In Alkmaar zit een echt Schots restaurant.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vraagje aan de zwerm intelligentie hier. Mijn zus is gek van Schotland en binnenkort jarig. Ik heb al een Kuifje en de zwarte rotsen in het schots (The Derk Isle) voor haar gekocht. Ben nog aan het nadenken over nog meer schots verjaarscadeau. Alcohol drinkt ze niet, dus Whiskey valt af.
Laat een Schotse ruit voor jullie familie ontwerpen. Dat kan denk ik niet echt als niet-Schot maar er is vast iets op te verzinnen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Een echte mooie wollen kilt is prachtig, maar ook weer wat overdreven
Geweldig, maar mijn zus woont aan de Deense grens, dus dat is geen optie.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:10 schreef Blues het volgende:
[..]
In Alkmaar zit een echt Schots restaurant.
Als die er nog zit...ff zoeken.
http://www.schotsrestauranthielander.nl/
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Geweldig, maar mijn zus woont aan de Deense grens, dus dat is geen optie.
Je zou het moeten opzoeken maar volgens mij kun je een stukje Scotland kopen en zo een Earl worden of zoiets. Kan ook een ander land zijn trouwens, heb het zelf niet opgeslagen maar vond het wel lollig om te lezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Geweldig, maar mijn zus woont aan de Deense grens, dus dat is geen optie.
Lairdquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je zou het moeten opzoeken maar volgens mij kun je een stukje Scotland kopen en zo een Earl worden of zoiets. Kan ook een ander land zijn trouwens, heb het zelf niet opgeslagen maar vond het wel lollig om te lezen.
Dat was hemquote:
Ik ben Laird of Glencairn, Camster en Islay vanwege mijn landerijen in Schotland (3 vierkante voet) maar het doet het prima bij hotelreserveringen.quote:
Scottisch tablet. Is wat brosser dan fudge.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vraagje aan de zwerm intelligentie hier. Mijn zus is gek van Schotland en binnenkort jarig. Ik heb al een Kuifje en de zwarte rotsen in het schots (The Derk Isle) voor haar gekocht. Ben nog aan het nadenken over nog meer schots verjaarscadeau. Alcohol drinkt ze niet, dus Whiskey valt af.
Klinkt wel heel erg zoetquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Scottisch tablet. Is wat brosser dan fudge.
https://bakingwithgranny.co.uk/recipe/scottish-tablet/
Doet me een beetje denken aan borstplaat, of vergis ik me?quote:
Dat komt meer in de buurt dan fudge, inderdaad.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan borstplaat, of vergis ik me?
Klinkt geweldigquote:
Het roept bij mij herinneringen op aan de vakanties in Engeland. Daar verkochten ze tablet vaak op markten, al dan niet op een ‘show’.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt geweldig
Ik hou ook van baklava, borstplaat en marsepein
https://www.remember.de/e(...)l-Music-Express.htmlquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:38 schreef Blues het volgende:
Ik zoek een kartonnen kruk 'Music Express'. Die hebben we ooit voor mn broer gekocht.
Overal plaatjes, maar nergens meer te krijgen
Vond het net zo'n leuk kado voor zoon F.
https://www.bol.com/nl/nl(...)ss/9200000028146546/
Iemand betere zoekskills dan ik
Plus dat je dan wat extra BTW moet neertellenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:00 schreef Yinny het volgende:
[..]
https://www.remember.de/e(...)l-Music-Express.html
Levering naar Nederland kost 7,95
En ook alleen gedragen door mannen toch? Ze zijn ook duurquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Een echte mooie wollen kilt is prachtig, maar ook weer wat overdreven
Daar heeft mijn zus lak aan, dat wat mannenmode betreft.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 08:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En ook alleen gedragen door mannen toch? Ze zijn ook duur
Ik ben LS niet, maar misschien heb je hier wat aan?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:02 schreef gcjoel het volgende:
@:Lucky_Strike waar kocht jij laatst je fruitbomen ?
En welke heb jij allemaal?
Ik wil er een stuk of 10 maar wil niet teveel dezelfde dingen want dan komt het niet op, dus ben aan het oriënteren wat leuke/lekkere opties zijn.
Oh ja thanks, ga ik meteen ook bekijken!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben LS niet, maar misschien heb je hier wat aan?
F&F / sigme's fruitgaarde
Aangezien ik bomen gerooid en bijgeplant heb, heb ik gevraagd het topic ook maar weer open te gooien.
Welk formaat bomen zou je aanraden. Wij hebben dus geen mega stuk grond dus ik dacht een stuk of 10-15. En wil die echt bij elkaar zetten als een soort mini fruit boomgaardje.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben LS niet, maar misschien heb je hier wat aan?
F&F / sigme's fruitgaarde
Aangezien ik bomen gerooid en bijgeplant heb, heb ik gevraagd het topic ook maar weer open te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |