Dat is ook zo, hopelijk is het bij jou net zulk lekker weer als hier.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ach, volgens mij is dit zo'n dag dat ik dan verder ook niet van m'n stoel af kom als ik geen afspraken heb. Even een stukje fietsen en een frisse neus halen is wel goed.
Oh noes, concurrentie in wilgentakkenland!
Het is grijs en het motregent.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is ook zo, hopelijk is het bij jou net zulk lekker weer als hier.
Zo erg kan het toch nooit zijn CLquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Even die kutopdracht afmaken en dan het bad laten vollopen.
Nee dat is van de krulwilg, die zijn weer wat minder geschikt voor hutten.quote:
Hij heeft nog steeds niet gereageerd maar wil ook niet te opdringerig overkomen.quote:
is in jouw pauperstadjequote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat ze die al hebben op het platteland!
"Deze heeft nu al drie keer gebeld, die krijgt niets!"quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds niet gereageerd maar wil ook niet te opdringerig overkomen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:28 schreef Recce het volgende:
[..]
"Deze heeft nu al drie keer gebeld, die krijgt niets!"
"Dan versnipper ik ze nog liever!"quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:28 schreef Recce het volgende:
[..]
"Deze heeft nu al drie keer gebeld, die krijgt niets!"
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
"Dan versnipper ik ze nog liever!"
Hmm. Heb je verder klachten?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:33 schreef LTVDK het volgende:
Gaat geen stappenrecord worden vandaag, lopen ging echt beroerdZo maar weer even een zelftestje doen
Heb je verder nog klachten dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:33 schreef LTVDK het volgende:
Gaat geen stappenrecord worden vandaag, lopen ging echt beroerdZo maar weer even een zelftestje doen
Werd vanochtend wel wakker met zo'n verkouden gevoel, en had tijdens het lopen geen snotneus terwijl ik dat normaal altijd heb en van die snel verzurende spieren. Plus er zijn er van de week een aantal positief getest op werk.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm. Heb je verder klachten?
Hmm, dan maar even een wattenstaaf friemelenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Werd vanochtend wel wakker met zo'n verkouden gevoel, en had tijdens het lopen geen snotneus terwijl ik dat normaal altijd heb en van die snel verzurende spieren. Plus er zijn er van de week een aantal positief getest op werk.
Joepiequote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, dan maar even een wattenstaaf friemelen
En nu zit je in een soort bloedbad?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:46 schreef CherryLips het volgende:
In bad. Bruisbal zag eruit alsof er een bloedend beest verzoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |