Dat is ook zo, hopelijk is het bij jou net zulk lekker weer als hier.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ach, volgens mij is dit zo'n dag dat ik dan verder ook niet van m'n stoel af kom als ik geen afspraken heb. Even een stukje fietsen en een frisse neus halen is wel goed.
Oh noes, concurrentie in wilgentakkenland!
Het is grijs en het motregent.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is ook zo, hopelijk is het bij jou net zulk lekker weer als hier.
Zo erg kan het toch nooit zijn CLquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Even die kutopdracht afmaken en dan het bad laten vollopen.
Nee dat is van de krulwilg, die zijn weer wat minder geschikt voor hutten.quote:
Hij heeft nog steeds niet gereageerd maar wil ook niet te opdringerig overkomen.quote:
is in jouw pauperstadjequote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat ze die al hebben op het platteland!
"Deze heeft nu al drie keer gebeld, die krijgt niets!"quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds niet gereageerd maar wil ook niet te opdringerig overkomen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:28 schreef Recce het volgende:
[..]
"Deze heeft nu al drie keer gebeld, die krijgt niets!"
"Dan versnipper ik ze nog liever!"quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:28 schreef Recce het volgende:
[..]
"Deze heeft nu al drie keer gebeld, die krijgt niets!"
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
"Dan versnipper ik ze nog liever!"
Hmm. Heb je verder klachten?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:33 schreef LTVDK het volgende:
Gaat geen stappenrecord worden vandaag, lopen ging echt beroerdZo maar weer even een zelftestje doen
Heb je verder nog klachten dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:33 schreef LTVDK het volgende:
Gaat geen stappenrecord worden vandaag, lopen ging echt beroerdZo maar weer even een zelftestje doen
Werd vanochtend wel wakker met zo'n verkouden gevoel, en had tijdens het lopen geen snotneus terwijl ik dat normaal altijd heb en van die snel verzurende spieren. Plus er zijn er van de week een aantal positief getest op werk.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm. Heb je verder klachten?
Hmm, dan maar even een wattenstaaf friemelenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Werd vanochtend wel wakker met zo'n verkouden gevoel, en had tijdens het lopen geen snotneus terwijl ik dat normaal altijd heb en van die snel verzurende spieren. Plus er zijn er van de week een aantal positief getest op werk.
Joepiequote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, dan maar even een wattenstaaf friemelen
En nu zit je in een soort bloedbad?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:46 schreef CherryLips het volgende:
In bad. Bruisbal zag eruit alsof er een bloedend beest verzoop.
Donkerpaars bloedbad met glitters.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:50 schreef Recce het volgende:
[..]
En nu zit je in een soort bloedbad?
dan ben je niet thuisquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Binnen tien minuten wordt er aangebeld
mja..eruit en er weer in?quote:of moet ik schijten.
Hopelijk was het geen verfbal.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Donkerpaars bloedbad met glitters.
we zijn nu ruim 10 minuten later...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Binnen tien minuten wordt er aangebeld of moet ik schijten.
Het tweedequote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
we zijn nu ruim 10 minuten later...
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
Collega geappt, ze komt over een uurtje met de auto.
Ik voel een noodzaak voor pics aankomenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:10 schreef liesje1979 het volgende:
Lol nou ik mag ze komen halen, ze zijn alleen wel 3 meter ofzo volgens mijn contact en dus even uitzoeken hoe ik dat op de fiets ga meenemen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:18 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader wil naar Spider-Man maar heeft geen enkele Marvel-film gezien behalve de eerste Avengers en daar vond ie geen kut aan.
Waarom wil je vader naar Spider Man eigenlijk? Als mijn vader dat opeens zou willen, zou ik de crisisdienst bellen, denk ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:18 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader wil naar Spider-Man maar heeft geen enkele Marvel-film gezien behalve de eerste Avengers en daar vond ie geen kut aan.
Liesje met twee enorme bossen takken aan weerszijden op de fiets, zoals ze dingen in India/Afrika vervoeren.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik voel een noodzaak voor pics aankomen
Aan de ene een rood knipperend ledje, aan de andere een zakdoek. Hoofddoekje op en een beetje Albaantje spelenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Liesje met twee enorme bossen takken aan weerszijden op de fiets, zoals ze dingen in India/Afrika vervoeren.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn vader kijkt gewoon naar alle films. Als het maar beweegt
Je vader is een baby?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn vader kijkt gewoon naar alle films. Als het maar beweegt
en waarom nu dan deze?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Vergeet het trainingsveulentje niet dat mee draaft.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de ene een rood knipperend ledje, aan de andere een zakdoek. Hoofddoekje op en een beetje Albaantje spelen
Waar komt dat nou weer vandaan dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vergeet het trainingsveulentje niet dat mee draaft.
Paard, wagen en een veulentje dat meehobbelt om het vak te leren?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar komt dat nou weer vandaan dan?
De slijmprop is nog niet geweest gelukkig.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoeveel ontsluiting heb je?
en de dekpropquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De slijmprop is nog niet geweest gelukkig.
Hij heeft net die twee It-films gekeken. Vond ze niet eng. Duurde te lang allemaal. Hij wil ook naar die nieuwe van Guillermo del Toro. Ga wel vaker met hem naar de film. Hij kijkt ook allemaal films op Netflix waar ik nooit van heb gehoord.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom wil je vader naar Spider Man eigenlijk? Als mijn vader dat opeens zou willen, zou ik de crisisdienst bellen, denk ik.
nee een fiets is dit.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paard, wagen en een veulentje dat meehobbelt om het vak te leren?
uh huhquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:32 schreef CherryLips het volgende:
Hij kijkt ook allemaal films op Netflix waar ik nooit van heb gehoord.
Dat wel en volgens mijn contact zijn het hele mooie takken.quote:
Merkwaardig. Volgens mij kijkt mijn vader alleen het journaal en Buitenhof.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft net die twee It-films gekeken. Vond ze niet eng. Duurde te lang allemaal. Hij wil ook naar die nieuwe van Guillermo del Toro. Ga wel vaker met hem naar de film. Hij kijkt ook allemaal films op Netflix waar ik nooit van heb gehoord.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee een fiets is dit.
En er hoeft geen leerlingdriewielertje mee dan
Ik zag me dit al doen en toen dacht ik nee ik moet meer hulp vragen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Liesje met twee enorme bossen takken aan weerszijden op de fiets, zoals ze dingen in India/Afrika vervoeren.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de ene een rood knipperend ledje, aan de andere een zakdoek. Hoofddoekje op en een beetje Albaantje spelen
Prima toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Wacht, wat? Ze worden vanzelf weer langer?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:34 schreef liesje1979 het volgende:
/
[..]
Dat wel en volgens mijn contact zijn het hele mooie takken.Maar moet ze waarschijnlijk wel halveren, maar dat geeft op zich niet want dat loopt wel weer uit.
Netflix heeft wel een aardige collectie waardeloze filmsquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft net die twee It-films gekeken. Vond ze niet eng. Duurde te lang allemaal. Hij wil ook naar die nieuwe van Guillermo del Toro. Ga wel vaker met hem naar de film. Hij kijkt ook allemaal films op Netflix waar ik nooit van heb gehoord.
Maar kan hij het dan wel volgen? Hij heeft geen idee wie Dr Strange is of wat er in eerdere delen is gebeurd of in Endgame.quote:
Netflix zelf maakt ook niet altijd geweldige films.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Netflix heeft wel een aardige collectie waardeloze films
Het zijn takken. Die groeien wel eens.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Wacht, wat? Ze worden vanzelf weer langer?
Ik heb ook veel niet gezien van Marvel en kijk ook altijd gewoon met plezier. Laatst Spiderman uit 2017 gekeken en begreep het prima.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar kan hij het dan wel volgen? Hij heeft geen idee wie Dr Strange is of wat er in eerdere delen is gebeurd of in Endgame.
maar takken die afgehakt/zaagt/gebroken zijn zijn niet echt levend meer toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zijn takken. Die groeien wel eens.Wil er een levende hut van maken he?
Ik was nog bij de fuik.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zijn takken. Die groeien wel eens.Wil er een levende hut van maken he?
Nou ja zag je een streepje of niet?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:40 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, zelftest is niet overtuigend positief, maar deed ook raar met de vloeistof, ging helemaal schuimen en bruisen toen het uit dat pipetje kwam. Zo nog maar even een nieuwe doen, want een teststraat zit er niet in, de dichtstbijzijnde waar er plek is is in Zierikzee
Niet als je ze weken laat liggen. Maar ze gaan met hun voetjes in een laagje water, wilg wortelt als een malle en als ze wortels hebben gaan we ze planten.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:40 schreef mschol het volgende:
[..]
maar takken die afgehakt/zaagt/gebroken zijn zijn niet echt levend meer toch?
Hoezo niet overtuigend positief? Wel een licht streepje bij T?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:40 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, zelftest is niet overtuigend positief, maar deed ook raar met de vloeistof, ging helemaal schuimen en bruisen toen het uit dat pipetje kwam. Zo nog maar even een nieuwe doen, want een teststraat zit er niet in, de dichtstbijzijnde waar er plek is is in Zierikzee
Zierikzeequote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:40 schreef LTVDK het volgende:
Klopt. Gisteravond Gemini man gekeken. die was ook niet echt geweldigquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Netflix zelf maakt ook niet altijd geweldige films.
Wat ik zeg, die was wat wazig bij de T en nu een driekwartier later lijkt die ook wegquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja zag je een streepje of niet?
Ja in de buurt van Breda, Dordrecht en Roosendaal was er niks beschikbaarquote:
driekwartier later kijken is dan ook precies wat ze niet willen wat je doetquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ik zeg, die was wat wazig bij de T en nu een driekwartier later lijkt die ook weg
Toch wel stom want hun eigen serie's en docu's zijn meestal wel erg goed.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klopt. Gisteravond Gemini man gekeken. die was ook niet echt geweldig
Ohja die fuik dat moet ook nog. Maar dat kan wellicht van de kleinere zijtakken, ik moet ze eerst zien om daar iets over te kunnen zeggen. De hut komt in het braakliggende stuk grond op mijn werk.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik was nog bij de fuik.Waar ga je de hut maken?
In de instructies van die van mij staat dat een wazig streepje ook meetelt en dat je na een kwartier tot een half uur de uitslag ziet. Denk dat hij na dat half uur niet meer betrouwbaar is?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ik zeg, die was wat wazig bij de T en nu een driekwartier later lijkt die ook weg
Heb natuurlijk ook wel na een kwartier gekekenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:43 schreef mschol het volgende:
[..]
driekwartier later kijken is dan ook precies wat ze niet willen wat je doet
Wilgentakken wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:40 schreef mschol het volgende:
[..]
maar takken die afgehakt/zaagt/gebroken zijn zijn niet echt levend meer toch?
Je bent zwangerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb natuurlijk ook wel na een kwartier gekekenMaar er kwam ook een streep in de haaks stond op de teststreepjes
Je zal maar geen auto hebben en slecht ter been zijn. Dan moet je volgens de GGD website met de rollator naar Zierikzee kruipen, want je mag niet met het OV of de taxi en ook niet in een auto van een ander huishouden.quote:
Zag gister dat er allerlei commerciėle testlocaties wachten op door de GGD doorgestuurde mensen maar die krijgen dat niet goed in hun systeem ofzo dus gebruiken ze alleen 1 bij Utrecht en 1 bij Amsterdam.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in de buurt van Breda, Dordrecht en Roosendaal was er niks beschikbaar
Ja heb na een kwartiertje gekeken en toen stond er een wazig streepje maar die is nu wegquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de instructies van die van mij staat dat een wazig streepje ook meetelt en dat je na een kwartier tot een half uur de uitslag ziet. Denk dat hij na dat half uur niet meer betrouwbaar is?
De streepjes moet je niet aflezen na langer dan een kwartier. Was de C wel duidelijk?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb na een kwartiertje gekeken en toen stond er een wazig streepje maar die is nu weg
Nee gewoon met de lange staaf huehue van een testkitje dat je toen vorig jaar van de overheid kreeg.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:46 schreef CherryLips het volgende:
Heb je de test gedaan met de dekprop? Misschien dat het daarom schuimde.
Ja die is wel duidelijkquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:47 schreef Recce het volgende:
[..]
De streepjes moet je niet aflezen na langer dan een kwartier. Was de C wel duidelijk?
Ik test heel vaak maar schuim heb ik nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon met de lange staaf huehue van een testkitje dat je toen vorig jaar van de overheid kreeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |