In Tokyo leek het ook helemaal uit de hand te lopen en viel het uiteindelijk reuze meequote:Op zondag 30 januari 2022 12:45 schreef Felagund het volgende:
Gaat een serieus probleem vormen, al vrij veel positieve tests en we zijn nog niet gestart.
Hopelijk zakt het in als men er eenmaal is. Een groot probleem is dat je nog tig negatieve tests op X dagen voor je reis moet hebben alvorens je überhaupt naar China mag.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In Tokyo leek het ook helemaal uit de hand te lopen en viel het uiteindelijk reuze mee
Toen waren het in totaal 29 atleten, daar zitten we nu al bijna aan geloof ik.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In Tokyo leek het ook helemaal uit de hand te lopen en viel het uiteindelijk reuze mee
Dat hele noords skiën is nogal van de ouwe stempelquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:16 schreef TheVulture het volgende:
Waarom is er bij de vrouwen eigenlijk geen landenwedstrijd?
Beetje vreemd als er wel een mannenteam en een mixed-team medaille wordt vergeven
Daar is het deelnemersveld in de breedte echt nog te klein voorquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:16 schreef TheVulture het volgende:
Waarom is er bij de vrouwen eigenlijk geen landenwedstrijd?
Beetje vreemd als er wel een mannenteam en een mixed-team medaille wordt vergeven
Ook op ARD lijkt me?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:16 schreef borisz het volgende:
Skispringen trouwens alleen live op ES. Dit is één van de twee sporten die de NOS alleen in samenvatting mag uitzenden.
ARD iig, misschien ook op ES2?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:29 schreef chufi het volgende:
Leuke lichtshow in het donker voor aanvang van de Dames
Althaus steekt hier een stokje voor.quote:
Ze heeft zo wel meer draagvlak.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:45 schreef wimderon het volgende:
Dat pak van Althaus is 3 maten te groot.
Nu de eindronde bij de vrouwen ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:08 schreef superniger het volgende:
Gaat het vandaag al om de medailles?
Die sprinten binnenkort ook de Alpencols op dus.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:42 schreef Columbiafan het volgende:
Sloveentjes echt wel op de brommer.
Wel ruim voor Klinec nu.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:33 schreef franklop het volgende:
Die Japanse ging ver nueerste ronde wellicht dan vergooid.
quote:
Het is tenminste koud, maar voor een kleine schans waren er al veel windpauzes.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit kunnen nog wel eens de spelen worden van de (klote) omstandigheden.
Weer elk alpineonderdeel acht keer uitgesteldquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit kunnen nog wel eens de spelen worden van de (klote) omstandigheden.
Lindvik voor Johansson en Zyla, al hoeft dat niet alles te zeggen.quote:
Bij mij niet (ik kijk op ZDF).quote:Op zondag 6 februari 2022 12:07 schreef franklop het volgende:
Het geluid van de springers loopt wel erg achter op het beeld of niet?
Bij Eurosport wel. Ben geswitcht naar de ZDFquote:Op zondag 6 februari 2022 12:07 schreef franklop het volgende:
Het geluid van de springers loopt wel erg achter op het beeld of niet?
Ik heb al even getweet naar Peter van Halquote:
Denk dat het sowieso wel de betere keuze is. Aangezien ES wel weer 58 keer gaat schakelen naar wat anders.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bij Eurosport wel. Ben geswitcht naar de ZDF
Voordeel is dat komend kwartier er 0,0 anders is.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk dat het sowieso wel de betere keuze is. Aangezien ES wel weer 58 keer gaat schakelen naar wat anders.
Dat houdt ze bij ES niet tegen om nog even terug te blikken.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Voordeel is dat komend kwartier er 0,0 anders is.
Buiten reclame dan
Dit soort dagen zijn makkelijk te volgen ja.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:20 schreef heywoodu het volgende:
Schansspringen
Ik was het na 2018 vergeten, maar een voordeel van de Winterspelen is dat het eigenlijk hele rustige dagen zijn qua wintersport. In vergelijking met niet-olympische winter(weekend)dagen is het echt goed te doen om alles op het gemakje te kijken
2002 al 2x Goudquote:
En dat waren niet eens zijn eerste Spelenquote:
Niet gekwalificeerd. Over vier jaar nog maar een keer proberen, groot talent heb ik gehoord.quote:
Sinds maart vorig jaar geen FIS-resultaten meerquote:
Niet iedereen plaatst zich voor de tweede sprong.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:42 schreef Mansjester het volgende:
Waarom doen er in godsnaam 50 mensen mee. Zo'n wedstrijd duurt uren met 2 sprongen. Beter maken ze er 25/30 van.
Met anderhalf uur klaar hoor. 2e ronde is met 30.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:42 schreef Mansjester het volgende:
Waarom doen er in godsnaam 50 mensen mee. Zo'n wedstrijd duurt uren met 2 sprongen. Beter maken ze er 25/30 van.
50 nu en 30 in de tweede ronde.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:42 schreef Mansjester het volgende:
Die plaatst zich misschien niet eens voor de tweede ronde.quote:
Zo lang duurt zo'n wedstrijd niet hoor. Het is niet zo dat je normaliter drie uur verder bent ofzo.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:42 schreef Mansjester het volgende:
Nee hoor, Peter Prevc staat tweede.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:48 schreef heywoodu het volgende:
Maar wel Peter van de leiding, dat is niet leuk
Ja, van de leiding af dusquote:Op zondag 6 februari 2022 12:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee hoor, Peter Prevc staat tweede.
Het was ook meer een Sochi tussenstand dan 2022.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:48 schreef heywoodu het volgende:
Maar wel Peter van de leiding, dat is niet leuk
Ah, ik las aan de leiding. Van mij mag Ryo wel winnen. Wel een leuke top 3, met ook nog Stoch op plaats 3.quote:
Dat is wel een goede samenvatting.quote:
Ja.quote:
Jawel. Worden bij elkaar opgeteld.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:01 schreef Mansjester het volgende:
De punten uit eerste sprong tellen los van wie er kwalificeert nu niet meer mee toch?
De enige Chinees die mee deed haalde slechts 61.5 meter in de kwalificatie, zoveel kunnen er die niet van.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:12 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Geen Chinees of Amerikaan in de finale toch wel opvallend voor een paar supermachten
Nee, niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:12 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Geen Chinees of Amerikaan in de finale toch wel opvallend voor een paar supermachten
Een te groot pak aangetrokken?quote:
Hij moet wel iets van 11 punten inhalen op Kobayashi.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:35 schreef heywoodu het volgende:
"Darf das wahr sein?" aldus Toni Innauer, nog altijd de laatste Oostenrijkse winnaar op de kleine schans
Polen was de laatste tijd rampzalig.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:41 schreef Leatherface het volgende:
Kubacki verrassing volgens de Duitse commentator. Huh? Oud-vierschansen-winnaar...
Maar ze staan er wel vaak op grote toernooien.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:42 schreef showtimer het volgende:
[..]
Polen was de laatste tijd rampzalig.
quote:Op zondag 6 februari 2022 13:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zeker. Wel heel andere emotie dan in '98.
Maar dan zijn ze in de aanloop niet dramatisch. Kubacki mag je echt met recht wel een verrassing noemenquote:Op zondag 6 februari 2022 13:43 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar ze staan er wel vaak op grote toernooien.
Eerste spelen die ik volgde, als 10 jarige was dit geweldig en supergrappig tegelijkquote:
Dat zou een logische verklaring zijn. Kan nog niet vinden wat de reden is. De Duitsers zeggen dat Althaus bij de individuele wedstrijd met hetzelfde pak medeed en er toen niks aan de hand was.quote:
In dit topic maakte iemand daar toen al een opmerking over.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou een logische verklaring zijn. Kan nog niet vinden wat de reden is. De Duitsers zeggen dat Althaus bij de individuele wedstrijd met hetzelfde pak medeed en er toen niks aan de hand was.
Ik lees het nu terug ja. Vreemd dat het toen geen probleem was.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In dit topic maakte iemand daar toen al een opmerking over.
Dat is dan ook wel de ultieme kennerquote:Op maandag 7 februari 2022 18:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In dit topic maakte iemand daar toen al een opmerking over.
Volgens Wim was het pak van Althaus veel te groot idd.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou een logische verklaring zijn. Kan nog niet vinden wat de reden is. De Duitsers zeggen dat Althaus bij de individuele wedstrijd met hetzelfde pak medeed en er toen niks aan de hand was.
In het hoofd van Ayolt is het altijd Sesamstraat.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:43 schreef Slobeend het volgende:
AyoltWat een randdebiel. Alsof ie een kinderprogramma inspreekt.
HELP ONSquote:Op maandag 7 februari 2022 19:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
In het hoofd van Ayolt is het altijd Sesamstraat.
Springsters waren niet scherp inderdaad. En dan nu lekker woest de officials de schuld geven nu voor de verandering ook echt grote landen eens de sjaak zijnquote:Op maandag 7 februari 2022 17:02 schreef Faraday01 het volgende:
Heb het niet kunnen zien maar er is een pakkengate als ik het goed begrijp
Nog niet, maar dat is vrij standaard dus zal vast nog gebeurenquote:
Kwaad en woedend. Wel vreemd dat een Oostenrijker in de jury mag gaan zitten.quote:
Je kan weer niet kijken. Nog meer medal alerts.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Medal alert Aids, is dat al weg?
Nu lijkt het wel voorbij te zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Medal alert Aids, is dat al weg?
Ryoyuquote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:10 schreef Mansjester het volgende:
Shit, Kobayashi ligt op koers voor medaille. RIP Nostradamus
Die Wende!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:36 schreef Felagund het volgende:
Duitsers hebben een goede tweede sprong gesprongen.
Medaille voor Geiger.quote:
Lindvik zou ook wel een verdiende/mooie winnaar zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:39 schreef showtimer het volgende:
Wow dit wordt nog een hele opgave voor Koba
Volgens mij hebben ze hem nog wat toegesproken, bij de tweede sprong heeft hij zijn uitspraken wat genuanceerd.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:59 schreef wimderon het volgende:
https://streamable.com/y05w9e
Peter was echt woest inderdaad
ZIEDEND ja, wel gelachenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:59 schreef wimderon het volgende:
https://streamable.com/y05w9e
Peter was echt woest inderdaad
Ik zag ergens een tweet voorbij komen dat op basis van de scores van gisteren het Slovenië 1 wasquote:Op zondag 13 februari 2022 04:44 schreef Leatherface het volgende:
Wie is nu eigenlijk favoriet voor de landenwedstrijd? Noorwegen en Duitsland hadden naast een man op het podium nog een tweede springer in de top 10. Die twee om het goud?
Oostenrijk, Slovenië en Polen lijken me kandidaten voor brons.
Dat is ook een prestatie.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:31 schreef heywoodu het volgende:
Afgaande op de trial round die nu bezig is zou China met vier man serieus uit kunnen komen op een totaalscore die minder is dan de individuele score van bijna alle andere springers.
Je zou hier best strenger op mogen zijn vind ik. Je ontneemt bij sommige sporten wellicht spots voor andere atleten die er wel wat van kunnen.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:33 schreef TheVulture het volgende:
Dat de Chinezen hier uberhaupt moeite voor doen voor deelname
Ik vrees voor een uithaal van Lindvik. Slovenen hadden wat marge moeten pakken bij de eerste twee springers.quote:
Zajc was net heel slecht.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vrees voor een uithaal van Lindvik. Slovenen hadden wat marge moeten pakken bij de eerste twee springers.
Ja het is genant, ik vind USA en Tsjechie trouwens ook geen niveau hebbenquote:Op maandag 14 februari 2022 12:48 schreef Zorro het volgende:
Eddie the Eagle werd belachelijk gemaakt maar dit kan wel?
Natuurlijk niet. Masr als je dat daar zegt, mag je naar een strafkampquote:Op maandag 14 februari 2022 12:48 schreef Zorro het volgende:
Eddie the Eagle werd belachelijk gemaakt maar dit kan wel?
Gewoon direct de finaleronde met 8 teams zou ook prima zijn geweest wat dat betreft.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja het is genant, ik vind USA en Tsjechie trouwens ook geen niveau hebben
Score telt wel gewoon mee voor het eindresultaat toch?quote:Op maandag 14 februari 2022 12:53 schreef Starflyer het volgende:
De top 7 hoeft niet eens meer een vierde sprong te doen om door te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |