abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 juli 2022 @ 21:33:29 #197
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_205417220
Nou het is allemaal wat
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 21 juli 2022 @ 22:03:26 #198
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_205417644
quote:
6s.gif Op donderdag 21 juli 2022 21:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Beëdigingsblunder speelt ook rol in zaak Nicky Verstappen :') :|W

Advocaat Jos B. stuurt aan op nietigverklaring uitspraak

De verkeerde beëdiging van raadsheren bij het hof in Den Bosch, speelt ook een rol in de zaak van Jos B., de man die in januari van dit jaar in hoger beroep werd veroordeeld tot zestien jaar gevangenisstraf voor het doden van de 11-jarige Nicky Verstappen in 1998.

https://www.telegraaf.nl/(...)aak-nicky-verstappen

Dit land is totaal verrot niets maar dan ook werkelijk niets werkt meer zoals het hoort :') :|W
klopt

met allerlei soorten ambtenaren die elkaar en kindertoeslagouders met een buitenlandse naam het leven zuur maken ten kosten van de belastingbetaler

Woningbouw doet men niet, want zelf hebben ze iedere 4 jaar een andere nieuwe vrijstaande koopwoning voor weinig via hun connecties
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 21 juli 2022 @ 22:04:35 #199
323876 michaelmoore
pi_205417652
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 18:44 schreef deedeetee het volgende:
Nou jullie zijn hier lekker bezig zeg, en dan noemen jullie Brech een viezerik ???? :')
nou is ie dat niet dan om met zijn fikken aan piemels van doodsbenauwde jongens te zitten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 21 juli 2022 @ 22:05:25 #200
323876 michaelmoore
pi_205417663
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 10:12 schreef ootjekatootje het volgende:
Hoeveel users hier twijfelen of Jos B de dader is?
Baudet maar verder geen mens

zelfs roethof niet
  donderdag 21 juli 2022 @ 23:01:43 #201
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_205418285
Roethof en Knoops nu bij op1 hierover :P
pi_205418529
Ik denk niet dat het voor Jos per se gunstig is mocht hij al snel vrijkomen.
  donderdag 21 juli 2022 @ 23:34:10 #203
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_205418564
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 22:05 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Baudet maar verder geen mens

zelfs roethof niet
Volgens mij kun je in deze topicreeks wel zien dat er meerdere users zijn die erover twijfelen of Jos de (enige) dader is.
  donderdag 21 juli 2022 @ 23:34:21 #204
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_205418570
Dit wordt weer een tenenkrommende uitspraak van de Hoge Raad, die politiek gestuurd is ;)
Net als bij de box 3 heffing, we zaten fout maar we veranderen niks
Om te :r
En onze minister van Justitie kijkt er naar en vindt het helemaal geweldig :|W
Die trut snapt er helemaal niks van :(
  donderdag 21 juli 2022 @ 23:35:50 #205
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_205418589
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 23:30 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Ik denk niet dat het voor Jos per se gunstig is mocht hij al snel vrijkomen.
Voor de familie van Nicky weer een hel
Dat gun je niemand, maar met alle kneuzen daar op justitie wel te verwachten
  donderdag 21 juli 2022 @ 23:46:25 #206
136343 BasEnAad
pi_205418662
quote:
6s.gif Op donderdag 21 juli 2022 23:35 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Voor de familie van Nicky weer een hel
Dat gun je niemand, maar met alle kneuzen daar op justitie wel te verwachten
De laatste jaren waren weer opnieuw een hel voor de familie en toen werd Peter R de Vries ook nog vermoord. Het houdt niet op, op deze manier.

Aan de andere kant was het ook De Vries die er min of meer voor zorgde dat de familie nu 25 jaar later nog steeds zo kwetsbaar is.
  vrijdag 22 juli 2022 @ 00:28:30 #207
323876 michaelmoore
pi_205419101
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 23:34 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Volgens mij kun je in deze topicreeks wel zien dat er meerdere users zijn die erover twijfelen of Jos de (enige) dader is.
Dat had je met Joran van der Sloot ook

die denken nu nog dat Natalee door haar moeder ontvoerd is
  vrijdag 22 juli 2022 @ 00:29:38 #208
323876 michaelmoore
pi_205419106
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 23:46 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Aan de andere kant was het ook De Vries die er min of meer voor zorgde dat de familie nu 25 jaar later nog steeds zo kwetsbaar is.
doordat hij de zaak oplostte ?
pi_205419135
quote:
6s.gif Op donderdag 21 juli 2022 23:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dit wordt weer een tenenkrommende uitspraak van de Hoge Raad, die politiek gestuurd is ;)
Net als bij de box 3 heffing, we zaten fout maar we veranderen niks
Om te :r
En onze minister van Justitie kijkt er naar en vindt het helemaal geweldig :|W
Die trut snapt er helemaal niks van :(
Kennelijk heb je zelf geen vermogen in box 3. Anders had je inmiddels de brief van de Belastingdienst wel ontvangen en wist je dat de reactie op je aangifte een stuk langer gaat duren vanwege de rechterlijke uitspraak.

Als je anderen zo graag de maat wilt nemen en beweren dat ze er niks van snappen, is het niet zo handig als je zelf de ene na de andere domme uitspraak doet. Dat maakt in ieder geval wel duidelijk wie er écht niks van begrijpt...
  vrijdag 22 juli 2022 @ 00:41:10 #210
136343 BasEnAad
pi_205419148
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 00:29 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
doordat hij de zaak oplostte ?
Begrijp me niet verkeerd, maar ik denk dat de inzet van De Vries meer kwaad dan goed heeft gedaan. Tijd heelt alle wonden, maar wanneer begint die tijd te lopen als die wonden steeds weer opengereten worden?
Ik weet dat er goede bedoelingen achter zitten, maar deze kijk op de situatie moet ook benoemd worden vind ik.
  Manager PR/Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 00:49:29 #211
269689 crew  Viv
pi_205419171
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 00:41 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Begrijp me niet verkeerd, maar ik denk dat de inzet van De Vries meer kwaad dan goed heeft gedaan. Tijd heelt alle wonden, maar wanneer begint die tijd te lopen als die wonden steeds weer opengereten worden?
Ik weet dat er goede bedoelingen achter zitten, maar deze kijk op de situatie moet ook benoemd worden vind ik.
Tijd heelt niet alle wonden. Zeker niet als de moordenaar nog vrij rondloopt en het onduidelijk is wat er gebeurd is.

De familie van Nicky heeft op veel vragen geen antwoord gekregen, maar er is (mede dankzij Peter R. de Vries, die de zaak niet in de vergetelheid liet geraken) wél een dader gevonden en veroordeeld.

Ik denk dat ze pas net begonnen waren met de verwerking. :{
  vrijdag 22 juli 2022 @ 01:05:41 #212
136343 BasEnAad
pi_205419200
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 00:49 schreef Viv het volgende:

[..]
Tijd heelt niet alle wonden. Zeker niet als de moordenaar nog vrij rondloopt en het onduidelijk is wat er gebeurd is.

De familie van Nicky heeft op veel vragen geen antwoord gekregen, maar er is (mede dankzij Peter R. de Vries, die de zaak niet in de vergetelheid liet geraken) wél een dader gevonden en veroordeeld.

Ik denk dat ze pas net begonnen waren met de verwerking. :{
Tja lastig, ik weet ook niet wanneer de familie met de verwerking begonnen is.
Maar je suggereert nu dat de vergelding; er is een dader en er is een straf het startpunt is van verwerking.
Ik denk dat dat bij mij niet zo zou werken.
  Manager PR/Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 01:14:10 #213
269689 crew  Viv
pi_205419211
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 01:05 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Tja lastig, ik weet ook niet wanneer de familie met de verwerking begonnen is.
Maar je suggereert nu dat de vergelding; er is een dader en er is een straf het startpunt is van verwerking.
Ik denk dat dat bij mij niet zo zou werken.
In 2020 nog niet in ieder geval:
quote:
"Het is moeilijk om hier vandaag te zitten. Want hoe moet je meer dan 20 jaar verdriet verwoorden in een paar minuten", zegt ze. "Het leven van Bertie, Peter en Femke is verwoest door de dood van Nicky. Mijn broer werd een ander mens. De hele familie werd anders. Als je geen begin en einde hebt kun je niets verwerken. Wat heeft hij allemaal meegemaakt? Dat maakt een mens kapot. "
https://nos.nl/artikel/23(...)ens-maar-een-monster
  vrijdag 22 juli 2022 @ 01:37:08 #214
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_205419244
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 00:35 schreef Sodemieters het volgende:..
Als je anderen zo graag de maat wilt nemen en beweren dat ze er niks van snappen, is het niet zo handig als je zelf de ene na de andere domme uitspraak doet. Dat maakt in ieder geval wel duidelijk wie er écht niks van begrijpt...
Sukkel ;)

Het box 3-arrest van 24 december 2021
De Hoge Raad heeft in zijn arrest van 24 december 2021 over de massaalbezwaarvraag van box 3 geoordeeld dat het sinds 2017 geldende forfaitaire stelsel op stelselniveau in strijd is met het recht op eigendom en het gelijkheidsbeginsel uit het Europees Verdrag tot bescherming van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden (EVRM). Naar het oordeel van de Hoge Raad is er niet een redelijke verhouding tussen de belangen die de wetgever heeft willen dienen met het forfaitaire stelsel (uitvoerbaarheid, realiteit en opbrengst) en de ongelijkheid die met het stelsel wordt veroorzaakt. De Hoge Raad zag zich genoodzaakt om de belastingplichtige in die zaak adequate rechtsbescherming te bieden tegen de geconstateerde schending van zijn fundamentele rechten. Deze rechtsbescherming vereist een op rechtsherstel gerichte compensatie, waarvan de omvang in het algemeen slechts naar redelijkheid kan worden vastgesteld.

https://www.hogeraad.nl/a(...)ngplichtigen-buiten/

Ja we zaten fout maar herstellen doen we niet ambtshalve :') want te groot en te duur :')

Hier gaat dat dus net zo
pi_205420518
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 01:37 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Sukkel ;)

Het box 3-arrest van 24 december 2021
De Hoge Raad heeft in zijn arrest van 24 december 2021 over de massaalbezwaarvraag van box 3 geoordeeld dat het sinds 2017 geldende forfaitaire stelsel op stelselniveau in strijd is met het recht op eigendom en het gelijkheidsbeginsel uit het Europees Verdrag tot bescherming van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden (EVRM). Naar het oordeel van de Hoge Raad is er niet een redelijke verhouding tussen de belangen die de wetgever heeft willen dienen met het forfaitaire stelsel (uitvoerbaarheid, realiteit en opbrengst) en de ongelijkheid die met het stelsel wordt veroorzaakt. De Hoge Raad zag zich genoodzaakt om de belastingplichtige in die zaak adequate rechtsbescherming te bieden tegen de geconstateerde schending van zijn fundamentele rechten. Deze rechtsbescherming vereist een op rechtsherstel gerichte compensatie, waarvan de omvang in het algemeen slechts naar redelijkheid kan worden vastgesteld.

https://www.hogeraad.nl/a(...)ngplichtigen-buiten/

Ja we zaten fout maar herstellen doen we niet ambtshalve :') want te groot en te duur :')

Hier gaat dat dus net zo
Dit is totaal geen onderbouwing voor jouw eerdere claim. Het is echter off topic en je zult - ook nu - wel weer tot in het belachelijke willen blijven volhouden dat je wél gelijk had, dus daar heb ik geen trek in.

Met jou ga ik dus verder geen discussie aan. Andere users weten nu in ieder geval dat je weer eens onzin aan het verkondigen bent.
  vrijdag 22 juli 2022 @ 11:42:46 #216
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_205421076
POLL
  vrijdag 22 juli 2022 @ 11:54:26 #217
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_205421136
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 11:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[poll=4260]
Gekke poll, niveautje Mediacourant.
  vrijdag 22 juli 2022 @ 16:06:22 #218
323876 michaelmoore
pi_205423355
quote:

[..]
ik denk dat de ouders van Nicky het niet met je eens zijn

wacht maar tot je zelf een kind hebt waar je heel erg trots op bent en dat die verkracht en vermoord wordt door een pedofiel
pi_205423787
quote:

[..]
De een is de ander niet. Er zijn mensen die wel hun hele leven in wrok en verdriet blijven leven. De meeste zullen inderdaad het verdriet een plekje geven, nooit vergeten of vergeven maar wel weer verder gaan met het leven.

Soms blijven mensen wel twintig jaar dagelijks naar het kerkhof gaan. Het is misschien wel een keus maar verder gaan met je leven en dat graf eens of twee keer per jaar bezoeken is dat ook.

Maar goed, een niet opgeloste misdaad kan wel even duren om dat te bevatten en niet meer volledig dominant in je leven te laten zijn.
pi_207626735
Ik heb deze week het boek van Van Koppen uitgelezen. Ik zat een beetje in het kamp Jos is een eng mannetje en heeft het gedaan, maar hij had niet veroordeeld mogen omdat er onvoldoende bewijs is. Na het lezen van het boek is de twijfel groter. Veel dingen goed uitgewerkt. Om wat voorbeelden te noemen uit getuigenverhoren kan worden afgeleid dat er een groot gedeelte van de nacht veel activiteit rond de tent van Nicky was, kon een onbekende daar ongezien rondhangen. Welke vegetatie is op Nicky gevonden, hoe werkt DNA,...

Alles met wetenschappelijke onderbouwing.

Als je interesse hebt in de zaak kan ik het zeker aanraden.

Zie de uitkomst van de cassatie met nog meer interesse tegemoet.
pi_207678906
Wanneer is de uitspraak van de Hoge Raad eigenlijk?
pi_207682389
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 00:40 schreef Inbox het volgende:
Wanneer is de uitspraak van de Hoge Raad eigenlijk?
Niks over te vinden, https://www.rechtspraak.n(...)aak-nicky-verstappen.
Vraag me af of ze überhaupt in cassatie zijn gegaan.
pi_209417055
Advies aan Hoge Raad over veroordeling zaak Nicky Verstappen.

De advocaat-generaal komt dinsdag met het advies aan de Hoge Raad in de strafzaak tegen Jos Brech. Hij wordt verdacht van het doden, misbruiken en ontvoeren van de 11-jarige Nicky Verstappen in 1998.
Brech is veroordeeld tot zestien jaar cel, maar ontkent iedere betrokkenheid. Hij ging in cassatie tegen de uitspraak van het gerechtshof Den Bosch.

Het advies van de advocaat-generaal is niet bindend, het staat de Hoge Raad vrij daar van af te wijken. Wanneer het definitieve oordeel komt, is nog niet duidelijk. Daarna is geen beroep meer mogelijk.
https://www.1limburg.nl/n(...)aak-nicky-verstappen
  dinsdag 6 juni 2023 @ 13:43:04 #224
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
  dinsdag 6 juni 2023 @ 14:22:52 #225
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_209420347
quote:
Mooi.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_209420356
Ben benieuwd. Ga het advies eens rustig lezen. Jos heeft alle schijn tegen, maar ik heb met veel interesse het boek van Peter Koppen gelezen. Daaruit kun je ook weer concluderen dat er voldoende open eindjes en alternatieve scenario's zijn.

quote:
Dat staat er niet. Er is een niet bindend advies waarin geadviseerd wordt dat de veroordeling in stand kan blijven.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 14:25:38 #227
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_209420372
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 14:24 schreef maan_man het volgende:
Ben benieuwd. Ga het advies eens rustig lezen. Jos heeft alle schijn tegen, maar ik heb met veel interesse het boek van Peter Koppen gelezen. Daaruit kun je ook weer concluderen dat er voldoende open eindjes en alternatieve scenario's zijn.
[..]
Dat staat er niet. Er is een niet bindend advies waarin geadviseerd wordt dat de veroordeling in stand kan blijven.
Klopt
  dinsdag 6 juni 2023 @ 18:47:15 #228
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_209422850
Schande voor de rechtsstaat dat ze zonder bewijs iemand veroordelen aldus het advies

Niet bindend advies
Het advies van de advocaat-generaal is niet bindend, het staat de Hoge Raad vrij daarvan af te wijken. De Hoge Raad heeft de uitspraak voorlopig gepland op 26 september.

https://www.1limburg.nl/n(...)appen-in-stand-laten

Nog even wachten op het bindende oordeel ;)
pi_209423306
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 18:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Schande voor de rechtsstaat dat ze zonder bewijs iemand veroordelen aldus het advies

Zonder bewijs is dan wel weer wat sterk uitgedrukt. Je kan rustig stellen dat de man diverse rokende pistolen in handen had. Dan kan je wel claimen dat die pistolen spontaan zijn gaan roken of zo maar afgezien van zijn eigen rammelende verklaring is er niets wat er op wijst dat hij het niet gedaan heeft.

Tenminste zo dacht de rechtbank er over. De advocaat generaal kennelijk ook. Als dat je nog niet overtuigd dan mis je wel iets denk ik. Zou die AG dat boek van PK ook niet hebben gelezen denk je? Of in ieder geval de zelfde info tot zich genomen hebben?

Maar goed we wachten de uitspraak af.
  zaterdag 2 september 2023 @ 20:14:42 #230
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_210512254
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 19:42 schreef qajariaq het volgende:
Maar goed we wachten de uitspraak af.
Binnenkort dus ;)
De Hoge Raad neemt op 26 september een beslissing, daarna is het vonnis onherroepelijk.

POLL
pi_210745708
Mysterie in zaak Nicky Verstappen blijft.

Dinsdag zal de Hoge Raad waarschijnlijk beslissen dat de uitspraak in hoger beroep tegen verdachte Jos Brech uit Simpelveld in stand kan blijven. Dat betekent dat er na 25 jaar een juridisch einde komt aan de zaak Nicky Verstappen.

De 10-jarige jongen uit Heibloem werd tijdens een zomerkamp in 1998 dood gevonden op de Brunssumerheide. Er is dan wel een dader en een definitieve strafrechtelijke veroordeling, maar de waarheid is nauwelijks dichterbij gekomen. En dus blijft het mysterie: wat gebeurde er precies op de Brunssummerheide op 10 en 11 augustus 1998? Enkele vragen en antwoorden.

Weten we nu 100% zeker dat Jos Brech de dader is?
Zowel de rechtbank in Maastricht als het gerechtshof in Den Bosch kwamen eerder tot een veroordeling. En ook de advocaat-generaal die een advies uitbracht aan de Hoge Raad, vindt dat de veroordeling in stand kan blijven. De kans is dus groot dat de straf blijft staan. Brech is de dader en hij handelde alleen. En dus volgt 16 jaar gevangenisstraf voor vrijheidsberoving, ontucht en het doden van Nicky Verstappen. Ook het bezit van kinderporno wordt hem aangerekend.

Wanneer zou Jos Brech vrij kunnen komen?
Brech zit al ruim vijf jaar vast. Hij werd eind augustus 2018 in Noord-Spanje opgepakt. De strafzaak en hoger beroep duurde vele jaren. Bij goed gedrag kan hij maximaal twee jaar strafkorting krijgen. Dat betekent dat hij op z'n vroegst over negen jaar, dus eind 2032, vrij kan zijn.

Waarom is de waarheid in deze zaak nimmer opgehelderd?
Brech werd veroordeeld op grond van tientallen belastende DNA-sporen op de onderbroek van Nicky Verstappen. Lange tijd beriep hij zich op zijn zwijgrecht. Later kwam hij met een filmpje waarin hij duidelijk probeerde te maken wat er volgens hem was gebeurd. Hij zou per toeval op het dode lichaam van Nicky zijn gestuit tijdens een fietstocht op de Brunssumerheide.

De rechters vonden deze verklaring volstrekt ongeloofwaardig, waardoor het alibi van Brech als extra bewijs diende bij de veroordeling. Ook als er een heleboel zaken ontbreken en de film veel zwarte gaten vertoont, kan dus een straf volgen. Waar het juridisch om gaat, is dat er voldoende wettig en overtuigend bewijs moet zijn. Dat is het enige dat telt.

Kan dit mysterie nog ooit worden opgehelderd?
Het komt wel eens voor dat de Hoge Raad definitief heeft beslist en dat de dader later in de gevangenis wroeging krijgt. Dat hij bijvoorbeeld tegen een medegevangene vertelt wat er precies is gebeurd of op z'n sterfbed toch de waarheid opbiecht. Vanuit het idee dat er toch niks meer valt te winnen of te verliezen.

In het ergste geval kan dat leiden tot een nieuw onderzoek en een nieuwe strafzaak, mocht blijken dat er bijvoorbeeld geen sprake was van doodslag, maar van moord. De tijd zal het leren, maar vooralsnog blijft Brech bij zijn eerdere verklaring: ik stuitte per toeval op het dode lichaam van Nicky.

Wat betekent dit voor de ouders en het zusje van Nicky?
De dood van Nicky is als een puzzel waar nog vele stukjes ontbreken. Hoe is Brech de jongen tegen het lijf gelopen tijdens het jeugdkamp? Waar en hoe is hij meegenomen? Hoe is de jongen uit Heibloem misbruikt en gedood? Veel vragen blijven, maar antwoorden zijn er niet. En dat maakt de rouwverwerking lastig. Moeder Berthie Verstappen laat het volgende weten: "De pijn die blijft, evenals het verdriet om onze Nick. We krijgen geen antwoorden op onze vragen. Met veel lieve mensen, bekenden, maar ook onbekenden die ons steunen, proberen we een weg te vinden om met het gemis om te gaan, al blijft dat verschrikkelijk moeilijk."
https://www.1limburg.nl/n(...)ky-verstappen-blijft
pi_210757277
Drie maanden korting.

twitter
  dinsdag 26 september 2023 @ 13:02:24 #233
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_210757394
Tot zover de rechtstaat :')
Na ongekend onrecht bij de toeslagen affaire nu dit weer
Van 12,5 jaar naar afstraffing omdat hij het lef had in hoger beroep te gaan naar 16 jaar en vervolgens bevestigd.
Nou Jos ga nu maar eens praten wat er echt gebeurd is, kan je alleen maar ten goede komen
Dieper dan dit kan je niet vallen, tijd voor de waarheid
  dinsdag 26 september 2023 @ 13:04:03 #234
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_210757423
Belachelijk inderdaad.
Voor het bewijs wat ze hebben kun je iemand niet 16 jaar opsluiten.
Showproces. Jos moet publiekelijk hangen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 26 september 2023 @ 13:10:50 #235
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_210757494
Wat zou er toch in vredesnaam in die kluisverklaring staan? Gaat 'ie er nog mee naar buiten komen? Ik ben nog steeds geneigd Jos B. te geloven. Shoot me, ik kan er niks aan doen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 26 september 2023 @ 13:21:17 #236
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_210757622
POLL
pi_210757811
Mooi. Ik kan het niet anders zeggen.

Misschien kan ie nu eindelijk eens met zichzelf in het reine komen en de waarheid vertellen. Het zou 'm sieren naar de toe ouders toe.
pi_210757832
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 13:04 schreef Harvest89 het volgende:
Belachelijk inderdaad.
Voor het bewijs wat ze hebben kun je iemand niet 16 jaar opsluiten.
Showproces. Jos moet publiekelijk hangen.
Kennlijk toch wel als 3 gerechtelijk instanties erover hebben geoordeeld ;)

w/
pi_210757926
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 september 2023 13:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Tot zover de rechtstaat :')
Na ongekend onrecht bij de toeslagen affaire nu dit weer
Van 12,5 jaar naar afstraffing omdat hij het lef had in hoger beroep te gaan naar 16 jaar en vervolgens bevestigd.
Nou Jos ga nu maar eens praten wat er echt gebeurd is, kan je alleen maar ten goede komen
Dieper dan dit kan je niet vallen, tijd voor de waarheid
Tot zover de rechtstaat. De zaak is bekeken door achtereenvolgens de rechtbank, het gerechtshof en de Hoge Raad. Is dat niet voldoende?

Afstraffing omdat ie door het Hof veroordeeld is tot een hogere straf? Een hoger beroep mag alleen maar leiden tot een lagere celstraf in jouw ogen, en anders is het een afstraffing?

Wel fijn dat je nu ook eindelijk eens pleit dat Jos Brech maar eens eerlijk moet vertellen wat er is gebeurd. Het zwijgen en ontkennen heeft duidelijk niet geholpen. Ik hoop ook dat de waarheid eens boven water komt.
pi_210757964
pi_210757971
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 september 2023 13:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
[poll=6170]
Laat het maar aan de amateur fok juristen over om even te zeggen wat het wel had moeten zijn. :)
pi_210757983
Dus over 9 jaar is ie weer vrij man. Hij heeft inmiddels al een derde van straf uitgezeten.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210758004
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 14:07 schreef capricia het volgende:
Dus over 9 jaar is ie weer vrij man. Hij heeft inmiddels al een derde van straf uitgezeten.
Yep. En tot die tijd kunnen kinderen wat vrijer buiten op straat rondlopen.
  dinsdag 26 september 2023 @ 14:14:33 #244
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_210758047
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 13:42 schreef Inbox het volgende:

[..]
Kennlijk toch wel als 3 gerechtelijk instanties erover hebben geoordeeld ;)

w/
Ina Post. Lucia de Berk. #neverforget

Ernst Louwes volgt ook nog wel. Ooit.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_210758126
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 14:14 schreef Andromache het volgende:

[..]
Ina Post. Lucia de Berk. #neverforget

Ernst Louwes volgt ook nog wel. Ooit.
En nu een aantal namen van ten onrechte vrijgesprokenen graag ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Inbox op 26-09-2023 15:07:56 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')