SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Lijkt me niet meer dan normaal. Maar in dit geval was het Vera's moeder die de sleutel gaf, mijn dochter zou me helemaal verrot schelden als ik zoiets zou doenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:23 schreef Whuzz het volgende:
Wie laat een ONS uberhaupt in je huis als je zelf weg moet
Tenzij het al een goede bekende is, gaat ze 's morgens toch echt de straat op als ik zelf weg ga.
Ja, maar hem in het huis laten zonder te overleggen met je moeder is toch ook raar?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:26 schreef just me het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan normaal. Maar in dit geval was het Vera's moeder die de sleutel gaf, mijn dochter zou me helemaal verrot schelden als ik zoiets zou doen
ze hadden die avond bij haar ouders doorgebrachtquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, maar hem in het huis laten zonder te overleggen met je moeder is toch ook raar?
Kom je beneden, zit er onverwacht een kerel die je niet kent op de bank.
Mijn kinderen hebben (heel vroeger) ook wel eens voor hun onbekende fok!kers hier in huis gezien. Als er iemand na een meet niet naar huis kon mochten ze hier gewoon slapen, plek zatquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, maar hem in het huis laten zonder te overleggen met je moeder is toch ook raar?
Kom je beneden, zit er onverwacht een kerel die je niet kent op de bank.
Gaat over staren naar iemand toe. Die twee hebben dus niet in de gaten dat dimitri door zijn adhd voor zich uit staartquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:32 schreef Flow3r het volgende:
Over wie roddelen Nawel enLeroy ? Dimi
Echt he, zeggen dat andere roddelen terwijl ze het zelf ook doet. Hypocriet.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:35 schreef Koos1958 het volgende:
Nawel ga eens naar je zelf kijken hoe je zelf bent en je gedraagt. Ze zegt dat Grace hetzelfde heeft gezegd over de mensen in de gouden kamer.
Moet Leroy wel eerst eens leren wat een narcist isquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee nu weer over Peter, Peter is dus narcist volgens Nawel en Leroy.
Verwarrend.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:39 schreef suzi1 het volgende:
ze hebben het over peter en dimi door elkaar, het is dimi die de narcist was
Zijn ook wel 2 mensen bij elkaar met de hersens van een pinda. En over EQ nog maar niet te sprekenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee nu weer over Peter, Peter is dus narcist volgens Nawel en Leroy.
Ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:39 schreef just me het volgende:
[..]
Moet Leroy wel eerst eens leren wat een narcist is
Veraquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:40 schreef suzi1 het volgende:
en wie was nou een borderliner gister volgens wie?
Ook een ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zijn ook wel 2 mensen bij elkaar met de hersens van een pinda. En over EQ nog maar niet te spreken
Omg, die heb ik gemist.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:40 schreef suzi1 het volgende:
en wie was nou een borderliner gister volgens wie?
Nawelquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vera was een borderliner ?![]()
Wie zei dat
Nawel zei datquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vera was een borderliner ?![]()
Wie zei dat
Ik moest wel lachen om dat valse neplachje van Nawelquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:43 schreef ChocoFan het volgende:
Nouch komt erbij en vraagt, stoor ik, Nawel zegt we zijn aan het praten over feiten.
Is gewoon een negatief persoon en alles draait om haar als persoon.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:44 schreef ChocoFan het volgende:
Nou Nawel, feit is dat je je echt wel gedraagt als een prinsesje. FEIT, SNAPTE
Lol ja ze is 1 en al nep. Zelfs haar lachje ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:44 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om dat valse neplachje van Nawel
Zij de narcist dan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is gewoon een negatief persoon en alles draait om haar als persoon.
als ze lacht is het echt een kunstgebitquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:50 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de nieuwe tanden van Nawel te groot voor haar mond?
Zou zo maar kunnen, ik vind het er gewoon raar uitzien maar waardoor weet ik niet. Ze vertelde in het begin wel dat er eerst nog grotere tanden voor haar klaar lagen en dat ze toen zei, ja maar die wil ik niet en toen moest ze weer 2 dagen wachten tot ze kleinere hadden gemaakt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:50 schreef Lonneke1983 het volgende:
Dwaas weet je welquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:51 schreef Ebinas het volgende:
Leroy denkt dat met een E naar huis gaat.
Sukkel zeg dan gewoon Evelien
Ja erg he, die knul keert gewoon even in gedachten en dan zo neergezet worden door Nawel. Daar zouden ze eens iets aan moeten doen. Leroy zei dat alquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:53 schreef ChocoFan het volgende:
Weer over het staren van Dimi. Je zal maar een starend iemand zijn en dat mensen dan zo gaan denken over je.
Die is echt niet helemaal goed daarboven.quote:
Leroy en ?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:54 schreef suzi1 het volgende:
met welke 4 zijn nawel en nouss dan volgens nouss?
Leroy nog en de andere?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:54 schreef suzi1 het volgende:
met welke 4 zijn nawel en nouss dan volgens nouss?
en over Vera, ze wil die 2 op de bank of een sterke speler als Grace er tegenover zettenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:53 schreef ChocoFan het volgende:
Weer over het staren van Dimi. Je zal maar een starend iemand zijn en dat mensen dan zo gaan denken over je.
Ja echt erg, ik wil dat Peter weer gaat doen als eerst maar die heeft zijn keutel ingetrokken doordat Nawel hem aansprak. Zo zonde voor ons, was juist zo geinig.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja erg he, die knul keert gewoon even in gedachten en dan zo neergezet worden door Nawel. Daar zouden ze eens iets aan moeten doen. Leroy zei dat al
Dit wordt alleen maar erger na vanavond als ze hoort dat ze mag blijven. Ze weet alleen niet dat ze erin wordt gehouden voor meer drama, wordt wel een harde klap als ze weer terug komt uit het huisquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die is echt niet helemaal goed daarboven.
Er ontbreekt het eea om een normaal gesprek te voeren.
Echt hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en over Vera, ze wil die 2 op de bank of een sterke speler als Grace er tegenover zetten
wens haar veel succes
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:56 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dit wordt alleen maar erger na vanavond als ze hoort dat ze mag blijven. Ze weet alleen niet dat ze erin wordt gehouden voor meer drama, wordt wel een harde klap als ze weer terug komt uit het huis
Het is verbazingwekkend wat hij niet door heeft.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:59 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy dat mensen elkaar pijn doen hier. NIet dat je het doorhebt. Goh hij heeft dat dus niet door dat evelien en nawel dat doet.
Gelukkig hebben ze het er gister over gehad in de gouden kamer dat hij dit doet. En vera weet dit ook want die benoemde het en net ook al met kristof dat hij komt afluisteren enzoquote:
Leroy is heel erg onzeker en wil er graag bij horenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:03 schreef Lonneke1983 het volgende:
Leroy heeft gewoon met niemand in de groep een connectie.
Ik lees hier wel even mee, zonder geluidquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:03 schreef ChocoFan het volgende:
SNAPTE
Maar Leroy die praat kan ik nog minder aan. Dus dan maar heel de tijd SNAPTE aanhoren.
Heel verstandig, nu wel stream 2 op de woonkamer, die zijn aan het kaarten, ook niet echt boeiend maar ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:04 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik lees hier wel even mee, zonder geluid
Goed omschreven, daarom kan ik hem niet aanhoren denk ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Vermoeiend deze man wordt een hoop gepraat maar niks gezegd
theatrale persoonlijkheidstoornisquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Spoort ze wel?? Of weet ze niet meer te stoppen met neppigheid en draait ze door.
+1 hij begint me echt op mijn zenuwen te werkenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed omschreven, daarom kan ik hem niet aanhoren denk ik.
of vera naar goudquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:09 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe lang gaat het duren voordat leroy alles doorlult naar groen
Ja echt he, bij hem switch ik heel snel van stream, zelfs Nawel/SNAPTE kan ik langer aanhoren.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
+1 hij begint me echt op mijn zenuwen te werken
Ligt niet aan jou.....je gaat het nu pas zien als ze probeert te lachen of schreeuwen, in begin hebben we haar alleen maar zielig en bedleggerig gezien. En ieniemieni hapjes zien eten.....quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:50 schreef Lonneke1983 het volgende:
waar hadden ze het over in het kort?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:10 schreef suzi1 het volgende:
ha ik kan weer even verder kijken naar het nachtgesprek van nawel en nous dat door tegengas is opgenomen
Mand!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:13 schreef Adat231 het volgende:
[..]
waar hadden ze het over in het kort?
Sukkeltje is het, hij blend ook helemaal niet echt bij de mannen. Die samen echt schik kunnen hebben. Heeft echt geen humor. En voelt zich het mannetje bij de vrouwen.....hangt ook vaak in de badkamer rond.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:09 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe lang gaat het duren voordat leroy alles doorlult naar groen
over wat salar heeft gezegd tegen nouss over nawel en dat soort dingen. vooral alles doorvertellen. best interessant.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:13 schreef Adat231 het volgende:
[..]
in het kortquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:13 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Alweer, zei ze dat vorige keer ook al niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:20 schreef suzi1 het volgende:
[..]
over wat salar heeft gezegd tegen nouss over nawel en dat soort dingen. vooral alles doorvertellen. best interessant.
al is het weinig nieuws van wat we al weten.
nawel die niet dom is en straks als ze terugkomt gaat sliden
Die heeft de klok gehoord maar weet niet waar de klepel hangt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:22 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nawel: Ik heb borderline gekregen in dit huis.
Dan ben je het dus juist nietquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:29 schreef kidami het volgende:
Wat is die Leroy toch een eng mannetjeHoe vaak per dag wil je zeggen dat je eerlijk en oprecht bent? NOT dus!
De perfecte partner voor nawelquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:26 schreef Angelflush het volgende:
Jammer dat Leroy niet genomineerd is , wat een vies ventje is dat. Tegen Grace daarstraks je blijft toch nog wel ff in de sauna??? En nu zn lunch eten in bad terwijl Vera aan t douchen is.... brrrr krijg de rillingen van die viezerik.
Grace moet af en toe ook beter nadenken.....quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:36 schreef Angelflush het volgende:
[..]
De vuiler smeerlap, jammer dat Grace erin trapt .
Ze zijn juist heel knuffelig tegen elkaar en hebben het zelfs over als ze het huis uit gaan. En dat komt ook van dimitri af.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:39 schreef Sofia35 het volgende:
Vera praat al sinds gister over Valentijnsdag met een man ( dimi ) die amper interesse heeft 😁
heb jij gisterenavond wel gekeken? vera was echt met dimi aan het roddelenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
kan ook maar vera is niet zo van het stoken en roddelen.
Die relatie houd buiten geen 24 uur stand. Ze hebben niks te vertellen tegen elkaarquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zijn juist heel knuffelig tegen elkaar en hebben het zelfs over als ze het huis uit gaan. En dat komt ook van dimitri af.
Ja aan het praten maar niet vals en lelijk zoals bv nawel doet Daar zit een groot verschil in. En was de gouden kamer in totaal niet alleen vera en dimiquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:39 schreef Adat231 het volgende:
[..]
heb jij gisterenavond wel gekeken? vera was echt met dimi aan het roddelen
zo grappig dat de mensen hier het zo goed wetenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:40 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Die relatie houd buiten geen 24 uur stand. Ze hebben niks te vertellen tegen elkaar
Wat jij wil, zeiden mensen van meer rls stellen. Die zijn nog steeds bij elkaarquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:40 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Die relatie houd buiten geen 24 uur stand. Ze hebben niks te vertellen tegen elkaar
Ik snap niet waar je je druk over maakt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:40 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Tegen je vriend moet het kunnen, je maakt het daar samen mee.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:39 schreef Adat231 het volgende:
[..]
heb jij gisterenavond wel gekeken? vera was echt met dimi aan het roddelen
respectloos naar Tobi toe? Ze hebben niets, en Grace doet zo met alle mannen in dat huis.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:42 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Zonde. Ook respectloos naar Toby toe.
Dat vroeg je gister ook al. En nee ik ben niet jaloers, waarom maak je het persoonlijk? Ik zie gewoon geen interesse van dimi z’n kant.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je je druk over maakt.
jaloers misschien?
Lach me rot als hij een stap te ver gaat bij Grace.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:40 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
hij denkt dat het wel goed komt tussen hem en Grace
Ik heb het anders gezien, Dimi is op zijn manier lief voor Vera, helemaal bij het overlijdensbericht van haar opa.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:43 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Dat vroeg je gister ook al. En nee ik ben niet jaloers, waarom maak je het persoonlijk? Ik zie gewoon geen interesse van dimi z’n kant.
Ieder heeft toch recht op z’n eigen mening. Als jij het wel ziet primaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb het anders gezien, Dimi is op zijn manier lief voor Vera, helemaal bij het overlijdensbericht van haar opa.
Hohho niet anderen verwijten dat ze het persoonlijk maken nadat jij mij gister beschuldigde van geilen met mijn 63 jaar op vera. Trouwens nee ik geil niet op vera, vind haar gewoon een aardige meid. Net zoals ik grace aardig vind en kristof en julio Geil ik daar dan ook opquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:43 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Dat vroeg je gister ook al. En nee ik ben niet jaloers, waarom maak je het persoonlijk? Ik zie gewoon geen interesse van dimi z’n kant.
goed gezegd Koosquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hohho niet anderen verwijten dat ze het persoonlijk maken nadat jij mij gister beschuldigde van geilen met mijn 63 jaar op vera. Trouwens nee ik geil niet op vera, vind haar gewoon een aardige meid. Net zoals ik grace aardig vind en kristof en julio Geil ik daar dan ook op
Elk bericht dat ik hier post over Vera ga je op in en neem je het voor haar op. Prima moet je zelf weten. En ik ben hier nog zelden ook 😂quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hohho niet anderen verwijten dat ze het persoonlijk maken nadat jij mij gister beschuldigde van geilen met mijn 63 jaar op vera. Trouwens nee ik geil niet op vera, vind haar gewoon een aardige meid. Net zoals ik grace aardig vind en kristof en julio Geil ik daar dan ook op
Ouwe geilertquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zit je met pen en papier klaar om alles te noteren?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:45 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Elk bericht dat ik hier post over Vera ga je op in en neem je het voor haar op. Prima moet je zelf weten. En ik ben hier nog zelden ook 😂
quote:
zelden hier zijn, maar wel een heel uitgesproken mening hebben over de bewoners en over de users. Bijzonderquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:45 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Elk bericht dat ik hier post over Vera ga je op in en neem je het voor haar op. Prima moet je zelf weten. En ik ben hier nog zelden ook 😂
Vera is meerderjarig. Op iemand geilen die meerderjarig is maakt iemand geen pedo lijkt mijquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:47 schreef suzi1 het volgende:
ja maar sofia, grof gezegt maakte je hem wel voor pedo uit
en dat is ook erg onsmakelijk.
verder heb ik geen probleem met je andere postings
Die grijpt mooi zijn kans nu.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:40 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
hij denkt dat het wel goed komt tussen hem en Grace
Ze zegt zoveel, maar we gaan het meemaken, blijven doet ze wel vanavondquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:48 schreef Sofia35 het volgende:
Nouchine en nawel zingen in de keuken. Ik hoop zo dat nawel blijft vanavond..dan gaat ze beginnen het spel te spelen zei ze
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:42 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Zonde. Ook respectloos naar Toby toe.
Blijft een rare gedachtensprong. Zegt meer over degene die het opschrijft.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:45 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Ik kijk alle uitzendingen sinds het begin en kijk soms de live streams.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:49 schreef Verida het volgende:
[..]
zelden hier zijn, maar wel een heel uitgesproken mening hebben over de bewoners en over de users. Bijzonder
Hoop hetquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ze zegt zoveel, maar we gaan het meemaken, blijven doet ze wel vanavond
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:50 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Ik kijk alle uitzendingen sinds het begin en kijk soms de live streams.
Ik begrijp dat jullie fan zijn van bepaalde mensen maar stop met persoonlijk maken en focus op de streams.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Blijft een rare gedachtensprong. Zegt meer over degene die het opschrijft.
Ze heeft een persoonlijke pitbull aan haar reetje hangen... Noessie laat niet los en bijt op commandoquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:50 schreef Rhosyn het volgende:
Nawel is wel de enige die openlijk vijandig doet naar mensen die ze niet mag.
Best bijzonder.
Ze weet ook dat als ze blijft ze target is.
Dapper wel.
Hun gesprekken laat anders blijken.....ze kunnen nog niets anders hebben dan vriendschap. Maar bij beide ligt het dieper......quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:43 schreef Verida het volgende:
[..]
respectloos naar Tobi toe? Ze hebben niets, en Grace doet zo met alle mannen in dat huis.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:50 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jullie fan zijn van bepaalde mensen maar stop met persoonlijk maken en focus op de streams.
zou kunnen maar dan toch mag je toch nog met andere mensen omgaan/lol maken ?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hun gesprekken laat anders blijken.....ze kunnen nog niets anders hebben dan vriendschap. Maar bij beide ligt het dieper......
He wat? Is dat waar?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
Toch wel leuk dat de kijkers Leroy het bad gegund hebben.
Ik had juist op een koude douche gestemdquote:
Het is duidelijk dat die veel meer praten dan wij weten, dimi slaat dicht als de camera erop staat qua gesprekkenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:40 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Zal dat ook niet komen door 24 uur pd camera's op je te hebben staan? De normale gesprekken die je aan het begin in een relatie heb zijn best privé en voer je niet onder het oog van vele streamkijkers? Ze zitten op elkaars lip (incl andere bewoners) dus dat is niet zo makkelijk qua ontplooien.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:40 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Dit heb ik ook al vaker gezegd over Vera.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:13 schreef Angelflush het volgende:
Als ik Vera zo hoor praten is het net mijn 16jarige bonuskleindochter, ze is 26ook de manier hoe ze verteld dat ze Dimi leuk vind.
Tja, uitzendingen.... ze zouden eens een compilatie moeten maken van nawel in bed, dat gaan ze helaas niet laten zien en toch is het zo, dit was ook heel duidelijk te zien voor mensen die de streams kijken, sinds 1,5 week doet ze het niet meer (amper)... waarschijnlijk nadat BB het haar hebben verteld in de DBK, peter en salar en kristof hebben dat haar al recht in dr gezicht verteld maar of dat genoeg was voor haar??quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:50 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Dit dus, lekker blijven hakken. Klaar nu.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:52 schreef Rhosyn het volgende:
Naar sfeertje hier.
Laat de twee die mopperen op elkaar mopperen en bemoei je er niet mee.
Bah.
En ook dit heb ik vaker gezegd..quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:16 schreef Flow3r het volgende:
Mooie meid, veel mooier zonder makeup![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat zou kunnen inderdaad. Maar ik baseer dit ook op de eigen uitspraken van Vera toen ze in tranen was en vertelde dat een Kristof haar meer diepgang liet zien. En ook de recente uitspraken van Grace dat ze vertelde dat ze hoopt dat het niet zo is maar weinig warmte van dimi naar Vera ziet. Dit vertelde ze aan Tobias in de badkamer.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zal dat ook niet komen door 24 uur pd camera's op je te hebben staan? De normale gesprekken die je aan het begin in een relatie heb zijn best privé en voer je niet onder het oog van vele streamkijkers? Ze zitten op elkaars lip (incl andere bewoners) dus dat is niet zo makkelijk qua ontplooien.
Misschien wordt het niks buiten het huis, misschienwel, valt nu nog weinig over te zeggen
Bullshit er zijn meer mensen die Vera een leuke meid vinden en dan daar gelijk een stempel op te drukken of ze verliefd zijn op Vera Nee Vera is tot nu toe puur eerlijk en meest vriendelijke meisje in het huis daarom heeft ze de mannen ook mee in het huis ze doet ook overal aan mee dus dan heb je dat al gauw noucine was dit in het begin maar die is zo als we nu allemaal weten echt een ratje proesttt een ratje dat bang is voor muisjesquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:45 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit heb ik ook al vaker gezegd over Vera.
Ze is de 15 jaar niet ontgroeit.
Dimi wil in december op zichzelf gaan wonen, ook al weet hij dat zijn moeder het hier heel moeilijk mee zal krijgen. Dimi is niet van plan om uiteindelijk het bedrijf van zijn vader over te nemen, want wil iets met frieten gaan doen, een rijdende friettent en zelf ketchup op de markt gaan brengen. Vera haar contract loopt eind april af en ziet zichzelf ook wel in de rijdende friettent, ze hebben al een naam: Spetters.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:40 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Vind het eerder een Yorkie....quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft een persoonlijke pitbull aan haar reetje hangen... Noessie laat niet los en bijt op commando
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Zal dit door zenuwen komen?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nawel is wel heel veel op stream lekker druk aan het doen. Teken dat ze naar huis gaat? Ga me met de dag meer aan haar ergeren
Kristof heeft veel meer levenservaring dan Dimi. In jaren schelen ze niet veel, maar emotioneel wel. Kristof is veel meer inlevend en meevoelend naar iedereen toe. Dimi moet daarin nog groeien, das nog een puppy, maar dat zal Kristof ook ooit geweest zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:57 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen inderdaad. Maar ik baseer dit ook op de eigen uitspraken van Vera toen ze in tranen was en vertelde dat een Kristof haar meer diepgang liet zien. En ook de recente uitspraken van Grace dat ze vertelde dat ze hoopt dat het niet zo is maar weinig warmte van dimi naar Vera ziet. Dit vertelde ze aan Tobias in de badkamer.
Maar we gaan het zien, ze hebben nog tijd in het huis
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dimi wil in december op zichzelf gaan wonen, ook al weet hij dat zijn moeder het hier heel moeilijk mee zal krijgen. Dimi is niet van plan om uiteindelijk het bedrijf van zijn vader over te nemen, want wil iets met frieten gaan doen, een rijdende friettent en zelf ketchup op de markt gaan brengen. Vera haar contract loopt eind april af en ziet zichzelf ook wel in de rijdende friettent, ze hebben al een naam: Spetters.
Lijkt wel of ze zeker is dat ze blijft.....quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:01 schreef engine het volgende:
Nawel is lekker opgewekt en heeft zin in de strijd die ze gaat voeren komende week
Nee, echt, zelf gehoord. Ik vond dat heel lief, ook over zelf ketchup op de markt brengen, het idee voor een rijdende friettent en dat zijn moeder het er moeilijk mee zou kunnen krijgen wanneer Dimi in december in december op zichzelf wil gaan wonen.quote:
Geen idee waarom maar daar lijkt ze wel van overtuigd ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lijkt wel of ze zeker is dat ze blijft.....
Ik heb al vanaf het begin een afkeer van haar.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nawel is wel heel veel op stream lekker druk aan het doen. Teken dat ze naar huis gaat? Ga me met de dag meer aan haar ergeren
Die indruk had ik ook vorige week bij Amy, dat ze wist dat ze ging.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lijkt wel of ze zeker is dat ze blijft.....
Mag volgende week na veel drama ook weg.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:03 schreef kidami het volgende:
Wat is die Nawel fake!, een groot toneelstuk die meid
Kan zijn, andere dagen hoorde je haar alleen als ze aan het roddelen was. Nu hele dag gillen en zingen en dansen. Naar Peter gillen dat ze gaat afwassen. We zien vandaag een andere Nawel dan de afgelopen weken.quote:
Dat is zeker leuk.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:03 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nee, echt, zelf gehoord. Ik vond dat heel lief, ook over zelf ketchup op de markt brengen.
Vera. Een parfumerie chick. Miss Zeeland. In een rijdende friet kot?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:03 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nee, echt, zelf gehoord. Ik vond dat heel lief, ook over zelf ketchup op de markt brengen.
Net als in de film.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dimi wil in december op zichzelf gaan wonen, ook al weet hij dat zijn moeder het hier heel moeilijk mee zal krijgen. Dimi is niet van plan om uiteindelijk het bedrijf van zijn vader over te nemen, want wil iets met frieten gaan doen, een rijdende friettent en zelf ketchup op de markt gaan brengen. Vera haar contract loopt eind april af en ziet zichzelf ook wel in de rijdende friettent, ze hebben al een naam: Spetters.
Had meteen m'n kind verwijderdquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:05 schreef Koos1958 het volgende:
Begrijp ik het goed dat Nawel op een kinderdagverblijf werkt.
En ze leefden nog lang en gelukkigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:07 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
En ze leefden nog lang en gelukkig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kidsclub in een hotelquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:05 schreef Koos1958 het volgende:
Echt? Ik kan me er helemaal niks bij voorstellen. Hoe kan zij aandacht geven aan andere terwijl zij alleen maar hunkert naar aandacht voor haarzelf.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:05 schreef Koos1958 het volgende:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:09 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy verteld van zijn foto moment met Grace in bad
Vera haar contract parfumerie winkel loopt eind april af, woont thuis, de wereld staat voor haar open!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Vera. Een parfumerie chick. Miss Zeeland. In een rijdende friet kot?
Ik vind dat zo lelijk hequote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:10 schreef Ebinas het volgende:
Kleurplaat, paar stiften pakken en gaan
[ afbeelding ]
Heeft hij misschien opgevangen bij Grace.....quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:10 schreef Koos1958 het volgende:
Die leroy vind julio nu weer een chille gast, tegen nawal zei hij vanmorgen iets heel anders.
Die hoog opgetrokken sportsokken onder een korte broek, dat is toch geen gezicht?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:10 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is gewoon een houding, doen alsof het haar niets doetquote:
De vraag is of ze daar ook werkelijk werkt of wordt ze elke dag door haar mams gebracht.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:05 schreef Koos1958 het volgende:
Ik denk dat dit haar vijandige gedrag is.quote:
hahaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat dit haar vijandige gedrag is.
BV het hard roepen naar Peter : Ik ga afwassen
Ik vroeger van Bassie en Adriaanquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Ik heb Grieks geleerd op Zakynthos, maar Grieks is een hele moeilijke taal.
30 jaar verderquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:10 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
En beetje op Gracequote:
Is hip, tiener van mijn loopt ook zo rond. En dan het liefst nog een paar foute badslippers eronder.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:12 schreef Krambo het volgende:
[..]
Die hoog opgetrokken sportsokken onder een korte broek, dat is toch geen gezicht?
Of ik heb de laatste trends gemist, kan ook
moet kunnen toch, niet iedereen vind het prettig om in een bak water te hangenquote:
Ja, dat was leuk Grieks leren,quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:15 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ik vroeger van Bassie en Adriaan
Hij slaapt ook in zijn eigen bed, grote mond, maar in werkelijkheid vindt hij het allemaal een beetje eng.quote:
Vera is ook een knappe meid maar ik vind haar niks aan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:18 schreef Koos1958 het volgende:
Julio zegt dat vera absoluut een mooie meid is.
Kijken of dimi dan nog steeds nee zegt, zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:20 schreef zodeju het volgende:
Oh komt eindelijk het verwenpakket eraan????
Nu al? Ik moet daar nog voor stemmen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:20 schreef zodeju het volgende:
Zal wel bekend worden gemaakt in de liveshow, maar denk dat zij wel de winnaar van te voren waarschuwen,quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:20 schreef zodeju het volgende:
Dat kon maar tot net voor de uitzending gisteren.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:21 schreef engine het volgende:
[..]
Nu al? Ik moet daar nog voor stemmen.
Denk dat hij gaat zeggen, ga maar met Grace.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:21 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Kijken of dimi dan nog steeds nee zegt, zou wel mooi zijn
Je bent vreselijk te laat.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:21 schreef engine het volgende:
[..]
Rennen Nawel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:24 schreef Angelflush het volgende:
Vandaag is de psycholoog er, dus vandaar degenen die willen naar de dbk , en geen Sl want wordt niet opgenomen.
Ja, dat zal waarschijnlijk de werkelijke reden zijn ....quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:24 schreef Angelflush het volgende:
Vandaag is de psycholoog er, dus vandaar degenen die willen naar de dbk , en geen Sl want wordt niet opgenomen.
Jouw uiquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:21 schreef engine het volgende:
[..]
quote:
Ja, dat had ik ook, lesje lulkoek ....quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:28 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Lesje aardrijkskunde en lulkoek van Kristof
Ja lijkt me wel. Hoe kan je denken dat de maan zelf licht geeft.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:29 schreef Tourniquet het volgende:
Kristof: "De maan schijnt eigenlijk niet, maar weerkaatst zonlicht."
Julio: "Oh, wow!"
Vera: "Jij bent echt ultraslim hè"
Dat lijkt me toch algemeen bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |