gemeen? is goed dat je spinnen ziet, minder muggen en ander vliegend gespuis.quote:
niks mis met de zon. het is nog steeds maar 2 graden ofzoquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
gemeen? is goed dat je spinnen ziet, minder muggen en ander vliegend gespuis.
daarnaast begon jij over de zon
@dud0r kwam langs?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:10 schreef Ama het volgende:
Binnen tien minuten alle gevulde koeken verkocht.
ja maar ik wil -10 en dan elfstedentochtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
niks mis met de zon. het is nog steeds maar 2 graden ofzo
de zonquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
gemeen? is goed dat je spinnen ziet, minder muggen en ander vliegend gespuis.
daarnaast begon jij over de zon
nee ik zit thuisquote:
ik nietquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ja maar ik wil -10 en dan elfstedentocht
stelletje vreetzakken daarquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:28 schreef Ama het volgende:
Haha binnen vijf minuten nieuwe lading ook op. 🥲
De obesitas cijfers in Emmen zijn zorgwekkend??quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:28 schreef Ama het volgende:
Haha binnen vijf minuten nieuwe lading ook op. 🥲
Beiden.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is iedereen ziek of is er sws personeelstekort?
hoeveel vacatures staan er landelijk open in de kinderopvang? paar jaar terug was het 2700+ volgens mijquote:
Haha kwam net wel een man vier gevulde koeken halen en een saucijzenbroodje.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De obesitas cijfers in Emmen zijn zorgwekkend??
Oh joh, geen idee eigenlijk. Maar geloof wel dat het een landelijk probleem is.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoeveel vacatures staan er landelijk open in de kinderopvang? paar jaar terug was het 2700+ volgens mij
wat ik zo meekrijg is personeelstekort in die sector een landelijk probleem, die zieken komen er nog eens bovenopquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh joh, geen idee eigenlijk. Maar geloof wel dat het een landelijk probleem is.
en het wordt alleen maar erger heb ik het idee.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh joh, geen idee eigenlijk. Maar geloof wel dat het een landelijk probleem is.
r op dat hij jou niet door de ruimte heen gooitquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:39 schreef Ama het volgende:
@:ettovanbelgie ben je nog mad?
https://dvhn.nl/drenthe/Z(...)-kapot-27427474.html
Wat een topic ookquote:
wordt het (ook) niet alleen maar erger door de regels die het opgelegd krijgt..?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
en het wordt alleen maar erger heb ik het idee.
nou vind ik de kinderopvang ook wel een sector waar de waardering wel wat hoger mag zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |