Is dat te weinig?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Om even in het huishoudelijke wereldje te blijven, vriendin van me verschoont haar beddengoed eens per maand.
vind dat de meest hatelijke klus om te doenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Om even in het huishoudelijke wereldje te blijven, vriendin van me verschoont haar beddengoed eens per maand.
Hier heb ik mij vroeger misschien ook wel eens schuldig aan gemaaktquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Je side chick?quote:
ze slaapt er maar 7 keer in in de maand?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:47 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier heb ik mij vroeger misschien ook wel eens schuldig aan gemaakt
Dit is vies, zelfs als je geen seks hebt, nooit zweet, geen lekkende huisdieren in bed hebt en tweemaal per dag doucht.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:47 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:33 schreef bitterbal het volgende:
de zon jongens de zon!!! hij is terug! omg
goedkoper?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar waarom speciaal bij de Action? Kruidvat heeft ook.
lekkerbekje danquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:53 schreef Ama het volgende:
Nog even bedenken wat lunch gaat worden en nee geen kibbeling.
lekker smurfen de rest van de dag?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:54 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm zou uitgeleend worden aan een andere locatie maar is niet nodig. Dus nu hoef ik alleen de boodschappen te bestellen en kan de rest van de dag verlof opnemen.
Welke smaak(jes)?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:54 schreef Karzai het volgende:
Ik heb mij door jullie enthousiasme ook laten verleiden om paaschocola te kopen
Lekker relaxed dagje.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:54 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm zou uitgeleend worden aan een andere locatie maar is niet nodig. Dus nu hoef ik alleen de boodschappen te bestellen en kan de rest van de dag verlof opnemen.
Wel braaf elke zes minuten een nieuw vaatdoekje anders gaat je kopderafquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep en huishouden doen denk ik.
Wat voor materiaal wordt het?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:56 schreef Karzai het volgende:
ik heb vanochtend een vloer uiitgekozen en een meetafpraak gemaakt
boodschappen, een wasje en stof gezogen,
De rest van de dag ook smurfen
Dan kom je op de smadelijke lijst der gore poetswijvenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel braaf elke zes minuten een nieuw vaatdoekje anders gaat je kopderaf
zo'n tussenschoolse dienst is wel korter dan je normale toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:02 schreef liesje1979 het volgende:
Te vroeg gejuichtNu ga ik een tussenschoolse dienst ergens draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |