdossier tot nu toe aangeduid onder de code NN-*4229. Hij zou de vermoedelijke uitvoerders van de moord op De Vries, Delano G. (22) en Kamil E. (36), rond de moord rechtstreeks hebben aangestuurd via een ijzingwekkende stroom versleutelde berichten. Die zijn aangetroffen op een Google Pixel-smartphone die in de gestolen Renault Kadjar lag waarin Delano G. en Kamil E. op de A4 werden gearresteerd 45 minuten nadat De Vries op 6 juli 2021 in de Lange Leidsedwarsstraat in Amsterdam was neergeschoten.

Het Openbaar Ministerie eiste tegen de vermoedelijke uitvoerders levenslange celstraffen, maar doet zeer geheimzinnig over het onderzoek naar de persoon die hen zou hebben aangestuurd. Dat volop jacht werd gemaakt op deze man, bleek onlangs toen in kader van het onderzoek naar hem een inval was gedaan in het huis van de moeder van Kamil E.

https://www.ad.nl/binnenl(...)krystian-m~a39a3f8c/

_O_ _O_
pi_205234030
Polska Maffia
pi_205234342
Was toch die Ridouan?
Cindy De Vuyst
  maandag 4 juli 2022 @ 13:28:15 #218
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_205234421
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 13:20 schreef einzeinz het volgende:
Was toch die Ridouan?
https://panorama.nl/artik(...)-de-vries-aanstuurde

Duidelijke uitleg over de verhoudingen onderling.
  maandag 4 juli 2022 @ 14:13:36 #219
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_205234897
Pareltje

quote:
De twee kranten melden ook dat de Pool vandaag is gearresteerd in zijn cel. M. zou al vastzitten voor een poging tot moord in Zeewolde in oktober vorig jaar.
quote:
Liquidatiepoging in Zeewolde
De Pool werd in november vorig jaar samen met twee landgenoten opgepakt in verband met een liquidatiepoging in Zeewolde. Het slachtoffer was beschoten met een automatisch vuurwapen en geraakt in zijn been. De toen nog 26-jarige man was ten tijde van zijn arrestatie net tijdelijk vrijgelaten. Hij had vastgezeten in voorlopige hechtenis vanwege een andere geweldsfeit
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_205235870
Zou een van de twee moordenaars strafvermindering denken te krijgen door te snitchen? Wat denken jullie?
pi_205236185
twitter


[ Bericht 21% gewijzigd door Zipportal op 04-07-2022 16:40:05 ]
  maandag 4 juli 2022 @ 17:10:14 #222
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205236689
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 15:51 schreef Sfancta het volgende:
Zou een van de twee moordenaars strafvermindering denken te krijgen door te snitchen? Wat denken jullie?
Nee, ik gok van niet. Omdat ze gelinkt zijn aan die Taghi club heeft dat toch geen zin. Die verzieken jouw leven in dat geval toch wel en dat van je naasten. Die hebben goed in de gaten wat er rondom Nabil B. is gebeurd en daar zit je niet op te wachten. Beter hadden ze gewoon een normaal beroep gekozen; en ze krijgen nog wel wat tijd om dat te overdenken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 04-07-2022 17:17:08 ]
pi_205236764
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 17:10 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nee, ik gok van niet. Omdat ze gelinkt zijn aan die Taghi club heeft dat toch geen zin. Die verzieken jouw leven in dat geval toch wel en dat van je naasten. Die hebben goed in de gaten wat er rondom Nabil B. is gebeurd en daar zit je niet op te wachten. Beter hadden ze gewoon een normaal beroep gekozen; en ze krijgen nog wel wat tijd om dat te overdenken.
Hopelijk een eye opener voor de twijfelaars onder die jongeren..
-
  maandag 4 juli 2022 @ 17:26:29 #224
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205236857
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 17:17 schreef SteelDogg het volgende:
Hopelijk een eye opener voor de twijfelaars onder die jongeren..
Volgens mij kun je beter treinconducteur oid zijn en een beetje door het land crossen dan in de EBI zitten. Ik denk dat er een hoop zouden willen ruilen.
pi_205238060
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 17:26 schreef Tengano het volgende:

[..]
Volgens mij kun je beter treinconducteur oid zijn en een beetje door het land crossen dan in de EBI zitten. Ik denk dat er een hoop zouden willen ruilen.
Weinig aanzien en weinig centen. Dus daar scoor je niet echt mee in the hood. Eenmaal in de EBI of lang vast is het toch 'n beetje een geval achteraf is het mooi wonen.
  maandag 4 juli 2022 @ 19:39:59 #226
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205238171
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 19:34 schreef Halcon het volgende:
Weinig aanzien en weinig centen. Dus daar scoor je niet echt mee in the hood. Eenmaal in de EBI of lang vast is het toch 'n beetje een geval achteraf is het mooi wonen.
Ik denk dat je ook niet in the hood moet zijn om voor jou te laten bepalen wat aanzien kwaliteit van leven is. Maar de EBI is dat iig niet. Je kunt zelfs nog beter Fok!er zijn.
  maandag 4 juli 2022 @ 22:53:21 #227
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_205240874
Kan je nagaan wat voor milieu die uitvoerders zaten als ze een foto van Peter R nodig hebben omdat ze m anders niet zouden herkennen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 4 juli 2022 @ 23:06:39 #228
269689 crew  Viv
pi_205240959
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 22:53 schreef nils7 het volgende:
Kan je nagaan wat voor milieu die uitvoerders zaten als ze een foto van Peter R nodig hebben omdat ze m anders niet zouden herkennen.
Och, na al die vergismoorden vind ik dat eigenlijk nog wel netjes van de opdrachtgevers. :Y)
pi_205241490
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 22:53 schreef nils7 het volgende:
Kan je nagaan wat voor milieu die uitvoerders zaten als ze een foto van Peter R nodig hebben omdat ze m anders niet zouden herkennen.
Hoezo? Waarom zouden Polen weten wie Peter R. de Vries is?
pi_205242295
twitter


[ Bericht 21% gewijzigd door Zipportal op 05-07-2022 09:01:07 ]
pi_205242454
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 08:44 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Heel mooi. Nou hopen dat ze wat meer gaan praten.
-
pi_205242941
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 08:44 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Zij kunnen neem ik aan niet vervolgd worden? Dus zullen wel niets zeggen. Maar goed dat deze twee mannen in ieder geval bekend zijn.
pi_205242964
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 10:18 schreef Kiwi7 het volgende:

[..]
Zij kunnen neem ik aan niet vervolgd worden? Dus zullen wel niets zeggen. Maar goed dat deze twee mannen in ieder geval bekend zijn.
Vast wel. Zij hadden voorkennis en zaten gewoon te wachten.
  dinsdag 5 juli 2022 @ 11:04:29 #234
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_205243404
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 00:54 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Hoezo? Waarom zouden Polen weten wie Peter R. de Vries is?
Die gast die heeft geschoten is geen Pool
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 5 juli 2022 @ 11:08:30 #235
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205243448
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 11:04 schreef nils7 het volgende:

[..]
Die gast die heeft geschoten is geen Pool
Zouden kansloze tieners ook nog echt weten wie Peterrr is? Televisie wordt nauwelijks meer gekeken door die groep.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_205243450
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 11:04 schreef nils7 het volgende:

[..]
Die gast die heeft geschoten is geen Pool
Die gast die de verkenningen heeft gedaan wel.
  dinsdag 5 juli 2022 @ 11:13:13 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205243502
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2022 23:06 schreef Viv het volgende:

[..]
Och, na al die vergismoorden vind ik dat eigenlijk nog wel netjes van de opdrachtgevers. :Y)
In ieder geval verstandig, je zult maar per ongeluk vermoord worden omdat je op Peter R lijkt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 5 juli 2022 @ 11:14:16 #238
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205243517
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 11:13 schreef Leandra het volgende:

[..]
In ieder geval verstandig, je zult maar per ongeluk vermoord worden omdat je op Peter R lijkt.
Eens, er zullen in dat deel van Amsterdam ook genoeg grijze boomers rondlopen met een air alsof de stad van hen is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_205246089
twitter
pi_205246133
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 16:16 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Beetje gênant vind ik dit wel
  dinsdag 5 juli 2022 @ 21:50:43 #241
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_205249847
Onno de Jong en Peter Schouten over nieuwe verdachten in de moordzaak van Peter R. de Vries

Een jaar na de moord op Peter R. de Vries werd vandaag bekend dat er opnieuw twee verdachten zijn opgepakt. De twee zouden filmpjes van de vermoorde misdaadjournalist hebben gemaakt, om gelijk te verspreiden. Advocaten Onno de Jong en Peter Schouten, met wie Peter R. de Vries het verdedigingsteam van kroongetuige Nabil B. vormde, schuiven vanavond aan bij Op1.

https://op1npo.nl/2022/07/05/onno-de-jong/
  woensdag 6 juli 2022 @ 11:01:44 #242
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205253110
quote:
RTL Boulevard vanavond in het teken van Peter R. de Vries

Het afgelopen jaar is er geen dag voorbijgegaan dat wij niet aan Peter denken. We missen hem intens, maar onze gedachten gaan vandaag vooral uit naar Peters geliefden, zijn gezin, partner, kleinkinderen en alle nabestaanden die altijd op hem konden bouwen. Hij had nog zoveel mensen kunnen en willen helpen. Hij had nog zoveel mooie dingen met zijn gezin en partner moeten meemaken. Dat dat allemaal veranderde op die zesde juli een jaar geleden is nog steeds niet te bevatten.

In zo'n moeilijke en emotionele tijd uitzendingen maken over de aanslag op een dierbare collega is vreselijk. Maar we deden het voor Peter en iedereen die hem liefhad. Vandaag, op deze zwaarbeladen dag, staat RTL Boulevard opnieuw in het teken van Peter.

We gaan terugblikken op het afgelopen jaar, met onder anderen Peters kinderen Royce en Kelly. We willen opnieuw de beste show neerzetten. Laten zien wat Peter het afgelopen jaar heeft bereikt en teweeg heeft gebracht, en ook in de toekomst nog gaat bereiken. Want zijn legacy wordt voortgezet. En als wij daar als RTL Boulevard ook maar een klein beetje aan bij kunnen dragen, op wat voor manier dan ook, dan doen wij dat. Voor Peter. Onze Peter.

Redactie RTL Boulevard


https://www.rtlboulevard.(...)van-peter-r-de-vries
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205253134
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 16:22 schreef stalybridge het volgende:

[..]
Beetje gênant vind ik dit wel
Schouten is al jaren alle schaamte voorbij, die kickt hier gewoon op.
Het is koud, het is guur....
pi_205253291
verkeerd topic

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2022 11:19:33 ]
pi_205253530
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 10:18 schreef Kiwi7 het volgende:

[..]
Zij kunnen neem ik aan niet vervolgd worden?
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat ze niet vervolgd zouden kunnen worden?
  woensdag 6 juli 2022 @ 14:10:55 #246
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_205255122
rip
Alleen samen krijgen we de overheid onder controle. 💓
Lockdowndoden in onze mind 💗 Love naar alle vaccinatieslachtoffers 💕 💞
Liefde & Vrijheid ❤️
#NooitMeerLockdowns #QRGaatTeVer #WakeUpThinkFree 💔
pi_205255781
twitter


Mooi, hoe meer bewijs ze kunnen toevoegen hoe beter.
pi_205259989
Zijn Twitter acccount is nu omgedoopt tot:

twitter
pi_205273563
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:40 schreef AToontje87 het volgende:

[..]
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat ze niet vervolgd zouden kunnen worden?
Het was ook meer een vraag, maar ik kan zo geen artikel vinden waaruit blijkt dat voorkennis van een misdrijf strafbaar is.

Plus dan moet er nog bewezen worden dat zij op de hoogte waren (ja, ik ga ervan uit dat dit het geval is, maar dat zullen ze niet toegeven).
pi_205277191
twitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')