quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben thans in gevecht met een grijze neushaar.
(update volgt)
Hmm ja, dat heb ik met het Hongaarse nieuwsquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Nee niet altijd maar soms komt er zo wat op mijn fb voorbij
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zes kwoekawakka's ontsnapt uit de dierentuin van Smoeliekop, zodra het kip eten klaar is en de buurvrouw bevrucht gaan de dierenverzorgers op zoek naar de ontsnapte kwoekawakka's.
quote:Je zoekbewerking - kwoekawakka - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Suggesties:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
Uitsloverquote:
15quote:
wen je vanzelf aanquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:33 schreef bitterbal het volgende:
de hele dag die mondkapjes zijn wel echt vervelend
Moet ik straks nog mijn best gaan doen om jou voor te blijven in een wilde achtervolging op wandeltempoquote:
hehehehehequote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik straks nog mijn best gaan doen om jou voor te blijven in een wilde achtervolging op wandeltempo
het woeit wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:53 schreef bitterbal het volgende:
ga vandaag denk ik met de scooter naar werk, het is niet zo koud
ja maar woeit het te hard?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het woeit wel.
ben nog aan het twijfelen of ik met de fiets naar buiten wil
ja, dat is de vraagquote:
Heb jij ook zo'n debiele muts op?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:01 schreef bitterbal het volgende:
https://fb.watch/aQK_eTXyAF/
herkenning
heb jij ook geen haren?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:01 schreef bitterbal het volgende:
https://fb.watch/aQK_eTXyAF/
herkenning
Drommels. Die is weer vroeg opgestaan vandaagquote:
Sjakie staat nog op het parkeerterrein kleine tokkies in elkaar te meppenquote:
Sjakie en de grote glazen liftquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sjakie staat nog op het parkeerterrein kleine tokkies in elkaar te meppen
Valt mee vandaagquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sjakie staat nog op het parkeerterrein kleine tokkies in elkaar te meppen
En dan vanavond gelijk inwijden?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:47 schreef FranticDJ het volgende:
Vandaag nieuwe kussens en een nieuw dekbedovertrek
deze?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:29 schreef Ama het volgende:
Gisteren begonnen aan een nieuwe zombie serie op Netflix.
gaat wel ver hoor om elke keer nieuw te kopenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:47 schreef FranticDJ het volgende:
Van de HEMA?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:47 schreef FranticDJ het volgende:
dat mag op zaterdagquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:58 schreef mschol het volgende:
er is hier iemand hard muziek aan het draaien
Nee all of us are dead.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
deze?
https://www.manners.nl/army-of-the-dead-netflix-review/
gewoon 1 waar je aan kan ruiken?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Zou ook wel een nieuw kussen willen maar weet niet wat ik wil.
Ligt eraan. Ik zie zo vier, vijf films die ik wil zien.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:01 schreef Karzai het volgende:
Draait niet veel bijzonders in de bios op het moment
hmm ik geen eentje op het momentquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik zie zo vier, vijf films die ik wil zien.
liever niet iedere dag, en ook geen andre hazesquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
van mij mag dat elke dag wel hoor,zeker om 11:00
2x per jaar een nieuwe en zowat om de dag wassenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:57 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat wel ver hoor om elke keer nieuw te kopen
een kussenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Zou ook wel een nieuw kussen willen maar weet niet wat ik wil.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
2x per jaar een nieuwe en zowat om de dag wassen
kussen vervang ik ook jaarlijksquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:11 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ik vervang mn kussen eens per meerdere jaren
Ik heb m'n kussen nog bij de V&D gekochtquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:11 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ik vervang mn kussen eens per meerdere jaren
Ik ook ongeveer, het probleem is alleen dat ik er geen wegdoe.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kussen vervang ik ook jaarlijks
bedoelde dat ik 2 sets overtrekken per jaar koop
aha, vind ik ook veel, heb nu 4 sets waar ik al jaren mee doequote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kussen vervang ik ook jaarlijks
bedoelde dat ik 2 sets overtrekken per jaar koop
oh ik wel.. altijd handig voor klussenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook ongeveer, het probleem is alleen dat ik er geen wegdoe.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb m'n kussen nog bij de V&D gekocht
Oh ja daar moet ik ook nog even kijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een kussen
bij smulderstextiel kan je best veel opties kiezen
Spider-Manquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:01 schreef Karzai het volgende:
Draait niet veel bijzonders in de bios op het moment
Nee het wil niet echt op gang komen dit weekendquote:
Zal ik maar niet vertellen dat het hier zonnig is.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet eigenlijk aan de Biljetgazet werken vandaag en morgen. En ik moet nog naar de opticien om een pootje van mijn bril vast te laten schroeven. Kutweer geenzin etc.
Stuur die zon eens door. Het is hier maar grauw en bewolktquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zal ik maar niet vertellen dat het hier zonnig is.
Nee doe maar nietquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er is nu wintersalequote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja daar moet ik ook nog even kijken
Hier ookquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:06 schreef liesje1979 het volgende:
Hartverzakking want werd net gebeld en ik verwachtte geen telefoontje, maar iemand van de tuingroep dat hij wilgentakken voor me heeft.![]()
![]()
Oei niets ernstigs hoop ik? Sinds het overlijden van mijn broer schrik ik me wezenloos als de telefoon gaat. Ik was te laat met opnemen, heb via de app gereageerd en ook teruggebeld maar nog geen reactie. Dus hopelijk geen dode mus.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:38 schreef Recce het volgende:
[..]Ik werd vanochtend wakker gebeld door mijn moeder.
Maar cool dat er takken zijn! Hopelijk zijn er ook tenen.
Nee, was niets aan de hand. Normaal komt ze op zaterdagmiddag bij mij voor een wandeling en een kopje thee, maar daar was ze te moe voor omdat ze al dagenlang werklui over de vloer had gehad. Het was fijner geweest als ze twee uur later had gebeld.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oei niets ernstigs hoop ik? Sinds het overlijden van mijn broer schrik ik me wezenloos als de telefoon gaat. Ik was te laat met opnemen, heb via de app gereageerd en ook teruggebeld maar nog geen reactie. Dus hopelijk geen dode mus.
Ah een onverwachte lege dag nu?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, was niets aan de hand. Normaal komt ze op zaterdagmiddag bij mij voor een wandeling en een kopje thee, maar daar was ze te moe voor omdat ze al dagenlang werklui over de vloer had gehad. Het was fijner geweest als ze twee uur later had gebeld.![]()
Begrijpelijk dat je schrikt.Ik hoop dat het bruikbare takken/tenen zijn.
Nope, ze vond het wel fijn als ik bij haar op bezoek kwam.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah een onverwachte lege dag nu?Hij weet dat ik er een hut van wil maken dus ga er van uit dat het goede zijn. Hoop alleen dat zijn stilte niet betekent dat ze inmiddels vergeven zijn ofzo.
Ah balen?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Nope, ze vond het wel fijn als ik bij haar op bezoek kwam.
Ja, misschien heeft-ie een lijstje van mensen die wilgentakken nodig hebben en heeft-ie nu de tweede op het lijstje gebeld.
(Tuulk niet!)
Ik moest lachen dus hij kwam goed over.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:54 schreef Recce het volgende:
Ik bedoeld eigenlijk een soort combinatie vanen
, denk ik.
Nah, ach, volgens mij is dit zo'n dag dat ik dan verder ook niet van m'n stoel af kom als ik geen afspraken heb. Even een stukje fietsen en een frisse neus halen is wel goed.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah balen?
Ja nou ja het zou kunnen hoor, wilgentakken zijn geliefd in dat wereldjeDit is die man die precies wist over welke wilgen ik het eerder had en die daar zelf ook wel eens geknipt had.
paastakkenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
Wilgentakken zijn ook geliefd als voer voor verschillende dieren en je kan er dingen als schuttingen van maken enzo.
Ga hem spammen dan!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
Wilgentakken zijn ook geliefd als voer voor verschillende dieren en je kan er dingen als schuttingen van maken enzo.
Je bent nogal lebberig vandaag?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:54 schreef Recce het volgende:
Ik bedoeld eigenlijk een soort combinatie vanen
, denk ik.
We hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:12 schreef Recce het volgende:
[..]Ik wilde gewoon op een vriendelijke manier m'n tong uitsteken. Die
kijkt een beetje bozig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |