Vanwege de flamingo'squote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Je mist OekraineNoorwegen is enkel voor een 1 wildcard
Dit is helaas wel het jaar van de memorabele terugkomers die met een minder nummer komen dan waar ze eerst mee kwamenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:24 schreef Sableheart het volgende:
When we're old is een van mijn absolute favorieten uit de recente festivalgeschiedenis. Helaas haalt dit nummer het daar bij lange na niet bij.
Ik vind het ook wel prima klinkenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:30 schreef Momo het volgende:
Ik vind dit nummer wel ondergewaardeerd door Litouwers
Kijk je via ESC Plus? Daar had ik dat in ieder geval ook bij; schakelen naar de andere link deed het hem uiteindelijkquote:
Haha ja, gekke hobby is het toch ookquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:33 schreef Momo het volgende:
Maarja misschien is 8 streams ook te veel
Op ESC-Plus zag ik net ook een soort schakelkanaalquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:33 schreef Momo het volgende:
Wat is het toch mooi om een ESF-fan te zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:33 schreef Momo het volgende:
Mooie avond inderdaadquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:45 schreef molloot200 het volgende:
Nog een goede winnaar, vanavond is goed
Ooh jaaa toen was ik net iets anders aan het kijken vanavond!quote:
Mijn reactie in het Estland-topic is bij deze niet meer relevantquote:
Het is nog steeds een jaar waarin bijna alleen maar slechte keuzes worden gemaakt.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn reactie in het Estland-topic is bij deze niet meer relevant
Smaken kunnen altijd verschillen toch!quote:Op zondag 13 februari 2022 00:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is nog steeds een jaar waarin bijna alleen maar slechte keuzes worden gemaakt.
Maar ik zie genoeg mensen hier blij zijn, dus het zal wel aan mij liggen.
Als van jouw favorieten Slovenië er maar bij zit ben ik tevredenquote:Op zondag 13 februari 2022 00:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is nog steeds een jaar waarin bijna alleen maar slechte keuzes worden gemaakt.
Maar ik zie genoeg mensen hier blij zijn, dus het zal wel aan mij liggen.
Ok, dit blijft dus in de semi stekenquote:
Als ik iets leuk vind, is het kansloos?quote:Op zondag 13 februari 2022 12:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ok, dit blijft dus in de semi steken![]()
Al gaat dit bij de televoting wel een probleem krijgen dat enerzijds UK en Ierland niet meestemmen en anderzijds regiogenoten als Oekraïne, (Rusland), Moldavië en Letland, en de algemene favoriet (laten we die voor het gemak Nederland noemen) hier sowieso wel boven gaan eindigen in de Sovjetregio omdat ze meer televotervriendelijk zijn. Dit moet dus wel minimaal Top 7 bij de jury worden.
Dat gaat wat ver, maar je hebt meestal wel een vrij unieke smaakquote:Op zondag 13 februari 2022 13:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als ik iets leuk vind, is het kansloos?
https://eurovoix.com/2022(...)-staging-eurovision/quote:Monika Liu has revealed that she is planning completely new staging for “Sentimentai” at the Eurovision Song Contest 2022.
Lithuania’s Eurovision representative Monika Liu has announced that her performance for Turin will be completely different from that of Pabandom i¨ Naujo. Speaking to LRT following her victory she said:
I will change a lot during the show, just let me rest one night. You still have to be in the woods, take a walk, talk to people. Almost everything needs to be changed.
Hear hearquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:34 schreef molloot200 het volgende:
Ik had het echt niet aan zien komen maar ik vind het heel tof dat ze in de finale staatOok omdat Litouwen dan misschien het vaker aandurft Litouws te sturen. Kwaliteitsinzending!
Dit kwam waarschijnlijk het dichtste in de buurt van Barbara Pravi voor de liefhebbers. Al heeft Litouwen ook flinke minderheden in Scandinavië en de Britse Eilanden.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:24 schreef TheVulture het volgende:
Mooi liedje nog steeds, al stond ik wel te kijken van de relatief hoge televotescore
Ja ik zat ook al aan de diaspora te denken. Die landen hebben dit jaar wel een extra voordeel gehad denk ik, omdat iedereen zo massaal voor Oekraïne ging en de diaspora best trouw is komen die vervolgens hoger uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit kwam waarschijnlijk het dichtste in de buurt van Barbara Pravi voor de liefhebbers. Al heeft Litouwen ook flinke minderheden in Scandinavië en de Britse Eilanden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |