Dan heb je nog wat aan je dagquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:18 schreef mschol het volgende:
[..]
zaterdag, zijn er lekker optijd bij
Mag ook wel eens na twee maanden chips vreten op de bankquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:21 schreef bitterbal het volgende:
gelukkig mag ik zo weer de hele dag buffelen
je hebt smurfen verkeerd geschrevenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:21 schreef bitterbal het volgende:
gelukkig mag ik zo weer de hele dag buffelen
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt smurfen verkeerd geschreven
ja hequote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag ook wel eens na twee maanden chips vreten op de bank
Als je het druk hebt kost bijna niets je teveel moeite, als je niets te doen hebt dan ligt dat ene snoeppapiertje op de grond er na een week nog steedsquote:
Je volgt altijd het Surinaamse nieuws?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:27 schreef bitterbal het volgende:
Ze schrijven het toch allemaal veel mooier die suri's
UPDATE:
Volgens KPS is het slachtoffer de 68-jarige Chanderbalie Shamlal. Volgens verklaring van de autobestuurder, de 29-jarige L.C. die een vreemdeling is, was hij doende een bocht te beschrijven, gaande in de richting van de Sewsankarweg . Bij die gelegenheid reed hij Shamlal van achteren aan, met de dood ten gevolg.
De politie van het bureau Jarikaba koerste na verkregen melding naar de locatie. Aldaar troffen zij de man die geen teken van leven meer vertoonde, liggend op zijn rug op de zuidelijke berm van de weg.
https://www.waterkant.net(...)anrijding-door-auto/
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je volgt altijd het Surinaamse nieuws?
Die verdwaald is?quote:
Crackertjes met hagelslagquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:31 schreef bitterbal het volgende:
ik koers hem zo naar de keuken voor mijn ontbijt
Niet gewoon een buutnlander?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat ze daar eigenllijk mee bedoelen dat ze niet weten wie het is
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je volgt altijd het Surinaamse nieuws?
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zes kwoekawakka's ontsnapt uit de dierentuin van Smoeliekop, zodra het kip eten klaar is en de buurvrouw bevrucht gaan de dierenverzorgers op zoek naar de ontsnapte kwoekawakka's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |