SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
Mja, het zal wel een van de onschuldige opties zijn hoorquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:54 schreef bitterbal het volgende: [..] het zijn er nogal wat https://gezondr.nl/knobbe(...)p-blaar-zweer-tumor/
*legt zaag weer weg*quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, het zal wel een van de onschuldige opties zijn hoor
Buiten Europa. Kunnen er zelf ook niet naartoe omdat het politiek vrij onstabiel is en je er als blanke Europeaan niet rond moet fladderen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Europees land?
Klinkt wel als mijn soort land.
Wilde je zelf gaan zagenquote:
Mooie dingenquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:59 schreef FranticDJ het volgende:
Krijg aardig wat terug van de energieboernice
Kun je goud kopenquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:59 schreef FranticDJ het volgende:
Krijg aardig wat terug van de energieboernice
Dat ze niet eens de eer aan mij gunt danquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind bitterbal wel een American Mary type
wie haar pijn doet sloop ik finaalquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij heeft toch een vriendin?
Wowquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij heeft toch een vriendin?
Maar dan krijg je nog meer hoofdpijn. Althans heb ik wel als ik hoofdpijn heb.quote:
nee, moet werkenquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:07 schreef Karzai het volgende:
we gaan de oorlog in met de russen etto, sta jij vooran?
Wat saai.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit komt gewoon op de lopende rekening..
dat is ook weer zo...quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dan krijg je nog meer hoofdpijn. Althans heb ik wel als ik hoofdpijn heb.
Ja zo komt mijn nieuwe bedrijfje nooit van de grond natuurlijkquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja ik ga het niet in vaderschapstesten investeren iig.
DNA-QR codes die je kunt scannen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja ik ga het niet in vaderschapstesten investeren iig.
dat is niet mijn probleemquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja zo komt mijn nieuwe bedrijfje nooit van de grond natuurlijk
Klinkt gezellig!quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:59 schreef CherryLips het volgende:
Ben aan een leuke nieuwe serie begonnen op Prime, The Terror.
https://nos.nl/artikel/24(...)r-vorig-jaar-nog-eenquote:Is een speelfilm met zeven dwergen die samenwonen en werken in een grot ouderwets en stigmatiserend? Op de aangekondigde Disney-verfilming van Sneeuwwitje en de Zeven Dwergen klinkt kritiek.
...
Ze beklaagt zich erover dat de dwergen nauwelijks een achtergrondverhaal hebben en volledig in dienst staan van Sneeuwwitje in het verhaal. Verder sluit zij zich aan bij de kritiek van Dinklage dat het vreemd is dat zeven kleine personen samenwonen.
tjaquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:16 schreef Recce het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)r-vorig-jaar-nog-een
Eeeuhm, dit leest als De Speld.
Kom op mensen, het is een fictief verhaal uit een andere eeuw.
mja slaat echt teveel door geen aandacht aangeven is het bestequote:Op donderdag 27 januari 2022 23:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Is wokequote:Op donderdag 27 januari 2022 23:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Nope dat heeft niet gewerkt in de afgelopen tien jaar.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja slaat echt teveel door geen aandacht aangeven is het beste
hmm zou kunnen ik stoor mij er niet zo aan, merk het niet in het dagelijks levenquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope dat heeft niet gewerkt in de afgelopen tien jaar.
Maximaal in de tegenbalans gaan is het enige antwoord.
Jawel. Je merkt het in je politiek, in je cultuur, in het bedrijfsleven.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm zou kunnen ik stoor mij er niet zo aan, merk het niet in het dagelijks leven
politiek schuift steeds meer naar rechts, linkse partijen hebben amper zetels meerquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel. Je merkt het in je politiek, in je cultuur, in het bedrijfsleven.
Alles staat in het teken van CRT en gender.
Je kijkt dan alleen naar zetels en hoe MSM die zetels bestempeld. Ideologie en beleid schuift al jaren op naar links en domineert het publieke debat.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
politiek schuift steeds meer naar rechts, linkse partijen hebben amper zetels meer
Met name omdat de vvd ook naar links schuift omdat die geen zin heeft in geert waar niet mee te regeren valtquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kijkt dan alleen naar zetels en hoe MSM die zetels bestempeld. Ideologie en beleid schuift al jaren op naar links en domineert het publieke debat.
Poeh hequote:Op donderdag 27 januari 2022 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien ga ik dit weekend wel een nieuw bureau voor mijn muziekspullen kopen.
wat heb je nu allemaal staan aan materiaal?quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Push 2quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat heb je nu allemaal staan aan materiaal?
Koopkriebels?quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vrouw vaker op schoot trekken ter afleidingquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatste tijd wel een beetje
eerst even bij de kringloop kijken voor je naar ikea gaatquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wijze raad dit.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouw vaker op schoot trekken ter afleiding
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 02:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik doe gewoon alvast het licht aan voor @:kwiwi.
Omdat kwiwi.
Nu keihard slapen!
Ik ga bij m'n vader altijd naar de kringloop, en dan meubels die ik daar vind opknappen voor m'n 'eigen' kamer. Heb ik gelijk wat te doen in m'n vakantie daarquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
eerst even bij de kringloop kijken voor je naar ikea gaat
met kaasquote:Op vrijdag 28 januari 2022 05:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dankje
![]()
Ontbijt staat weer klaar jongens. En.. bijna weekend![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 07:30 schreef dud0r het volgende:
Alsof een slang een vuurwapen kan vasthouden
This looks photoshoptquote:
goed geslapen fles?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allemaalOp deze alweer 3:15 langere dag die aanzienlijk beter weer met zich meebrengt dan de afgelopen dagen
EN Bijna weekend
![]()
[ afbeelding ]
dat is wat overdrevenquote:
Ben je buiten dan?quote:
amaramadingdongquote:
Woensdag al gehad.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
amaramadingdong
Het is vrijdag! Kibbelinggenot!
Ik zie het probleem niet?quote:
ha vriendjequote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
amaramadingdong
Het is vrijdag! Kibbelinggenot!
Prima toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:55 schreef bitterbal het volgende:
7 UUR GELEDEN
'Horeca kampt met personeelstekorten door concurrentie GGD'
Bij Koninklijke Horeca Nederland komen duizenden klachten binnen van ondernemers die personeel naar de GGD hebben zien vertrekken, meldt De Telegraaf. Veel horeca-ondernemers kampen met personeelstekorten. Woensdag mochten ze na weken de deuren weer openen.
Volgens directeur Dirk Beljaarts van KHN speelde het personeelstekort al voor de coronacrisis. "Maar covid heeft absoluut niet geholpen", zegt hij in de krant. Hij spreekt van oneerlijke concurrentie van de GGD's: "Op zondagen betaalt de overheid een uurloon van 23 euro. Daardoor hebben zij geen tekorten, maar de horeca, die op last van de overheid gesloten was, wordt dubbel gepakt."
Volgens ondernemers komen de tekorten niet alleen door de hoogte van het salaris. Ook de werktijden en de drukke agenda's van jongeren spelen een rol: "Op maandagavond hebben ze hockey, op woensdag voetbal en zaterdag is voor vrienden. De prioriteiten liggen anders", aldus een restauranthouder in Lisse.
[ afbeelding ]
![]()
Heb ook een collega die had een nul uren contract dus werd niet meer ingeroosted. Naar de ggd gegaan. Per uur minimaal 15 euro. Zelfs als ze een standby dienst heeft krijgt ze volledig doorbetaald.
quote:
quote:
Veel horeca mag wmb wel kapot gaan met hun uitbuitingquote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:55 schreef bitterbal het volgende:
7 UUR GELEDEN
'Horeca kampt met personeelstekorten door concurrentie GGD'
Bij Koninklijke Horeca Nederland komen duizenden klachten binnen van ondernemers die personeel naar de GGD hebben zien vertrekken, meldt De Telegraaf. Veel horeca-ondernemers kampen met personeelstekorten. Woensdag mochten ze na weken de deuren weer openen.
Volgens directeur Dirk Beljaarts van KHN speelde het personeelstekort al voor de coronacrisis. "Maar covid heeft absoluut niet geholpen", zegt hij in de krant. Hij spreekt van oneerlijke concurrentie van de GGD's: "Op zondagen betaalt de overheid een uurloon van 23 euro. Daardoor hebben zij geen tekorten, maar de horeca, die op last van de overheid gesloten was, wordt dubbel gepakt."
Volgens ondernemers komen de tekorten niet alleen door de hoogte van het salaris. Ook de werktijden en de drukke agenda's van jongeren spelen een rol: "Op maandagavond hebben ze hockey, op woensdag voetbal en zaterdag is voor vrienden. De prioriteiten liggen anders", aldus een restauranthouder in Lisse.
[ afbeelding ]
![]()
Heb ook een collega die had een nul uren contract dus werd niet meer ingeroosted. Naar de ggd gegaan. Per uur minimaal 15 euro. Zelfs als ze een standby dienst heeft krijgt ze volledig doorbetaald.
hoi hoiquote:
nou ja wat vreemd dat ze er actief voor zorgen om een steeds minder aantrekkelijke sector te worden om in te werken en dan gaan huilen dat het personeel dan ergens anders naar toe gaatquote:
Dit.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja wat vreemd dat ze er actief voor zorgen om een steeds minder aantrekkelijke sector te worden om in te werken en dan gaan huilen dat het personeel dan ergens anders naar toe gaat
paar jaar terug ook. De strandtenten in scheveningen massaal aan het huilen dat niemand meer voor ze wilde werkenquote:
kost een biertje straks 8 euro ofzoquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Prijzen in de horeca gaan ook 15% omhoog
Alleen ons loon gaat niet omhoogquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Prijzen in de horeca gaan ook 15% omhoog
Kreeg van een klein bedrijfje zelfs het verzoek of ik met m'n tarief kon zakken, dus daar hoor ik niks meer van denk ikquote:
je bent ook gewoon te duurquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kreeg van een klein bedrijfje zelfs het verzoek of ik met m'n tarief kon zakken, dus daar hoor ik niks meer van denk ik
opvreten =/= opsparenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
je bent ook gewoon te duur
ik ben al weken chocolade aan het opsparen
Ik bewaar het in m'n vetschort.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
je bent ook gewoon te duur
ik ben al weken chocolade aan het opsparen
vertel me meerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bewaar het in m'n vetschort.
chocolade?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde iets bij de Action halen bedacht ik me gister maar ik weet niet meer wat.
eiersnijder!!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde iets bij de Action halen bedacht ik me gister maar ik weet niet meer wat.
* dud0r noteert minpuntje op lijstquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee. Gooi het alleen door baksels heen.
is het eerste minpunt op de lijst. dus je staat nog steeds extreem in de plusquote:
nee. eens in de week. eerder als die stinktquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:17 schreef bitterbal het volgende:
las net op de nu.nl site dat je je vaatdoekje elke dag moet vervangen.
doen jullie dat?
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee. eens in de week. eerder als die stinkt
Eh ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:17 schreef bitterbal het volgende:
doen jullie dat?
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee. eens in de week. eerder als die stinkt
Ja. Na het avondeten hup de was in. Dat vieze vochtige vod waarmee je je kookplaat schoonmaakt?quote:
Dat zal een mooi meegenomen neveneffect hiervan zijn jaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Veel horeca mag wmb wel kapot gaan met hun uitbuiting
ja en je aanrechtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Na het avondeten hup de was in. Dat vieze vochtige vod waarmee je je kookplaat schoonmaakt?
Maar de kookplaat maak ik schoon met papier.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Na het avondeten hup de was in. Dat vieze vochtige vod waarmee je je kookplaat schoonmaakt?
ditquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan uithangen over de kraan ofzo?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar de kookplaat maak ik schoon met papier.
ik neem alleen het aanrecht er mee af en dat is vaak niet meer dan wat kruimels en soms wat druppels water
Geen idee. Te vochtig warm doekje?Of het zat toch in de leidingquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:23 schreef CherryLips het volgende:
Vriend van me gebruikt geen vaatdoekjes maar keukenpapier want hij kende ooit eens iemand die legionella had opgelopen via vaatdoekjes.
Hoe dan.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan uithangen over de kraan ofzo?
Ja dat zei ik ook, dat zit dan in de leidingen en kan ie het ook hebben opgelopen door de kraan überhaupt open te draaien. En het duurt even voor je ziek wordt, voor je naar de dokter gaat, voor ze weten wat je mankeert. Ik mag toch hopen dat die vaatdoekjes dan al lang en breed zijn gewassen he.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee. Te vochtig warm doekje?Of het zat toch in de leiding
* dud0r schrijft nog een minpuntje op.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, we gingen toen ergens wat eten en toen ik zei m'n hamburger goed doorbakken te willen kreeg ik te horen dat ik me niet aan moest stellen en dat je echt niet ziek wordt van een beetje rauw vlees.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, we gingen toen ergens wat eten en toen ik zei m'n hamburger goed doorbakken te willen kreeg ik te horen dat ik me niet aan moest stellen en dat je echt niet ziek wordt van een beetje rauw vlees.
Een keer vegen en ik gooi die al weg, hygiënische man dat ik er bent.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:17 schreef bitterbal het volgende:
doen jullie dat?
indrukwekkendquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keer vegen en ik gooi die al weg, hygiënische man dat ik er bent.
Doe ik ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan uithangen over de kraan ofzo?
Je hebt een wasmachine?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik koop mezelf arm aan doekjes.
Ja ik ook als ie eenmaal vochtig is geworden overdag huehue maar 's avonds toch gewoon de was in.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:30 schreef UitStraling het volgende:
Sommige niet zo heel erg slimme mensen gooien vaatdoekjes ook bij de shirtjes en dan wassen ze op 60 graden, dat zijn van die types die zich een heel leven lang afvragen waarom hun rug toch altijd zo jeukt.
ja ik zie 'm ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:33 schreef bitterbal het volgende:
de zon jongens de zon!!! hij is terug! omg
Ligt eraan wat ik ermee heb gedaan. Als ik mijn praktisch schone aanrecht ermee heb afgenomen dan kan hij best wat langer mee. Maar haal er ook nog wel eens vlekken mee van de vloer enz en dan gaat hij wel meteen de was in of als ik kookplaat heb schoongemaakt.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook als ie eenmaal vochtig is geworden overdag huehue maar 's avonds toch gewoon de was in.
Snel twee homo's zoeken en in je blote bips in hun zwembad springenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:33 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel twee homo's zoeken en in je blote bips in hun zwembad springen [ afbeelding ]
Maar wel met kaas?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:26 schreef CherryLips het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWAAAAAAAAAAAARTIEEEEEEEEEEEEERTJEquote:
en spek?quote:
Niet zo vrolijk aub. Mijn hoofd doet zeer.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWAAAAAAAAAAAARTIEEEEEEEEEEEEERTJE![]()
![]()
teveel gezopen gisteren?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Niet zo vrolijk aub. Mijn hoofd doet zeer.
Gebakken uitjes en augurk.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
en spek?
jalapeno?
gegrilde ananas?
tomaat?
rode ui?
komkommer?
augurk?
geen gebakken ei want dat vind je niet lekker
Klinkt alsof je wijf loopt te zeiken tegen jequote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee niks. Weet niet, zeurende koppijn. Zwaar irritant.
vooruit dan maarquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt alsof je wijf loopt te zeiken tegen je
[..]
vooruit dan maar
Is dat te weinig?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Om even in het huishoudelijke wereldje te blijven, vriendin van me verschoont haar beddengoed eens per maand.
vind dat de meest hatelijke klus om te doenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Om even in het huishoudelijke wereldje te blijven, vriendin van me verschoont haar beddengoed eens per maand.
Hier heb ik mij vroeger misschien ook wel eens schuldig aan gemaaktquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Je side chick?quote:
ze slaapt er maar 7 keer in in de maand?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:47 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier heb ik mij vroeger misschien ook wel eens schuldig aan gemaakt
Dit is vies, zelfs als je geen seks hebt, nooit zweet, geen lekkende huisdieren in bed hebt en tweemaal per dag doucht.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:47 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:33 schreef bitterbal het volgende:
goedkoper?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar waarom speciaal bij de Action? Kruidvat heeft ook.
lekkerbekje danquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:53 schreef Ama het volgende:
Nog even bedenken wat lunch gaat worden en nee geen kibbeling.
lekker smurfen de rest van de dag?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:54 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm zou uitgeleend worden aan een andere locatie maar is niet nodig. Dus nu hoef ik alleen de boodschappen te bestellen en kan de rest van de dag verlof opnemen.
Welke smaak(jes)?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:54 schreef Karzai het volgende:
Ik heb mij door jullie enthousiasme ook laten verleiden om paaschocola te kopen
Lekker relaxed dagje.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:54 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm zou uitgeleend worden aan een andere locatie maar is niet nodig. Dus nu hoef ik alleen de boodschappen te bestellen en kan de rest van de dag verlof opnemen.
Wel braaf elke zes minuten een nieuw vaatdoekje anders gaat je kopderafquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep en huishouden doen denk ik.
Wat voor materiaal wordt het?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:56 schreef Karzai het volgende:
ik heb vanochtend een vloer uiitgekozen en een meetafpraak gemaakt
boodschappen, een wasje en stof gezogen,
De rest van de dag ook smurfen
Dan kom je op de smadelijke lijst der gore poetswijvenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel braaf elke zes minuten een nieuw vaatdoekje anders gaat je kopderaf
zo'n tussenschoolse dienst is wel korter dan je normale toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:02 schreef liesje1979 het volgende:
Te vroeg gejuichtNu ga ik een tussenschoolse dienst ergens draaien.
ah mooiquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
pvc
https://www.carpetright.nl/ravenna-dryback-kleur-beige-97BL002
Klopt, maar niet op mijn eigen locatie. Naja de nood is nogal hoog momenteel dus moeten we elkaar een beetje helpenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
zo'n tussenschoolse dienst is wel korter dan je normale toch?
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:10 schreef Ama het volgende:
Binnen tien minuten alle gevulde koeken verkocht.
De Sorbolijst is de nieuwe bangalijstquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan kom je op de smadelijke lijst der gore poetswijven
Gauw nieuwe bakken!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:10 schreef Ama het volgende:
Is iedereen ziek of is er sws personeelstekort?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, maar niet op mijn eigen locatie. Naja de nood is nogal hoog momenteel dus moeten we elkaar een beetje helpen
gemeen? is goed dat je spinnen ziet, minder muggen en ander vliegend gespuis.quote:
niks mis met de zon. het is nog steeds maar 2 graden ofzoquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
gemeen? is goed dat je spinnen ziet, minder muggen en ander vliegend gespuis.
daarnaast begon jij over de zon
@dud0r kwam langs?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:10 schreef Ama het volgende:
ja maar ik wil -10 en dan elfstedentochtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
niks mis met de zon. het is nog steeds maar 2 graden ofzo
de zonquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
gemeen? is goed dat je spinnen ziet, minder muggen en ander vliegend gespuis.
daarnaast begon jij over de zon
nee ik zit thuisquote:
ik nietquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ja maar ik wil -10 en dan elfstedentocht
stelletje vreetzakken daarquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:28 schreef Ama het volgende:
Haha binnen vijf minuten nieuwe lading ook op. 🥲
De obesitas cijfers in Emmen zijn zorgwekkend??quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:28 schreef Ama het volgende:
Haha binnen vijf minuten nieuwe lading ook op. 🥲
Beiden.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is iedereen ziek of is er sws personeelstekort?
hoeveel vacatures staan er landelijk open in de kinderopvang? paar jaar terug was het 2700+ volgens mijquote:
Haha kwam net wel een man vier gevulde koeken halen en een saucijzenbroodje.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De obesitas cijfers in Emmen zijn zorgwekkend??
Oh joh, geen idee eigenlijk. Maar geloof wel dat het een landelijk probleem is.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoeveel vacatures staan er landelijk open in de kinderopvang? paar jaar terug was het 2700+ volgens mij
wat ik zo meekrijg is personeelstekort in die sector een landelijk probleem, die zieken komen er nog eens bovenopquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh joh, geen idee eigenlijk. Maar geloof wel dat het een landelijk probleem is.
en het wordt alleen maar erger heb ik het idee.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh joh, geen idee eigenlijk. Maar geloof wel dat het een landelijk probleem is.
r op dat hij jou niet door de ruimte heen gooitquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:39 schreef Ama het volgende:
@:ettovanbelgie ben je nog mad?
https://dvhn.nl/drenthe/Z(...)-kapot-27427474.html
Wat een topic ookquote:
wordt het (ook) niet alleen maar erger door de regels die het opgelegd krijgt..?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
en het wordt alleen maar erger heb ik het idee.
nou vind ik de kinderopvang ook wel een sector waar de waardering wel wat hoger mag zijn.
geen idee, kom niet zo vaak in NWSquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een topic ookGaan alle NWS topics zo?
Hij zet haar eerst netjes buitenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:40 schreef dud0r het volgende:
pas maa
[..]
r op dat hij jou niet door de ruimte heen gooit
zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
wordt het (ook) niet alleen maar erger door de regels die het opgelegd krijgt..?
Als ie boven aan de hemel staatquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:52 schreef bitterbal het volgende:
wat een verschil maakt het als de zon schijnt he
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:52 schreef bitterbal het volgende:
* trekt gordijnen dichtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:52 schreef bitterbal het volgende:
Als de zon in je hart woont heb je die koperen ploert helemaal niet nodig voor je humeur.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:52 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:52 schreef bitterbal het volgende:
Heel de wereld is een bloemtapijt, en bovengnoom een natte droom.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ie boven aan de hemel staat
is het net of alles beter gaat
oh wat is het leven fijn
als de zon schijnt!
nou ja iddquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ie boven aan de hemel staat
is het net of alles beter gaat
oh wat is het leven fijn
als de zon schijnt!
nou heb die grote gele bol toch wel echt nodig in mijn levenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als de zon in je hart woont heb je die koperen ploert helemaal niet nodig voor je humeur.
Lach me kapot als hij er niet in zit.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heb die grote gele bol toch wel echt nodig in mijn leven
zie het post nl busje ook met mijn jas
dat zou gemeen zijn Gerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lach me kapot als hij er niet in zit.
Of dat de chauffeur door rijdt naar het pakketpunt en aangeeft dat Bal niet thuis was..quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De zon schijnt toch, wat heb je dan nog aan een dodeschapenjas?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |