SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Dat zijn haast slappe pilsjesquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet niet of Jopen die in het assortiment heeft. Is toch iets in de trant van KillKenny en Guiness??![]()
1945 belde. Ze willen hun grap terugquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als je het logo op z'n kop houdt staat er dit
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Ik drink zulke zware biertjes niet meer. Durf ik ook niet icm mijn medicatie...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn haast slappe pilsjesWil wel een stevige stout van +10% hebben, heb geloof ik nog een flesje hier van staan
https://www.crowmountain.be/nl/product/murder-reserva-6-flesjes/
Ja dat kan ik wel begrijpen, zo eentje als dat voel je wel binnenkomenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik drink zulke zware biertjes niet meer. Durf ik ook niet icm mijn medicatie...
Gelijk je bed in danquote:
Ik werd ingehaald door een schoen met een kleine dame met donker haar er in onderweg naar huis net.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik werd ingehaald door een schoen met een kleine dame met donker haar er in onderweg naar huis net.
Was jij dat
Ik heb net de badkamer schoongemaaktquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb het huishouden nu gedaan, nu kan ik heel het weekend chillen
Het is toch geen zaterdagquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net de badkamer schoongemaakt
toffe stream weerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
3 lijkt me meer dan genoeg?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 01:11 schreef mschol het volgende:
oh en morgen ook even ahoppen voor prullenbakje in badkamer en misschien ook WC..
maarja, 3 of 5 liter
Dag te vroegquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ik heb het idee dat ik, iig in badkamer, altijd 5 had. misschien maar gewoon 3 kopen en kijken hoe dat bevaltquote:
Frozen scenario (en dan niet die met die blije prinsesjes)quote:Op zaterdag 29 januari 2022 08:23 schreef kwiwi het volgende:
Oh hij stopt steeds, dit wordt een hele lange rit
Zoveel afval heb je toch niet in je badkamerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 08:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het idee dat ik, iig in badkamer, altijd 5 had. misschien maar gewoon 3 kopen en kijken hoe dat bevalt
Dan moet je voortaan maar zorgen dat je die gewoon in je vriezer hebt liggenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 08:48 schreef dud0r het volgende:
Zin in een broodje kroket maar de snackbar is nog niet open
Ik sta naast het voetbalveldquote:Op zaterdag 29 januari 2022 08:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je voortaan maar zorgen dat je die gewoon in je vriezer hebt liggen
Dat is toch niet vreemd?quote:
nee, maar 3 lijkt gewoon zo weinig, beetje het "een keer een lege fles en hij zit vol" ideequote:Op zaterdag 29 januari 2022 08:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zoveel afval heb je toch niet in je badkamer
Je staat er naast en dus niet er op, kun je best even langs de supermarkt om een doosje te halenquote:
Je hebt ook van die aanrechtbakjes, van die kleintjes. Voor wattenschijfjes en tandenstokers enzo.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 08:59 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, maar 3 lijkt gewoon zo weinig, beetje het "een keer een lege fles en hij zit vol" idee
Ik kan toch geen bevroren kroket etenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je staat er naast en dus niet er op, kun je best even langs de supermarkt om een doosje te halen
Nee. Ik heb helemaal niks met voetbal. Het is dat m'n kind wilde dat ik kwam kijken. Anders had ik warm binnen gezetenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:02 schreef mschol het volgende:
[..]
gauw erop zodat je jezelf naderhand kan belonen met een broodje kroket
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |