Niet zo vrolijk aub. Mijn hoofd doet zeer.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWAAAAAAAAAAAARTIEEEEEEEEEEEEERTJE![]()
![]()
teveel gezopen gisteren?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Niet zo vrolijk aub. Mijn hoofd doet zeer.
Gebakken uitjes en augurk.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
en spek?
jalapeno?
gegrilde ananas?
tomaat?
rode ui?
komkommer?
augurk?
geen gebakken ei want dat vind je niet lekker
Klinkt alsof je wijf loopt te zeiken tegen jequote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee niks. Weet niet, zeurende koppijn. Zwaar irritant.
vooruit dan maarquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt alsof je wijf loopt te zeiken tegen je
[..]
vooruit dan maar
Is dat te weinig?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Om even in het huishoudelijke wereldje te blijven, vriendin van me verschoont haar beddengoed eens per maand.
vind dat de meest hatelijke klus om te doenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Om even in het huishoudelijke wereldje te blijven, vriendin van me verschoont haar beddengoed eens per maand.
Hier heb ik mij vroeger misschien ook wel eens schuldig aan gemaaktquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Je side chick?quote:
ze slaapt er maar 7 keer in in de maand?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:47 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier heb ik mij vroeger misschien ook wel eens schuldig aan gemaakt
Dit is vies, zelfs als je geen seks hebt, nooit zweet, geen lekkende huisdieren in bed hebt en tweemaal per dag doucht.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:47 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:33 schreef bitterbal het volgende:
de zon jongens de zon!!! hij is terug! omg
goedkoper?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar waarom speciaal bij de Action? Kruidvat heeft ook.
lekkerbekje danquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:53 schreef Ama het volgende:
Nog even bedenken wat lunch gaat worden en nee geen kibbeling.
lekker smurfen de rest van de dag?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:54 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm zou uitgeleend worden aan een andere locatie maar is niet nodig. Dus nu hoef ik alleen de boodschappen te bestellen en kan de rest van de dag verlof opnemen.
Welke smaak(jes)?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:54 schreef Karzai het volgende:
Ik heb mij door jullie enthousiasme ook laten verleiden om paaschocola te kopen
Lekker relaxed dagje.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:54 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm zou uitgeleend worden aan een andere locatie maar is niet nodig. Dus nu hoef ik alleen de boodschappen te bestellen en kan de rest van de dag verlof opnemen.
Wel braaf elke zes minuten een nieuw vaatdoekje anders gaat je kopderafquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep en huishouden doen denk ik.
Wat voor materiaal wordt het?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:56 schreef Karzai het volgende:
ik heb vanochtend een vloer uiitgekozen en een meetafpraak gemaakt
boodschappen, een wasje en stof gezogen,
De rest van de dag ook smurfen
Dan kom je op de smadelijke lijst der gore poetswijvenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel braaf elke zes minuten een nieuw vaatdoekje anders gaat je kopderaf
zo'n tussenschoolse dienst is wel korter dan je normale toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:02 schreef liesje1979 het volgende:
Te vroeg gejuichtNu ga ik een tussenschoolse dienst ergens draaien.
ah mooiquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
pvc
https://www.carpetright.nl/ravenna-dryback-kleur-beige-97BL002
Klopt, maar niet op mijn eigen locatie. Naja de nood is nogal hoog momenteel dus moeten we elkaar een beetje helpenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
zo'n tussenschoolse dienst is wel korter dan je normale toch?
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:10 schreef Ama het volgende:
Binnen tien minuten alle gevulde koeken verkocht.
De Sorbolijst is de nieuwe bangalijstquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan kom je op de smadelijke lijst der gore poetswijven
Gauw nieuwe bakken!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:10 schreef Ama het volgende:
Is iedereen ziek of is er sws personeelstekort?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, maar niet op mijn eigen locatie. Naja de nood is nogal hoog momenteel dus moeten we elkaar een beetje helpen
gemeen? is goed dat je spinnen ziet, minder muggen en ander vliegend gespuis.quote:
niks mis met de zon. het is nog steeds maar 2 graden ofzoquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
gemeen? is goed dat je spinnen ziet, minder muggen en ander vliegend gespuis.
daarnaast begon jij over de zon
@dud0r kwam langs?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:10 schreef Ama het volgende:
ja maar ik wil -10 en dan elfstedentochtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
niks mis met de zon. het is nog steeds maar 2 graden ofzo
de zonquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
gemeen? is goed dat je spinnen ziet, minder muggen en ander vliegend gespuis.
daarnaast begon jij over de zon
nee ik zit thuisquote:
ik nietquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ja maar ik wil -10 en dan elfstedentocht
stelletje vreetzakken daarquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:28 schreef Ama het volgende:
Haha binnen vijf minuten nieuwe lading ook op. 🥲
De obesitas cijfers in Emmen zijn zorgwekkend??quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:28 schreef Ama het volgende:
Haha binnen vijf minuten nieuwe lading ook op. 🥲
Beiden.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is iedereen ziek of is er sws personeelstekort?
hoeveel vacatures staan er landelijk open in de kinderopvang? paar jaar terug was het 2700+ volgens mijquote:
Haha kwam net wel een man vier gevulde koeken halen en een saucijzenbroodje.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De obesitas cijfers in Emmen zijn zorgwekkend??
Oh joh, geen idee eigenlijk. Maar geloof wel dat het een landelijk probleem is.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoeveel vacatures staan er landelijk open in de kinderopvang? paar jaar terug was het 2700+ volgens mij
wat ik zo meekrijg is personeelstekort in die sector een landelijk probleem, die zieken komen er nog eens bovenopquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh joh, geen idee eigenlijk. Maar geloof wel dat het een landelijk probleem is.
en het wordt alleen maar erger heb ik het idee.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh joh, geen idee eigenlijk. Maar geloof wel dat het een landelijk probleem is.
r op dat hij jou niet door de ruimte heen gooitquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:39 schreef Ama het volgende:
@:ettovanbelgie ben je nog mad?
https://dvhn.nl/drenthe/Z(...)-kapot-27427474.html
Wat een topic ookquote:
wordt het (ook) niet alleen maar erger door de regels die het opgelegd krijgt..?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
en het wordt alleen maar erger heb ik het idee.
nou vind ik de kinderopvang ook wel een sector waar de waardering wel wat hoger mag zijn.
geen idee, kom niet zo vaak in NWSquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een topic ookGaan alle NWS topics zo?
Hij zet haar eerst netjes buitenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:40 schreef dud0r het volgende:
pas maa
[..]
r op dat hij jou niet door de ruimte heen gooit
zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
wordt het (ook) niet alleen maar erger door de regels die het opgelegd krijgt..?
Als ie boven aan de hemel staatquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:52 schreef bitterbal het volgende:
wat een verschil maakt het als de zon schijnt he
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:52 schreef bitterbal het volgende:
* trekt gordijnen dichtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:52 schreef bitterbal het volgende:
Als de zon in je hart woont heb je die koperen ploert helemaal niet nodig voor je humeur.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:52 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:52 schreef bitterbal het volgende:
Heel de wereld is een bloemtapijt, en bovengnoom een natte droom.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ie boven aan de hemel staat
is het net of alles beter gaat
oh wat is het leven fijn
als de zon schijnt!
nou ja iddquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ie boven aan de hemel staat
is het net of alles beter gaat
oh wat is het leven fijn
als de zon schijnt!
nou heb die grote gele bol toch wel echt nodig in mijn levenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als de zon in je hart woont heb je die koperen ploert helemaal niet nodig voor je humeur.
Lach me kapot als hij er niet in zit.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heb die grote gele bol toch wel echt nodig in mijn leven
zie het post nl busje ook met mijn jas
dat zou gemeen zijn Gerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lach me kapot als hij er niet in zit.
Of dat de chauffeur door rijdt naar het pakketpunt en aangeeft dat Bal niet thuis was..quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De zon schijnt toch, wat heb je dan nog aan een dodeschapenjas?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |