Biefstuk, aardappelen, boontjes.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Wel meerderjarig graag. En graag even verifiëren of ze het wel leuk vinden om op Fok! te staan. Als het kan schriftelijke consent.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:23 schreef KingRoland het volgende:
@:danny kun je wat lekkere Aziatische meiden posten bij Random pics van de dag? het is bijna Chinees nieuwjaar dus vandaar
dank
Doe ik eigenlijk ook best vaak omdat ik in het OV of tijdens het sporten eigenlijk altijd mijn oordopjes in heb.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:36 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die in publieke locaties handsfree bellen zijn minderwaardige mensen.
Sushiquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Ja, met oordopjes vind ik het prima.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe ik eigenlijk ook best vaak omdat ik in het OV of tijdens het sporten eigenlijk altijd mijn oordopjes in heb.
Kom vegte dan
Pizza makker.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
een stuk vlees van https://koopeenkoe.nl/quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb je hem toen in elkaar gebeukt?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, met oordopjes vind ik het prima.
Maar dit was een proleet zonder oordopjes.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je hem toen in elkaar gebeukt?
Oh op luidspreker bedoel jequote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, met oordopjes vind ik het prima.
Maar dit was een proleet zonder oordopjes.
Hoe voel je je inmiddels Tong. Ietwat positiever gemutst na je rustmoment?quote:
Schrok er van dat ik 4 uur heb geslapen. Zo lekker Nederland Servië kijken. Carpe Diem brother. Nu effe lekkere muziek aan het draaien.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe voel je je inmiddels Tong. Ietwat positiever gemutst na je rustmoment?
Heel goed, heel goed. Ik zet straks rustig 20 jaar VI op.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schrok er van dat ik 4 uur heb geslapen. Zo lekker Nederland Servië kijken. Carpe Diem brother. Nu effe lekkere muziek aan het draaien.
Doe ik ook zo. Eerst ff oasis afdraaien.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel goed, heel goed. Ik zet straks rustig 20 jaar VI op.
Els deed het waarschijnlijk als vrijwilliger daar waar Lenny hier opschept over prijzige aankopen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:lenny_leonard Els is nu ook een zorgheld
klappen voor de parasieten van de zorgquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Els deed het waarschijnlijk als vrijwilliger daar waar Lenny hier opschept over prijzige aankopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |