indrukwekkendquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keer vegen en ik gooi die al weg, hygiënische man dat ik er bent.
Doe ik ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan uithangen over de kraan ofzo?
Je hebt een wasmachine?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik koop mezelf arm aan doekjes.
Ja ik ook als ie eenmaal vochtig is geworden overdag huehue maar 's avonds toch gewoon de was in.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:30 schreef UitStraling het volgende:
Sommige niet zo heel erg slimme mensen gooien vaatdoekjes ook bij de shirtjes en dan wassen ze op 60 graden, dat zijn van die types die zich een heel leven lang afvragen waarom hun rug toch altijd zo jeukt.
ja ik zie 'm ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:33 schreef bitterbal het volgende:
de zon jongens de zon!!! hij is terug! omg
Ligt eraan wat ik ermee heb gedaan. Als ik mijn praktisch schone aanrecht ermee heb afgenomen dan kan hij best wat langer mee. Maar haal er ook nog wel eens vlekken mee van de vloer enz en dan gaat hij wel meteen de was in of als ik kookplaat heb schoongemaakt.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook als ie eenmaal vochtig is geworden overdag huehue maar 's avonds toch gewoon de was in.
Snel twee homo's zoeken en in je blote bips in hun zwembad springenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:33 schreef bitterbal het volgende:
de zon jongens de zon!!! hij is terug! omg
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel twee homo's zoeken en in je blote bips in hun zwembad springen [ afbeelding ]
Maar wel met kaas?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, we gingen toen ergens wat eten en toen ik zei m'n hamburger goed doorbakken te willen kreeg ik te horen dat ik me niet aan moest stellen en dat je echt niet ziek wordt van een beetje rauw vlees.
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWAAAAAAAAAAAARTIEEEEEEEEEEEEERTJEquote:
en spek?quote:
Niet zo vrolijk aub. Mijn hoofd doet zeer.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWAAAAAAAAAAAARTIEEEEEEEEEEEEERTJE![]()
![]()
teveel gezopen gisteren?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Niet zo vrolijk aub. Mijn hoofd doet zeer.
Gebakken uitjes en augurk.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
en spek?
jalapeno?
gegrilde ananas?
tomaat?
rode ui?
komkommer?
augurk?
geen gebakken ei want dat vind je niet lekker
Klinkt alsof je wijf loopt te zeiken tegen jequote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee niks. Weet niet, zeurende koppijn. Zwaar irritant.
vooruit dan maarquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt alsof je wijf loopt te zeiken tegen je
[..]
vooruit dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |