SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Dat zijn haast slappe pilsjesquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet niet of Jopen die in het assortiment heeft. Is toch iets in de trant van KillKenny en Guiness??![]()
1945 belde. Ze willen hun grap terugquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als je het logo op z'n kop houdt staat er dit
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Ik drink zulke zware biertjes niet meer. Durf ik ook niet icm mijn medicatie...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn haast slappe pilsjesWil wel een stevige stout van +10% hebben, heb geloof ik nog een flesje hier van staan
https://www.crowmountain.be/nl/product/murder-reserva-6-flesjes/
Ja dat kan ik wel begrijpen, zo eentje als dat voel je wel binnenkomenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik drink zulke zware biertjes niet meer. Durf ik ook niet icm mijn medicatie...
Gelijk je bed in danquote:
Ik werd ingehaald door een schoen met een kleine dame met donker haar er in onderweg naar huis net.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik werd ingehaald door een schoen met een kleine dame met donker haar er in onderweg naar huis net.
Was jij dat
Ik heb net de badkamer schoongemaaktquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb het huishouden nu gedaan, nu kan ik heel het weekend chillen
Het is toch geen zaterdagquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net de badkamer schoongemaakt
toffe stream weerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
3 lijkt me meer dan genoeg?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 01:11 schreef mschol het volgende:
oh en morgen ook even ahoppen voor prullenbakje in badkamer en misschien ook WC..
maarja, 3 of 5 liter
Dag te vroegquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ik heb het idee dat ik, iig in badkamer, altijd 5 had. misschien maar gewoon 3 kopen en kijken hoe dat bevaltquote:
Frozen scenario (en dan niet die met die blije prinsesjes)quote:Op zaterdag 29 januari 2022 08:23 schreef kwiwi het volgende:
Oh hij stopt steeds, dit wordt een hele lange rit
Zoveel afval heb je toch niet in je badkamerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 08:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het idee dat ik, iig in badkamer, altijd 5 had. misschien maar gewoon 3 kopen en kijken hoe dat bevalt
Dan moet je voortaan maar zorgen dat je die gewoon in je vriezer hebt liggenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 08:48 schreef dud0r het volgende:
Zin in een broodje kroket maar de snackbar is nog niet open
Ik sta naast het voetbalveldquote:Op zaterdag 29 januari 2022 08:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je voortaan maar zorgen dat je die gewoon in je vriezer hebt liggen
Dat is toch niet vreemd?quote:
nee, maar 3 lijkt gewoon zo weinig, beetje het "een keer een lege fles en hij zit vol" ideequote:Op zaterdag 29 januari 2022 08:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zoveel afval heb je toch niet in je badkamer
Je staat er naast en dus niet er op, kun je best even langs de supermarkt om een doosje te halenquote:
Je hebt ook van die aanrechtbakjes, van die kleintjes. Voor wattenschijfjes en tandenstokers enzo.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 08:59 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, maar 3 lijkt gewoon zo weinig, beetje het "een keer een lege fles en hij zit vol" idee
Ik kan toch geen bevroren kroket etenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je staat er naast en dus niet er op, kun je best even langs de supermarkt om een doosje te halen
Nee. Ik heb helemaal niks met voetbal. Het is dat m'n kind wilde dat ik kwam kijken. Anders had ik warm binnen gezetenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:02 schreef mschol het volgende:
[..]
gauw erop zodat je jezelf naderhand kan belonen met een broodje kroket
i know,verkopen we op de zaak.. the horrorquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt ook van die aanrechtbakjes, van die kleintjes. Voor wattenschijfjes en tandenstokers enzo.
Dan ga je ze gewoon gelijk thuis even afbakken en dan pas terug naar het veldquote:
Zulk soort dingen gooi je toch gewoon in de normale afvalbakquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt ook van die aanrechtbakjes, van die kleintjes. Voor wattenschijfjes en tandenstokers enzo.
Sworry Kwiwiquote:Op zaterdag 29 januari 2022 04:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dag te vroegHier kan deze autist niet mee omgaan
quote:
Ja, ik was in een spontane buiquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat lees ik nou... heb je de badkamer gisteren al gedaan
Dan is het "wedstrijdje" al afgelopenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ga je ze gewoon gelijk thuis even afbakken en dan pas terug naar het veld
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik was in een spontane bui
Dan gewoon nu de wedstrijd affluiten en snel naar huis, anders gewoon even supportersrellen veroorzaken zodat ze de wedstrijd stakenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan is het "wedstrijdje" al afgelopen
Ja dat doe ik ook, ik heb geen prullenbak op de badkamer.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulk soort dingen gooi je toch gewoon in de normale afvalbak
Oud nieuwsquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:17 schreef mschol het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)rdwijnt-uit-efteling
RIP spookslot
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar de tandarts is gesloten op zaterdag.
Vraag me weleens af waarom ze onder de efteling zelf geen enorme parkeergarage hebben gemaakt.quote:
Ik ook niet, is mijn badkamer te klein voor. Heb wel een prullenbak in de waskamer staan waar ik de shampoo, deoflessen en andere meuk in gooi.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook, ik heb geen prullenbak op de badkamer.
Dan heb je nog wat aan je dagquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:18 schreef mschol het volgende:
[..]
zaterdag, zijn er lekker optijd bij
Mag ook wel eens na twee maanden chips vreten op de bankquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:21 schreef bitterbal het volgende:
gelukkig mag ik zo weer de hele dag buffelen
je hebt smurfen verkeerd geschrevenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:21 schreef bitterbal het volgende:
gelukkig mag ik zo weer de hele dag buffelen
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt smurfen verkeerd geschreven
ja hequote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag ook wel eens na twee maanden chips vreten op de bank
Als je het druk hebt kost bijna niets je teveel moeite, als je niets te doen hebt dan ligt dat ene snoeppapiertje op de grond er na een week nog steedsquote:
Je volgt altijd het Surinaamse nieuws?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:27 schreef bitterbal het volgende:
Ze schrijven het toch allemaal veel mooier die suri's
UPDATE:
Volgens KPS is het slachtoffer de 68-jarige Chanderbalie Shamlal. Volgens verklaring van de autobestuurder, de 29-jarige L.C. die een vreemdeling is, was hij doende een bocht te beschrijven, gaande in de richting van de Sewsankarweg . Bij die gelegenheid reed hij Shamlal van achteren aan, met de dood ten gevolg.
De politie van het bureau Jarikaba koerste na verkregen melding naar de locatie. Aldaar troffen zij de man die geen teken van leven meer vertoonde, liggend op zijn rug op de zuidelijke berm van de weg.
https://www.waterkant.net(...)anrijding-door-auto/
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je volgt altijd het Surinaamse nieuws?
Die verdwaald is?quote:
Crackertjes met hagelslagquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:31 schreef bitterbal het volgende:
ik koers hem zo naar de keuken voor mijn ontbijt
Niet gewoon een buutnlander?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat ze daar eigenllijk mee bedoelen dat ze niet weten wie het is
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je volgt altijd het Surinaamse nieuws?
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zes kwoekawakka's ontsnapt uit de dierentuin van Smoeliekop, zodra het kip eten klaar is en de buurvrouw bevrucht gaan de dierenverzorgers op zoek naar de ontsnapte kwoekawakka's.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben thans in gevecht met een grijze neushaar.
(update volgt)
Hmm ja, dat heb ik met het Hongaarse nieuwsquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Nee niet altijd maar soms komt er zo wat op mijn fb voorbij
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zes kwoekawakka's ontsnapt uit de dierentuin van Smoeliekop, zodra het kip eten klaar is en de buurvrouw bevrucht gaan de dierenverzorgers op zoek naar de ontsnapte kwoekawakka's.
quote:Je zoekbewerking - kwoekawakka - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Suggesties:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
Uitsloverquote:
15quote:
wen je vanzelf aanquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:33 schreef bitterbal het volgende:
de hele dag die mondkapjes zijn wel echt vervelend
Moet ik straks nog mijn best gaan doen om jou voor te blijven in een wilde achtervolging op wandeltempoquote:
hehehehehequote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik straks nog mijn best gaan doen om jou voor te blijven in een wilde achtervolging op wandeltempo
het woeit wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:53 schreef bitterbal het volgende:
ga vandaag denk ik met de scooter naar werk, het is niet zo koud
ja maar woeit het te hard?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het woeit wel.
ben nog aan het twijfelen of ik met de fiets naar buiten wil
ja, dat is de vraagquote:
Heb jij ook zo'n debiele muts op?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:01 schreef bitterbal het volgende:
https://fb.watch/aQK_eTXyAF/
herkenning
heb jij ook geen haren?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:01 schreef bitterbal het volgende:
https://fb.watch/aQK_eTXyAF/
herkenning
Drommels. Die is weer vroeg opgestaan vandaagquote:
Sjakie staat nog op het parkeerterrein kleine tokkies in elkaar te meppenquote:
Sjakie en de grote glazen liftquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sjakie staat nog op het parkeerterrein kleine tokkies in elkaar te meppen
Valt mee vandaagquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sjakie staat nog op het parkeerterrein kleine tokkies in elkaar te meppen
En dan vanavond gelijk inwijden?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:47 schreef FranticDJ het volgende:
Vandaag nieuwe kussens en een nieuw dekbedovertrek
deze?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:29 schreef Ama het volgende:
Gisteren begonnen aan een nieuwe zombie serie op Netflix.
gaat wel ver hoor om elke keer nieuw te kopenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:47 schreef FranticDJ het volgende:
Van de HEMA?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:47 schreef FranticDJ het volgende:
dat mag op zaterdagquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:58 schreef mschol het volgende:
er is hier iemand hard muziek aan het draaien
Nee all of us are dead.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
deze?
https://www.manners.nl/army-of-the-dead-netflix-review/
gewoon 1 waar je aan kan ruiken?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Zou ook wel een nieuw kussen willen maar weet niet wat ik wil.
Ligt eraan. Ik zie zo vier, vijf films die ik wil zien.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:01 schreef Karzai het volgende:
Draait niet veel bijzonders in de bios op het moment
hmm ik geen eentje op het momentquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik zie zo vier, vijf films die ik wil zien.
liever niet iedere dag, en ook geen andre hazesquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
van mij mag dat elke dag wel hoor,zeker om 11:00
2x per jaar een nieuwe en zowat om de dag wassenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:57 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat wel ver hoor om elke keer nieuw te kopen
een kussenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Zou ook wel een nieuw kussen willen maar weet niet wat ik wil.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
2x per jaar een nieuwe en zowat om de dag wassen
kussen vervang ik ook jaarlijksquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:11 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ik vervang mn kussen eens per meerdere jaren
Ik heb m'n kussen nog bij de V&D gekochtquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:11 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ik vervang mn kussen eens per meerdere jaren
Ik ook ongeveer, het probleem is alleen dat ik er geen wegdoe.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kussen vervang ik ook jaarlijks
bedoelde dat ik 2 sets overtrekken per jaar koop
aha, vind ik ook veel, heb nu 4 sets waar ik al jaren mee doequote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kussen vervang ik ook jaarlijks
bedoelde dat ik 2 sets overtrekken per jaar koop
oh ik wel.. altijd handig voor klussenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook ongeveer, het probleem is alleen dat ik er geen wegdoe.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb m'n kussen nog bij de V&D gekocht
Oh ja daar moet ik ook nog even kijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een kussen
bij smulderstextiel kan je best veel opties kiezen
Spider-Manquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:01 schreef Karzai het volgende:
Draait niet veel bijzonders in de bios op het moment
Nee het wil niet echt op gang komen dit weekendquote:
Zal ik maar niet vertellen dat het hier zonnig is.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet eigenlijk aan de Biljetgazet werken vandaag en morgen. En ik moet nog naar de opticien om een pootje van mijn bril vast te laten schroeven. Kutweer geenzin etc.
Stuur die zon eens door. Het is hier maar grauw en bewolktquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zal ik maar niet vertellen dat het hier zonnig is.
Nee doe maar nietquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er is nu wintersalequote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja daar moet ik ook nog even kijken
Hier ookquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:06 schreef liesje1979 het volgende:
Hartverzakking want werd net gebeld en ik verwachtte geen telefoontje, maar iemand van de tuingroep dat hij wilgentakken voor me heeft.![]()
![]()
Oei niets ernstigs hoop ik? Sinds het overlijden van mijn broer schrik ik me wezenloos als de telefoon gaat. Ik was te laat met opnemen, heb via de app gereageerd en ook teruggebeld maar nog geen reactie. Dus hopelijk geen dode mus.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:38 schreef Recce het volgende:
[..]Ik werd vanochtend wakker gebeld door mijn moeder.
Maar cool dat er takken zijn! Hopelijk zijn er ook tenen.
Nee, was niets aan de hand. Normaal komt ze op zaterdagmiddag bij mij voor een wandeling en een kopje thee, maar daar was ze te moe voor omdat ze al dagenlang werklui over de vloer had gehad. Het was fijner geweest als ze twee uur later had gebeld.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oei niets ernstigs hoop ik? Sinds het overlijden van mijn broer schrik ik me wezenloos als de telefoon gaat. Ik was te laat met opnemen, heb via de app gereageerd en ook teruggebeld maar nog geen reactie. Dus hopelijk geen dode mus.
Ah een onverwachte lege dag nu?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, was niets aan de hand. Normaal komt ze op zaterdagmiddag bij mij voor een wandeling en een kopje thee, maar daar was ze te moe voor omdat ze al dagenlang werklui over de vloer had gehad. Het was fijner geweest als ze twee uur later had gebeld.![]()
Begrijpelijk dat je schrikt.Ik hoop dat het bruikbare takken/tenen zijn.
Nope, ze vond het wel fijn als ik bij haar op bezoek kwam.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah een onverwachte lege dag nu?Hij weet dat ik er een hut van wil maken dus ga er van uit dat het goede zijn. Hoop alleen dat zijn stilte niet betekent dat ze inmiddels vergeven zijn ofzo.
Ah balen?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Nope, ze vond het wel fijn als ik bij haar op bezoek kwam.
Ja, misschien heeft-ie een lijstje van mensen die wilgentakken nodig hebben en heeft-ie nu de tweede op het lijstje gebeld.
(Tuulk niet!)
Ik moest lachen dus hij kwam goed over.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:54 schreef Recce het volgende:
Ik bedoeld eigenlijk een soort combinatie vanen
, denk ik.
Nah, ach, volgens mij is dit zo'n dag dat ik dan verder ook niet van m'n stoel af kom als ik geen afspraken heb. Even een stukje fietsen en een frisse neus halen is wel goed.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah balen?
Ja nou ja het zou kunnen hoor, wilgentakken zijn geliefd in dat wereldjeDit is die man die precies wist over welke wilgen ik het eerder had en die daar zelf ook wel eens geknipt had.
paastakkenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
Wilgentakken zijn ook geliefd als voer voor verschillende dieren en je kan er dingen als schuttingen van maken enzo.
Ga hem spammen dan!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
Wilgentakken zijn ook geliefd als voer voor verschillende dieren en je kan er dingen als schuttingen van maken enzo.
Je bent nogal lebberig vandaag?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:54 schreef Recce het volgende:
Ik bedoeld eigenlijk een soort combinatie vanen
, denk ik.
We hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:12 schreef Recce het volgende:
[..]Ik wilde gewoon op een vriendelijke manier m'n tong uitsteken. Die
kijkt een beetje bozig.
Dat is ook zo, hopelijk is het bij jou net zulk lekker weer als hier.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ach, volgens mij is dit zo'n dag dat ik dan verder ook niet van m'n stoel af kom als ik geen afspraken heb. Even een stukje fietsen en een frisse neus halen is wel goed.
Oh noes, concurrentie in wilgentakkenland!
Het is grijs en het motregent.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is ook zo, hopelijk is het bij jou net zulk lekker weer als hier.
Zo erg kan het toch nooit zijn CLquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Even die kutopdracht afmaken en dan het bad laten vollopen.
Nee dat is van de krulwilg, die zijn weer wat minder geschikt voor hutten.quote:
Hij heeft nog steeds niet gereageerd maar wil ook niet te opdringerig overkomen.quote:
is in jouw pauperstadjequote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat ze die al hebben op het platteland!
"Deze heeft nu al drie keer gebeld, die krijgt niets!"quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds niet gereageerd maar wil ook niet te opdringerig overkomen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:28 schreef Recce het volgende:
[..]
"Deze heeft nu al drie keer gebeld, die krijgt niets!"
"Dan versnipper ik ze nog liever!"quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:28 schreef Recce het volgende:
[..]
"Deze heeft nu al drie keer gebeld, die krijgt niets!"
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
"Dan versnipper ik ze nog liever!"
Hmm. Heb je verder klachten?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:33 schreef LTVDK het volgende:
Gaat geen stappenrecord worden vandaag, lopen ging echt beroerdZo maar weer even een zelftestje doen
Heb je verder nog klachten dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:33 schreef LTVDK het volgende:
Gaat geen stappenrecord worden vandaag, lopen ging echt beroerdZo maar weer even een zelftestje doen
Werd vanochtend wel wakker met zo'n verkouden gevoel, en had tijdens het lopen geen snotneus terwijl ik dat normaal altijd heb en van die snel verzurende spieren. Plus er zijn er van de week een aantal positief getest op werk.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm. Heb je verder klachten?
Hmm, dan maar even een wattenstaaf friemelenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Werd vanochtend wel wakker met zo'n verkouden gevoel, en had tijdens het lopen geen snotneus terwijl ik dat normaal altijd heb en van die snel verzurende spieren. Plus er zijn er van de week een aantal positief getest op werk.
Joepiequote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, dan maar even een wattenstaaf friemelen
En nu zit je in een soort bloedbad?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:46 schreef CherryLips het volgende:
In bad. Bruisbal zag eruit alsof er een bloedend beest verzoop.
Donkerpaars bloedbad met glitters.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:50 schreef Recce het volgende:
[..]
En nu zit je in een soort bloedbad?
dan ben je niet thuisquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Binnen tien minuten wordt er aangebeld
mja..eruit en er weer in?quote:of moet ik schijten.
Hopelijk was het geen verfbal.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Donkerpaars bloedbad met glitters.
we zijn nu ruim 10 minuten later...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Binnen tien minuten wordt er aangebeld of moet ik schijten.
Het tweedequote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
we zijn nu ruim 10 minuten later...
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
Collega geappt, ze komt over een uurtje met de auto.
Ik voel een noodzaak voor pics aankomenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:10 schreef liesje1979 het volgende:
Lol nou ik mag ze komen halen, ze zijn alleen wel 3 meter ofzo volgens mijn contact en dus even uitzoeken hoe ik dat op de fiets ga meenemen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:18 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader wil naar Spider-Man maar heeft geen enkele Marvel-film gezien behalve de eerste Avengers en daar vond ie geen kut aan.
Waarom wil je vader naar Spider Man eigenlijk? Als mijn vader dat opeens zou willen, zou ik de crisisdienst bellen, denk ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:18 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader wil naar Spider-Man maar heeft geen enkele Marvel-film gezien behalve de eerste Avengers en daar vond ie geen kut aan.
Liesje met twee enorme bossen takken aan weerszijden op de fiets, zoals ze dingen in India/Afrika vervoeren.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik voel een noodzaak voor pics aankomen
Aan de ene een rood knipperend ledje, aan de andere een zakdoek. Hoofddoekje op en een beetje Albaantje spelenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Liesje met twee enorme bossen takken aan weerszijden op de fiets, zoals ze dingen in India/Afrika vervoeren.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn vader kijkt gewoon naar alle films. Als het maar beweegt
Je vader is een baby?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn vader kijkt gewoon naar alle films. Als het maar beweegt
en waarom nu dan deze?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Vergeet het trainingsveulentje niet dat mee draaft.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de ene een rood knipperend ledje, aan de andere een zakdoek. Hoofddoekje op en een beetje Albaantje spelen
Waar komt dat nou weer vandaan dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vergeet het trainingsveulentje niet dat mee draaft.
Paard, wagen en een veulentje dat meehobbelt om het vak te leren?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar komt dat nou weer vandaan dan?
De slijmprop is nog niet geweest gelukkig.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoeveel ontsluiting heb je?
en de dekpropquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De slijmprop is nog niet geweest gelukkig.
Hij heeft net die twee It-films gekeken. Vond ze niet eng. Duurde te lang allemaal. Hij wil ook naar die nieuwe van Guillermo del Toro. Ga wel vaker met hem naar de film. Hij kijkt ook allemaal films op Netflix waar ik nooit van heb gehoord.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom wil je vader naar Spider Man eigenlijk? Als mijn vader dat opeens zou willen, zou ik de crisisdienst bellen, denk ik.
nee een fiets is dit.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paard, wagen en een veulentje dat meehobbelt om het vak te leren?
uh huhquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:32 schreef CherryLips het volgende:
Hij kijkt ook allemaal films op Netflix waar ik nooit van heb gehoord.
Dat wel en volgens mijn contact zijn het hele mooie takken.quote:
Merkwaardig. Volgens mij kijkt mijn vader alleen het journaal en Buitenhof.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft net die twee It-films gekeken. Vond ze niet eng. Duurde te lang allemaal. Hij wil ook naar die nieuwe van Guillermo del Toro. Ga wel vaker met hem naar de film. Hij kijkt ook allemaal films op Netflix waar ik nooit van heb gehoord.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee een fiets is dit.
En er hoeft geen leerlingdriewielertje mee dan
Ik zag me dit al doen en toen dacht ik nee ik moet meer hulp vragen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Liesje met twee enorme bossen takken aan weerszijden op de fiets, zoals ze dingen in India/Afrika vervoeren.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de ene een rood knipperend ledje, aan de andere een zakdoek. Hoofddoekje op en een beetje Albaantje spelen
Prima toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Wacht, wat? Ze worden vanzelf weer langer?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:34 schreef liesje1979 het volgende:
/
[..]
Dat wel en volgens mijn contact zijn het hele mooie takken.Maar moet ze waarschijnlijk wel halveren, maar dat geeft op zich niet want dat loopt wel weer uit.
Netflix heeft wel een aardige collectie waardeloze filmsquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft net die twee It-films gekeken. Vond ze niet eng. Duurde te lang allemaal. Hij wil ook naar die nieuwe van Guillermo del Toro. Ga wel vaker met hem naar de film. Hij kijkt ook allemaal films op Netflix waar ik nooit van heb gehoord.
Maar kan hij het dan wel volgen? Hij heeft geen idee wie Dr Strange is of wat er in eerdere delen is gebeurd of in Endgame.quote:
Netflix zelf maakt ook niet altijd geweldige films.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Netflix heeft wel een aardige collectie waardeloze films
Het zijn takken. Die groeien wel eens.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Wacht, wat? Ze worden vanzelf weer langer?
Ik heb ook veel niet gezien van Marvel en kijk ook altijd gewoon met plezier. Laatst Spiderman uit 2017 gekeken en begreep het prima.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar kan hij het dan wel volgen? Hij heeft geen idee wie Dr Strange is of wat er in eerdere delen is gebeurd of in Endgame.
maar takken die afgehakt/zaagt/gebroken zijn zijn niet echt levend meer toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zijn takken. Die groeien wel eens.Wil er een levende hut van maken he?
Ik was nog bij de fuik.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zijn takken. Die groeien wel eens.Wil er een levende hut van maken he?
Nou ja zag je een streepje of niet?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:40 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, zelftest is niet overtuigend positief, maar deed ook raar met de vloeistof, ging helemaal schuimen en bruisen toen het uit dat pipetje kwam. Zo nog maar even een nieuwe doen, want een teststraat zit er niet in, de dichtstbijzijnde waar er plek is is in Zierikzee
Niet als je ze weken laat liggen. Maar ze gaan met hun voetjes in een laagje water, wilg wortelt als een malle en als ze wortels hebben gaan we ze planten.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:40 schreef mschol het volgende:
[..]
maar takken die afgehakt/zaagt/gebroken zijn zijn niet echt levend meer toch?
Hoezo niet overtuigend positief? Wel een licht streepje bij T?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:40 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, zelftest is niet overtuigend positief, maar deed ook raar met de vloeistof, ging helemaal schuimen en bruisen toen het uit dat pipetje kwam. Zo nog maar even een nieuwe doen, want een teststraat zit er niet in, de dichtstbijzijnde waar er plek is is in Zierikzee
Zierikzeequote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:40 schreef LTVDK het volgende:
Klopt. Gisteravond Gemini man gekeken. die was ook niet echt geweldigquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Netflix zelf maakt ook niet altijd geweldige films.
Wat ik zeg, die was wat wazig bij de T en nu een driekwartier later lijkt die ook wegquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja zag je een streepje of niet?
Ja in de buurt van Breda, Dordrecht en Roosendaal was er niks beschikbaarquote:
driekwartier later kijken is dan ook precies wat ze niet willen wat je doetquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ik zeg, die was wat wazig bij de T en nu een driekwartier later lijkt die ook weg
Toch wel stom want hun eigen serie's en docu's zijn meestal wel erg goed.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klopt. Gisteravond Gemini man gekeken. die was ook niet echt geweldig
Ohja die fuik dat moet ook nog. Maar dat kan wellicht van de kleinere zijtakken, ik moet ze eerst zien om daar iets over te kunnen zeggen. De hut komt in het braakliggende stuk grond op mijn werk.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik was nog bij de fuik.Waar ga je de hut maken?
In de instructies van die van mij staat dat een wazig streepje ook meetelt en dat je na een kwartier tot een half uur de uitslag ziet. Denk dat hij na dat half uur niet meer betrouwbaar is?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ik zeg, die was wat wazig bij de T en nu een driekwartier later lijkt die ook weg
Heb natuurlijk ook wel na een kwartier gekekenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:43 schreef mschol het volgende:
[..]
driekwartier later kijken is dan ook precies wat ze niet willen wat je doet
Wilgentakken wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:40 schreef mschol het volgende:
[..]
maar takken die afgehakt/zaagt/gebroken zijn zijn niet echt levend meer toch?
Je bent zwangerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb natuurlijk ook wel na een kwartier gekekenMaar er kwam ook een streep in de haaks stond op de teststreepjes
Je zal maar geen auto hebben en slecht ter been zijn. Dan moet je volgens de GGD website met de rollator naar Zierikzee kruipen, want je mag niet met het OV of de taxi en ook niet in een auto van een ander huishouden.quote:
Zag gister dat er allerlei commerciële testlocaties wachten op door de GGD doorgestuurde mensen maar die krijgen dat niet goed in hun systeem ofzo dus gebruiken ze alleen 1 bij Utrecht en 1 bij Amsterdam.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in de buurt van Breda, Dordrecht en Roosendaal was er niks beschikbaar
Ja heb na een kwartiertje gekeken en toen stond er een wazig streepje maar die is nu wegquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de instructies van die van mij staat dat een wazig streepje ook meetelt en dat je na een kwartier tot een half uur de uitslag ziet. Denk dat hij na dat half uur niet meer betrouwbaar is?
De streepjes moet je niet aflezen na langer dan een kwartier. Was de C wel duidelijk?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb na een kwartiertje gekeken en toen stond er een wazig streepje maar die is nu weg
Nee gewoon met de lange staaf huehue van een testkitje dat je toen vorig jaar van de overheid kreeg.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:46 schreef CherryLips het volgende:
Heb je de test gedaan met de dekprop? Misschien dat het daarom schuimde.
Ja die is wel duidelijkquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:47 schreef Recce het volgende:
[..]
De streepjes moet je niet aflezen na langer dan een kwartier. Was de C wel duidelijk?
Ik test heel vaak maar schuim heb ik nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon met de lange staaf huehue van een testkitje dat je toen vorig jaar van de overheid kreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |